E12 [E13] - (2002-2007)
- bepi81
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 2524
- Csatlakozott: 2010 nov. 23, 03:40 pm
- Autód gyártási éve: 2007
- Autód típusa (és generációja): Verso
- Autód felszereltségi jelölése: Sol
- Autód karosszéria variánsa: MPV
- Tartózkodási hely: Békéscsaba
Re: E12-E13 - (2002-2007)
A nem vvt-i Ave még inkább lomha lesz a Bravohoz. Az 1,8-as 7A-FE motor minden, csak nem erős a maga 110LE-jével.
A szíjas motor, akkor kizárólag a 3S-FE 2,0 benzines marad. Az olyan erős, mint az 1,8 vvt-i.
1300kg-hoz az 1,6-ost felejtsd el.
A szíjas motor, akkor kizárólag a 3S-FE 2,0 benzines marad. Az olyan erős, mint az 1,8 vvt-i.
1300kg-hoz az 1,6-ost felejtsd el.
4 év E11 fl Corlla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
Jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
Jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i
Re: E12-E13 - (2002-2007)
bepi81 írta:A nem vvt-i Ave még inkább lomha lesz a Bravohoz. Az 1,8-as 7A-FE motor minden, csak nem erős a maga 110LE-jével.
A szíjas motor, akkor kizárólag a 3S-FE 2,0 benzines marad. Az olyan erős, mint az 1,8 vvt-i.
1300kg-hoz az 1,6-ost felejtsd el.
Köszönöm!!!IS 200 lesz,derült égből villámcsapásként.Délelőtt felmerült,mostanra tény
- bepi81
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 2524
- Csatlakozott: 2010 nov. 23, 03:40 pm
- Autód gyártási éve: 2007
- Autód típusa (és generációja): Verso
- Autód felszereltségi jelölése: Sol
- Autód karosszéria variánsa: MPV
- Tartózkodási hely: Békéscsaba
Re: E12-E13 - (2002-2007)
Czimber10 írta:bepi81 írta:A nem vvt-i Ave még inkább lomha lesz a Bravohoz. Az 1,8-as 7A-FE motor minden, csak nem erős a maga 110LE-jével.
A szíjas motor, akkor kizárólag a 3S-FE 2,0 benzines marad. Az olyan erős, mint az 1,8 vvt-i.
1300kg-hoz az 1,6-ost felejtsd el.
Köszönöm!!!IS 200 lesz,derült égből villámcsapásként.Délelőtt felmerült,mostanra tény
4 év E11 fl Corlla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
Jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
Jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i
- Bohi
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 3288
- Csatlakozott: 2007 ápr. 17, 10:55 pm
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: E12-E13 - (2002-2007)
Hasonló cipőben járunk. Én is több évre akarok autót venni és majd később kell a hely. Egy takarékos, aránylag nagy hellyel rendelkező autó kell. Én is vaciláltam Is200 és más egyéb kocsik közt, ave (de már a 2004 utániak) meg E12 kombi. Szivem IS200 felé húzna, de a 12-13 literes városi fogyija miatt le kell hogy mondjak róla...Czimber10 írta:bepi81 írta:A nem vvt-i Ave még inkább lomha lesz a Bravohoz. Az 1,8-as 7A-FE motor minden, csak nem erős a maga 110LE-jével.
A szíjas motor, akkor kizárólag a 3S-FE 2,0 benzines marad. Az olyan erős, mint az 1,8 vvt-i.
1300kg-hoz az 1,6-ost felejtsd el.
Köszönöm!!!IS 200 lesz,derült égből villámcsapásként.Délelőtt felmerült,mostanra tény
Az ave azért esik ki, mert belváorsba nem a legideálisabb plusz kedves feleségem most fog tanulni, nem a legjobb kezdő autó egy akkor dög.
