Oldal: 86 / 91
Elküldve: 2013 szept. 09, 10:46 am
Szerző: Pacsker
Nem
Nem
Igen
Volt már diagnózis? Nincs hibakód?
Elküldve: 2013 szept. 09, 01:09 pm
Szerző: Jorn
Pacsker írta:Nem
Nem
Igen
Volt már diagnózis? Nincs hibakód?
Köszi
Hibakódokat kiolvasom, ez jó ötlet.
Elküldve: 2013 szept. 09, 02:57 pm
Szerző: bepi81
PiciPeti írta:Azért azt az 1 litert erõs túlzásnak érzem. Nekem pl télen max 3-4 deci, nyáron 1-2 deci fogyicsökkenést jelentene. Szóval nem feltétlenül éri meg pénzügyileg. Motorkopás, olaj elhasználódás, komfort már más kérdés...
Dízelnél nyilván kevesebbet jelent, mint ahogy azt sem érzed meg annyira, ha terhelten használod. Ellenben a benzines, ugye, sokkal érzékenyebb minden kis segítõ, vagy gátló tényezõre. A "nagyságrendileg 1 liter" egy átlagos 1,3-1,4-es benzines autóra megállja a helyét. Ezt többen alá tudják támasztani (TCH-n van 5-6 Yarisos fórumtárs, aki rendszeresen használja).
A dízelnél inkább télen lenne jelentõsége a jóval lassabban kialakuló fûtés miatt. Ez valószínûleg felgyorsulna. Egyrészt komfortosabb lenne, másrészt a hideg járat a dízelnek pont ugyanannyira káros, mint a benzinesnek. Sõt.
Elküldve: 2013 dec. 22, 07:32 pm
Szerző: lehella
lehella írta:Sziasztok! Remélem tudtok tanácsot adni nekem. Mióta felkerült a Corira a nyári gumi garnitúra, azóta közel egy literrel többet fogyaszt a kocsi.....
A kocsi fogyasztása így alakult:
Cori fogyi
Sziasztok! Újra feldobnám a témába a korábbi problémámat, hátha tudtok tuti tanácsot mondani. Tavasz óta durván egy literrel többet fogyaszt a Corolla. Akkor azt hittük hogy a nyári gumi miatt, de vissza kerültek a téliek és semmi sem változott. Azóta volt már két olajcsere, légszûrõ és egy középsõ kipudob csere is, valamint futómû állításra is elvittem a kocsit, hátha.. A fékek befogását kizárnám, mert bármilyen kis lejtõn tud gurulni a kocsi egybõl, ha kiengedem a kéziféket. Mi okozhat ilyen +1 literes eltérést? Esetleg a gyertyákat lecserélném, ha elképzelhetõ okozónak, bár a motor járása rendben van minden fordulaton, jól is indul a kocsi. Check engine lámpa nem világít, ezért a lambda szondát nem cserélném ki csak úgy próbából

Esetleg rakjak be injektor tisztító adalékot? Van esetleg erre valamilyen gépi eszköz, ami megmondja a tutit?
Elküldve: 2013 dec. 22, 09:10 pm
Szerző: Holli
Mindig ugyanott tankolsz??
Lehet a benzin miatt is. Mi felénk a Corollám Shelles benzinbõl 1 literrel többet eszik, de a teljesítménye nem nõ sajnos.
Barátnõm Bmw-je ráadásul nem is megy tõle rendesen. Olyan mintha 100 kilóval több lenne a tömege.
Így az még többet eszik.

Elküldve: 2013 dec. 22, 09:46 pm
Szerző: lehella
Megpróbáltam már mindent, de ennek a kocsinak teljesen mindegy, mit iszik

Általában mindig ugyanott tankolunk, igen. Auchan és Envi kúton tankoltunk régen, amikor hat körüliek voltak a mérések. Azóta ez nem változott, pedig próbáltam párszor Shell FuelSave üzemanyagot is, horvát benzint is, mindig 7 fölé került az átlagunk. Egy év alatt közel 60 tankolás volt, ennyiszer nem lehet tévedni, a mérési módszer pedig ugyanaz: telitank/megtett kilométerek.
Elküldve: 2013 dec. 23, 11:35 am
Szerző: Holli
Mondjuk én a lambda-szondát megnézetném a helyedben oszcilloszkóppal.
Mert idõvel öregszik a szonda, laposodik a jele. Lehet, hogy még határértéken belül vagy és azért nem világít a check engine, de a fogyasztást már befolyásolhatja.
Elküldve: 2013 dec. 23, 04:35 pm
Szerző: lehella
Ettõl félek

