Elküldve: 2011 nov. 21, 03:02 pm
Mert szerinted nekem nem?
Fõleg a TTE kompresszoros, 205 lovas verzió... 
Keresztbe jarnek vele dolgozni minden reggel.PiciPeti írta:Mert szerinted nekem nem?![]()
Fõleg a TTE kompresszoros, 205 lovas verzió...
Inkább Elsõfára mint Keresztbe, és csak az elsõ síkos reggel.montoya írta:Keresztbe jarnek vele dolgozni minden reggel.PiciPeti írta:Mert szerinted nekem nem?![]()
Fõleg a TTE kompresszoros, 205 lovas verzió...
'gyamma!bubidisc írta:Inkább Elsõfára mint Keresztbe, és csak az elsõ síkos reggel.montoya írta:Keresztbe jarnek vele dolgozni minden reggel.PiciPeti írta:Mert szerinted nekem nem?![]()
Fõleg a TTE kompresszoros, 205 lovas verzió...
Köszönöm a tanácsokat ! Igen, vonóhorgos, erre ráéreztél, akkor tényleg a rugók lehetnekgecsa írta:szerintem a csomiajtó nytójához fel kellene szedni a szõnyeget,akkor látni rendesen,hogy mi is a baj...gondolom a küszöbnél lehet lefogatva,és akkor oldalról felemelhetõ...talán enged annyit az ülés miatt,hogy lehessen látni..néhny csavar/patent kérdése...ha már szétszeded,nézd meg a taposó állapotát is,jó tudni...szerintem kipuval nem nagyon lehet mit kezdeni,emelni max 1-2 cm-t..rugóval lehetne variálni,vannak ilyen kis gumipogácsák,amit a spirál közé lehet befûzni,de én annak nem vagyok a híve..van rajt vonóhorog?lehet akkor sokat volt futóztatva,és engedett a rugó...4 személlyel nekem is beül a hátulja...amúgy a felni közepétõl kell mérni a peremig a távot,valaki csak tud mondani gyári értéket...
mûszerfal világítás erõssége már e9ben is állítható..:P:P korábbit nem tudom..
a fûtésnél a termosztátot azért megnézném..lehet mégsem annyi az a víz,amennyi..
váltót szerintem nézze meg szakember,ha nem múlik a hang..