A 3zz-s facelift utáni motorokróm még ne mhallottam rosszat, az 1.8 lehet egy elcseszett széria, arról nem hallottam. É nnémetből akarok hozni, ha itthon nem találok, mert nem igazán akad szép példány, sőt, semmilyen sem akad csak puritán terra.
Kitartás a vásárláshoz!
Ha bármi tapasztalatok lesznek a vásárlással kapcsolatban oszd meg velünk!
'87 E8 GT SEDAN
Prius II
Prius II
Re: E12-E13 - (2002-2007)
Bohi írta:Hasonló cipőben járunk. Én is több évre akarok autót venni és majd később kell a hely. Egy takarékos, aránylag nagy hellyel rendelkező autó kell. Én is vaciláltam Is200 és más egyéb kocsik közt, ave (de már a 2004 utániak) meg E12 kombi. Szivem IS200 felé húzna, de a 12-13 literes városi fogyija miatt le kell hogy mondjak róla...Czimber10 írta:bepi81 írta:A nem vvt-i Ave még inkább lomha lesz a Bravohoz. Az 1,8-as 7A-FE motor minden, csak nem erős a maga 110LE-jével.
A szíjas motor, akkor kizárólag a 3S-FE 2,0 benzines marad. Az olyan erős, mint az 1,8 vvt-i.
1300kg-hoz az 1,6-ost felejtsd el.
Köszönöm!!!IS 200 lesz,derült égből villámcsapásként.Délelőtt felmerült,mostanra tény![]()
Az ave azért esik ki, mert belváorsba nem a legideálisabb plusz kedves feleségem most fog tanulni, nem a legjobb kezdő autó egy akkor dög.Marad az E12. Faceliftes 1.6ot próbáltam és kellemes csalódás volt a vvti, mert egész fürgének tűnt, nem erre számítottam. Lesz mellette egy játszós kocsim úgyhogy nem olyan fontos szempont a nagy erő, de azért 1.4nél nagyobbak akarok hogy klímával tudjak előzni egy kis emelkedőn.
A 3zz-s facelift utáni motorokróm még ne mhallottam rosszat, az 1.8 lehet egy elcseszett széria, arról nem hallottam. É nnémetből akarok hozni, ha itthon nem találok, mert nem igazán akad szép példány, sőt, semmilyen sem akad csak puritán terra.
Kitartás a vásárláshoz!![]()
Ha bármi tapasztalatok lesznek a vásárlással kapcsolatban oszd meg velünk!
Köszönöm szépen a jókívánságokat!!!
A láncot már ledobtam,találtam egyet németben.Kopog a jobb első gömbfej teli ára,60 000.Vezérlés szett,gyári:100 000.(SKF kedvezménnyel:50 000)Féktárcsák,gátlók....Aranyár....
- bepi81
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 2524
- Csatlakozott: 2010 nov. 23, 03:40 pm
- Autód gyártási éve: 2007
- Autód típusa (és generációja): Verso
- Autód felszereltségi jelölése: Sol
- Autód karosszéria variánsa: MPV
- Tartózkodási hely: Békéscsaba
Re: E12-E13 - (2002-2007)
Azért fél szemmel érdemes figyelemmel kísérni a hazai E12 felhozatalt is. Amit már hónapok óta hirdetnek, azt meg sem szabad nézni, pusztán időpocséklás.Bohi írta:Hasonló cipőben járunk. Én is több évre akarok autót venni és majd később kell a hely. Egy takarékos, aránylag nagy hellyel rendelkező autó kell. Én is vaciláltam Is200 és más egyéb kocsik közt, ave (de már a 2004 utániak) meg E12 kombi. Szivem IS200 felé húzna, de a 12-13 literes városi fogyija miatt le kell hogy mondjak róla...Czimber10 írta:bepi81 írta:A nem vvt-i Ave még inkább lomha lesz a Bravohoz. Az 1,8-as 7A-FE motor minden, csak nem erős a maga 110LE-jével.
