Oldal: 15 / 101

Elküldve: 2010 ápr. 20, 10:26 am
Szerző: Lackó
Pacsker írta:Ha Ferencébe kell, akkor kezd alakulni a kép bennem, mennyire szenvedhetett már az a motor :)
Bontó?
Részing Bazár?
Igen, abba kell.

Bontót hajtja Feri, meg én is nézelõdök.

Elküldve: 2010 ápr. 20, 07:18 pm
Szerző: MFerenc
Pacsker írta:Ha Ferencébe kell, akkor kezd alakulni a kép bennem, mennyire szenvedhetett már az a motor :)
Bontó?
Részing Bazár?
Nem nálam pukkant le! :D De komolyan, az elsõ 183e km-t nem én raktam bele; jobb ha nem is ismerem az elõzõ tulajokat...
Néztem részinget is, egy emberrel beszéltem, de neki sincs levegõcsõ, illetve a burkolat törött és le se tudja szedni; most meg -mivel már van munkahelyem, végre- egész nap dolgozok, így nincs idõm bontóba járni, sajnos, szóval úgy néz ki, marad a régi burkolat és a direkt szûrõ, amíg gyûlik kis pénz.

Elküldve: 2010 ápr. 20, 08:07 pm
Szerző: Lackó
Én még nem adtam fel. Vadásztam címet, telefonszámot....hátha.

Motor

Elküldve: 2010 ápr. 20, 09:37 pm
Szerző: corollaE10
E10XLI-be kellene az 1.3- motor helyett 1.6 , 1.8 as benzines motor. Ha van valakinek, írhatna.

Re: Motor

Elküldve: 2010 ápr. 21, 06:50 am
Szerző: DBandesz
corollaE10 írta:E10XLI-be kellene az 1.3- motor helyett 1.6 , 1.8 as benzines motor. Ha van valakinek, írhatna.
A helyedben elgondolkoznék a Starlet 4E-FTE motorján, ha már csere.

Mégiscsak 1.3 és mégiscsak Turbo. Ja, és 130 LE... :wink:

Elküldve: 2010 ápr. 21, 07:09 am
Szerző: DBandesz
MFerenc írta:
Pacsker írta:Ha Ferencébe kell, akkor kezd alakulni a kép bennem, mennyire szenvedhetett már az a motor :)
Bontó?
Részing Bazár?
Nem nálam pukkant le! :D De komolyan, az elsõ 183e km-t nem én raktam bele; jobb ha nem is ismerem az elõzõ tulajokat...
Néztem részinget is, egy emberrel beszéltem, de neki sincs levegõcsõ, illetve a burkolat törött és le se tudja szedni; most meg -mivel már van munkahelyem, végre- egész nap dolgozok, így nincs idõm bontóba járni, sajnos, szóval úgy néz ki, marad a régi burkolat és a direkt szûrõ, amíg gyûlik kis pénz.
Ha a burkolat darabjai megvannak, vagy csak egy kicsi hiányzik belõle, küldjetek pü-t, adok címet, postázzátok el, és használható álapotban kapjátok vissza :wink:

Elküldve: 2010 ápr. 21, 07:52 am
Szerző: Lackó
DBandesz írta:
MFerenc írta:
Pacsker írta:Ha Ferencébe kell, akkor kezd alakulni a kép bennem, mennyire szenvedhetett már az a motor :)
Bontó?
Részing Bazár?
Nem nálam pukkant le! :D De komolyan, az elsõ 183e km-t nem én raktam bele; jobb ha nem is ismerem az elõzõ tulajokat...
Néztem részinget is, egy emberrel beszéltem, de neki sincs levegõcsõ, illetve a burkolat törött és le se tudja szedni; most meg -mivel már van munkahelyem, végre- egész nap dolgozok, így nincs idõm bontóba járni, sajnos, szóval úgy néz ki, marad a régi burkolat és a direkt szûrõ, amíg gyûlik kis pénz.
Ha a burkolat darabjai megvannak, vagy csak egy kicsi hiányzik belõle, küldjetek pü-t, adok címet, postázzátok el, és használható álapotban kapjátok vissza :wink:
Szia Bandesz !

Ez sem lenne rossz ötlet...de hiányzik belõle egy elég nagy darab.

Elküldve: 2010 ápr. 21, 09:26 am
Szerző: DBandesz
Fotót róla, vagy toyodiy-es ábrát, bekarikázva a hiányzó részt és mehet.

Re: Motor

Elküldve: 2010 ápr. 21, 10:29 pm
Szerző: corollaE10
DBandesz írta:
corollaE10 írta:E10XLI-be kellene az 1.3- motor helyett 1.6 , 1.8 as benzines motor. Ha van valakinek, írhatna.
A helyedben elgondolkoznék a Starlet 4E-FTE motorján, ha már csere.

Mégiscsak 1.3 és mégiscsak Turbo. Ja, és 130 LE... :wink:
Köszönöm az ötletet. Merre találhatok ilyet, és mennyibe fájna. De ez enne nem is kicsit. azért gondolkodtam 1.8ban, mert nem kellene erõlködni semmit se, és nem enne semmit. Meg az a bajom h 105.el megy ötödikben 3 ezres fordulaton. 1.8-al sokkal többet bírnék vele menni 3ezres fordulaton. Vagy nem?

Elküldve: 2010 ápr. 22, 06:34 am
Szerző: DBandesz
De. Abban az esetben, ha nem csak motort, hanem váltót is cserélsz. És az 1.8-as motor is eszegetne kissé.

Elküldve: 2010 ápr. 22, 07:34 am
Szerző: Lackó
Gondolom nem sétálgatáshoz kellene az erõs motor, tehát a 4E-FTE, meg
az 1.8 is enne rendesen. A 4E-FTE normál használat mellett nem eszik többet, (vagy csak alig), mint a 4E-FE, azaz kb 6 litert.....

Elküldve: 2010 ápr. 22, 07:35 am
Szerző: Lackó
DBandesz írta:Fotót róla, vagy toyodiy-es ábrát, bekarikázva a hiányzó részt és mehet.
Kösz Bandesz, már épül be a motor, és ha nem találok ma bontottat,
akkor átmenetileg ez a törött lesz benne.....egyébként a szíjtárcsa mögötti
része hiányos, tehát még talán pótolható is lenne.

Elküldve: 2010 ápr. 22, 10:14 am
Szerző: Pacsker
A 7A-FE nem egy õrült erõs motor. (ugyanúgy 115 ló, mint a korabeli 4AFE, azonban kicsit nyomatékosabb). Viszont, elvileg van egy különösen fogyasztásra hangolt verziójuk, ami elsõ Avencicákban is meg CarinaE-kben is volt. Azt mondta Szabber, azok autópályán 130 körül tudnak 4 liter körül enni :shock:

De valóban nem egy versenymotor!

Elküldve: 2010 ápr. 22, 10:26 am
Szerző: DBandesz
E10-be ha csak egy mód van rá az alábbi motorokat tessenek rakni:

- 4E-FTE
- 4A-GE Blacktop
- 4A-GZE
- 3S-GE
- 3S-GTE


A dízel az én aberrációm... :D

Elküldve: 2010 ápr. 22, 07:08 pm
Szerző: Pepe
Nem tudja valaki, hogy nagy mutatvány-e egy nem szervos e10es corollába egy szervót belevarázsolni? És nagyon drága lenne?