Oldal: 16 / 21

Elküldve: 2013 jún. 28, 09:55 am
Szerző: Jorn
Nos, megvolt a hátsó gátlócsere, mivel a jobb hátsó hátló szétesett... Kayaba lett :) KYB 334178-79, tökéletes választás, újjászületett az autó.
(az ennél olcsóbbik KYB 333116-17 az "rossz úti kivitelhez" van... nem lehet hogy akinek kemény az új KYB-ja, az ilyet vett ? :)

Sajnos kellett cserélni a rugók feletti részt is, tulajdonképpen a fenti rajzon bekeretezett rész, a gumiharangokkal együtt. Gyári alkatrészként a szerelõm szerint egyben meg lehetett kapni. (a rajzon mondjuk fura, hogy "rossz úti kivitelhez" van csak cikkszáma :)

Elküldve: 2013 jún. 28, 01:57 pm
Szerző: Ghee
Nem sajnos, nekem OE gyári az elsõ...

Írhatnál bõvebben az élményekrõl.

Elküldve: 2013 jún. 28, 07:38 pm
Szerző: Jorn
Ghee írta:Nem sajnos, nekem OE gyári az elsõ...

Írhatnál bõvebben az élményekrõl.
Még nem mentem vele sokat, csak pár kilométert, de majd holnap :)
Az elsõ benyomás az volt, mintha egy deréktámaszt kaptam volna, nem ráz az autó az ülésben, stabilan ülök. Asszony ment vele már 2x1 órát, õ is mondta, hogy kevésbé fárasztó a vezetés, korábban mindig megfájdult a nyaka ilyen távon, most meg semmi.
Most már érzem, milyennek kellene lenni az elejének is :) (minden relatív, eddig nem foglalkoztam az autó elejével, de most már az tûnik rázósnak... :)

Elküldve: 2013 jún. 28, 07:49 pm
Szerző: Gugyor
mennyi volt a gátló?

Elküldve: 2013 jún. 28, 10:08 pm
Szerző: Jorn
gátlók 20,5 és 22 ezer Ft, oldaltól függõen
a támcsapágy gólyalábaknak (még mindig nem tudom, hogy ez a pontos nevük vagy sem :) 15 ezer volt darabja, eredeti gyáriak
plusz a felütközésgátlók és a gumiharangok, meg a szerelés...

Elküldve: 2013 jún. 29, 05:11 am
Szerző: Gugyor
na látod most nem szóltál.nekem a 4 gátló 90 pár ezer lett volna.53 ért vettem

E11 Corolla 1999-es évjárat lengéscsillapító kérdés!

Elküldve: 2013 jún. 30, 02:21 am
Szerző: corolla14
Sziasztok!

Kérlek segítsetek, mert hamarosan aktuális lesz a négy gátló cseréje az autóban kompletten és találtam egy ilyet a neten.
Ez szerintetek jó megoldás, vagy inkább mást válasszak? Van valakinek esetleg eladó új gátlói elérhetõ áron?
Az autót gyakran használom és bár szeretem a sportos futómûvet, de szeretnék kompromisszumot és ami fontos, hogy tartós legyen, mert
nem szeretnék egy év múlva ismét pénzt áldozni ilyenre.
Ezt találtam amúgy:

[web]http://racing-bazar.hu/alkatresz/fek-fu ... csillapito[/web]

A Kárá...y elég híres és ott megkérdeztem a dolgot, de sajnos ott csak a patroncserét vállalják és úgy kerülne darabja 8-10 ezer forintba, de kiszerelve és
úgy odaviszem. A gond, hogy a gátlókat komplett szeretném cserélni, mert kívül is eléggé látszik rajtuk az idõ vasfoga, és talán célszerûbb lenne a teljesen új ez esetben.

Köszönöm elõre is a segítségeteket!

Elküldve: 2013 jún. 30, 07:15 am
Szerző: Jorn
Gugyor írta:na látod most nem szóltál.nekem a 4 gátló 90 pár ezer lett volna.53 ért vettem
Na, errõl még beszélünk, majd ha sort kerítek az elsõkre is :)

Elküldve: 2013 aug. 06, 12:05 pm
Szerző: Sancy
Egy tapasztalatot szeretnék megosztani. Más is panaszkodott már, én sem hittem el, de sajnos nálam is bizonyított....