A szíjas motor, akkor kizárólag a 3S-FE 2,0 benzines marad. Az olyan erős, mint az 1,8 vvt-i.
1300kg-hoz az 1,6-ost felejtsd el.
Köszönöm!!!IS 200 lesz,derült égből villámcsapásként.Délelőtt felmerült,mostanra tény![]()
Az ave azért esik ki, mert belváorsba nem a legideálisabb plusz kedves feleségem most fog tanulni, nem a legjobb kezdő autó egy akkor dög.Marad az E12. Faceliftes 1.6ot próbáltam és kellemes csalódás volt a vvti, mert egész fürgének tűnt, nem erre számítottam. Lesz mellette egy játszós kocsim úgyhogy nem olyan fontos szempont a nagy erő, de azért 1.4nél nagyobbak akarok hogy klímával tudjak előzni egy kis emelkedőn.
A 3zz-s facelift utáni motorokróm még ne mhallottam rosszat, az 1.8 lehet egy elcseszett széria, arról nem hallottam. É nnémetből akarok hozni, ha itthon nem találok, mert nem igazán akad szép példány, sőt, semmilyen sem akad csak puritán terra.
Kitartás a vásárláshoz!![]()
Ha bármi tapasztalatok lesznek a vásárlással kapcsolatban oszd meg velünk!
Viszont, ha új autó van a választékban, azt mindenképpen érdemes lecsekkolni legalább hirdetés szinten, hogy hihető-e a leírt információ. Ha igen, ugrani kell élőben is megnézni. Ahogy szoktuk mondani, de ezt tudod, hogy a jó autók max 2 napon belül elkelnek, ezért nem igazán van idő várni.
Emlékszem, az Avémat szerda délután hirdették, csütörtök reggel fél 9-re már 309km-t leutazva Kaposváron voltunk érte a foglalóval.
4 év E11 fl Corlla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
Jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
Jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i
- montoya
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 3726
- Csatlakozott: 2010 aug. 29, 10:17 pm
- Tartózkodási hely: BP XI
Re: E12-E13 - (2002-2007)
Drágább lesz az.Czimber10 írta:Olaszban van egy kompresszoros 2003-as,145 000 km-es,szervizkönyves,összeakadt motorral,megrágta a szíjat és a burkolatot állítólag!! valami dög.Nagyon agyalok rajta,nagyon szép.70 000-ből itthon lenne.200 a felújítás max,ugyan ennyi a magyar papír,rendszám,felfelé kerekítve.Tehát megy az agyalás...
Persze, ha szerzel egy bontott motort és feltesszük, hogy a kompresszoros része nem sérült, akkor talán.
Nekem azért gyanús a story.
Mindenesetre az IS-nek nagy előnye, hogy tényleg kb. semmi nem romlik el rajta.
Abból, amit Bepi most ráköltött az Avera, egy darabig finanszírozom a többletfogyasztást.
IS200 '01
Carina Coupe 1.8 XE - RIP 
Carina Coupe 1.6 DX
Datsun Gloria Hardtop
Mazda 323 BF turbo 4wd
Carina Coupe 1.6 DXDatsun Gloria Hardtop
Mazda 323 BF turbo 4wd
Re: E12-E13 - (2002-2007)
montoya írta:Drágább lesz az.Czimber10 írta:Olaszban van egy kompresszoros 2003-as,145 000 km-es,szervizkönyves,összeakadt motorral,megrágta a szíjat és a burkolatot állítólag!! valami dög.Nagyon agyalok rajta,nagyon szép.70 000-ből itthon lenne.200 a felújítás max,ugyan ennyi a magyar papír,rendszám,felfelé kerekítve.Tehát megy az agyalás...
Persze, ha szerzel egy bontott motort és feltesszük, hogy a kompresszoros része nem sérült, akkor talán.
Nekem azért gyanús a story.
Mindenesetre az IS-nek nagy előnye, hogy tényleg kb. semmi nem romlik el rajta.
