Oldal: 11 / 33

Elküldve: 2011 nov. 13, 06:37 pm
Szerző: PiciPeti
Üdv!

E12 D-4D-be is igaz a Jakoparts levegõszûrõ, és a MANN olajszûrõ? Ezek a gyári beszállítók?

Elküldve: 2012 márc. 07, 02:26 pm
Szerző: Pacsker
A video from YouTube usually appears here. Please contact an administrator.
A video from YouTube usually appears here. Please contact an administrator.


Ez most durva? :)
Gondolom TS lehet kicsit pöckölve.
Mi értelme eddig kitolni a leszabájzást?
Azért magas fordulaton már visszavesz a dúsításból :)

Elküldve: 2012 ápr. 01, 01:03 pm
Szerző: Lobo
Hali.
Egy kollégámnak E12-ese van, csak nincs hozzá használati utasítása.
A rádión hogy lehet az órát beállítani?

Elküldve: 2012 ápr. 01, 09:51 pm
Szerző: corolla04
Üdv!

Egy kis segítségre lenne szükségem. Szeretnék az autóhoz 2 alkatrészt beszerezni a segítségetekkel. Az egyik az ablaktörlõ lapátot rögzítõ csavar mûanyag teteje, mert valakinek megtetszett, és ellopta, a csavar kilátszik, így szép lassan elkezd rozsdásodni...

A másik alkatrész a JE kerék fékmunkahengernél lévõ kis aluminium lemez, 3 rögzítõfüllel. Kérlek segítsetek!

Elküldve: 2012 ápr. 01, 10:22 pm
Szerző: corolla04
Lobo írta:Hali.
Egy kollégámnak E12-ese van, csak nincs hozzá használati utasítása.
A rádión hogy lehet az órát beállítani?

Üdv!
A jobb oldali kerek gombot addig kell röviden nyomogatni, amig a "clock" vagy "xy:xy" idõ nem látszódik. Balra tekerve az órát, jobbra tekerve a percet lehet állítani! Remélem tudtam segíteni!

Elküldve: 2012 ápr. 02, 08:12 pm
Szerző: Lobo
corolla04 írta:
Lobo írta:Hali.
Egy kollégámnak E12-ese van, csak nincs hozzá használati utasítása.
A rádión hogy lehet az órát beállítani?

Üdv!
A jobb oldali kerek gombot addig kell röviden nyomogatni, amig a "clock" vagy "xy:xy" idõ nem látszódik. Balra tekerve az órát, jobbra tekerve a percet lehet állítani! Remélem tudtam segíteni!
Köszönöm! Holnap rá is próbálunk!

Elküldve: 2012 máj. 13, 07:20 pm
Szerző: Yautja
Sziasztok!
Akinek van E12 TS-e (1,8-as motoros), mondjon már valamit a fogyasztásáról...
Köszönöm elõre is..:)

Elküldve: 2012 máj. 13, 10:09 pm
Szerző: montoya
Yautja írta:Sziasztok!
Akinek van E12 TS-e (1,8-as motoros), mondjon már valamit a fogyasztásáról...
Köszönöm elõre is..:)
Tessék :)

Elküldve: 2012 máj. 30, 04:37 pm
Szerző: Matthew90
Sziasztok,


én is egy E12 tulajdonosa vagyok. Sedan a kicsike, bordó, 1.4 benzin és most járok 120 ezernél.
Eddig minden hibátlan, 8 hónapja használom, azóta túl vagyok már a 17 ezren. 8)
Motor tuning esetleg valakinél? Van ami bevált, vagy ami éppen ellenkezõleg?

Elküldve: 2012 máj. 30, 04:41 pm
Szerző: montoya
Matthew90 írta:Sziasztok,


én is egy E12 tulajdonosa vagyok. Sedan a kicsike, bordó, 1.4 benzin és most járok 120 ezernél.
Eddig minden hibátlan, 8 hónapja használom, azóta túl vagyok már a 17 ezren. 8)
Motor tuning esetleg valakinél? Van ami bevált, vagy ami éppen ellenkezõleg?
Ertelmes tuningrol nem nagyonk tudunk, csak 1.4-1.6-1.8 atalakitassal szoktak probalkozni, de 1.4 alappal az sem az igazi...

Elküldve: 2012 jún. 10, 05:33 pm
Szerző: Verho
Sziasztok!
Az 1.4-es D4D Wagonom (2006-os) néha nem indul. Hiába fordítom el a kulcsot semmi, az önindítóm jó. Továbbá hiába nyomogatom a vészvillogót, nem mûködik!A riasztó LED-je is világít néha, de a kézikönyv szerint nem tudom élesíteni. Tudnátok segíteni, esetleg alkatrészt honnan érdemes rendelni?

Elküldve: 2012 jún. 17, 05:16 pm
Szerző: dieselsuxx
Sziasztok!

E12-es HB (2003) kocsimnak nem nyílik a motorházteteje. Olajozás nem segített, elõrõl kampóval benyúlva sem sikerült elkapni a nyitót:
Kép
Jártatok már így? Remélem nem kell erõszakkal eltávolítani a hûtõmaszkot, amit három csavar tart felülrõl... :D
Tipp valaki?

Elküldve: 2012 jún. 17, 09:08 pm
Szerző: dieselsuxx
íme a történet az utókor számára:
A hûtõrácsot a Toyota gyári robbantott ábrájával ellentétben nem 2 csavar fogja felülrõl, hanem elõrõl két patent és fölülrõl egy patent. (A könyben valószínûleg a szedán maszkja van.) Elõrefele ki lehet szedni a rácsot, miközben a középsõ patent megadja magát...
Kiakasztottam a bowdent és kicsavartam a zárszerkezet 3 csavarját, majd kézzel leoldottam a motorháztetõrõl a zárat. A hiba oka az volt, hogy egy törött mûanyag patent feje pont beleesett a zárszerkezetbe és gátolta a bowdent a rendeltetésszerû mûködésében. Tisztítás és olajozás után fordított sorrendben ment vissza minden a helyére. :)
További szép estét kívánok!

Elküldve: 2012 júl. 09, 05:54 pm
Szerző: Pacsker
Kép

Elküldve: 2012 aug. 28, 07:37 pm
Szerző: Takvan
Sziasztok!

E12 -es (2003 HB) SOL felszereltségû Corollám van.
Kb. 4 éve vettem használtan. A napokban olyan jelenségre figyeltem fel, ami nem fordult elõ a 4 év alatt.
A rádió kijelzõjén legfelül megjelent az idõ és a külsõ hõmérséklet. Vagyis néha megjelenik néha eltûnik.
4 évig nem látszódott. Az idõt beállítottam azt azóta megjegyezte annak ellenére, hogy néha nem látszik.
A hõmérséklet viszont szerinte mindig -30, mintha nem kapna jelet.
Néztem a könyvét, abban az van leírva, hogy manuális klíma esetén a rádión hogy kell beállítani az idõt.
Automata klímánál (ilyen van a kocsiban) csak azt írja, hogy lent a klíma kijelzõje felett kell állítani az idõt.
Teljesen elbizonytalanodtam! Akkor most kell látszania a rádió kijelzõjén az idõnek és hõmérsékletnek, vagy nem?
Mikor mûködik jól, ha mutatja, vagy ha nem?