Lambda vizsgálatra tud valaki korrekt szakit javasolni Budapesten?
Elküldve: 2013 dec. 23, 08:59 pm
Szerző: Jorn
Lehella,
a hûtõvíz mutatód beáll közel vízszintesbe, kb. 10perc (vagy 10km) után ?
A beszívott levegõ hõmérõn (légszûrõházban) rajta van a csatlakozó ?
Hibakódot ki tudsz olvasni ?
Elküldve: 2013 dec. 23, 10:52 pm
Szerző: lehella
A hûtõvíz rendesen bemelegszik, nincs vele gond. Alapjárat is hamar visszaáll.
A légszûrõben lévõ érzékelõ csatit megnézem holnap, kössz a tippet, de utolsó légszûrõ cserekor helyén volt. Kicsit mozgott is az érzékelõ függõleges irányban.
Hibakódot úgy tudnék kiolvasni, hogy a diagnosztikai csatlakozón rövidre kellene zárni két lábat, majd a mûszerfalon levillogja, nem? Errõl van nyilvános helyen ismertetõ anyag? Ez mutat bármit is, ha nem ég a check engine lámpa?
Injektor rendellenességre lehet gondolni? Olyan lehet, amit esetleg egy csoda tisztító adalék rendbe rakhat? Avensisünk alapjáratát kiegyenlítette

Elküldve: 2013 dec. 23, 11:19 pm
Szerző: Jorn
igen, akkor is lehet hibakód, ha a check engine lámpa nem jelez (kisebb hibák)
igen, TE1 és E1 lábakat kell rövidrezárni (én egy U-alakban meghajlított gemkapcsot használok ilyen célra) majd gyújtás, és levillogja
hibakódok és kiolvasás infó:
viewtopic.php?p=22116&highlight=hibak%F3d#22116
EFI biztosíték kivételével (1 percre) törlõdnek a hibakódok. Érdemes megjátszani bármilyen javítás után, majd pár napra rá újból kiolvasni, van-e még hiba. (nehogy a régi hibakódok bezavarjanak... nekem pl. a 24-es hibakód magától nem tûnt el javítás után)
Re: Fogyasztás
Elküldve: 2014 márc. 02, 06:47 pm
Szerző: TRD
Itt a megoldás!

Csak bedugod és már is csak fele annyit fog enni az autód,mint eddig!
http://www.rescueyourfuel.com/hu0v90511E/
Re: Fogyasztás
Elküldve: 2014 márc. 02, 07:09 pm
Szerző: Pacsker
?????
Az autódban található villamossági rendszer részegységei hatással vannak egymásra. Hogy az autódnak a legjobb legyen a teljesítménye, ahhoz zavartalan elektromos keringési környezet szükséges. Sok autóban jelentkezik időnként kiegyensúlyozatlan elektromos ellátás az autóban található különböző alkatrészek, akkumulátor, gyújtógyertyák, és más tartozékok különféle energia igénye miatt.
Az optimális elektromos keringés fenntartása, és a L/100 km fogyasztás javítása azt éri el, az autód jobban fog teljesíteni egy stabil feszültségű környezetben. Erre csak a Fuel Shark Saver képes.
Ezért nem jár a börtön?

50-70% fogyasztáscsökkenés. Meg jobban megy stb..
Re: Fogyasztás
Elküldve: 2014 márc. 02, 07:12 pm
Szerző: TRD
Pacsker írta:?????
Az autódban található villamossági rendszer részegységei hatással vannak egymásra. Hogy az autódnak a legjobb legyen a teljesítménye, ahhoz zavartalan elektromos keringési környezet szükséges. Sok autóban jelentkezik időnként kiegyensúlyozatlan elektromos ellátás az autóban található különböző alkatrészek, akkumulátor, gyújtógyertyák, és más tartozékok különféle energia igénye miatt.
Az optimális elektromos keringés fenntartása, és a L/100 km fogyasztás javítása azt éri el, az autód jobban fog teljesíteni egy stabil feszültségű környezetben. Erre csak a Fuel Shark Saver képes.
Ezért nem jár a börtön?

50-70% fogyasztáscsökkenés. Meg jobban megy stb..
És,ha nem vagy óvatos,fel is repül!

Re: Fogyasztás
Elküldve: 2014 márc. 02, 09:16 pm
Szerző: Bubi