Oldal: 140 / 163
Re: E11 - (1997-2002)
Elküldve: 2014 ápr. 27, 10:13 pm
Szerző: Sancy
Szia. Enyém. Beadtam az ismerősömnek, hogy adja el mert én nem tudok foglalkozni vele.
Re: E11 - (1997-2002)
Elküldve: 2014 ápr. 29, 09:05 am
Szerző: Cautionline
Nem a gumituskó volt. Viszont, ahogy jött, úgy meg is szünt. Wtf?!
Re: E11 - (1997-2002)
Elküldve: 2014 ápr. 29, 02:43 pm
Szerző: pézsé
Hogyan lehet levenni a szélvédőre ragasztott belső tükröt pusztítás nélkül?
Hogyan lehet egy roncsból az ép szélvédőt kivenni robbantás nélkül?
Re: E11 - (1997-2002)
Elküldve: 2014 máj. 05, 08:02 pm
Szerző: Sancy
Vékony bovdennel körbe kell vágni.
Re: E11 - (1997-2002)
Elküldve: 2014 máj. 06, 06:30 am
Szerző: toytomi
Vagy egy multivágóval.
Re: E11 - (1997-2002)
Elküldve: 2014 máj. 10, 04:25 pm
Szerző: pézsé
Köszi a tippeket. Amúgy mennyibe kerül egy szélvédő az E11-be. új és bontott ár is érdekel.
10-ért az enyém lehet az eladó szerint, ha előre csengetem és akár felőle össze is törhetem kiszedés közben...
Ha összemérhető más forrással az ár, akkor nem vállalom a kockázatot, hanem veszek egy szélvédőt amikor bereped.
Másik probléma.
Ki kellene nyitni az anyós ajtaját egy megpördült kocsin, de nem nyílik, belső kilincs nyitva, kulccsal kinyitva, külső kilincscsel kinyitva de nem nyílik. Erőnek erejével sem.

Az ajtókárpitot kellene leműteni, meg a kesztyűtartót épségben.
Re: E11 - (1997-2002)
Elküldve: 2014 máj. 11, 02:49 am
Szerző: Jorn
2012 novemberben cseréltettem szélvédőt, vadiúj Nordglas üveg 15 ezer volt, plusz 11 ezer a beszerelés, garanciával. (ráadásul zöldre színezett, tükörlábas üveg)
Imádom, hogy teljesen karcmentes, mintha nem lenne szélvédő az ember előtt

Gyönyörű a kilátás.
Vigyázok is rá, jégkaparó és hasonlók örökre száműzve.
Tényleg látványos volt a változás, nem is gondolná az ember, mennyi apró karc és egyéb összejön 13 év alatt, amitől egycsapásra meg lehet szabadulni.
Szóval én az újat ajánlom, ennyiért teljesen korrekt ár szerintem, nem lenne olcsóbb sokkal egy bontottat beépíteni.
Hogy negatívumot is mondjak, a szélvédő alja (az ablaktörlő lapátoknál kb. 5cm sávban) kicsit torzít optikailag, de nem vészes, megszokható, végülis ritkán néz oda az ember.
(a gyári szélvédőt százezres árban kínálták egyébként, az sehol sem torzított)
Re: E11 - (1997-2002)
Elküldve: 2014 máj. 11, 03:44 pm
Szerző: pézsé
Köszi a választ, így szerintem hanyagolom.
Van valakinek elektromos tükrös E11-e? a beltérben hol vannak a kapcsolók relék? Fotóknak örülnék.
Re: E11 - (1997-2002)
Elküldve: 2014 máj. 11, 08:31 pm
Szerző: MDaemon
A kapcsolója a hátsó ködlámpáé mellett van, a pénztartó helyén:
A fölső kis tolókapcsolóval választod ki az oldalt, alatta a nagy gombbal pedig a kiválasztott tükröt mozgatod.
A beszereléshez kell egy ilyen kapcsoló panel, a rá menő csatlakozót pedig jó eséllyel megtalálod a műszerfal mögött. (holnap le tudom fotózni a csatit).
Ha az ajtókábelen nincs előre kiépítve a vezeték (egy hatpólusú csati, egyik lába üresen hagyva), akkor az üzembe helyezéshet ezután már csak az A oszlop aljából kell áthúzni 3 szál vezetéket a tükrökhöz, és működik.
Ha fűtött tükröt szerzel, akkor kell még két vezeték a megfelelő lábakra, és a hátsó ablak fűtéssel egyszere fogja melegíteni a tükörlapokat is.
Re: E11 - (1997-2002)
Elküldve: 2014 máj. 11, 09:31 pm
Szerző: pézsé
Köszönöm az infókat igen hasznosak.
Nagyon nem vagyok képben az extrákkal, azt hittem fullos a verda de nem az.
Re: E11 - (1997-2002)
Elküldve: 2014 máj. 13, 04:49 pm
Szerző: MDaemon
Egy ilyen csatit keress a műszerfal mögött:
Ha találsz valahol eladó eletktromos tükröt, vedd meg bátran, mert a háza megegyzik a manuálissal, és át lehet építeni a belsejüket. A projekted alapján pedig nálad nincs hiány a kézügyességben.
Extrákról meg viszek majd pár prospektust a talira, lehet benne csodákat találni.
Egyik kedvencem a gyári navi és a fabetétes bőrkormány a faceliftes modellhez
Két brossúrát már feltettem ide, addig is tudsz ebből mazsolázni:
https://www.flickr.com/photos/akispunk/ ... 793997464/
Re: E11 - (1997-2002)
Elküldve: 2014 máj. 13, 08:33 pm
Szerző: pézsé
ÚÚÚ köszönöm az infót és a képeket is.
Re: E11 - (1997-2002)
Elküldve: 2014 máj. 25, 11:57 am
Szerző: joco60
Sziasztok!
Nagyon megköszönném annak a fórum tagnak a hozzászólását aki meg tudná írni hogy milyen típusú ez a corolla...
http://kepfeltoltes.hu/140525/K_p_004_w ... es.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/140525/K_p_002_w ... es.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/140525/K_p_006_w ... es.hu_.jpg
2001-es gyártás..e11?
Lehet hogy buta kérdés?..Vagy én vagyok az..
Re: E11 - (1997-2002)
Elküldve: 2014 máj. 25, 02:00 pm
Szerző: Jorn
Az alvázszám és Toyodiy alapján:
Market
Europe
Year
11/2001
Make
TOYOTA
Model
COROLLA
Frame
ZZE120
Vehicle characteristics
GRADE: TERRA: TERRA TYPE PRODUCT: JPP: JAPAN PRODUCT PARTS DESTINATION: EUR: EUROPE BODY: WG: WAGON DRIVER'S POSITION: LHD: LEFT-HAND DRIVE ENGINE: 4ZZFE: 1400CC 16-VALVE DOHC EFI FUEL SYSTEM: HTWC: HIGH EFFICIENCY TWIN CAM TRANSMISSION: MTM: MANUAL TRANSMISSION GEAR SHIFT TYPE: 5F: MTM, 5-SPEED FLOOR SHIFT COLOR CODE: 199 TRIM CODE: FD10
Search Results
VIN* Model code From To Frame Characteristics
JTDEM22E.. ZZE120L-AWMDKW 10/2001 - 04/2004 ZZE120 TERRA JPP EUR WG LHD 4ZZFE HTWC MTM 5F
Re: E11 - (1997-2002)
Elküldve: 2014 máj. 25, 02:02 pm
Szerző: Jorn
de a modellszámból is E12-nek tűnik...