E11 - (1997-2002)

Karosszéria variánsok, motorfajták, egyéb típusok. Toyotainkról szakmai beszélgetések, tudnivalók, érdekességek...
Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23971
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Pacsker »

:)
Impozánsak a felnik! Nagyonis! Na meg jó az ET-jük.
Ja és jól mutat természetesen a Corolla Club felirat is!
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép
Avatar
Bubi
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 5966
Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
Tartózkodási hely: Bp. környéke

Hozzászólás Szerző: Bubi »

Egyetértek! Bár nekem szürke, hamuszürke, ezüst stb. fóbiám van :oops:
Lehet tudni a méreteket, ET-t?
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
Avatar
Birka
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1915
Csatlakozott: 2008 jan. 15, 04:52 pm
Tartózkodási hely: Bp

Hozzászólás Szerző: Birka »

Grat a felnihez!
Bejövõs!
:wink:
Avatar
blasius
Visszajáró
Visszajáró
Hozzászólások: 45
Csatlakozott: 2008 feb. 07, 09:55 pm
Tartózkodási hely: Nemesvámos

Hozzászólás Szerző: blasius »

Köszi nektek!
A felni: Dezent V 4x100 6,5x15 ET38
a gumi pedig: Pirelli P6 195/50 R15

Kicsit más a fekvése, mint a 165/75 R14-es nyáriknak 8)
'99 Sedan LT
Avatar
Bubi
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 5966
Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
Tartózkodási hely: Bp. környéke

Hozzászólás Szerző: Bubi »

blasius írta:Köszi nektek!
A felni: Dezent V 4x100 6,5x15 ET38
a gumi pedig: Pirelli P6 195/50 R15

Kicsit más a fekvése, mint a 165/75 R14-es nyáriknak 8)
Köszi az infót!

Egy ültetést szerinted még kibírna? Úgy értem 2-3 centivel alcsonyabban még nem érne bele a dobba?

Üdv.,

Marci
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
Avatar
blasius
Visszajáró
Visszajáró
Hozzászólások: 45
Csatlakozott: 2008 feb. 07, 09:55 pm
Tartózkodási hely: Nemesvámos

Hozzászólás Szerző: blasius »

hát gondolkodtam rajta, hogy pár centis ültetést (gyárit) tetenék bele, az nem is lenne olyan drága, mint a 4 kerék a gumikkal, de aztán megláttam így, és nekem nagyon bejön.
nomeg ha benne ülnek hátul és ha erõsebben veszem a kanyart, akkor már hallom hátul a gumi és a karosszéria randiját.

inkább egy üvegfóliázáson gondolkodom, nem olyan sötéten, csak egy kicsit.
'99 Sedan LT
Avatar
Bubi
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 5966
Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
Tartózkodási hely: Bp. környéke

Hozzászólás Szerző: Bubi »

blasius írta:hát gondolkodtam rajta, hogy pár centis ültetést (gyárit) tetenék bele, az nem is lenne olyan drága, mint a 4 kerék a gumikkal, de aztán megláttam így, és nekem nagyon bejön.
nomeg ha benne ülnek hátul és ha erõsebben veszem a kanyart, akkor már hallom hátul a gumi és a karosszéria randiját.

inkább egy üvegfóliázáson gondolkodom, nem olyan sötéten, csak egy kicsit.
Nekem van splitfire ruóemelõm, ha azt berakod garantáltan nem találkozik a kerék és a kasztni. Van egy gumis akinél beszereltük, elviszlek hozzá ha úgydöntessz kell neked ilyen. Én berakom majd az ültetett rugóba is. 9 ezer de szerintem nagyon megéri!
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23971
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Pacsker »

Ugye nem a kis gumi bakokról beszéltek?!

Természetesen lehet ültetni, akár 5 centit is, csak hozzá kell keményíteni a gátlókat, esetleg keményebb rugókat berakni, hogy kevesebbet és ritkábban üljön meg a kasztni.
Blasius, a helyedbe így hagynám. Az új rugók és gátlók, ugye tudjuk, hogy sokba kerülnének. Sokkal sportosabb vezetési élményt nyújtana igaz, de nagyon drága.
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép
Avatar
Bubi
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 5966
Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
Tartózkodási hely: Bp. környéke

Hozzászólás Szerző: Bubi »

Pacsker írta:Ugye nem a kis gumi bakokról beszéltek?!