Abból, amit Bepi most ráköltött az Avera, egy darabig finanszírozom a többletfogyasztást.
Egy kicsit,nekem is gyanús,de rokon,ezer éve tartja velük a kapcsolatot,eddig,ha mondtak valamit,az úgy volt...Egy bontott h.fej és a felső tömítésszett benne van már az árban,ami igen jó ár.Ránéznek majd a kocsira,a sérült hengerfej,le van szedve már.Szerdán okosabb leszek,de ha nagy a gáz,akkor még mindig lehet Avensisünk.
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: E12-E13 - (2002-2007)
Egyet ne felejts. Nagy, kombit szeretnél.
Az Avensis az, az IS nem annyira. A hely sem túl nagy benne és az érdekes fenék miatt a csomagtér sem annyira praktikusan használható.
Természetesen nem egy Hb Corolla, de ezt is vedd számításba.
1.6 4AFE Avensis azért szerintem nem eszik 11-et városban (bár vezetési stílus függő).
Országúton viszont nagyon ügyi tud lenni, hisz extrém hosszúak a váltó áttételei. Valóban nem egy erőgép, de azért lehet vele közlekedni.
Ha már nem VVT-i, akkor egy 7AFE Avensis már talán meg is felelhet (többek szerint nem a Lean Burn-ös kivitel).
Az Avensis az, az IS nem annyira. A hely sem túl nagy benne és az érdekes fenék miatt a csomagtér sem annyira praktikusan használható.
Természetesen nem egy Hb Corolla, de ezt is vedd számításba.
1.6 4AFE Avensis azért szerintem nem eszik 11-et városban (bár vezetési stílus függő).
Országúton viszont nagyon ügyi tud lenni, hisz extrém hosszúak a váltó áttételei. Valóban nem egy erőgép, de azért lehet vele közlekedni.
Ha már nem VVT-i, akkor egy 7AFE Avensis már talán meg is felelhet (többek szerint nem a Lean Burn-ös kivitel).
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
Re: E12-E13 - (2002-2007)
Pacsker írta:Egyet ne felejts. Nagy, kombit szeretnél.
Az Avensis az, az IS nem annyira. A hely sem túl nagy benne és az érdekes fenék miatt a csomagtér sem annyira praktikusan használható.
Természetesen nem egy Hb Corolla, de ezt is vedd számításba.
1.6 4AFE Avensis azért szerintem nem eszik 11-et városban (bár vezetési stílus függő).
Országúton viszont nagyon ügyi tud lenni, hisz extrém hosszúak a váltó áttételei. Valóban nem egy erőgép, de azért lehet vele közlekedni.
Ha már nem VVT-i, akkor egy 7AFE Avensis már talán meg is felelhet (többek szerint nem a Lean Burn-ös kivitel).
Kombit kizárt,csak sedan-t.Ha Ave lesz-ettől sem leszek szomorú-,akkor 1.8 v 2.0,viszont amihez kötöm az ebet,csak is Sol felszereltség,a kamu fabetétek nélkül.Ha ez a megoldás lesz,akkor lesz mellé egy bukólámpás Celica,barátomé,most újította fel a teljes motort.Gyűrűzés,hengerfej felújítás....Stbstb.Eladás előtt,nekiállt olajat zabálni...Jah,4A-FE!
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: E12-E13 - (2002-2007)
Félreértettem, bocsi.
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
Re: E12-E13 - (2002-2007)
Sehol a baj....Pacsker írta:Félreértettem, bocsi.