8 hónapja vásároltam az OFF-ba KYB excel-G kétcsöves gázos hátsó gátlókat.
mindennapi használatú autó, nem volt ültetve, keményítve.
Mindössze 8 hónap után egyik napról a másikra kifolyt belõle az összes olaj:(
Én a jövõben biztosan hanyagolni fogom.

Kíváncsi vagyok Bardosnak mennyit bír majd az AGX.

Elküldve: 2013 aug. 06, 12:25 pm
Szerző: Toytib
Sancy írta:Egy tapasztalatot szeretnék megosztani. Más is panaszkodott már, én sem hittem el, de sajnos nálam is bizonyított....

8 hónapja vásároltam az OFF-ba KYB excel-G kétcsöves gázos hátsó gátlókat.
mindennapi használatú autó, nem volt ültetve, keményítve.
Mindössze 8 hónap után egyik napról a másikra kifolyt belõle az összes olaj:(
Én a jövõben biztosan hanyagolni fogom.

Kíváncsi vagyok Bardosnak mennyit bír majd az AGX.
Ennek több oka is lehet.
Elsõsorban nem mindegy hogy milyen gyártású a termék. (EU, vagy Japan)
Másod sorban szerelési hiba is okozhat ilyent, számtalan esetben láttam már olyant hogy megfogták fogóval a szárát, mert célszerszám hiányában elforgott és nem tudták meghúzni az önzárós anyát rajta. (mondjuk ezt nálad nem tudom elképzelni)
Harmadrészt a felütésgátló állapota és minõsége sem elhanyagolandó dolog, mint ahogyan a porvédõ sem.(mostanában sajnos igen gyatra minõségûeket lehet venni)
De természetesen lehetett simán gyári hibás is, mint ahogyan manapság igen sok alkatrész :(

Elküldve: 2013 aug. 06, 12:33 pm
Szerző: Pacsker
Sok autóba van klubon belül is és nálam is már több, mint egy éve szolgál a 4 KYB. Eddig nem hallottam ilyesfajta problémáról.
Más gátlónál már találkoztam a becsúszó szár krómozásának lepattanásáról/séárülésérõl, legtöbb persze a Toytib által is említett vízcsõ fogóval jól ráfogunk eset miatt, de volt, aminél nem láttam ilyen behatást. Emellett még láttam görbe becsúszó szárat is, ami kinyírta a szimeringet.

Elküldve: 2013 aug. 12, 03:15 pm
Szerző: Jorn
Sancy írta:Egy tapasztalatot szeretnék megosztani. Más is panaszkodott már, én sem hittem el, de sajnos nálam is bizonyított....

8 hónapja vásároltam az OFF-ba KYB excel-G kétcsöves gázos hátsó gátlókat.
mindennapi használatú autó, nem volt ültetve, keményítve.
Mindössze 8 hónap után egyik napról a másikra kifolyt belõle az összes olaj:(
Én a jövõben biztosan hanyagolni fogom.

Kíváncsi vagyok Bardosnak mennyit bír majd az AGX.
Szia,

és mit tervezel, a jövõben milyen gyártmányú gátlókat használnál ?

Elküldve: 2013 aug. 14, 12:36 pm
Szerző: Sancy
Nem Excel-G lesz az ez már biztos.
Drágábbik japán KYB, vagy Koni, vagy Bilstein.

Elküldve: 2013 aug. 14, 01:00 pm
Szerző: mixivik
nekem is nagyon hamar tönkrement az egyik hátsó KYB...de a kocsi ültetve,és az ukrán szomszédainknál igen sokat mentem vele...:)
nemmondom hogy gagyi,de meglepõdtem mert az elsõ lengéscsillapítók már vagy 2-3 éve megvannak,vmi bárdis olcsóságok voltak..:)

Elküldve: 2013 nov. 05, 08:21 am
Szerző: Pacsker