Oldal: 2 / 7

Elküldve: 2010 nov. 17, 10:30 am
Szerző: Lackó
Birka írta:Gazdaságos teccós kiszerelésben láttam már 2000 Huf alatt is. :)
Birka ne fárassz már. Nem az ülésre felhúzós szarokra gondoltam, hanem
amihez szét kell szedni az ülést, és a gyári huzat alá kell beépíteni.....

Elküldve: 2010 nov. 17, 10:32 am
Szerző: Lackó
gecsa írta:tavaly téli emlékek...:D:D:D


Kép
Melletted az szürke.....nem azt hirdetik 150-ért motorhibásan ?

Elküldve: 2010 nov. 17, 11:32 am
Szerző: gecsa
De azt...igazából csak hengerfejes...;)

Elküldve: 2010 nov. 18, 09:44 pm
Szerző: six
Bandagoose írta:Ha rügyezik, akkor vszleg törött volt.
Sajnos igen... de erre csak késõbb jöttem rá a vétel után, én úgy tudtam, törésmentes.

Elküldve: 2010 nov. 18, 11:44 pm
Szerző: Bandagoose
six írta:
Bandagoose írta:Ha rügyezik, akkor vszleg törött volt.
Sajnos igen... de erre csak késõbb jöttem rá a vétel után, én úgy tudtam, törésmentes.
/quote]
Sajnos igen... de erre csak késõbb jöttem rá a vétel után, én úgy tudtam, törésmentes.[/quote]

Valahogy így:

Kép

Kép

legjobb, ha magadnak csinálod. Egy jó alvázvédelem alapja mindig az alapos felületelõkészítés. Ehhez pedig niggerkéz, drótkefe, spakli csiszolópapír és idõ kell. Hiába a hiperszuper anyag, ha az elõkészítést elnagyolják, és ledobja, vagy alatta tovább rozsdál...

Elküldve: 2010 nov. 19, 12:28 am
Szerző: Frool
Hûtõ és mosó folyadékok tél beállta elõtti ellenõrzése!
Occó áruházakban lehet kapni elfogadható áron olyan eszközöket ami
hozzávetõlegesen megmutatja mit tud a "vizünk" Vigyázat külön eszköz
való a mosó és a hûtõ nyálhoz!
Minitalira viszem mindkettõt.
Érdemes a nagy hidegek elõtt kifújni levegõvel a zárakat, ajtóhatárolókat,
majd megfelelõ kenõanyaggal lekezelni.
Szilikon sprayt én elfelejteném. Helyette gumikédereket/tetõablak szilikon stifftel, gumiabroncsokat erre a célra fejlesztett ápolóval kezelni (bár ez inkább tavasztól lényeges).
Akkumulátor: ebben az évszakban nagyobb terhelésnek van kitéve ez az alkatrész, ha már gyengélkedik ne várjuk meg amíg a mínuszokban hal meg! Ha kétségeid vannak az akkud állapotával kapcsolatban csináltass terheléses mérést egy villamossági szerelõnél. Ha viszonylag rövid távokon használod az autót rossz idõ esetén (világítás,ködlámpa,ablaktörlõ,fûtések,hifi) elõfordulhat, hogy rá kell tölteni az akksira. Ilyen idõben segítség ha
csak szükséges fogyasztókat üzemeltetünk! És a régi jótanácsok ma is
érvényesek: legyen az autóban üzemanyag, takaró (pléd) vagy télikabát, némi ivóvíz, hólánc (ha van), jégoldó, mosókefe, telefon töltõ. Hóban ragadáskor jól jönnek.
Ha télen autót mosatsz utána fújasd ki a zárakat sûrített levegõvel.
És ez még nem minden...
:shock:

Elküldve: 2010 nov. 19, 01:17 am
Szerző: tibierdrol
Az ülésfûtésnek van azért hátránya is, mégpedig az hogy igencsak elõsegíti az aranyér kialakulását. Apámnak volt a kamionban, mégse használta. Viszont a Barkasban volt jó kis birkabõr az ülésen, na az télen egész kellemes :lol:

Elküldve: 2010 nov. 19, 11:46 am
Szerző: Pacsker
Frool írta: Szilikon sprayt én elfelejteném.
:rizspekta:

Elküldve: 2010 nov. 20, 11:25 am
Szerző: six
Frool írta:Szilikon sprayt én elfelejteném.
Azt hallottam, a glicerin még jobb erre a célra. (Sõt, hallottam hogy valaki étolajat használ, de az eléggé marhaságnak tûnik...)
Bandagoose írta:Egy jó alvázvédelem alapja mindig az alapos felületelõkészítés. Ehhez pedig niggerkéz, drótkefe, spakli csiszolópapír és idõ kell. Hiába a hiperszuper anyag
...és persze kell egy hely, ahol tudod csinálni. Az én legjobb lehetõségem hogy keresek Bp-en egy nagyobb parkolót és ott csinálom, ami azért valljuk be nem az igazi, fõleg ha 4-5 fok vagy kevesebb van. :-(

Elküldve: 2010 nov. 20, 01:23 pm
Szerző: gecsa
six írta:
Frool írta:Szilikon sprayt én elfelejteném.
Azt hallottam, a glicerin még jobb erre a célra. (Sõt, hallottam hogy valaki étolajat használ, de az eléggé marhaságnak tûnik...)
szilikon sprayt én is csak hallomásból tudom...tavaly sem használtam semmit..:D de ezt az étolajas marhaságot lehet kipróbálom...:D :lol: 8)

Elküldve: 2010 nov. 20, 01:36 pm
Szerző: Ewing
Étolaj? Az ha igazán rászárad valamire, csak patakokban folyó könnyek közepette takarítod le onnan, ráadásul a kenõképessége sem túl fényes. Tudom, tapasztalat. (Bár én nem autóápolásra használtam. :)) Csak meg kell nézni egy serpenyõt hogy néz ki ha nem mossák le róla tökéletesen az étolajat, ragad...........

Elküldve: 2010 nov. 20, 07:19 pm
Szerző: Bandagoose
six írta:
Frool írta:Szilikon sprayt én elfelejteném.
Azt hallottam, a glicerin még jobb erre a célra. (Sõt, hallottam hogy valaki étolajat használ, de az eléggé marhaságnak tûnik...)
Bandagoose írta:Egy jó alvázvédelem alapja mindig az alapos felületelõkészítés. Ehhez pedig niggerkéz, drótkefe, spakli csiszolópapír és idõ kell. Hiába a hiperszuper anyag
...és persze kell egy hely, ahol tudod csinálni. Az én legjobb lehetõségem hogy keresek Bp-en egy nagyobb parkolót és ott csinálom, ami azért valljuk be nem az igazi, fõleg ha 4-5 fok vagy kevesebb van. :-(
Hát a parkoló az mindenképp felejtõs. Én faterék udvarán szoktam. Fõleg, hogy ha minden száradási idõt betartasz, három-négy napig simán eltart.

Elküldve: 2010 nov. 20, 09:10 pm
Szerző: Frool
Étolajat felejtsétek el.
Növényi eredetû, megavasodik büdös lesz.
Glicerin jó de úgy tudom nem adják csak úgy a gyógyszertárban.
Nincs klubtagunk aki gyógyszergyárban dolgozik :lol: ?

Elküldve: 2010 nov. 20, 10:56 pm
Szerző: Pacsker
Vizuál és hangtechnikai boltban kapni füstgéphez. Figyeljetek a megfelelõ higításra. Azért ne fogyjon el az a gumi :D

Elküldve: 2010 nov. 21, 12:35 am
Szerző: gecsa
Frool írta:Étolajat felejtsétek el.
Növényi eredetû, megavasodik büdös lesz.
Glicerin jó de úgy tudom nem adják csak úgy a gyógyszertárban.
Nincs klubtagunk aki gyógyszergyárban dolgozik :lol: ?
megvan!!!!!vazelin kell!!! az állítólag nem ragad..:D:D:D:D:D :pornotv: :body: