Oldal: 10 / 63
Elküldve: 2010 aug. 24, 03:14 pm
Szerző: Biagio
Elküldve: 2010 szept. 03, 01:25 pm
Szerző: Bandagoose
Ígértem fotókat a 4E-FE motorterérõl, és a felfogatási pontokról.
Namármost, ez nem olyan egyszerû ugyebár, mert a komplett beépített motortérnél lehetetlen lefotózni.
De megnéztem, és magának a motornak a homlokfalnál nincsen felfogatása. Ott csak a váltót fogja a bak.
Összesen négy felfogatási pont van, egy a motornak, oldalról, három pedig a váltónak: egy oldalról, egy elõrõl, egy pedig hátul a homlokfalnál, a kormánymû alatt.
Szóval, a motor felfogatása nem különbözhet a 4AFE motorétól, max. a váltóé. A kérdés akkor az, hogy a két különbözõ osztályú motor váltói mennyire kompatibilisek egymással, van-e valami alternatív lehetõség az összeépítésre?
SZAKÉRTÕÕÕK!!!!!
Elküldve: 2010 szept. 09, 02:29 pm
Szerző: Pacsker
http://www.hasznaltauto.hu/auto/toyota/ ... _d-4119797
Ismét 2 motoros Kamrí. meg kell kérdezni van-e két turbo, leömlõ, adagoló csövezés stb.
Bruce?
Ewing?
Többiek?
kettõcété, vagy egynyóccété vagányok

Elküldve: 2010 szept. 09, 08:19 pm
Szerző: JBJ
Sziasztok.
Érdeklõdnék,hogy kinek van tökéletesen beálított 2tg motoron dupla solex karbik.Érdekelnének a fúvóka méretek,fõleg amik fent vannak ,ha levesszük a karbi tetejét és ott van 4 fúvóka azoknak a méretei.És a két csavar ami állítja a fójtószelepet a két karbin ha valaki letudná mérni hogy mennyire vannak behajtva(mondjuk tolomérõvel),mert sikerûlt eltekerni, és hogy mégis hogy áll.
elõre is köszi.
Elküldve: 2010 szept. 09, 08:22 pm
Szerző: Pacsker
Megvettem a T Series Manual könyvet. A pontos karbiállítás benne van. Ha érdekel találkozhatunk és lefotózhatod az aktuális oldalakat. Azt, hogy én megteszem most, nem tudom ígérni.
Az hogy mennyire van becsavarva másnál a szinkronizáló csavar, biza neked valószínû nem jó. Ahány karbi annyi szögben álltak a pillangók gondolom. És 16-od fordulatok is sokat jelentenek.
Elküldve: 2010 szept. 09, 08:35 pm
Szerző: JBJ
Nekem is van egy angol nyelvû 2tg service manual,de ott adott fordulatnál a beszívott levegõ mennyiségéhez kell hogy állítsam mérõ mûszer nélkül nehéz,de lehet van más megoldás is.Elvileg szépen jár és jól megy,mert egy ladamotorkat tuningoló srác szinkronteszterrel beállította,de szerintem amielött elcsesztük jobb volt,vagy már nem érzem a különbséget mert régen volt.Csak kiváncsi volnék hogy amit állított az milyen egy "gyárihoz képest".lefotóznám,de miskolci vagyok egyedûl a problémámmal,itt nem sok hasonszörû autó van,vagy fan.
Elküldve: 2010 szept. 09, 08:38 pm
Szerző: Pacsker
Ha szinkronnal beállították, nagy baj nem lehet. Neked van az A6 Celiben?
Elküldve: 2010 szept. 09, 08:44 pm
Szerző: JBJ
igen nekem.
Elküldve: 2010 szept. 10, 10:48 am
Szerző: AndrewGL
JBJ írta:igen nekem.
És GT a felszereltsége a kocsidnak, vagy "csak" a motor lett beapplikálva?
Elküldve: 2010 szept. 10, 10:49 am
Szerző: Pacsker
Csak motor. Egyébként Andrew! Lehet nagy butaság, de nem JBJ-tõl vetted a felniket?
Elküldve: 2010 szept. 28, 12:29 pm
Szerző: janikatuning
3sge motor váltó eladó újtömítések szimeringek új olajszûrû rotor gyujtáselosztófedél kuplung! adok hozzá mindent kábel köteg ecu meg ami a beépítéshez szükséges lehet! tel.:30/339-9030 begin_of_the_skype_highlighting 30/339-9030 end_of_the_skype_highlighting

Elküldve: 2010 szept. 28, 06:47 pm
Szerző: Bohi
Na még sem jön össze az átépítés???
Elküldve: 2010 szept. 29, 08:59 am
Szerző: janikatuning
sajnos jelent pilanatban úgy nézki hogy nem.. elkell költöznöm.. úgyhoyg kell a pénz is meg a kocsi is így nincs idõm bele tenni...:S:(
Elküldve: 2010 okt. 26, 11:05 am
Szerző: Pacsker
Valaki vegye meg ennyiért!
Utána ki lehet árulni az egész kocsit.
2C-T!!!
http://www.hasznaltauto.hu/auto/toyota/ ... _d-4209708
Elküldve: 2010 nov. 09, 07:06 pm
Szerző: gecsa
janikatuning írta:3sge motor váltó eladó újtömítések szimeringek új olajszûrû rotor gyujtáselosztófedél kuplung! adok hozzá mindent kábel köteg ecu meg ami a beépítéshez szükséges lehet! tel.:30/339-9030 begin_of_the_skype_highlighting 30/339-9030 end_of_the_skype_highlighting

írhattál volna egy árat...
