Oldal: 18 / 63

Elküldve: 2011 márc. 30, 06:36 pm
Szerző: Sancy
4AFE-re hegesztett 1 turbót...

Elküldve: 2011 márc. 30, 06:40 pm
Szerző: ksz315
Én is erre gondoltam a "házibarkács" alatt.

Elküldve: 2011 ápr. 05, 06:30 pm
Szerző: Csocsó
Külsõ igény van 1AZ-FE motorra (2liter, rav4). Van esetleg valakinek, vagy tudtok segíteni, hogy kinél keressek?

Elküldve: 2011 ápr. 05, 06:33 pm
Szerző: Pacsker
Cseréljétek ki az A helyett U betûsre :lol: :lol: :lol:

Elküldve: 2011 ápr. 05, 06:38 pm
Szerző: Csocsó
Az majdnem olyan lenne, mintha az A4-es füzetemet azonos típusú Audira cserélném.. :D

Elküldve: 2011 ápr. 14, 01:37 pm
Szerző: janikatuning
4efe motor cakk pakk milyen árba mozog?

Elküldve: 2011 ápr. 14, 01:42 pm
Szerző: ksz315
Ha jól emlékszem jászberényben hírdettek legutóbb egyet. 80e a motor + 20e a váltó.

Elküldve: 2011 ápr. 14, 01:50 pm
Szerző: janikatuning
köszi! láttom neked is olyan motorod van! vélemény tudnál róla mondani?

Elküldve: 2011 ápr. 14, 03:23 pm
Szerző: Birka
Unalmas menetteljesítmények, de legalább megbízható.

Elküldve: 2011 ápr. 14, 08:57 pm
Szerző: Bubi
Birka írta:Unalmas menetteljesítmények, de legalább megbízható.
Ki kérem a toyota gyár nevében. 1,6-os és 1,8 sõt még nagyobb európai csodákat nyomtam le, ûztem, kergettem a ringen. Kategória és kora legjobb 1,3-as motorja. Méltó utódja a 2E- nek.

Elküldve: 2011 ápr. 14, 09:54 pm
Szerző: Birka
Az unalmast abszolút úgy értem, hogy nincs semmi meglepõ ha elkezded padlózni sebességben.
Elindul aztán 5000 felett elfogy vége van. Nem mondom, hogy nem megbízható vagy, hogy nem jó.
És ugyan már! Egy Toyotát csak Toyotához lehet hasonlítani, nem holmi ejrópajii csodákhoz. :)

Elküldve: 2011 ápr. 14, 09:56 pm
Szerző: janikatuning
bubidisc mennyi km-er van benne illetve olajat csipegeti?:D vagy teljesen király és lehet gyilkolni?:D

Elküldve: 2011 ápr. 14, 10:02 pm
Szerző: Bubi
janikatuning írta:bubidisc mennyi km-er van benne illetve olajat csipegeti?:D vagy teljesen király és lehet gyilkolni?:D
Én nem kíméltem de az enyém még fiatal csikó. Utsó széria, 129e körül van benne. Amig nem találkozik E85-el nem eszi az olajat sem.

Elküldve: 2011 ápr. 15, 01:10 am
Szerző: ksz315
4E-FE = faék, japán módra. Gondolom az alap adataival tisztában vagy. Alul kicsi nyomaték, felül kicsi lóerõ. Mint minden kisköbcentis motor, ez is megérzi a plusz súlyt. Ha a mostani vasabda szeretnél ilyet, azt nem tudom hogy tudod majd lepapírozni. Ha már motorcsere, meg minden egyéb átalakítás, akkor lehet egy 4A-FE-t tennék be a helyedben. Persze nem tudom mire szeretnéd használni, lehet a 4E-FE-vel is elégedett lennél.
Amúgy nekem fogyasztás 7,3-10 között, de jellemzõen 8 környéke. Olajat még nem csipegeti, csak a tömítéseknél engedi kicsit, de ugye a 280+x km nem múlik el nyomtalanul. Kötelezõ dolgokon (vezérlés, szimeringek, gyertyák) eddig csak 1 szelepfedél tömítés készletet fogyasztott, de szerintem azt hamarosan cserélni kell majd megint, mert gyanús, hogy ott ereszti az olajat. Ha jársz miskócia felé valamikor szólj, és ha ráérek összefuthatunk akár egy próba erejéig.

Elküldve: 2011 ápr. 15, 11:27 am
Szerző: montoya
ksz315 írta:4E-FE = faék, japán módra. Gondolom az alap adataival tisztában vagy. Alul kicsi nyomaték, felül kicsi lóerõ. Mint minden kisköbcentis motor, ez is megérzi a plusz súlyt. Ha a mostani vasabda szeretnél ilyet, azt nem tudom hogy tudod majd lepapírozni. Ha már motorcsere, meg minden egyéb átalakítás, akkor lehet egy 4A-FE-t tennék be a helyedben. Persze nem tudom mire szeretnéd használni, lehet a 4E-FE-vel is elégedett lennél.
Amúgy nekem fogyasztás 7,3-10 között, de jellemzõen 8 környéke. Olajat még nem csipegeti, csak a tömítéseknél engedi kicsit, de ugye a 280+x km nem múlik el nyomtalanul. Kötelezõ dolgokon (vezérlés, szimeringek, gyertyák) eddig csak 1 szelepfedél tömítés készletet fogyasztott, de szerintem azt hamarosan cserélni kell majd megint, mert gyanús, hogy ott ereszti az olajat. Ha jársz miskócia felé valamikor szólj, és ha ráérek összefuthatunk akár egy próba erejéig.
mekkora labad van? picit soknak hangzik az a fogyasztas. :D