Oldal: 2 / 12

Elküldve: 2007 okt. 29, 11:24 am
Szerző: Imy
Toytib írta:Ha jól tudom az ABS és a 2légzsák alapfelszereltség.
(ha jól tudom)
Klíma nélkülit meg talán még nem is láttam.
Én inkább nagyfelni, ködlámpa, soklégzsák, tolatóradar stb.-re gondoltam :D
A soklégzsák az elég drága....
A ködlámpa meg nem árt ha van rajt, de nem is sokat használ.
A mostani autonkon is van, de nem sokat számít +ban (első), nem sokkal jobban látni vele. Nah ezzel kapcsolatban azt utálom, amikor a csiribiri csóka éjszaka, és nappal is ködlámpával közlekedik, hogy megmutassa milyen menő, és van neki oylan is..... :P

Elküldve: 2007 okt. 29, 06:22 pm
Szerző: decaon16
Toytib írta:érdemes odafigyelni rá hogy J-betűvel kezdődjön az alvázszáma. Nem kicsi minőségi különbségek vannak az Európában és Japanban gyártott autók között :!: :!: :!:
Isten őrizz hogy okoskodni akarjak Toytib, de én úgy tudom, hogy 2000 után már nem nagyon hoztak Corollákat Japánból, mert az Angoloknál és később a Törököknél is megépültek addigra a gyárak, amik az európai piacra termeltek! És ha valaki néha olvasgatja a Totalcar népitéletében a Corollák jellemzését, akkor a 9. generációt (2002-2006) már nem istenítik annyira, mint a 7. (1992-1997) és a 8. generációs (1997-2002) Corollákat!
Gondolom nem ok nélkül..... :?

Elküldve: 2007 okt. 29, 07:30 pm
Szerző: Toytib
A múlt héten volt nálam egy 2005-ös 1.6-os J-s alvázszámú.
Egyébként jól gondolod, igen ritka és éppen ezért rosszabb a megítélése mert sokkal több baj van a Britt és a Török gyártásúakkal!!!

Elküldve: 2007 okt. 29, 09:02 pm
Szerző: kis_andras
Toytib írta:A múlt héten volt nálam egy 2005-ös 1.6-os J-s alvázszámú.
Egyébként jól gondolod, igen ritka és éppen ezért rosszabb a megítélése mert sokkal több baj van a Britt és a Török gyártásúakkal!!!
Egyik haveromé is japán, (enyém angol) és meglepő, de az övével sokkal több a baj...
kuplung cserés volt, generátor cserés volt, turbó cserés volt, elektromos ablakvezérlő cserés volt, és még kitudja milyen apróságokat nem mondott el...
az övében ~62ezer km van, az enyémben ~56ezer km....
Vagy én vagyok nagyon szerencsés, vagy Ő nagyon szerencsétlen, de én bátran javaslom az angol gyártmányút... a török verzióról viszont én sem hallottam semmi jót....

amúgy 6 E12-es Corolla (4-->kisd4d, 1-->1.6benzin, meg egy TS)van a közvetlen környezetemben, ebből 4angol, 2japán, és csak az egyik japánnal volt csak gond(1.4d4d)

a szervízes dolgokat, hogy melyiken mit cserélnek; pár napon belöl felírom, csak nem volt még időm utánajárni!
bocs a hosszúért :roll:

Elküldve: 2007 okt. 29, 09:08 pm
Szerző: Imy
Totalcar értékelések:
92-97: 8,7
97-02: 8,5
02-06: 8,3
06- : 8,8

Én is olvasgattam a totalcar oldalát, de igazából szerintem 1-2 elfgult vélemény is van. Ha jól emlékszem legtöbbet a váltóval volt galiba. A motort azt biztossan tudom, hogy ugyanaz mint az elötte lévő szériában. (02-06 közötiekről beszélek, amire fáj a fogam :) ) De gondolom a váltó is ugyanaz lehet.

Ha ittt tartunk, akkor a PSA consern autójaira is sok a panasz (váltó elektromos dolgok, zörgő alkatrészek.
Pl a Peugeot 307- ami szóba jöhetett volna nálam, az átlagpontszám 6.7, 206:7. Az olasz autókkal is ugyanugy sok a probléma. Alfa Romeo 147: 7,1, Fiat punto: 7,5.
Szóval ha ezeket vesszük alapul, akkor még mindig megbízhatóbbak, és több jó itélet van róluk, mint a többi Nálam szóba jöhető autókról. Igaz a konkurens márkákhoz olcsóbbak az alkatrészek, de a Tolyota talán jobban is tartja az árát..

