Oldal: 18 / 79
Elküldve: 2010 jún. 01, 01:53 pm
Szerző: XJS
Feltoltott autoknal elterjedt dolog a vizbefecsi, amikor meg tyuning cuccokat importaltam, az egyik legkeresettebb rendszer volt az Aquamist cucca, tobbtucatot hoztam be mindenfele fosvagen 1.8 20V meg fiat kupe turbo, meg R5 meg fuego turbo, meg regi escort/fiesta turbo meg ilyenekre. Ha nem volt erdemes vagy tul draga/maceras lett volna atiratni az ecu-t ezzel lehetett a megnovelt nyomas veszelyeit a legolcsobban ellensulyozni. Dizelekbe is vettek, de olyankor sose kerdeztem, mibe szanjak

Elküldve: 2010 jún. 01, 02:35 pm
Szerző: Bruce E9
Attila írta:
Szerintem ami sokat számítana az egy szintetikus olaj + olaj adalék ami tisztít.
ennél vadabb ötletet is hallottam. Motorolaj helyett gázolaj!

alapjáraton, vagy alacsony fordulaton járatni néhány percet és leengedni! Állítólag nagyon szépen takarít! Vélemény?
Elküldve: 2010 jún. 01, 02:42 pm
Szerző: Bruce E9
XJS írta:Feltoltott autoknal elterjedt dolog a vizbefecsi, amikor meg tyuning cuccokat importaltam, az egyik legkeresettebb rendszer volt az Aquamist cucca, tobbtucatot hoztam be mindenfele fosvagen 1.8 20V meg fiat kupe turbo, meg R5 meg fuego turbo, meg regi escort/fiesta turbo meg ilyenekre. Ha nem volt erdemes vagy tul draga/maceras lett volna atiratni az ecu-t ezzel lehetett a megnovelt nyomas veszelyeit a legolcsobban ellensulyozni. Dizelekbe is vettek, de olyankor sose kerdeztem, mibe szanjak

hát igen!
Talán az elrettentõ példa miatt választott XJS egy szívómotoros Toyotát!?

Elküldve: 2010 jún. 01, 02:43 pm
Szerző: DBandesz
XJS írta:Feltoltott autoknal elterjedt dolog a vizbefecsi, amikor meg tyuning cuccokat importaltam, az egyik legkeresettebb rendszer volt az Aquamist cucca, tobbtucatot hoztam be mindenfele fosvagen 1.8 20V meg fiat kupe turbo, meg R5 meg fuego turbo, meg regi escort/fiesta turbo meg ilyenekre. Ha nem volt erdemes vagy tul draga/maceras lett volna atiratni az ecu-t ezzel lehetett a megnovelt nyomas veszelyeit a legolcsobban ellensulyozni. Dizelekbe is vettek, de olyankor sose kerdeztem, mibe szanjak

Dízeleknél, meg úgy általában mindenféle cooleres motornál a cooler hûtésének van értelme, szvsz.
Elküldve: 2010 jún. 01, 03:28 pm
Szerző: XJS
Jaja, arra vannak a kulonbozo co2 spriccelo cuccok, de az inkabb csak dragnal jon ki, hogy legalabb rajtnal hideg legyen. Meg a szarazjegtartalyos vizes coolerek, meg ilyenek, de ezeknek telleg csak a 402müt kell kibirni. Normal utcai hasznalatra csak a nagyobb (jobb hatasfoku) kuler a tuti. Az egesterek belso hutese beporlasztott vizzel egyebkent telleg repulos technologia, mar a vilaghaboruban is hasznaltak.
Elküldve: 2010 jún. 01, 04:20 pm
Szerző: [Walaki]D`Lair
Ugyanúgy ahogy a Nitrót, meg a Prolongot is...

Elküldve: 2010 jún. 01, 05:27 pm
Szerző: Attila
Bruce E9 írta:Attila írta:
Szerintem ami sokat számítana az egy szintetikus olaj + olaj adalék ami tisztít.
ennél vadabb ötletet is hallottam. Motorolaj helyett gázolaj!

