Oldal: 16 / 21
Elküldve: 2013 jún. 28, 09:55 am
Szerző: Jorn
Nos, megvolt a hátsó gátlócsere, mivel a jobb hátsó hátló szétesett... Kayaba lett

KYB 334178-79, tökéletes választás, újjászületett az autó.
(az ennél olcsóbbik KYB 333116-17 az "rossz úti kivitelhez" van... nem lehet hogy akinek kemény az új KYB-ja, az ilyet vett ?
Sajnos kellett cserélni a rugók feletti részt is, tulajdonképpen a fenti rajzon bekeretezett rész, a gumiharangokkal együtt. Gyári alkatrészként a szerelõm szerint egyben meg lehetett kapni. (a rajzon mondjuk fura, hogy "rossz úti kivitelhez" van csak cikkszáma

Elküldve: 2013 jún. 28, 01:57 pm
Szerző: Ghee
Nem sajnos, nekem OE gyári az elsõ...
Írhatnál bõvebben az élményekrõl.
Elküldve: 2013 jún. 28, 07:38 pm
Szerző: Jorn
Ghee írta:Nem sajnos, nekem OE gyári az elsõ...
Írhatnál bõvebben az élményekrõl.
Még nem mentem vele sokat, csak pár kilométert, de majd holnap
Az elsõ benyomás az volt, mintha egy deréktámaszt kaptam volna, nem ráz az autó az ülésben, stabilan ülök. Asszony ment vele már 2x1 órát, õ is mondta, hogy kevésbé fárasztó a vezetés, korábban mindig megfájdult a nyaka ilyen távon, most meg semmi.
Most már érzem, milyennek kellene lenni az elejének is

(minden relatív, eddig nem foglalkoztam az autó elejével, de most már az tûnik rázósnak...

Elküldve: 2013 jún. 28, 07:49 pm
Szerző: Gugyor
mennyi volt a gátló?
Elküldve: 2013 jún. 28, 10:08 pm
Szerző: Jorn
gátlók 20,5 és 22 ezer Ft, oldaltól függõen
a támcsapágy gólyalábaknak (még mindig nem tudom, hogy ez a pontos nevük vagy sem

15 ezer volt darabja, eredeti gyáriak
plusz a felütközésgátlók és a gumiharangok, meg a szerelés...
Elküldve: 2013 jún. 29, 05:11 am
Szerző: Gugyor
na látod most nem szóltál.nekem a 4 gátló 90 pár ezer lett volna.53 ért vettem
E11 Corolla 1999-es évjárat lengéscsillapító kérdés!
Elküldve: 2013 jún. 30, 02:21 am
Szerző: corolla14
Sziasztok!
Kérlek segítsetek, mert hamarosan aktuális lesz a négy gátló cseréje az autóban kompletten és találtam egy ilyet a neten.
Ez szerintetek jó megoldás, vagy inkább mást válasszak? Van valakinek esetleg eladó új gátlói elérhetõ áron?
Az autót gyakran használom és bár szeretem a sportos futómûvet, de szeretnék kompromisszumot és ami fontos, hogy tartós legyen, mert
nem szeretnék egy év múlva ismét pénzt áldozni ilyenre.
Ezt találtam amúgy:
[web]
http://racing-bazar.hu/alkatresz/fek-fu ... csillapito[/web]
A Kárá...y elég híres és ott megkérdeztem a dolgot, de sajnos ott csak a patroncserét vállalják és úgy kerülne darabja 8-10 ezer forintba, de kiszerelve és
úgy odaviszem. A gond, hogy a gátlókat komplett szeretném cserélni, mert kívül is eléggé látszik rajtuk az idõ vasfoga, és talán célszerûbb lenne a teljesen új ez esetben.
Köszönöm elõre is a segítségeteket!
Elküldve: 2013 jún. 30, 07:15 am
Szerző: Jorn
Gugyor írta:na látod most nem szóltál.nekem a 4 gátló 90 pár ezer lett volna.53 ért vettem
Na, errõl még beszélünk, majd ha sort kerítek az elsõkre is