Elküldve: 2007 okt. 29, 09:09 pm
Szerző: Imy
kis_andras írta:
Toytib írta:A múlt héten volt nálam egy 2005-ös 1.6-os J-s alvázszámú.
Egyébként jól gondolod, igen ritka és éppen ezért rosszabb a megítélése mert sokkal több baj van a Britt és a Török gyártásúakkal!!!
Egyik haveromé is japán, (enyém angol) és meglepő, de az övével sokkal több a baj...
kuplung cserés volt, generátor cserés volt, turbó cserés volt, elektromos ablakvezérlő cserés volt, és még kitudja milyen apróságokat nem mondott el...
az övében ~62ezer km van, az enyémben ~56ezer km....
Vagy én vagyok nagyon szerencsés, vagy Ő nagyon szerencsétlen, de én bátran javaslom az angol gyártmányút... a török verzióról viszont én sem hallottam semmi jót....

amúgy 6 E12-es Corolla (4-->kisd4d, 1-->1.6benzin, meg egy TS)van a közvetlen környezetemben, ebből 4angol, 2japán, és csak az egyik japánnal volt csak gond(1.4d4d)

a szervízes dolgokat, hogy melyiken mit cserélnek; pár napon belöl felírom, csak nem volt még időm utánajárni!
bocs a hosszúért :roll:
A török, és az angol verziót hogyan lehet megkülönböztetni?

Elküldve: 2007 okt. 29, 11:16 pm
Szerző: decaon16
Imy írta:A török, és az angol verziót hogyan lehet megkülönböztetni?
Nagyon egyszerüen! Törökökország a Sedan autógyártás hazája: Fiat Albea, Fiat Linea, Dacia Logan, Renault Thalia, Corolla Sedan... stb.
A 3, 5, ajtós és kombi változatokat pedig az Angolok készítik.
Mostanra már könnyű a dolgunk e téren, mert az Aurist az Angolok, a Corollát pedig a Törökök csinálják! :D (Legalább is én így tudom, persze javítsatok ki, ha tévednék!)

Elküldve: 2007 okt. 30, 08:34 am
Szerző: CindR
Apukám 2003-as, E12-es török szedánjával egyszer volt gond, a stabilizátornál elöl egy gumidarabot kellett cserélni, mert megették a magyar utak. Garanciába megoldották, azon kívül SOHA SEMMI, még apró gond se volt... :wink:

Elküldve: 2007 okt. 30, 11:48 am
Szerző: Imy
decaon16 írta:
Imy írta:A török, és az angol verziót hogyan lehet megkülönböztetni?
Nagyon egyszerüen! Törökökország a Sedan autógyártás hazája: Fiat Albea, Fiat Linea, Dacia Logan, Renault Thalia, Corolla Sedan... stb.
A 3, 5, ajtós és kombi változatokat pedig az Angolok készítik.
Mostanra már könnyű a dolgunk e téren, mert az Aurist az Angolok, a Corollát pedig a Törökök csinálják! :D (Legalább is én így tudom, persze javítsatok ki, ha tévednék!)
Akkor nekem az jó, én 5 ajtós modellt szeretnék venni, 4 ajtós nem nagyon játszik nálam, mivel az 5 ajtós praktikusabb, jobban lehet bele pakolni. :D

Elküldve: 2007 okt. 30, 11:50 am
Szerző: Imy
02-06 közötti modellhez hol lehet találni service manualt?

Elküldve: 2007 okt. 30, 04:48 pm
Szerző: kis_andras
Imy írta:02-06 közötti modellhez hol lehet találni service manualt?
ahoz még nem kell :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Elküldve: 2007 okt. 30, 07:05 pm
Szerző: Imy
kis_andras írta:
Imy írta:02-06 közötti modellhez hol lehet találni service manualt?
ahoz még nem kell :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Engem azért érdekelne, jobb tisztában lenni a dolgokkal.

Elküldve: 2007 okt. 31, 03:22 pm
Szerző: Cucu
Imy írta:
kis_andras írta:
Imy írta:02-06 közötti modellhez hol lehet találni service manualt?
ahoz még nem kell :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Engem azért érdekelne, jobb tisztában lenni a dolgokkal.
mostanában nem tudnék neked küldeni service manualt, mert csak melóbol sunnyogva tudok netezni, de Layosh-nak már átküldtem egy csomag .pdf-et ami szerintem pont a 2002-től gyártott corollákat tartalmazza. Lehet már fel is került ftp-re, kérdezd meg tőle PM-ben vagy mailben vagy valahogy...

Elküldve: 2007 okt. 31, 03:42 pm
Szerző: Layosh
Jah igen és pont Cucu val beszélve említeném meg, hogy érdemes a nagyobb motorral szerelt gépet megvenni, mind fogyasztás mind teljesítmény miatt jobb :) Ha van igény.

Elküldve: 2007 nov. 09, 08:10 pm
Szerző: Imy
Belevetettem magam a corollák böngészésébe... (02-06)

Szó ami szó, most nem tudom, hogy mit vegyek...

4 ajtós, 200mm-el hoszabb az 5 ajtósnál, 480l-es csomagtartó.... Ezeknek a modelleknek a hátsóülését előre lehet hajtani? (pakolás szempontjából fontos), és ugye ezt gyártják törökországban, ami ugye gáz?

5 ajtós, 280l-es csomagtartó, rövidebb, de jobban pakolható, de nem néz olyan jól ki, mint a 4 ajtós....

vélemények, ki mit venne, vagy tanács?