Természetesen lehet ültetni, akár 5 centit is, csak hozzá kell keményíteni a gátlókat, esetleg keményebb rugókat berakni, hogy kevesebbet és ritkábban üljön meg a kasztni.
Blasius, a helyedbe így hagynám. Az új rugók és gátlók, ugye tudjuk, hogy sokba kerülnének. Sokkal sportosabb vezetési élményt nyújtana igaz, de nagyon drága.
De a kis gumibakról beszéltem. Nekem bejött!
Én akarok ültetni.
( Miért van az, hogy 5 fórumban 8 helyen írok a problémáimról és nincs reakció? Ami kész, meg van arról beszélgettek de ha valaki megakad az nagyon nehezen kap segítséget. Lásd fék, az ültetés amirõl tõled várok választ, hogy szerinted gátló keményítés nélkül mûködik-e az ültetés. Azt hittem, hogy darab darab, válasz válasz... ez nekem kicsit magas, hogy hogy mûködik a fórum )
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23971
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Pacsker »

Azért nem reagálok a fékre, mert nekem nincs E11-hez semmim. Bontókat kell megpróbálni és nekik talán van külön fém lapkájuk.

Az ültetés válasza meg az elõzõ kommentemben kiderül.
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép
Avatar
blasius
Visszajáró
Visszajáró
Hozzászólások: 45
Csatlakozott: 2008 feb. 07, 09:55 pm
Tartózkodási hely: Nemesvámos

Hozzászólás Szerző: blasius »

Pacsker írta:Ugye nem a kis gumi bakokról beszéltek?!

Természetesen lehet ültetni, akár 5 centit is, csak hozzá kell keményíteni a gátlókat, esetleg keményebb rugókat berakni, hogy kevesebbet és ritkábban üljön meg a kasztni.
Blasius, a helyedbe így hagynám. Az új rugók és gátlók, ugye tudjuk, hogy sokba kerülnének. Sokkal sportosabb vezetési élményt nyújtana igaz, de nagyon drága.
nekem is így tetszik. a sportos vezetés meg rámegy a komfortosságra, ami nekem jobban bejön. ez nem egy 150LE-s autó, hogy a ültessem.
amúgy nekem már a 16 colos kerék se tetszene...legalábbis most ez a véleményem
'99 Sedan LT
Avatar
Bubi
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 5966
Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
Tartózkodási hely: Bp. környéke

komfort

Hozzászólás Szerző: Bubi »

Mondjuk, nekem a komfort pont nem jut eszembe a corollámról. Esetleg az újabb típusú corollákról, avensisekrõl. Ez 97 - 02 -ig gyártott típus pont az egyszerûségrõl szólt. Szerintem.

Értem, hogy a menetkomfortról beszéltél csak elkalandoztam. Sportos és komfortos irányba is nehéz bármit is tenni ezekkel a corikkal. Egyszer less meg hungaroringen, még az is lehet, hogy viszlek egy kört... :)

Lehet, hogy némiképp majd megváltozik a véleményed...
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
Avatar
Bubi
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 5966
Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
Tartózkodási hely: Bp. környéke

Hozzászólás Szerző: Bubi »

Pacsker írta:Azért nem reagálok a fékre, mert nekem nincs E11-hez semmim. Bontókat kell megpróbálni és nekik talán van külön fém lapkájuk.

Az ültetés válasza meg az elõzõ kommentemben kiderül.
Igen. Valóban.
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
Avatar
blasius
Visszajáró
Visszajáró
Hozzászólások: 45
Csatlakozott: 2008 feb. 07, 09:55 pm
Tartózkodási hely: Nemesvámos

Re: komfort

Hozzászólás Szerző: blasius »

bubidisc írta:Mondjuk, nekem a komfort pont nem jut eszembe a corollámról. Esetleg az újabb típusú corollákról, avensisekrõl. Ez 97 - 02 -ig gyártott típus pont az egyszerûségrõl szólt. Szerintem.

Értem, hogy a menetkomfortról beszéltél csak elkalandoztam. Sportos és komfortos irányba is nehéz bármit is tenni ezekkel a corikkal. Egyszer less meg hungaroringen, még az is lehet, hogy viszlek egy kört... :)

Lehet, hogy némiképp majd megváltozik a véleményed...
hát lehet, nem annyira komfortos, mint egy újabb corollával, de közelebb van hozzá. az egyszerû szó valóban jobb rá.
ami a sportost illeti: ha egy erõs autóm lenne, lehet-h tökre tetszene, meg egy olyan autóval biztos jó, de ami 86LE, szerintem bután érezteti magát. nekem ennyi pont elég.

hungaroringen viszont kipróbálnám, ott ki lehetne belõle hozni a maxot.
'99 Sedan LT
Avatar
Ghee
Gyakori látogató
Gyakori látogató
Hozzászólások: 286
Csatlakozott: 2009 máj. 05, 10:52 am
Tartózkodási hely: Budapest

Hozzászólás Szerző: Ghee »

Itt lett volna egy szervizkönyv, de azt nem lehet még linkelni sem...

***COPYRIGHT***
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Ghee 2009 máj. 26, 12:14 pm-kor.
Válasz küldése