Oldal: 158 / 163

Re: E11 - (1997-2002)

Elküldve: 2017 jan. 22, 08:45 pm
Szerző: gaborheiling
Mielőtt szétszeded, szerintem próbálj meg valamilyen injektor tisztítót (STP, Protect, Wynss). Illetve én a benzinhez mindig teszek Spuri adalékot. Én gázzal járok és még sohasem volt gondom az injektor leragadásával. (Most már 650.000 km-nél tartok.)

Re: E11 - (1997-2002)

Elküldve: 2017 jan. 23, 04:01 pm
Szerző: lexuxka
gaborheiling írta:Mielőtt szétszeded, szerintem próbálj meg valamilyen injektor tisztítót (STP, Protect, Wynss). Illetve én a benzinhez mindig teszek Spuri adalékot. Én gázzal járok és még sohasem volt gondom az injektor leragadásával. (Most már 650.000 km-nél tartok.)

Helló

Igen a spurit már én is próbáltam.Decemberben kapott egy teljes egytankos flakont a teljes tank mellé de semmi...Azóta is ugyan az...Tegnap lehúzkodtam az injektorok csatijait és mindenhol az előírt ellenállásértékek között mértem {Fuel injector resistance 13.4 to 14.2 Ohms} mind a négy befecskendezőn!Most próbálok utánajárni hol tudnék hozzá beszerezni tömítéskészletet.

Köszi segítséget :wink:

Re: E11 - (1997-2002)

Elküldve: 2017 jan. 25, 09:47 am
Szerző: Lyani
Márkatársak!

Nektek mi van írva a forgalmi ominózis V9-es rublikájába?
Az értelmesebbnek mondható EURO besorolás alapján meg hová tartoznak az E11-ek? 3? 4?

Re: E11 - (1997-2002)

Elküldve: 2017 jan. 25, 10:41 am
Szerző: lace00
Pont a napokban írtam róla a projektemben:
lace00 írta:Úgy tűnik az én forgalmimban is rosszul szerepel a környezetvédelmi besorolás. (04 van a V.9-es rubrikában)
Amennyire én tudom a 4ZZFE motornak jobb besorolásban kéne lennie, már csak azért is mert az azonos motorral rendelkező másiknak 06 szerepel ugyanott. Különbség csak az évjáratban van. (egyik 2000-es, másik 2001-es)
Faceliftes sedanokról van szó.

Re: E11 - (1997-2002)

Elküldve: 2017 jan. 25, 11:26 am
Szerző: gaborheiling
Nekem 2000.04 havi Wagon 4ZZFE kódú és 06 van a V9-es nél.

Re: E11 - (1997-2002)

Elküldve: 2017 jan. 25, 12:43 pm
Szerző: Sancy
2001. 3zz moci 06.

Re: E11 - (1997-2002)

Elküldve: 2017 jan. 25, 12:46 pm
Szerző: Pacsker
Beka facelift elotti szmogriado tiltott
Veselampas Vvti-k mar mehetnek vagy helyesbiteni kell a forgalmit.

Azonban veselampas benzinest inkabb nem vagy csak hatalmas korultekintessel/penztartalekkal vennek a motorjuk miatt...

Re: E11 - (1997-2002)

Elküldve: 2017 jan. 25, 02:08 pm
Szerző: Lyani
Látom Matyi megértetted a kérdés lényegét. Köszönöm a választ.
Viszont E11 "kisbéka" mondjuk G6 helyett csak a TS kompakt jöhetne szóba, de az meg már egészen másik kategória árazás tekintetében.

Re: E11 - (1997-2002)

Elküldve: 2017 jan. 25, 04:49 pm
Szerző: Bubi
Yaris verso TS mocival. :)
Családi száguldány.

Re: E11 - (1997-2002)

Elküldve: 2017 jan. 27, 03:54 pm
Szerző: TiBiGee
Pacsker írta:Beka facelift elotti szmogriado tiltott
Veselampas Vvti-k mar mehetnek vagy helyesbiteni kell a forgalmit.

Azonban veselampas benzinest inkabb nem vagy csak hatalmas korultekintessel/penztartalekkal vennek a motorjuk miatt...
Minden, amit tudnunk kellett volna a ZZ motorokról, mielőtt E11 faceliftet vettünk:
http://toyota-club.net/files/faq/04-01- ... fe_eng.htm

Re: E11 - (1997-2002)

Elküldve: 2017 jan. 27, 06:34 pm
Szerző: Pacsker
Szuper link, hasznos összefoglaló

Re: E11 - (1997-2002)

Elküldve: 2017 feb. 01, 11:46 pm
Szerző: mozso
TiBiGee által linkelt ZZ motorokkal foglalkozó oldal valóban hasznos. Régi infó forrás sokunknak, de mostanság (2016-ban) picit átírták a linkelt oldalt és kvázi bújtatott negatív hangvételű lett. Az okokat nem tudom, vszínű egy igazi Toyotás írta át, aki a régebbi motorokon szocializálódott és picit csalódott az elkeffentett ZZ mocik miatt. A helyzet azért nem annyira rossz - mint amit ír - még akkor sem, ha négy hibát (zörgő szívósor, szívósor tömítés, hajtókar csapágyak gondjai és VVTi vezérlő gondok) nem tüntetett fel. Ennek ellenére hasznos és jól összeszedett írás!

Ha leveszem a Corollás sapkámat, még akkor is azt mondom: a ZZ motorok kezdeti elrontott (később javított) tervezése ellenére jóval és jóval megbízhatóbbak - kevésbe drágán javíthatóak - , mint a kortárs motorok nagy többsége.

Re: E11 - (1997-2002)

Elküldve: 2017 feb. 25, 08:22 pm
Szerző: batyu
Sziasztok !!

Ha pár napon belül nem kapok csekket a közlekedésrendészettől akkor megmondom mennyit mentem :lol: :lol: :lol: :lol: :burnout: :burnout: !!

Re: E11 - (1997-2002)

Elküldve: 2017 feb. 27, 05:44 pm
Szerző: TiBiGee
Sziasztok!

Egy kicsit hipochonder vagyok az autó egészségét illetően.

E11 facelift tulajokhoz szól a kérdés: mennyi idő, amíg (mostanában) fagypont körüli időben reggel szabad ég alól elindulva elkezd meleget fújni az utastér fűtés max hőfokra állítva? Olyan érzékelhető melegre gondolok, nemcsak arra, hogy kicsit elemelkedett a jéghidegtől.

Azért kérdezem, mert Apám régi Mondeojában kis alapjáratás és két kanyar után érezhető volt a fűtés, meglepődtem.

Nekem ha nincs nagy dugó, fagypont körülről 7 km is lehet, amíg középállásba áll a vízhőfok mutatója a műszerfalon. Ez nektek mennyi idő?

Köszi!

Re: E11 - (1997-2002)

Elküldve: 2017 feb. 27, 05:52 pm
Szerző: gaborheiling
Az enyémnek is kell annyi legalább.