Oldal: 10 / 33
Elküldve: 2011 szept. 22, 10:24 pm
Szerző: corolla04
Sziasztok E12 "pártiak" !
1.4es vvt-i m van, 97 LE. Váltanék kb. egy év múlv 2.0 D4D-re, de nem a 90, hanem a 126 lóerõsre. Keresgéltem már több helyen is, de ritkán látok ilyesmit..
pedig létezik, ha jól tudom. kérlek erõsítsetek meg !
Elküldve: 2011 szept. 23, 12:13 pm
Szerző: Bubi
Az Aurisban van 126 LE-s D-4D.
Elküldve: 2011 szept. 23, 01:06 pm
Szerző: sede7
Én úgy tudom, 110LE-s a második generációs 2.0 Corolla D-4D.
Egy remek példa.

Elküldve: 2011 szept. 23, 01:59 pm
Szerző: montoya
sede7 írta:Én úgy tudom, 110LE-s a második generációs 2.0 Corolla D-4D.
Egy remek példa.

Volt tudtommal 90 es 110le verzio is belole, kesobb pedig 116le, szerintem 126 mar csak az ujabb Aurisban es az E15-ben.
Elküldve: 2011 okt. 20, 07:52 pm
Szerző: Birka
dieselsuxx írta:Kedves tagok!
Hosszú idõ után visszataláltam ide a fórumra. Történetemet osztom meg veletek:
Mint itt a fórumon olvasható, kimondottan elégédett, boldog e9 tulajdonos vagyok évek óta. Bejártam vele nyáron déleurópát, télen északot...
Tegnap vettem egy e12 hb 1.4 vvti ezüst csudakocsit, mondván korszerûbb, a család sem hal meg baleset esetén, abs aribag, talán megbízhatóbb stb. A színe (ezüst) nem tetszik, de racionális elvek alapján úgy döntöttem, hogy ez nem számít. Eddig kb. 20km-t tettem meg a kocsival. A következõket tapasztaltam:
pozitívumok:
+ biztonságosabb
+ nem esik be az esõ
+ egyenletesebb a motor hidegen (1-es lambda)
+ picit erõsebb (13kg/LE helyett 12,3kg/LE)
negatívumok:
- hátrafele nem látok ki (fõleg 4 és 8 óra irányába)
- a bal lábamat nem tudom kinyújtani vezetés közben az idióta lábtámasz miatt (baszott kényelmetlen)
- belül szûkebb mint az e9
- szimmetrikusan hullámos a padló (mit kellett pont ott vezetni?)
- kissebb a csomagtartó
- a szervó miatt semmit nem érzek a kocsi és az út kapcsolatáról
- a tengelykapcsoló bosszantóan rövid úton jár és nincsen határozott fogáspontja
- olyan helyeken rozsdál, ahol az e9 még nem (motorháztetõ, belülrõl egyes pontok)
Elsõ benyomásra jó ha fele annyira autószerû mint az e9. Kérésem a következõ: Gyõzzetek meg, hogy nem feleslegesen költöttem el az összes spóroltat. Akinek szintén e12-je van: A bal lábatokat ki tudjátok nyújtani? Ha nem, nem idegesít kiábrándítóul?
Továbbá fennáll egy probléma: Az elõzõ tulaj megkarcolta az elsõ lámpabúrát, ami mûanyagból van (!!!!!!!!!!!!). Hogyan tudom a mattrakarcolt mûanyagot kipolírozni? Milyen anyaggal tudom feltölteni a karcokat?
Holott lényegesen korszerûbb autót vettem, a régiben sokkal jobban érzem magam...
Üdv,
Csabi alias dieselsuxx
Elküldve: 2011 okt. 20, 07:59 pm
Szerző: Birka
dieselsuxx írta:Kedves tagok!
Hosszú idõ után visszataláltam ide a fórumra. Történetemet osztom meg veletek:
Mint itt a fórumon olvasható, kimondottan elégédett, boldog e9 tulajdonos vagyok évek óta. Bejártam vele nyáron déleurópát, télen északot...
Tegnap vettem egy e12 hb 1.4 vvti ezüst csudakocsit, mondván korszerûbb, a család sem hal meg baleset esetén, abs aribag, talán megbízhatóbb stb. A színe (ezüst) nem tetszik, de racionális elvek alapján úgy döntöttem, hogy ez nem számít. Eddig kb. 20km-t tettem meg a kocsival. A következõket tapasztaltam:
pozitívumok:
+ biztonságosabb
+ nem esik be az esõ
+ egyenletesebb a motor hidegen (1-es lambda)
+ picit erõsebb (13kg/LE helyett 12,3kg/LE)
negatívumok:
- hátrafele nem látok ki (fõleg 4 és 8 óra irányába)
- a bal lábamat nem tudom kinyújtani vezetés közben az idióta lábtámasz miatt (baszott kényelmetlen)
- belül szûkebb mint az e9
- szimmetrikusan hullámos a padló (mit kellett pont ott vezetni?)
- kissebb a csomagtartó
- a szervó miatt semmit nem érzek a kocsi és az út kapcsolatáról
- a tengelykapcsoló bosszantóan rövid úton jár és nincsen határozott fogáspontja
- olyan helyeken rozsdál, ahol az e9 még nem (motorháztetõ, belülrõl egyes pontok)
Elsõ benyomásra jó ha fele annyira autószerû mint az e9. Kérésem a következõ: Gyõzzetek meg, hogy nem feleslegesen költöttem el az összes spóroltat. Akinek szintén e12-je van: A bal lábatokat ki tudjátok nyújtani? Ha nem, nem idegesít kiábrándítóul?
Továbbá fennáll egy probléma: Az elõzõ tulaj megkarcolta az elsõ lámpabúrát, ami mûanyagból van (!!!!!!!!!!!!). Hogyan tudom a mattrakarcolt mûanyagot kipolírozni? Milyen anyaggal tudom feltölteni a karcokat?
Holott lényegesen korszerûbb autót vettem, a régiben sokkal jobban érzem magam...
Üdv,
Csabi alias dieselsuxx
dieselsuxx írta:Ja, és természetesen megmarad az e9.
Elküldve: 2011 okt. 20, 08:02 pm
Szerző: Pacsker
Köszönöm Birka!
Nem értettem miért nem tudom folytatni az áthelyezést
Dieselsuxx! Ilyen idõs fórum regisztrációval, kérlek ne kövess el ekkora blamákat! Figyelj a témák jó elhelyezésére!
Elküldve: 2011 okt. 27, 07:52 pm
Szerző: PiciPeti
Üdv!
E12 1.4 D-4D motorba milyen, és mennyi motor-, és váltóolaj a legjobb? Valakinek van konkrét tapasztalata? 60.000-es csere következik...
Végigolvastam a fórumot, de nem találtam semmit ezzel kapcsolatban.
Köszönöm elõre is a válaszokat!

