Oldal: 13 / 63
Elküldve: 2010 dec. 03, 11:06 pm
Szerző: tibierdrol
Ceka írta:az mitõl lehet, hogy ha megyek az autóval, és váltok, akkor a fordulatszám mindig kicsit megugirk,
vagy pl kipróbáltuk üresbe és gázt adtam a kocsinak, majd totál levettem a lábam a pedálról a pedál faszán vissza is jön az ugy reagál ahogy kell, de a fordulatszám megmarad abban a pillanatban ahogy levettem alábamat a pedálról kb egy fél- egész másodpercig.
Az injektoros autók ilyenek. Nem engedi hirtelen elvenni a gázt mert így tökéletesebben elég a benzin és nem olyan nagy a károsanyag kibocsájtása. Eleinte engem is nagyon zavart, de meg lehet szokni. Valamelyik autónál feltûnõbb a jelenség, valamelyiknél alig észrevehetõ.
Volt egy 1.4-es Fiat Mareánk, annál úgy vettem észre hogy ha nyugodtan jártunk vele akkor tényleg sokáig tartotta a fordulatot gázelvétel után is, viszont ha kicsit sportosabban nyomtuk neki akkor már-már karburátorosként viselkedett. A Corollámnál ezt nem vettem észre, ez mindig viszonylag hamar ejti a fordulatot, de lehet csak azért mert ezzel szüleim nem járnak

Elküldve: 2010 dec. 04, 09:54 pm
Szerző: Shui
Be akartam linkelni nektek 3 db blacktop-ot kb 2-3 napja rakták fel õket, sajna mára már mind elmentt....
ezért be kell érnetek 1 silvertop-al:
http://cgi.ebay.de/Toyota-4age-20v-silv ... 2904wt_698
Elküldve: 2010 dec. 07, 01:29 am
Szerző: montoya
Elküldve: 2010 dec. 08, 09:24 pm
Szerző: MEDVEEE
Sziasztok!
E10-bõl való, 1.6 -os (4A-FE) 116 Lovas benzinmotor, váltóval, kábelekkel, féltengelyekkel, gólyalábakkal cakk'n pakk 200 ezer forint.
Elõélete a motornak, hogy mikor japánból exportálták, a konténer leesett, amiben az autó volt. Az autó összetörött, de ez a kincs épp maradt. Nagyonkevés km-rel. Vannak hozzá papirok is. Érdeklõdni priviben.

Elküldve: 2010 dec. 08, 09:32 pm
Szerző: Pacsker
Akkor 0 km-es?
Nem teljesen értem

Elküldve: 2010 dec. 08, 09:36 pm
Szerző: MEDVEEE
Az motor papirján van rajt a km. Nemm 0-km-es, hanem ha jól emlékszem 5 ezer km... rokonomé a motor, a héten megtudakolom a pontos km-t .
Elküldve: 2010 dec. 08, 09:55 pm
Szerző: Bubi
Elküldve: 2010 dec. 08, 10:25 pm
Szerző: montoya
Elküldve: 2010 dec. 09, 07:22 pm
Szerző: Pepe
azaz a Peugeot-é. Bár sosem értettem miért raknak bele ilyet...
Elküldve: 2010 dec. 10, 07:33 pm
Szerző: Bubi
Pepe írta:azaz a Peugeot-é. Bár sosem értettem miért raknak bele ilyet...
Én értem. XUD9 rulez

Hihetetlenül kulturált erõs és tartós motor. Bele lehet szeretni.
De rosszul írták a köbcentit mert 1905cm3.
Elküldve: 2010 dec. 10, 09:20 pm
Szerző: janikatuning
Bocs hogy ide írom de nem találok megfelelõ fórumot...:S kérdésem a következõ! szelepszárszimeringeket berakjuk és mikor toljuk bele a szelepet szétszakad mind! az miért van?:@ szelep be van olajozva
Elküldve: 2010 dec. 10, 09:37 pm
Szerző: nemethaky
Sziasztok!
Keresek 2003-as Corolla 2.0 D4D (16 szelep) hengerfejet, vezértengellyel.
Ha esetleg (tudom nem nagy rá az esély) van valakinek, vagy tud olyan helyet, ahol lehetne szerválni kérem jelezze.
Segítségeteket elõre is köszönöm!
Balesetmentest mindenkinek!
Elküldve: 2010 dec. 11, 11:23 am
Szerző: Pacsker
Racing-bazar, duen, autoalkatresz.hu
Láttam valamelyiken D4D-t. Azthiszem 2.0-t
Elküldve: 2010 dec. 11, 12:10 pm
Szerző: Lackó
janikatuning írta:Bocs hogy ide írom de nem találok megfelelõ fórumot...:S kérdésem a következõ! szelepszárszimeringeket berakjuk és mikor toljuk bele a szelepet szétszakad mind! az miért van?:@ szelep be van olajozva
Lehet azért, mert a szimering nem felütõs, hanem csak fel kell pattintani a
szelepvezetõre, ti pedig ütöttétek....ettõl már általában elszakad a szimering.
Elküldve: 2010 dec. 11, 02:22 pm
Szerző: janikatuning
hát az lehet...:S azért kösz szépen!