Egy valami a fix,2004 előtt (only szíjas) Toyo-tulaj/ leszek...Ergo,Cartársak leszünk,az fix. (Y)
- bepi81
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 2524
- Csatlakozott: 2010 nov. 23, 03:40 pm
- Autód gyártási éve: 2007
- Autód típusa (és generációja): Verso
- Autód felszereltségi jelölése: Sol
- Autód karosszéria variánsa: MPV
- Tartózkodási hely: Békéscsaba
Re: E12-E13 - (2002-2007)
Igazad van, az IS motorját jó eséllyel kb soha nem kellhet gyűrűzni. De épp egy kedves barátom tavaly nyáron behozott IS Sport Crossában kellett váltószinkront javítani. 176.000km, szerviz számlák, 0km-től lekövethető szerviztörténet, patika állapot. Aztán mégis. Szerinted, mennyibe került a szinkronjavítás?montoya írta:Drágább lesz az.Czimber10 írta:Olaszban van egy kompresszoros 2003-as,145 000 km-es,szervizkönyves,összeakadt motorral,megrágta a szíjat és a burkolatot állítólag!! valami dög.Nagyon agyalok rajta,nagyon szép.70 000-ből itthon lenne.200 a felújítás max,ugyan ennyi a magyar papír,rendszám,felfelé kerekítve.Tehát megy az agyalás...
Persze, ha szerzel egy bontott motort és feltesszük, hogy a kompresszoros része nem sérült, akkor talán.
Nekem azért gyanús a story.
Mindenesetre az IS-nek nagy előnye, hogy tényleg kb. semmi nem romlik el rajta.
Abból, amit Bepi most ráköltött az Avera, egy darabig finanszírozom a többletfogyasztást.
És mindezek mellé jön a többletfogyasztás, ami a legkevesebb költség...
Amúgy ritka egy elbszott ám a Sport Cross. Oké, hogy nem klasszik konmbi, meg prémium, meg minden, de a csomagtere konkrétan kisebb és rosszabbul pakolható, mint egy mezei E12 HB-nek. Az E12 kombi konkrétan a dupla mennyiségű cuccot lenne képest elnyelni.
Nem is ez a lényeg, hanem az, hogy óvatosan a kijelentésekkel.
4 év E11 fl Corlla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
Jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
Jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i
- bepi81
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 2524
- Csatlakozott: 2010 nov. 23, 03:40 pm
- Autód gyártási éve: 2007
- Autód típusa (és generációja): Verso
- Autód felszereltségi jelölése: Sol
- Autód karosszéria variánsa: MPV
- Tartózkodási hely: Békéscsaba
Re: E12-E13 - (2002-2007)
Tudtommal az AvensisI-ből a 7A-FE motor kizárólag 110LE-s van, és EZ leanburn. Ami nem leaburn, az az 1,8 vvt-i.Pacsker írta:Egyet ne felejts. Nagy, kombit szeretnél.
Az Avensis az, az IS nem annyira. A hely sem túl nagy benne és az érdekes fenék miatt a csomagtér sem annyira praktikusan használható.
Természetesen nem egy Hb Corolla, de ezt is vedd számításba.
1.6 4AFE Avensis azért szerintem nem eszik 11-et városban (bár vezetési stílus függő).
Országúton viszont nagyon ügyi tud lenni, hisz extrém hosszúak a váltó áttételei. Valóban nem egy erőgép, de azért lehet vele közlekedni.
Ha már nem VVT-i, akkor egy 7AFE Avensis már talán meg is felelhet (többek szerint nem a Lean Burn-ös kivitel).
4 év E11 fl Corlla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
Jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
Jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i
- bepi81
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 2524
- Csatlakozott: 2010 nov. 23, 03:40 pm
- Autód gyártási éve: 2007
- Autód típusa (és generációja): Verso
- Autód felszereltségi jelölése: Sol
- Autód karosszéria variánsa: MPV
- Tartózkodási hely: Békéscsaba
Re: E12-E13 - (2002-2007)
2000. nyara előtti lehet kizárólag szíjas.Czimber10 írta:Sehol a baj....Pacsker írta:Félreértettem, bocsi.
Egy valami a fix,2004 előtt (only szíjas) Toyo-tulaj/ leszek...Ergo,Cartársak leszünk,az fix. (Y)
4 év E11 fl Corlla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
Jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
Jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i