Elküldve: 2011 okt. 27, 08:14 pm
Szerző: MDaemon
Az automax oldalán elérhetõ egy szép nagy táblázat, amiben rengeteg típus motor/váltóolaj, szervo és hûtõvíz feltöltési mennyiség meg van adva, típussal együtt.
Eszerint 0W30 vagy 5w40 az ajánlott a motorba (4,3+0,5 liter)
A váltóra a castrolos táblázat nem ír konkrét olajat, uh passz...
http://automax.hu/castrol/edge_turbo_diesel_0w_30/
Elküldve: 2011 okt. 27, 08:46 pm
Szerző: PiciPeti
Köszönöm a választ!
Ezek már részecskeszûrõsek? Mert olvastam ezt is-azt is róla.
Elküldve: 2011 okt. 27, 10:22 pm
Szerző: Frool
to jo déji nem adja ki?
Elküldve: 2011 okt. 27, 10:55 pm
Szerző: hami
Valaki halott vagy látott már olyat hogy a computer az e12-ben fordítva írja ki a pillanatnyi fogysztást???
Ez alatt azt értem hogy padlógáznál olyan 3 l -t mutat ha elengedem akkor meg 35-öt

. Mert ma sikerült 1 ilyennel összefutnom. Holnap megoldom a problémát valószínûleg csak nem tom hogy ez mennyire gyakori dolog.
Elküldve: 2011 okt. 28, 07:46 am
Szerző: MDaemon
Valszeg csak át lett állítva, hogy ne liter/100 km-ben írja ki a fogyasztást, hanem km/liter vagy vmi hasonló dimenzióban.
Elküldve: 2011 okt. 28, 08:04 am
Szerző: montoya
MDaemon írta:Valszeg csak át lett állítva, hogy ne liter/100 km-ben írja ki a fogyasztást, hanem km/liter vagy vmi hasonló dimenzióban.
Jaja, valami ilyesmi para lesz, Amerikaban ugye mpg-ben merik a fogyasztast, azaz merfold/gallon, ami tenyleg igy valtozik a gazadas hatasara.
Elküldve: 2011 okt. 29, 06:34 am
Szerző: hami
Amúgy tényleg csak annyi volt csak már az idegtõl nem tudok gonolkodni és az az eke tulaj meg csak idegesít.
Azért köszi a válaszokat, jók voltk a gondolatok.
