Oldal: 14 / 33

Elküldve: 2010 máj. 27, 10:22 pm
Szerző: Attila
AndrewGL írta:
Attila írta:Nem tudtam lekövetni a képleted :)
viszont ez már az EU-ban van így nincs vám csak szállítás!

Nem vagyok tévedhetetlen de én is már rendeltem EU-ból motort.
Tehát szerintem max 10-20 ropi eltérés lehet a számításomban!
695 GBP a motor ára, 275 GBP a szállítás (annyi van megadva az aukcióban) ez összesen 970 GBP.
Jelenlegi 330 Ft / GBP áron ez ~320eFt és akkor még csak devizaközép-árfolyammal számoltam.
Nagy mák kell, hogy olyan árfolyamon valutát vegyél.
Nemvágási feri, hogy a hülyeangoloktól behozott motorra kell-e vám és ÁFA, de ha nem kell, akkor is sokkal több a 320, mint a 230 :P :)
EU-n belül nincs vám és használt cuccra meg nincs áfa.
A többit most már értem és így valóban szarul hangzik viszont az ismerõsöm ingázik és olcsón elhozza. és én ezzel kalkuláltam :)

Nekem egy hete 329 volt amin váltoták az ebay vásárláskor GBP-t.
Tehát valóban nem 230 de nem is 320 inkább amolyan 250 :)

Elküldve: 2010 máj. 28, 07:38 am
Szerző: Pacsker
Mindenkitõl sorry.
Szopó van. A G6 TTE ráncfelvarrott utolsó éves 1.6-os volt. Tegnap átkerült hozzám mindene és láss csodát a motor már 3ZZFE 1.6 vvti :(
A váltó se jó a 4AGE-re, pedig megvan a kulissza, megvan a 6-os váltógomb, minden. (azért próbálkozok majd harangcserével az okosok javaslatára).

Ja a motorrol annyit, hogy köze nincs a 4A-khoz. Hengerenkénti trafós vvti. Ez már olyan igazi új izé mûanyag takaróval a tetején.

4A-F és FE közt jól elmondta a különbséget Krisztián.
E9-be 90 és 96 lovas karbis 4AF volt és 105 lovas 4AFE.
E10-tõl meg már vegyesen Denso és Bosch elektronikás 4AFE 1999-ig 115 és 107 ló közt.

Elküldve: 2010 jún. 03, 10:11 am
Szerző: janikatuning
4afe motort tud valaki?

Elküldve: 2010 jún. 20, 06:49 pm
Szerző: Pacsker
Kép

Kép

Kép

Ha már úgyis szétszedem a motorom, szívesen beleraknám a gyári fõtengely helyett...
Nem tudtok olcsón? :D

Elküldve: 2010 jún. 20, 06:54 pm
Szerző: Attila
Szépek ezek a TRD cuccok :)

Elküldve: 2010 jún. 20, 06:55 pm
Szerző: Attila

Elküldve: 2010 jún. 20, 10:08 pm
Szerző: Bardos6
Lenne egy kérdésem szerintetek ez milyen érdemes lenne megvenni? tudom nem Toyota de az ára meggyõzõ valaki rendelt már tõlük?

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/88-89-1- ... ccessories

Elküldve: 2010 jún. 20, 10:25 pm
Szerző: Attila
szerintem a Performance fórumos srácokat is kérdezd meg talán több motort bontottak már meg mint mi :)

De számoltál az 50 dolcsis szállítással is?
Elõfordulhat hogy belekötnek a vámon és akkor rásütik a vámot meg az áfát is. De van amikor átjön gond nélkül.

Elküldve: 2010 jún. 29, 09:46 am
Szerző: Biagio

Elküldve: 2010 jún. 29, 01:06 pm
Szerző: AndrewGL
Az sajnos már rég nincs meg.

Elküldve: 2010 jún. 29, 03:32 pm
Szerző: Biagio
Ezt nem tudtam. Klubbon belül lelt gazdára?

Elküldve: 2010 jún. 30, 05:23 am
Szerző: AndrewGL
Biagio írta:Ezt nem tudtam. Klubbon belül lelt gazdára?
Nem. 1 nappal lekéstem.

Elküldve: 2010 júl. 01, 09:31 am
Szerző: szipak
keresek karbit, ami rámegy a 4K gyári szívócsonkjára. állítólag T motorok karbija is azonos talpú, valamint érdekel bármi más, ami minimális küzdelemmel felrakható.

valamint lehet szükségem lesz gyújtáselosztóra, de ez még nem biztos.

Elküldve: 2010 júl. 17, 03:53 pm
Szerző: Bandagoose
nem tud valaki véletlenségbõl egy fûzött 5e-fe blokkot (blokk+fõtengely+hajtókarok+dugattyúk, szerelve)

Ugyanitt érdeklõdenék, van-e valakinek tapasztalása arról, belemegy-e e11-be a 4e-fe helyére, mert tudom, hogy az 5e-fe blokk pár centivel magasabb. Vagy ez nem jelent gondot?

Elküldve: 2010 júl. 20, 08:31 am
Szerző: KovZoo
Egy haveromnak a 4AF mocija csapágyas lett (+ a felesége még hajtotta is utánakicsit kevés olajjal)...van valakinek fõtengelye?
Priviben várok ajánlatot!
Üdv