Oldal: 142 / 163

Re: E11 - (1997-2002)

Elküldve: 2014 jún. 22, 12:16 pm
Szerző: Jorn
E11 első lengéscsillapítók Unixnál 5190Ft/db (UX894566, UX894567)
valaki tudja, melyik Toyota cikkszámhoz passzolnak ? (angol, japán...)

illetve, Denckermann lengéscsillapítót használ valaki E11-ben ?

Re: E11 - (1997-2002)

Elküldve: 2014 jún. 23, 09:29 am
Szerző: pézsé
az elsők milyen gyártó csillapítói?

Re: E11 - (1997-2002)

Elküldve: 2014 jún. 23, 07:05 pm
Szerző: Jorn
Igazából ez lenne a kérdés, igen.
Ismerős autószerelőnek nincs jó tapasztalata a Unix lengéscsillapítókkal, állítása szerint egy típuson belül is különböznek (fizikailag), össze kell válogatni, macera...

A Denckermann 6-8 ezer körül megy, tehát nem sokkal drágább, az jobban érdekelne, ha van valakinek tapasztalata...

Re: E11 - (1997-2002)

Elküldve: 2014 júl. 28, 01:33 pm
Szerző: Cautionline
Cserélt valaki hátsó kerék csapágyat? Mekkora munka időben?
ABS-es a kocsi. ABS jeladó van a csapágy közepében, ám olyat adtak cserére ami, "sima csapágy", nincs semmi benne. Elviekben átköltöztethető, lecsavarom a nagyobb anyát, de utána mit/hogy? Próbálkozás közben a jeladóról letört a fogaskerék. Vissza lehet e azt valahogy "heggeszteni", mert a jeladós csapágy 50E kezdődik, így fontos volna. Előre is köszönöm!

Re: E11 - (1997-2002)

Elküldve: 2014 júl. 28, 05:59 pm
Szerző: Toytib
Ha eltört a jeladója, akkor vége.

Vegyél bontóban belevaló jeladós hátsó agyat és kész.

Vagy marad az új.

Amúgy ki lehet húzni a jeladót a tengelycsonk végéből, esztergályossal megfúratni az újat és beleilleszteni a jeladót.
Viszont ez csak akkor megy ha nincsen eltörve :roll:

Re: E11 - (1997-2002)

Elküldve: 2014 aug. 04, 07:58 pm
Szerző: ati999
Sziasztok!

E11 1999-be szerelt már be valaki utólagosan klímát?
Annyira szeretem ezt a kocsit, hogy már ilyenen is elgondolkodtam, mert 213.000 km után sincs semmi baja. De már nem biztos, hogy megérné eladni, és venni egy hasonlót klímásban, max. Avensist. :) , de félek, hogy a gatyámat is rá kell költenem egy hasonló klímás autóra.

Van ötlete valakinek?

Re: E11 - (1997-2002)

Elküldve: 2014 aug. 04, 08:02 pm
Szerző: ksz315
E11-be nem tudok róla. Matyi rakott az E9-be. Én a helyedben vagy vennék bontottat, vagy keresnék törött autót, amiben egyben van a klíma. Meg kell nézni kábelezés mennyire van gyárilag előkészítve az autódban, mert az lehet a dolog igazi szívás része, szerintem.

Re: E11 - (1997-2002)

Elküldve: 2014 aug. 05, 01:20 pm
Szerző: lexuxka
Sziasztok!

Segítségeteket szeretném kérni e11-es corolámmal kapcsolatban.1.4es benzines 4zz motorkódú a gép.
Kb 3 hete vettem észre,hogy a motor amikor vissza lassuláskor pl 5.-ben 100ról vissza lassítók 70 re és nem váltok vissza a gyorsításhoz akkor bizony becsörög a motor,de csak egy bizonyos fordulatszámon se alatta se felette semmi gond!És ez már minden fokozatban előfordul ha nem lendületből gyorsítok ki.Az olajat nem eszi a gép talán a gyűrű kizárva ezzel,de semmi hibajelzés nincs!Próbáltam mol helyett máshol tankolni és spurit is használtam egy tankkal és semmi változás.....
Válaszaitokat előre is köszönöm!

