Oldal: 82 / 163

Elküldve: 2011 szept. 20, 05:49 pm
Szerző: Pacsker
Szullosz és Kanyikzó végtelenül jó szakember! Kanyikzó ráadásul váltózott is már! Egyébként megérné a kuplungcserével együtt váltót is cserélni, ha már le kell bontani mindent úgy is.

Elküldve: 2011 szept. 21, 09:12 pm
Szerző: tibierdrol
Gyöngyi az én szekeremet kipróbálhatod holnap reggel 8-tól 10-ig, pénteken egész nap, vagy vasárnap az Érd körbe után és kb. 15:00 elõtt, vagy jövõ héten. Nem egy kés a vajban váltó mint pl. apuék E10-ében vagy a réig Fiaton mert néha icipicit akadva veszi a sebességet, de mindig mindet beveszi azért és nem recseg, nem búg.
Addig is dupla kuplung :wink:

Elküldve: 2011 szept. 21, 10:02 pm
Szerző: laci252
Pacsker írta:Még egyszer hangsúlyozom!
Ha olyan bontott váltót veszel (csak olyat!), amire az eladó beépítési garanciát vállal, tehát berakod, feltöltöd olajjal, menet közbe végigváltod kis és nagy fordulaton, és nem akad, nem recseg, nem sír, nem lötyög nagyon 5-ösbe, sõt még a rükit is veszi, akkor az neked tökéletes lesz.

Ha a Tiedet megbontjátok, nagyon kicsi lesz rá az esély, hogy kijöttök a végére "kevés" pénzbõl és összerakás után nem fog sírni, búgni...
A rutinos váltósnál is elõfordulhat, hogy picit rosszul feszíti elõ a diffit, vagy egy ici-picit odébb kerül az egyik fogaskerék. Sõt még szétszedésnél is nagy az amortizáció lehetõsége. Nálam is tört az egyik fogaskerék! Csak Toyota SST jó hozzá... Soroljam? Ha találsz egy jó szakembert, szerintem 50 alatt szét se bontja! és a szinkrongyûrûK!! (úgy is több kell majd) darabja 12-20 ezer ft, csapágyak, hézagoló gyûrûk sem olcsóbbak.
Óriás pénz és nem biztos hogy 100%-os lesz összerakás után.
Én javítok váltót, toyotát, és Suzukit, évente, legalább 40-50db Swift váltót, és 6-os torsenes celica váltót, meg hónaponta.
Ha gyári értékre hézagolod, akkor nem lesz difi búgás, viszont, ha a szabadon futó kerekek tügörgös csapágyai kivannak akkor búghat
Váltóról kérdezzetek bátran.
pl.: csináltunk 4a-ge váltóból 6-os Quaife váltót
de lehetne a 4afe váltóját összecsavarozni egy 2zz 6-os váltójával, és a corollátokba 6 sebességes váltó lenne saját kuplung harangal.
Ja , meg van 4a-ge váltó belsõm jó állapotban

Elküldve: 2011 szept. 21, 10:07 pm
Szerző: laci252
Még javítok automata váltót, Toyotáét, Hondáét.
:lol:

Elküldve: 2011 szept. 21, 10:09 pm
Szerző: TRD
úúú.. :D ez erdekes lehet a számomra is.egy 6-os váltó...gratulálok a hozzáértésedhez..lehet hogy fogok érdeklõdni egy két dologban..:)

Elküldve: 2011 szept. 21, 10:18 pm
Szerző: laci252
Ok.
Most már figyelem a fórumot, de néha eltûnök 1-2 hétre, vagy verseny , vagy beásom magam a mûhelybe. :D

Elküldve: 2011 szept. 21, 10:24 pm
Szerző: Pacsker
Mostantól folytassátok a Fajták-típusok --> Váltók, sebességi áttételek... topicba légyszíves
Ott már írtam, hogy a kocsimba csináltam ZZ6-os váltót 4AGE haranggal.

Sziasztok! keresek hátsó sárvédõ ívet corolla wagonhoz E11

Elküldve: 2011 szept. 22, 06:54 pm
Szerző: gyuri7t
Shui írta:Szerintem egyszer?bb lenne ha anyi lenne hogy e11:)
Nekem van egy e9-es corollám és édesapámnak egy e11-e (ami a képen látható), de nem akármilyen Corolla :D, Toyota Corolla Tte "Castrol" G6 (azért raktam idéz?jelbe mert nem tudom bizosan h így írják) elvileg az a lényege hogy 1000 db-os limitált széria készült az autóból :)
sziasztok! corolla wagon E11 1.4-ES,1997.11-1999.05iggyártotthoz hátsó j-b,sárvédõ ívet keresek,elõre is köszönöm.gyuri7t

Re: Sziasztok! keresek hátsó sárvédõ ívet corolla wagonhoz E

Elküldve: 2011 szept. 22, 07:01 pm
Szerző: gyuri7t
gyuri7t írta:
Shui írta:Szerintem egyszer?bb lenne ha anyi lenne hogy e11:)
Nekem van egy e9-es corollám és édesapámnak egy e11-e (ami a képen látható), de nem akármilyen Corolla :D, Toyota Corolla Tte "Castrol" G6 (azért raktam idéz?jelbe mert nem tudom bizosan h így írják) elvileg az a lényege hogy 1000 db-os limitált széria készült az autóból :)
sziasztok! corolla wagon E11 1.4-ES,1997.11-1999.05ig gyártotthoz hátsó j-b,sárvédõ ívet keresek,elõre is köszönöm.gyuri7t

Elküldve: 2011 okt. 03, 09:44 am
Szerző: koca
sziasztok!

