Oldal: 14 / 33
Elküldve: 2010 máj. 27, 10:22 pm
Szerző: Attila
AndrewGL írta:Attila írta:Nem tudtam lekövetni a képleted

viszont ez már az EU-ban van így nincs vám csak szállítás!
Nem vagyok tévedhetetlen de én is már rendeltem EU-ból motort.
Tehát szerintem max 10-20 ropi eltérés lehet a számításomban!
695 GBP a motor ára, 275 GBP a szállítás (annyi van megadva az aukcióban) ez összesen 970 GBP.
Jelenlegi 330 Ft / GBP áron ez ~320eFt és akkor még csak devizaközép-árfolyammal számoltam.
Nagy mák kell, hogy olyan árfolyamon valutát vegyél.
Nemvágási feri, hogy a hülyeangoloktól behozott motorra kell-e vám és ÁFA, de ha nem kell, akkor is sokkal több a 320, mint a 230

EU-n belül nincs vám és használt cuccra meg nincs áfa.
A többit most már értem és így valóban szarul hangzik viszont az ismerõsöm ingázik és olcsón elhozza. és én ezzel kalkuláltam
Nekem egy hete 329 volt amin váltoták az ebay vásárláskor GBP-t.
Tehát valóban nem 230 de nem is 320 inkább amolyan 250

Elküldve: 2010 máj. 28, 07:38 am
Szerző: Pacsker
Mindenkitõl sorry.
Szopó van. A G6 TTE ráncfelvarrott utolsó éves 1.6-os volt. Tegnap átkerült hozzám mindene és láss csodát a motor már 3ZZFE 1.6 vvti

A váltó se jó a 4AGE-re, pedig megvan a kulissza, megvan a 6-os váltógomb, minden. (azért próbálkozok majd harangcserével az okosok javaslatára).
Ja a motorrol annyit, hogy köze nincs a 4A-khoz. Hengerenkénti trafós vvti. Ez már olyan igazi új izé mûanyag takaróval a tetején.
4A-F és FE közt jól elmondta a különbséget Krisztián.
E9-be 90 és 96 lovas karbis 4AF volt és 105 lovas 4AFE.
E10-tõl meg már vegyesen Denso és Bosch elektronikás 4AFE 1999-ig 115 és 107 ló közt.
Elküldve: 2010 jún. 03, 10:11 am
Szerző: janikatuning
4afe motort tud valaki?
Elküldve: 2010 jún. 20, 06:49 pm
Szerző: Pacsker
Elküldve: 2010 jún. 20, 06:54 pm
Szerző: Attila
Szépek ezek a TRD cuccok

Elküldve: 2010 jún. 20, 06:55 pm
Szerző: Attila
Elküldve: 2010 jún. 20, 10:08 pm
Szerző: Bardos6
Lenne egy kérdésem szerintetek ez milyen érdemes lenne megvenni? tudom nem Toyota de az ára meggyõzõ valaki rendelt már tõlük?
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/88-89-1- ... ccessories
Elküldve: 2010 jún. 20, 10:25 pm
Szerző: Attila
szerintem a Performance fórumos srácokat is kérdezd meg talán több motort bontottak már meg mint mi
De számoltál az 50 dolcsis szállítással is?
Elõfordulhat hogy belekötnek a vámon és akkor rásütik a vámot meg az áfát is. De van amikor átjön gond nélkül.
Elküldve: 2010 jún. 29, 09:46 am
Szerző: Biagio
Elküldve: 2010 jún. 29, 01:06 pm
Szerző: AndrewGL
Az sajnos már rég nincs meg.
Elküldve: 2010 jún. 29, 03:32 pm
Szerző: Biagio
Ezt nem tudtam. Klubbon belül lelt gazdára?
Elküldve: 2010 jún. 30, 05:23 am
Szerző: AndrewGL
Biagio írta:Ezt nem tudtam. Klubbon belül lelt gazdára?
Nem. 1 nappal lekéstem.
Elküldve: 2010 júl. 01, 09:31 am
Szerző: szipak
keresek karbit, ami rámegy a 4K gyári szívócsonkjára. állítólag T motorok karbija is azonos talpú, valamint érdekel bármi más, ami minimális küzdelemmel felrakható.
valamint lehet szükségem lesz gyújtáselosztóra, de ez még nem biztos.
Elküldve: 2010 júl. 17, 03:53 pm
Szerző: Bandagoose
nem tud valaki véletlenségbõl egy fûzött 5e-fe blokkot (blokk+fõtengely+hajtókarok+dugattyúk, szerelve)
Ugyanitt érdeklõdenék, van-e valakinek tapasztalása arról, belemegy-e e11-be a 4e-fe helyére, mert tudom, hogy az 5e-fe blokk pár centivel magasabb. Vagy ez nem jelent gondot?
Elküldve: 2010 júl. 20, 08:31 am
Szerző: KovZoo
Egy haveromnak a 4AF mocija csapágyas lett (+ a felesége még hajtotta is utánakicsit kevés olajjal)...van valakinek fõtengelye?
Priviben várok ajánlatot!
Üdv