Mindenről, akármikor, akárkivel
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
http://www.youtube.com/watch?v=m_SukHloP5w&feature=fvw
Elektromos nyomaték... Egy komoly hibrid azért jót léphet
Elektromos nyomaték... Egy komoly hibrid azért jót léphet
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
- Bubi
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 5966
- Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
- Tartózkodási hely: Bp. környéke
És ha a rendörségi intézkedés következtében van ott ahol van? Mûszaki vagy rendszám hiánya. Vagy ilyen esetekben mindig beszállítják valami telepre az autót?gecsa írta:El kell bontani..bubidisc írta:Mit kell tenni, ( hivatalosan ) ha rendszám nélküli autót talállunk?
amúgy rendörség,és majd kinyomozzák a tulajt,és jól megbüntetik,meg elszállíttatják..
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Budapest fel van osztva pár "végrehajtó" cég közt.
A közterületes, ha lejárt mûszakis (ha nem túl rég, akkor elnézõbbek), vagy rendszám nélküli autót talál, akkor elõször rak az ablaktörlõ alá egy hivatalos papírt, hogy megadott idõn belül tûntesse el a tulaj az autót vagy elszállítják.
Ha ez nem történik meg, a közterületfentartó, vagy a kerülethez tartozó végrehajtó cég elszállítja trélerrel egy telepre.
Az egyik, ha az M3 bevezetõn jövünk befele, akkor a Szentmihályi úti leágazó elõtt jobb kéz fele látható. Nem túlzok, ha 500-1000 autóról beszélek. És nem csak a kispókok, trabik, de a legújabb Mercik, amcsi nagy dögök és ritka kincsek is felbukkannak.
A végrehajtó cég és a közterületfentartó cég az önkormányzaton keresztül (alvázszám, régi rendszám...) megpróbálja! felderíteni a tulajt. Ekkor már konkrét büntetést kell fizetnie, amely összeáll a mûszaki engedély nélküli közterület foglalásból (forgalomban részvételbõl), a trélerezés költségébõl (nem 10 ezer ft), és a napi tárolási díjból. Ha 3 héten vagy hónapon belül (nemtom pontosan, de inkább az elõbbi), nem kerül elõ a tulaj, akkor az autót megsemmisítik, ha egy régi csótány, ha egy pár éves Toyota.
A tulajt persze tovább keresik és a bírságot kiküldik.
Gyakorlatban természetesen óriási bûnbarlangok. Folyamatosan szól a flex, darabolják és árulják ki a kocsikat, sokszor határidõ kivárás elõtt (pl XJS E9). Ha van bent pl egy E2-es Corolla, ami kutyának nem kell és megmondod, hogy nagy szükséged lenne rá, de csak alkatrésznek és vágják ki az alvázszámot stb stb, akkor sem adják oda, ha csak nem vagy a fõnök fia. Még körbenézni sem lehet a telepen. Nehezebb bejutni oda, mint egy börtönbõl ki. Egyelõre nekem sem sikerült.
Sajnos ez van, Magyarország. Pedig mi kincseket lehetne megmenteni, ami még nekik sem érték. Vagy lenne egy hivatalos bontó részlegük, ahol lehetne vásárolni.
Gyakorlatilag sose várjátok meg, amíg eljut a végrehajtó szervek telephelyére a kocsi, mert onnantól 80%, hogy már idõbe nem érsz oda, ráadásul óriási pénzeket kell fizetni a kiváltásért!
Én ennyit tudok.
Nem túl bíztató
Ha gondolod Slampi, másold á a velünk pusztuló történelemhez!
A közterületes, ha lejárt mûszakis (ha nem túl rég, akkor elnézõbbek), vagy rendszám nélküli autót talál, akkor elõször rak az ablaktörlõ alá egy hivatalos papírt, hogy megadott idõn belül tûntesse el a tulaj az autót vagy elszállítják.
Ha ez nem történik meg, a közterületfentartó, vagy a kerülethez tartozó végrehajtó cég elszállítja trélerrel egy telepre.
Az egyik, ha az M3 bevezetõn jövünk befele, akkor a Szentmihályi úti leágazó elõtt jobb kéz fele látható. Nem túlzok, ha 500-1000 autóról beszélek. És nem csak a kispókok, trabik, de a legújabb Mercik, amcsi nagy dögök és ritka kincsek is felbukkannak.
A végrehajtó cég és a közterületfentartó cég az önkormányzaton keresztül (alvázszám, régi rendszám...) megpróbálja! felderíteni a tulajt. Ekkor már konkrét büntetést kell fizetnie, amely összeáll a mûszaki engedély nélküli közterület foglalásból (forgalomban részvételbõl), a trélerezés költségébõl (nem 10 ezer ft), és a napi tárolási díjból. Ha 3 héten vagy hónapon belül (nemtom pontosan, de inkább az elõbbi), nem kerül elõ a tulaj, akkor az autót megsemmisítik, ha egy régi csótány, ha egy pár éves Toyota.
A tulajt persze tovább keresik és a bírságot kiküldik.
Gyakorlatban természetesen óriási bûnbarlangok. Folyamatosan szól a flex, darabolják és árulják ki a kocsikat, sokszor határidõ kivárás elõtt (pl XJS E9). Ha van bent pl egy E2-es Corolla, ami kutyának nem kell és megmondod, hogy nagy szükséged lenne rá, de csak alkatrésznek és vágják ki az alvázszámot stb stb, akkor sem adják oda, ha csak nem vagy a fõnök fia. Még körbenézni sem lehet a telepen. Nehezebb bejutni oda, mint egy börtönbõl ki. Egyelõre nekem sem sikerült.
Sajnos ez van, Magyarország. Pedig mi kincseket lehetne megmenteni, ami még nekik sem érték. Vagy lenne egy hivatalos bontó részlegük, ahol lehetne vásárolni.
Gyakorlatilag sose várjátok meg, amíg eljut a végrehajtó szervek telephelyére a kocsi, mert onnantól 80%, hogy már idõbe nem érsz oda, ráadásul óriási pénzeket kell fizetni a kiváltásért!
Én ennyit tudok.
Nem túl bíztató
Ha gondolod Slampi, másold á a velünk pusztuló történelemhez!
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Vatera?
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)