Elküldve: 2013 aug. 06, 12:05 pm
Szerző: Sancy
Egy tapasztalatot szeretnék megosztani. Más is panaszkodott már, én sem hittem el, de sajnos nálam is bizonyított....
8 hónapja vásároltam az OFF-ba KYB excel-G kétcsöves gázos hátsó gátlókat.
mindennapi használatú autó, nem volt ültetve, keményítve.
Mindössze 8 hónap után egyik napról a másikra kifolyt belõle az összes olaj:(
Én a jövõben biztosan hanyagolni fogom.
Kíváncsi vagyok Bardosnak mennyit bír majd az AGX.
Elküldve: 2013 aug. 06, 12:25 pm
Szerző: Toytib
Sancy írta:Egy tapasztalatot szeretnék megosztani. Más is panaszkodott már, én sem hittem el, de sajnos nálam is bizonyított....
8 hónapja vásároltam az OFF-ba KYB excel-G kétcsöves gázos hátsó gátlókat.
mindennapi használatú autó, nem volt ültetve, keményítve.
Mindössze 8 hónap után egyik napról a másikra kifolyt belõle az összes olaj:(
Én a jövõben biztosan hanyagolni fogom.
Kíváncsi vagyok Bardosnak mennyit bír majd az AGX.
Ennek több oka is lehet.
Elsõsorban nem mindegy hogy milyen gyártású a termék. (EU, vagy Japan)
Másod sorban szerelési hiba is okozhat ilyent, számtalan esetben láttam már olyant hogy megfogták fogóval a szárát, mert célszerszám hiányában elforgott és nem tudták meghúzni az önzárós anyát rajta. (mondjuk ezt nálad nem tudom elképzelni)
Harmadrészt a felütésgátló állapota és minõsége sem elhanyagolandó dolog, mint ahogyan a porvédõ sem.(mostanában sajnos igen gyatra minõségûeket lehet venni)
De természetesen lehetett simán gyári hibás is, mint ahogyan manapság igen sok alkatrész

Elküldve: 2013 aug. 06, 12:33 pm
Szerző: Pacsker
Sok autóba van klubon belül is és nálam is már több, mint egy éve szolgál a 4 KYB. Eddig nem hallottam ilyesfajta problémáról.
Más gátlónál már találkoztam a becsúszó szár krómozásának lepattanásáról/séárülésérõl, legtöbb persze a Toytib által is említett vízcsõ fogóval jól ráfogunk eset miatt, de volt, aminél nem láttam ilyen behatást. Emellett még láttam görbe becsúszó szárat is, ami kinyírta a szimeringet.
Elküldve: 2013 aug. 12, 03:15 pm
Szerző: Jorn
Sancy írta:Egy tapasztalatot szeretnék megosztani. Más is panaszkodott már, én sem hittem el, de sajnos nálam is bizonyított....
8 hónapja vásároltam az OFF-ba KYB excel-G kétcsöves gázos hátsó gátlókat.
mindennapi használatú autó, nem volt ültetve, keményítve.
Mindössze 8 hónap után egyik napról a másikra kifolyt belõle az összes olaj:(
Én a jövõben biztosan hanyagolni fogom.
Kíváncsi vagyok Bardosnak mennyit bír majd az AGX.
Szia,
és mit tervezel, a jövõben milyen gyártmányú gátlókat használnál ?
Elküldve: 2013 aug. 14, 12:36 pm
Szerző: Sancy
Nem Excel-G lesz az ez már biztos.
Drágábbik japán KYB, vagy Koni, vagy Bilstein.
Elküldve: 2013 aug. 14, 01:00 pm
Szerző: mixivik
nekem is nagyon hamar tönkrement az egyik hátsó KYB...de a kocsi ültetve,és az ukrán szomszédainknál igen sokat mentem vele...

nemmondom hogy gagyi,de meglepõdtem mert az elsõ lengéscsillapítók már vagy 2-3 éve megvannak,vmi bárdis olcsóságok voltak..

Elküldve: 2013 nov. 05, 08:21 am
Szerző: Pacsker