Oldal: 97 / 135
Elküldve: 2013 aug. 29, 08:50 am
Szerző: lasi
Team Dyamics pro race versenyfelni eladó
17×7
ET45
4×100
110ezer ft

Elküldve: 2013 szept. 03, 07:59 am
Szerző: Pacsker
Na ki a gyorsabb?
Tegnap még megvolt, de én nem tudok elmenni érte.
Kereskedés, úgyhogy siessetek. Gumi nélkül nem adja, de azt mondja jók a gumik, 2 kiváltképpen. DOT számra is nagyon fiatal.
15-ös ritka TTE.
Felrakod és kész. Agyközép, osztókör stimmel.
http://www.autoalkatresz.hu/auto-gumife ... ris-809707

Elküldve: 2013 szept. 03, 10:50 pm
Szerző: Bohi
Ez nagyon jó ár érte! Valaki vegye meg gyorsan! Még én is elgondolkoztam rajta hirtelen, de az enyémen nem állna annyira jól talán...
Elküldve: 2013 szept. 04, 03:33 pm
Szerző: lasi
Valóban nem rossz ár, felnik se rosszak..... csak malomkerekek

Elküldve: 2013 szept. 04, 03:34 pm
Szerző: montoya
R15 malomkerék? Holélsz?

Elküldve: 2013 szept. 04, 03:45 pm
Szerző: lasi
montoya írta:R15 malomkerék? Holélsz?

súlyára érettem
1 ilyen nehezebb, mint nekem a 17es OZ-m

Elküldve: 2013 szept. 04, 09:43 pm
Szerző: Bohi
Mert a súly az nagyon sokat számít utcára...
Elküldve: 2013 szept. 04, 09:58 pm
Szerző: lasi
Bohi írta:Mert a súly az nagyon sokat számít utcára...
Majd rájössz, ha egyszer sikerül beszerezned egy igazán könnyû felnit, és felrakod a malomkerekek helyére
Teljesen máshogy viselkedik a futómû ugyanazon az aszfalton egy könnyû kerékkel, mint egy nehézzel...... nem hiába kisebb a rugózatlan tömeg , és itt nem az autopályára gondoltam, hanem az alsóbbrendû , ementáli lyukacsos, gyûrõdött aszfaltra

Elküldve: 2013 szept. 04, 10:04 pm
Szerző: Bohi
lasi írta:Bohi írta:Mert a súly az nagyon sokat számít utcára...
Majd rájössz, ha egyszer sikerül beszerezned egy igazán könnyû felnit, és felrakod a malomkerekek helyére
Teljesen máshogy viselkedik a futómû ugyanazon az aszfalton egy könnyû kerékkel, mint egy nehézzel...... nem hiába kisebb a rugózatlan tömeg , és itt nem az autopályára gondoltam, hanem az alsóbbrendû , ementáli lyukacsos, gyûrõdött aszfaltra

Tudom mennyit számít a súly. A régi télim gyári 13as kis szaros volt, teljesen más. A kocsim is röpke 2-300 kilóval könnyebb, mint egy átlagos. Sokat számít, de azért ne ez legyen már a szempont. A gumi szélessége többet számít szerintem, mint a kerék tömege. Nem versenyautóról beszélünk, hogy a súllyal pedálozzunk.

Elküldve: 2013 szept. 04, 10:11 pm
Szerző: lasi
Bohi írta:
Tudom mennyit számít a súly. A régi télim gyári 13as kis szaros volt, teljesen más. A kocsim is röpke 2-300 kilóval könnyebb, mint egy átlagos. Sokat számít, de azért ne ez legyen már a szempont. A gumi szélessége többet számít szerintem, mint a kerék tömege. Nem versenyautóról beszélünk, hogy a súllyal pedálozzunk.

