E11 - (1997-2002)

Karosszéria variánsok, motorfajták, egyéb típusok. Toyotainkról szakmai beszélgetések, tudnivalók, érdekességek...
Avatar
Jorn
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1354
Csatlakozott: 2011 dec. 20, 09:32 am
Autód gyártási éve: 1998
Autód típusa (és generációja): Corolla E11
Autód felszereltségi jelölése: Terra
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Tatabánya

Hozzászólás Szerző: Jorn »

montoya írta:Mondtam már, hogy szeretem a láncos motort? 8)
Korábban, amíg Feliciám volt, én sem 'tudtam', mi az a vezérmûszíj... 260 ezer km-el adtuk el, gyári lánccal, csak minimális csörgéssel...
A második E11 (az asszonyé) amúgy majdnem 1998-as Almera lett (kikötés volt, hogy csak fulljapán autókat nézünk :) abban is tetszet a láncos dolog, meg az autó sem volt rossz, de végülis maradtunk a Toyotánál, és nem bántuk meg :)
10/2006 angol ZZT251 SOL TEC EUR SED LHD 1ZZFE HTWC MTM 5F
11/1998 angol AE111 TERRA UKP EUR LB LHD 4AFE MTM 5F
(07/1998 japán AE111 TERRA EUR SED LHD 4AFE MTM 5F)
Avatar
montoya
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 3726
Csatlakozott: 2010 aug. 29, 10:17 pm
Tartózkodási hely: BP XI

Hozzászólás Szerző: montoya »

Jorn írta:
montoya írta:Mondtam már, hogy szeretem a láncos motort? 8)
Korábban, amíg Feliciám volt, én sem 'tudtam', mi az a vezérmûszíj... 260 ezer km-el adtuk el, gyári lánccal, csak minimális csörgéssel...
A második E11 (az asszonyé) amúgy majdnem 1998-as Almera lett (kikötés volt, hogy csak fulljapán autókat nézünk :) abban is tetszet a láncos dolog, meg az autó sem volt rossz, de végülis maradtunk a Toyotánál, és nem bántuk meg :)
Féltetek a vvti-tõl, vagy miért lett a második is 4a-fe?
IS200 '01
:glcarina: Carina Coupe 1.8 XE - RIP :(
KépCarina Coupe 1.6 DX
Datsun Gloria Hardtop
Mazda 323 BF turbo 4wd
Avatar
Jorn
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1354
Csatlakozott: 2011 dec. 20, 09:32 am
Autód gyártási éve: 1998
Autód típusa (és generációja): Corolla E11
Autód felszereltségi jelölése: Terra
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Tatabánya

Hozzászólás Szerző: Jorn »

Nem volt ilyen koncepció, csak abban az árfekvésben nem volt olyan VVTI-s, ami klímás, ABS-es stb.
Sõt, még a leharcolt, fapados VVTI-k is legalább 100 ezerrel drágábbak voltak, mint egy korrekt állapotban levõ ABS+klíma 4AFE...
10/2006 angol ZZT251 SOL TEC EUR SED LHD 1ZZFE HTWC MTM 5F
11/1998 angol AE111 TERRA UKP EUR LB LHD 4AFE MTM 5F
(07/1998 japán AE111 TERRA EUR SED LHD 4AFE MTM 5F)
Avatar
montoya
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 3726
Csatlakozott: 2010 aug. 29, 10:17 pm
Tartózkodási hely: BP XI

Hozzászólás Szerző: montoya »

Jorn írta:Nem volt ilyen koncepció, csak abban az árfekvésben nem volt olyan VVTI-s, ami klímás, ABS-es stb.
Sõt, még a leharcolt, fapados VVTI-k is legalább 100 ezerrel drágábbak voltak, mint egy korrekt állapotban levõ ABS+klíma 4AFE...
Ezt mondjuk megértem, fõleg 1.6-os vvti-bõl kevés az értelmes itthon. Úgy látom, királyréten is én leszek az egyetlen ilyennel, tavaly is így volt.
IS200 '01
:glcarina: Carina Coupe 1.8 XE - RIP :(
KépCarina Coupe 1.6 DX
Datsun Gloria Hardtop
Mazda 323 BF turbo 4wd
Avatar
Ozseb
Visszajáró
Visszajáró
Hozzászólások: 38
Csatlakozott: 2010 máj. 08, 07:35 pm

Hozzászólás Szerző: Ozseb »

Jorn írta:Nem nagy dolog, de azért megosztom.

Észrevettem, hogy nagyobb sebességnél kicsit mozog a motorháztetõ.
Megnéztem, végülis az a hajlított fémrúd, amit az autó elején levõ zár megfog, na az kopott el. Zárt állapotban is lehetett kézzel mozgatni a motorháztetõt.
Pár menet izmosabb ragasztószalag rátekerésével sikerült ideiglenesen stabilizálni... :)
De gondolkodom valami kulturáltabb megoldáson, ami kevésbé kopik, esetleg valami fémgyûrût ráhajlítani stb... Gyárilag nem volt ezeken semmi ilyesmi ?
Emiatt már álltam én is félre. Köszi a szalagos ötletet.
GSY831
Avatar
Jorn
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1354
Csatlakozott: 2011 dec. 20, 09:32 am
Autód gyártási éve: 1998
Autód típusa (és generációja): Corolla E11
Autód felszereltségi jelölése: Terra
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Tatabánya

Hozzászólás Szerző: Jorn »

Szívesen, bár igazából ez csak ideiglenes.
De úgy látom, akárhogy mozog, nem fog felnyílni, mert olyan a mechanikája, illetve enélkül is megy be a levegõ ezerrel a motortérbe.
(amúgy egyszer volt szerencsém valami Ladát vagy hasonlót látni a szembesávban, amint épp felcsapódott a motorháztetõje a szélvédõre olyan 90km/h-nál... azóta ügyelek az ilyesmire)

Közben Attila kollégától kaptam egy tuti tippet, miszerint van elõl a fényszóróknál 1-1kis gumi korong, amire felül a géptetõ, és ezeknek a korongoknak a magassága csavarással állítható. Tényleg így van, Attilának ezúton is köszi a tippet :)
10/2006 angol ZZT251 SOL TEC EUR SED LHD 1ZZFE HTWC MTM 5F
11/1998 angol AE111 TERRA UKP EUR LB LHD 4AFE MTM 5F
(07/1998 japán AE111 TERRA EUR SED LHD 4AFE MTM 5F)
Avatar
Ozseb
Visszajáró
Visszajáró
Hozzászólások: 38
Csatlakozott: 2010 máj. 08, 07:35 pm

Hozzászólás Szerző: Ozseb »

Jorn írta:valami Ladát
A szovjet ikonnak elõre nyílik a motorháza.

Erõsen tartja a kampós vas, de ha erõs a légáramlat (kamion, szél, nagy tempó) idegesítõ a lifegés.
GSY831
Avatar
Jorn
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1354
Csatlakozott: 2011 dec. 20, 09:32 am
Autód gyártási éve: 1998
Autód típusa (és generációja): Corolla E11
Autód felszereltségi jelölése: Terra
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Tatabánya

Hozzászólás Szerző: Jorn »

Ozseb írta:
Jorn írta:valami Ladát
A szovjet ikonnak elõre nyílik a motorháza.

Erõsen tartja a kampós vas, de ha erõs a légáramlat (kamion, szél, nagy tempó) idegesítõ a lifegés.
Igaz, már nekem is beugrott hogy a Lada nem úgy nyílik. Mindenesetre valami 'keleti' autó volt, amin láttam a géptetõ felcsapódást. Szerencsére nem volt baleset, egyenes volt az út, megállt...
10/2006 angol ZZT251 SOL TEC EUR SED LHD 1ZZFE HTWC MTM 5F
11/1998 angol AE111 TERRA UKP EUR LB LHD 4AFE MTM 5F
(07/1998 japán AE111 TERRA EUR SED LHD 4AFE MTM 5F)
Avatar
Jorn
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1354
Csatlakozott: 2011 dec. 20, 09:32 am
Autód gyártási éve: 1998
Autód típusa (és generációja): Corolla E11
Autód felszereltségi jelölése: Terra
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Tatabánya