2002-es e11 3 ajtós corollám van. jobb elsõ ajtóba ablakfelhúzó gomb kell nekem a szürke keretével együtt. bontóba van is, de kérdésem az lenne, hogy a keret méretei különbözõek a 3 ajtósba ill az 5 ajtósba v sedanéba?
egyik bontós srác azt mondta, hogy a 3 ajtósba a keret kb 10 centi hosszú az 5 ajtósé meg kb 15.
az enyémnek eltört a hátsó müanyag füle, csak most sajna 200 km-re vagyok az autómtól ezért nem tudom a bontóba magammal vinni a mintát...
meg tudnátok erõsíteni, hogy tényleg ekkora az eltérés, nehogy rossszat vegyek bele.
köszi, üdv

Elküldve: 2011 okt. 03, 10:53 am
Szerző: sede7
koca írta:sziasztok!

2002-es e11 3 ajtós corollám van. jobb elsõ ajtóba ablakfelhúzó gomb kell nekem a szürke keretével együtt. bontóba van is, de kérdésem az lenne, hogy a keret méretei különbözõek a 3 ajtósba ill az 5 ajtósba v sedanéba?
egyik bontós srác azt mondta, hogy a 3 ajtósba a keret kb 10 centi hosszú az 5 ajtósé meg kb 15.
az enyémnek eltört a hátsó müanyag füle, csak most sajna 200 km-re vagyok az autómtól ezért nem tudom a bontóba magammal vinni a mintát...
meg tudnátok erõsíteni, hogy tényleg ekkora az eltérés, nehogy rossszat vegyek bele.
köszi, üdv
Ha estig ráér - és addig más nem tudja megmondani -, lemérem..

Elküldve: 2011 okt. 04, 08:14 pm
Szerző: lexuxka
Helló mindenkinek!

Segítségeteket szeretném kérni e11-es corollámmal kapcsolatban!Mivel ha minden igaz akkor "jön a tél" és gondoltam megnézem a gyertyáim állapotát mert tavaly októberi megvétele óta nem jutottam még el addig!Na szóval kaptam hozzá gyári könyvet is amely szerint a
4zz-FE motor:
DENSO:K16R-U11
BOSCH:FR8KCU

3zz-FE motor:
DENSO:K16R-U11
NGK:BKR5EYA11

Gyertyákat ír!
És az enyémben az NGK BKR5EYA11-es van benne ami a 3zz-FE.hez való!Szerintetek ez a gyertya megfelelõ az én autómba?Vagy vegyem meg bele az elõirtat amit a 4zz-fe-hez ír?Válaszotokat elõre is köszönöm!Ha nagy hülyeséget kérdeztem akkor ne kövezzetek meg :)

Elküldve: 2011 okt. 04, 09:44 pm
Szerző: Zoo.HUN
Kép

Elküldve: 2011 okt. 05, 08:59 am
Szerző: bepi81
lexuxka írta:Helló mindenkinek!

Segítségeteket szeretném kérni e11-es corollámmal kapcsolatban!Mivel ha minden igaz akkor "jön a tél" és gondoltam megnézem a gyertyáim állapotát mert tavaly októberi megvétele óta nem jutottam még el addig!Na szóval kaptam hozzá gyári könyvet is amely szerint a
4zz-FE motor:
DENSO:K16R-U11
BOSCH:FR8KCU

3zz-FE motor:
DENSO:K16R-U11
NGK:BKR5EYA11

Gyertyákat ír!
És az enyémben az NGK BKR5EYA11-es van benne ami a 3zz-FE.hez való!Szerintetek ez a gyertya megfelelõ az én autómba?Vagy vegyem meg bele az elõirtat amit a 4zz-fe-hez ír?Válaszotokat elõre is köszönöm!Ha nagy hülyeséget kérdeztem akkor ne kövezzetek meg :)
A 4zz-be és a 3zz-be pontosan ugyanaz a gyertya jó, így csak rajtad áll, hogy melyiket veszed bele. Én nem vennék NGK-t a Toyotába, hanem a sima, nem irrídiumos DENSO-t és pont. Az van benne gyárilag is és kb 1000Ft-ba kerül darabja. :wink:

Elküldve: 2011 okt. 05, 09:22 pm
Szerző: lexuxka
Köszönöm a gyors választ!Gondolom a gyertya hézagot is ugyanakkorára kell állítani mint a Densonál vagyis 1.1mm-re :o