Üdv.:TOM

Re: E11 - (1997-2002)

Elküldve: 2014 aug. 05, 03:34 pm
Szerző: Pacsker
Javaslom az ezzel foglalkozó topic átolvasását :)
viewtopic.php?f=18&t=1181

Re: E11 - (1997-2002)

Elküldve: 2014 aug. 06, 12:01 pm
Szerző: lexuxka
Pacsker írta:Javaslom az ezzel foglalkozó topic átolvasását :)
viewtopic.php?f=18&t=1181

Köszönöm az útbaigazítást!

Re: E11 - (1997-2002)

Elküldve: 2014 aug. 13, 02:26 pm
Szerző: Han
Sziasztok!

Tud valaki megoldást arra, hogy ha leveszem az akksisarut, akkor ne ugorjon egyet a sebesség és fordulatszámmérő mutató? Sajnos már több alkalommal kellett manuális úton bekalibrálnom a fordulat mutatót, mert ahogy visszaesik elmozdul és onnantól csalni fog, de ezt ugye ti is tudjátok. Van erre megoldás, hogy ezt elkerüljem saru levételnél, vagy mindenképpen szét kell kapni utána megint a műszerfalat?

Köszönöm a segítséget!

Re: E11 - (1997-2002)

Elküldve: 2014 aug. 13, 09:13 pm
Szerző: Jorn
Han írta:Sziasztok!

Tud valaki megoldást arra, hogy ha leveszem az akksisarut, akkor ne ugorjon egyet a sebesség és fordulatszámmérő mutató? Sajnos már több alkalommal kellett manuális úton bekalibrálnom a fordulat mutatót, mert ahogy visszaesik elmozdul és onnantól csalni fog, de ezt ugye ti is tudjátok. Van erre megoldás, hogy ezt elkerüljem saru levételnél, vagy mindenképpen szét kell kapni utána megint a műszerfalat?

Köszönöm a segítséget!
Valóban ismert probléma.

Van, aki kiveszi a pöcköt a műszerfalból, amin megpihen a mutató. Így nem tudja elütni ilyen esetben. Persze gyújtás levételekor jobban lezuhan a mutató... valamit valamiért.

Amúgy kellene lennie valamilyen más megoldásnak is, szerintem, valamelyik biztosíték esetleg ? Engem is érdekelne, mert nem akarom kivenni a pöcköt...

Re: E11 - (1997-2002)

Elküldve: 2014 aug. 19, 04:22 pm
Szerző: guginho
Sziasztok. Próbálkozott már valaki e11-es corollában kormánycserével? Angol fórumokon azt olvastam h a 7. generációs celicával csereszabatos a kormány, csak a lufijeladó csatlakozója ami probléma. Esetleg még Levin bőrkormány lenne a másik ötletem. Mind a kettő kormány nagyon feldobná belülről a kocsit. Valaki gondolkozott ,esetleg csinált ilyesmit?

Re: E11 - (1997-2002)

Elküldve: 2014 aug. 19, 05:07 pm
Szerző: Jorn
Jorn írta:Igazából ez lenne a kérdés, igen.
Ismerős autószerelőnek nincs jó tapasztalata a Unix lengéscsillapítókkal, állítása szerint egy típuson belül is különböznek (fizikailag), össze kell válogatni, macera...

A Denckermann 6-8 ezer körül megy, tehát nem sokkal drágább, az jobban érdekelne, ha van valakinek tapasztalata...
Denckermannok kerültek elölre, és jól meg is emelték az autó elejét... :(
Tiszta Skoda farmotoros feeling, a szembejövőket meg elvakítom...

Valakinek sikerült már elérnie, hogy az autó hátulja magasabban van, mint az eleje ? Mert nekem új hátsó rugókkal sem sikerült... Most próbálkozom rugóerősítő gumibakokkal...

Re: E11 - (1997-2002)

Elküldve: 2014 aug. 19, 05:16 pm
Szerző: Bubi
Úgy fog, csak jól tekerd fel az anyjáig. Használj gyorszárót! Inkább a pogácsákat javaslom és a 16 cmst (a legnagyobbat) tedd bele.

http://www.baro-ker.hu/advanced_search_ ... ds=gumipog