Oldal: 16 / 101

Elküldve: 2010 ápr. 22, 07:12 pm
Szerző: Pacsker
Nem nagy mutatvány, ha van benned barkács szellem és ha találsz ólcsón kompletten (tartály, szivattyú, kormánymû, csövezés...), akkor szerintem relatív olcsó és megéri az élmény.

Ha jól kifogod 50-60ér találhatsz! Persze nem bontóban.... :D

Elküldve: 2010 ápr. 22, 08:10 pm
Szerző: corollaE10
DBandesz írta:E10-be ha csak egy mód van rá az alábbi motorokat tessenek rakni:

- 4E-FTE
- 4A-GE Blacktop
- 4A-GZE
- 3S-GE
- 3S-GTE


A dízel az én aberrációm... :D
Csak az a baj a te aberrációddal h az enyém benzines. Nem veretni akarom a kocsit, mert már nem nagyon lehet a sok trafi miatt, hanem h ne pörögje szét magát az autó, és nyomatékosabb legyen, meg kevesebbet egyen. Ezért akarok 1.8as motort. Nem rugatni, hanem normálisan használni.

Elküldve: 2010 ápr. 22, 09:39 pm
Szerző: tibierdrol
Nem hiszem, hogy egy nagyobb motor ugyanolyan használat mellett kevesebbet enne. Ezért kár motorcserébe belevágni.

Corolla 1993 Liftback

Elküldve: 2010 ápr. 23, 04:14 pm
Szerző: King082
Sziasztok :) most vettem egy Corollát és elsõ lökhárítót kellene vennem hozzá , remélem tudtok segíteni,

Rakok be képet csak illusztrációnak

http://www.autoplenum.de/Bilder/P/p0003 ... -1995-.jpg

http://www.modifiedcars.com/pix/cars_la ... 2_3015.jpg

köszi elõre is

Robi

Elküldve: 2010 ápr. 23, 06:15 pm
Szerző: Birka
Kép
Kép

Re: Corolla 1993 Liftback

Elküldve: 2010 ápr. 23, 10:17 pm
Szerző: sprintike
Lökösbe nemtudok segíteni mert az autó amit tudok az elején sérült.De ha érdekel hozzá esetleg beltérbõl valami vagy csomiajtó vagy hátsó ajtók,központizár ilyesmi lehet,hogy még aktuális.
Ha kell megadom a számot és kérdezz rá mi van még meg a kocsiból.

Elküldve: 2010 ápr. 25, 09:57 pm
Szerző: Lackó
tibierdrol írta:Nem hiszem, hogy egy nagyobb motor ugyanolyan használat mellett kevesebbet enne. Ezért kár motorcserébe belevágni.
Ebben egyáltalán nincs igazad. Az én Carinám ugyanannyit eszik, mint a barátnõm Corollája....adatokat lentebb olvashatod. Az övé pár decivel eszik kevesebbet (enyém 6-6.2, övé 5.8-6) , tehát fajlagosan az enyémnek sokkal jobb a fogyasztása !!!

Elküldve: 2010 ápr. 25, 09:59 pm
Szerző: Lackó
corollaE10 írta:
DBandesz írta:E10-be ha csak egy mód van rá az alábbi motorokat tessenek rakni:

- 4E-FTE
- 4A-GE Blacktop
- 4A-GZE
- 3S-GE
- 3S-GTE


A dízel az én aberrációm... :D
Csak az a baj a te aberrációddal h az enyém benzines. Nem veretni akarom a kocsit, mert már nem nagyon lehet a sok trafi miatt, hanem h ne pörögje szét magát az autó, és nyomatékosabb legyen, meg kevesebbet egyen. Ezért akarok 1.8as motort. Nem rugatni, hanem normálisan használni.
Ha ez az ábra, akkor én javasolnám a 4A-FE motort. Nagyon kellemes,
kifejezetten jól autózható, fényévekkel jobb a nyomatéka, mint a 4E-FE
motornak, és ritka hogy pörgetni kell, alulról is jól húz (ha jó állapotú).

Elküldve: 2010 ápr. 25, 10:43 pm
Szerző: tibierdrol
Lackó írta:Az én Carinám ugyanannyit eszik, mint a barátnõm Corollája....
Az én Corollám meg két literrel kevesebbet eszik mint apám Corollája, pedig 4E-FE motor van mindkettõben. Nincs két egyforma autó.
Mondjuk 1.4-es és 1.6-os között lökettérfogatban alig van különbség, lehet hogy a 4A-FE jobban sikerült motor és kevesebbet eszik mint egy 4E-FE, ebben nincs tapasztalatom, de szerintem _elméletileg_ egy kisebb motor normális használat mellett kevesebbet kéne egyen.

Elküldve: 2010 ápr. 25, 11:02 pm
Szerző: Attila
a kisebb motor ua bódéval miért enne kevesebbet ? neki az nagyobb teher arányaiban és szenved!
Itt sokkal több paramétert kell figyelembe venni!
Haverom 9 literrel jár az 1.6 Carina E vel és a GZE-vel nyáron 7.5 télen 10 litert fogyasztottam...

A 4AFE az egy optimális választás szerintem. Érezhetõ a különbség! És a mi 4afe Carina E az eszik 7.8 litert és kombi.

Re: Corolla 1993 Liftback

Elküldve: 2010 ápr. 26, 08:57 am
Szerző: DBandesz
King082 írta:Sziasztok :) most vettem egy Corollát és elsõ lökhárítót kellene vennem hozzá , remélem tudtok segíteni,

Rakok be képet csak illusztrációnak

http://www.autoplenum.de/Bilder/P/p0003 ... -1995-.jpg

http://www.modifiedcars.com/pix/cars_la ... 2_3015.jpg

köszi elõre is

Robi
Baja van a lökösnek, vagy nincs is meg?

Elküldve: 2010 ápr. 26, 09:47 am
Szerző: DBandesz
Imádom Attila haverom Si-jét! Sima 4A-FE, abszolút mezei, semmi tuning, és megy mint a távirat! A fogyasztása meg 6 -7,5 közt mozog.

Elküldve: 2010 ápr. 26, 11:53 am
Szerző: tibierdrol
Attila írta:a kisebb motor ua bódéval miért enne kevesebbet ? neki az nagyobb teher arányaiban és szenved!
Az lehet, hogy a nagyobb motornak fajlagosan kisebb a vesztesége, de abszolút értékben mégiscsak nagyobb, mint egy kicsinek. Remélem érthetõ hogy mire gondolok :D
Nem tudom Toyotánál hogy van, de a Fiatnál pl. az 1.4-es Marea és az 1,6-os Brava is háromezret pörgött száznál, ott még a kisebb se erõlködött különösebben, tehát elvileg kevesebbet is fogyasztott. Hegyen-völgyön elképzelhetõ, hogy a kisebb motornál elõbb vissza kell kapcsolni, akkor ehet többet, de különben szerintem nem. Ha mégis, akkor az a jobban / rosszabbul sikerült konstrukcióknak köszönhetõ szerintem.

Elküldve: 2010 ápr. 26, 12:06 pm
Szerző: Attila
Szerintem lassan átköltözhetünk a fogyasztás topicba :)
neked mennyit eszik?

Elküldve: 2010 máj. 10, 10:23 am
Szerző: DBandesz
3ajtós CE100 az eleje kivételével (lökös, lámpák, sárvédõk, hûtõ, zárhíd, motrházetetõ, stb. ) eladóvá válik. Lista késõbb.

Érdeklõdni itt, vagy pü-ben.