Hozzászólás Szerző: Jorn »

A nemrég vett E11 egyik eldugott sarkában, takarítás közben találtam mindenféle bigyókat szétszórva, de ezt még nem sikerült beazonosítanom és a helyére tennem, valakinek ötlet esetleg ? :)

Kép
10/2006 angol ZZT251 SOL TEC EUR SED LHD 1ZZFE HTWC MTM 5F
11/1998 angol AE111 TERRA UKP EUR LB LHD 4AFE MTM 5F
(07/1998 japán AE111 TERRA EUR SED LHD 4AFE MTM 5F)
Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23971
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Pacsker »

Padlókárpit, illetve alsó mûanyag idomok leszorító "anyája".
Általában a tûzfal környékén vezetõ vagy anyós láb körül.
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép
ksz315
Aktív fóruméletet élõ
Aktív fóruméletet élõ
Hozzászólások: 765
Csatlakozott: 2008 márc. 28, 01:33 am
Tartózkodási hely: Budapest

Hozzászólás Szerző: ksz315 »

Ha a csomagtartóban volt, akkor a hátfal felõli mûanyag elem rögzítõje lehet. Ha az utastérben, akkor az elsõ ülések lábterénél lévõ, A oszlop aljánál lévõ mûagyad rögzítõje, vagy a padlókárpit rögzítõje még hasonló. Máshol asszem még nem láttam még ilyet, persze attól lehet :D
E11 liftback 4E-FE 1998 JT.... Volt
Avatar
Ghee
Gyakori látogató
Gyakori látogató
Hozzászólások: 286
Csatlakozott: 2009 máj. 05, 10:52 am
Tartózkodási hely: Budapest

Hozzászólás Szerző: Ghee »

Nekem még (sedan) a hátsó lámpák belsõ takaró mûanyagjának a rögzítõi ezek - ahol az izzókat cseréled.
'00, EE111, 4E-FE, Harmony
Avatar
Jorn
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1354
Csatlakozott: 2011 dec. 20, 09:32 am
Autód gyártási éve: 1998
Autód típusa (és generációja): Corolla E11
Autód felszereltségi jelölése: Terra
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Tatabánya

Hozzászólás Szerző: Jorn »

Köszönöm a válaszokat mindenkinek :) Ezek alapján megnézem, honnan hiányoznak... :)
10/2006 angol ZZT251 SOL TEC EUR SED LHD 1ZZFE HTWC MTM 5F
11/1998 angol AE111 TERRA UKP EUR LB LHD 4AFE MTM 5F
(07/1998 japán AE111 TERRA EUR SED LHD 4AFE MTM 5F)
Avatar
Funkii
Visszajáró
Visszajáró
Hozzászólások: 134
Csatlakozott: 2012 ápr. 02, 03:35 pm
Tartózkodási hely: Budapest

Hozzászólás Szerző: Funkii »

Van valakinek tapasztalata direkt szûrõvel kapcsolatban vvti motoros autónál? Érdemes vele foglalkozni v nem dob annyit a motor karakterisztikáján? Egy ismerõsöm azt ajánlotta vegyem ki a levegõszûrõt egy rövid út erejéig, így megtapasztalhatom mi lenne a hatása. Ez járható út v nagy marhaság?
Corolla E11 facelift 1.4-->1.8 4ZZFE
Kép
Avatar
Pepe
Aktív fóruméletet élõ
Aktív fóruméletet élõ
Hozzászólások: 531
Csatlakozott: 2010 jan. 20, 08:44 pm
Tartózkodási hely: Budapest

Hozzászólás Szerző: Pepe »

Ha kiveszed a szûrõt valószínûleg erõsebb lesz a motorod. De én nem ajánlom mert elég hamar tönkremegy a motor a sok beszívott
szeméttõl.
Szerintem ha csak direkt szûrõt raksz be akkor nagyobb lesz a hangja a motornak de nem hiszem hogy sokkal erõsebb lesz.
Ahhoz még egyéb dolgokat is módosítani kell. (kipufogó befecskendezés stb)
De majd a nálam okosabbak megszakértik :D
MR2 - 2001
Válasz küldése