alapjáraton, vagy alacsony fordulaton járatni néhány percet és leengedni! Állítólag nagyon szépen takarít! Vélemény?
Elvileg van direkt motor mosáshoz cucc és az is ilyen beöntöd megforgatod leereszted dolog.
Viszont egy ilyen kezelés után biztos hogy egy "mosó" olajat raknék bele mx 500kmre aztán mehet bele a drága és jó minõségû.
Vajon mivel lehet megállapítani bontás nélkül hogy kopásról vagy gyûrû letapadásról beszélünk?
Elküldve: 2010 jún. 01, 10:25 pm
Szerző: B Jani
Motulos szakiktól hallottam,hogy ha ki akarsz tisztítani egy motorblokkot annak az egyik és talán legegyszerûbb módja,ha csinálsz egy olajcserét és 0w20as olajat töltesz bele.Mondjuk ez elég extrém egy régi fejlesztés mocinak,de az 5w30 is megteszi.De talán nem is olyan extrém mivel nem is olyan rég bontottam egy CE 90-est 1c dieselt aminek a hengerfején egy gyári japo matrica volt látható,miszerint télen hidegbe 0w30-at ajánl.
Elküldve: 2010 jún. 01, 10:35 pm
Szerző: B Jani
Még egy apróság igaz egy kicsit reklám meg off is.Egy haverom kb 10 éve motorszervízt üzemeltet,
http://prop-tech.hu/hu.html és meséli hogy azoknál a motoroknál amibe repsol olajat használnak nagyon sok lerakódás,szennyezõdés szinte olajsár található a blokkban.(csak mint érdekesség)
Elküldve: 2010 jún. 02, 09:50 am
Szerző: Lackó
Ne hülyézzetek le (azonnal) !
Egy ismerõsöm mesélte, hogy õ hogyan öblített motort, amíg szerelõként dolgozott.
Olaj leenged, gázolajjal feltölt, és kissé emelt alapjáraton járat 10-15 percig, majd új olaj+szûrõ.
Nekem az jutott eszembe, hogy végülis a Diesel motorok adagolóját a gázolaj keni, és ott bizony nagyon finoman megmunkált alkatrészek vannak, tehát lehet hogy nem is hülyeség.... ?!?!?
Ki mit gondol ?
Elküldve: 2010 jún. 02, 10:08 am
Szerző: Pacsker
Én nem merném ezt megtenni. Valamiért félek, hogy nem ken.
Hallottam emellett petróleumot is, de azt se raknám bele.
Ha olajjal keverjük valamelyiket, akkor talán.
Én egyébként úgyis annyiszor szedem szét és össze, hogy csillog már a belseje

Elküldve: 2010 jún. 02, 11:03 am
Szerző: Bruce E9
Lackó írta:Ne hülyézzetek le (azonnal) !
Egy ismerõsöm mesélte, hogy õ hogyan öblített motort, amíg szerelõként dolgozott.
Olaj leenged, gázolajjal feltölt, és kissé emelt alapjáraton járat 10-15 percig, majd új olaj+szûrõ.
Nekem az jutott eszembe, hogy végülis a Diesel motorok adagolóját a gázolaj keni, és ott bizony nagyon finoman megmunkált alkatrészek vannak, tehát lehet hogy nem is hülyeség.... ?!?!?
Ki mit gondol ?
pont ezt írtam fentebb!
én is hallottam már dízeles szakiktól.
Elküldve: 2010 jún. 02, 12:46 pm
Szerző: Bubi
Bruce E9 írta:Lackó írta:Ne hülyézzetek le (azonnal) !
Egy ismerõsöm mesélte, hogy õ hogyan öblített motort, amíg szerelõként dolgozott.
Olaj leenged, gázolajjal feltölt, és kissé emelt alapjáraton járat 10-15 percig, majd új olaj+szûrõ.
Nekem az jutott eszembe, hogy végülis a Diesel motorok adagolóját a gázolaj keni, és ott bizony nagyon finoman megmunkált alkatrészek vannak, tehát lehet hogy nem is hülyeség.... ?!?!?
Ki mit gondol ?
pont ezt írtam fentebb!
én is hallottam már dízeles szakiktól.
Dekli le > dekli kipucol > dekli vissza > olajcsere
Szerintem úgyis ott gyûlik össze minden gané vagy nem?
Elküldve: 2010 jún. 02, 12:51 pm
Szerző: Bruce E9
bubidisc írta:Bruce E9 írta:Lackó írta:Ne hülyézzetek le (azonnal) !
Egy ismerõsöm mesélte, hogy õ hogyan öblített motort, amíg szerelõként dolgozott.
Olaj leenged, gázolajjal feltölt, és kissé emelt alapjáraton járat 10-15 percig, majd új olaj+szûrõ.
Nekem az jutott eszembe, hogy végülis a Diesel motorok adagolóját a gázolaj keni, és ott bizony nagyon finoman megmunkált alkatrészek vannak, tehát lehet hogy nem is hülyeség.... ?!?!?
Ki mit gondol ?
pont ezt írtam fentebb!
én is hallottam már dízeles szakiktól.
Dekli le > dekli kipucol > dekli vissza > olajcsere
Szerintem úgyis ott gyûlik össze minden gané vagy nem?
A gázolajos "mosás-járatásnak" a dugattyú olajlehúzó gyûrûk letapadását hivatott javítani, erre adhat ez megoldást.
Elküldve: 2010 jún. 02, 12:54 pm
Szerző: Bruce E9
?...