Én már csak ilyen vagyok, volt több futómûvem, több felnim is....és elég sokat is járok, mindenféle úttalan utakon így elég nagy az összehasonlítási alapom ..... jah és még 2 érv a könnyû felni mellett, kíméli futómû kopott részeit, mert azokat nem a nagy kerék meg a peres gumi eszi meg, hanem a hatalmas súly, amire épp nem tervezték , valamint mivel teljesen más ötvözet, nem kell minden tavasszal görgõzni hordani

Elküldve: 2013 szept. 05, 07:45 am
Szerző: Pacsker
Azért nem minden felni Alessio...
Egy TTE kereket (talán Ronal?) nem hiszem, hogy mindenféle kis hupli miatt görgõztetni kéne. Aki meg vektoriálisan vezet, az meg viheti a más ötvözeteket, vagy dobhatja ki a magnéziumot, mert az rossz esetben törik.
Kicsit én is érdekesnek tartom a felvetésed. Ez a TTE kerék gyönyörû kiegészítõje lehetne egy E11-nek. Nem hiszem, hogy olyan borzasztóan nehéz és gyenge lenne, hogy hip-hop cserélhetnénk minden alkatrészt a futómûben és rohangálhatnánk a gumishoz görgõztetni. Magyarországon milliónyi autós jár ennél klassszisokkal szarabb alufelnikkel, mégis mûködik.
Nem mondom, hogy nem jobb egy könnyû kerék, de akinek nincs rá egy rakás pénze, azt sem kell lenézni, illetve elvenni a kedvét. Talán csak-csak el tud gurulgatni egy minõségi hagyományos aluval is...
Elküldve: 2013 szept. 05, 07:46 am
Szerző: Sannyi
Sziasztok!
E10-es Corollához keresek alufelnit!!! Illetve melyik autó felniméretével egyezik meg?
Üdv!
Sannyi
Elküldve: 2013 szept. 05, 07:53 am
Szerző: Bubi
Az E11 TTE felnit az E11 futómûvéhez* méretezték, nem?
Elküldve: 2013 szept. 05, 07:54 am
Szerző: Pacsker
Szervusz Sannyi!
Kérlek olvasd át ezt a topicot az elejétõl, illetve egy másikat is hátha segít (
viewtopic.php?t=1799&postdays=0&postorder=asc&start=15 )
Utóbbiban pontosan egy E10-es Corolla felniválasztásáról is beszélünk.
Az elsõ kerekes európai piacos Corolla-k az E12-es szériáig 4x100-as osztókörûek voltak 54mm-es agyközéppel.
A felni szélessége és ET-je már eltérõ.
Az elején 13-14, majd 15 col volt az alap átmérõ.
Elküldve: 2013 szept. 05, 08:29 am
Szerző: lasi
Pacsker írta:Azért nem minden felni Alessio...
Egy TTE kereket (talán Ronal?) nem hiszem, hogy mindenféle kis hupli miatt görgõztetni kéne. Aki meg vektoriálisan vezet, az meg viheti a más ötvözeteket, vagy dobhatja ki a magnéziumot, mert az rossz esetben törik.
Kicsit én is érdekesnek tartom a felvetésed. Ez a TTE kerék gyönyörû kiegészítõje lehetne egy E11-nek. Nem hiszem, hogy olyan borzasztóan nehéz és gyenge lenne, hogy hip-hop cserélhetnénk minden alkatrészt a futómûben és rohangálhatnánk a gumishoz görgõztetni. Magyarországon milliónyi autós jár ennél klassszisokkal szarabb alufelnikkel, mégis mûködik.
Nem mondom, hogy nem jobb egy könnyû kerék, de akinek nincs rá egy rakás pénze, azt sem kell lenézni, illetve elvenni a kedvét. Talán csak-csak el tud gurulgatni egy minõségi hagyományos aluval is...
Nem Én vetettem fel, hogy nincs értelme, és nem lehet észrevenni a súlykülönbséget .... leirtam a véleményem és tapasztalatomat.
Eszem ágában sem volt senkit lenézni, anno nekem is nagyon tetszett a TTE felni, volt 17es ben is..... de vagy 10-11 kg/ db gumi nélkül
haveromnak valami egyszerû német 17es felnije van a corollán, 100 ezer km nél már minden összekötõt , stabpálcát, kerékcsapágyat stb. cserélni kellett a kocsiban.... pedig ugyanazokat az utakat járjuk