Elküldve: 2011 szept. 20, 05:49 pm
Szullosz és Kanyikzó végtelenül jó szakember! Kanyikzó ráadásul váltózott is már! Egyébként megérné a kuplungcserével együtt váltót is cserélni, ha már le kell bontani mindent úgy is.
Én javítok váltót, toyotát, és Suzukit, évente, legalább 40-50db Swift váltót, és 6-os torsenes celica váltót, meg hónaponta.Pacsker írta:Még egyszer hangsúlyozom!
Ha olyan bontott váltót veszel (csak olyat!), amire az eladó beépítési garanciát vállal, tehát berakod, feltöltöd olajjal, menet közbe végigváltod kis és nagy fordulaton, és nem akad, nem recseg, nem sír, nem lötyög nagyon 5-ösbe, sõt még a rükit is veszi, akkor az neked tökéletes lesz.
Ha a Tiedet megbontjátok, nagyon kicsi lesz rá az esély, hogy kijöttök a végére "kevés" pénzbõl és összerakás után nem fog sírni, búgni...
A rutinos váltósnál is elõfordulhat, hogy picit rosszul feszíti elõ a diffit, vagy egy ici-picit odébb kerül az egyik fogaskerék. Sõt még szétszedésnél is nagy az amortizáció lehetõsége. Nálam is tört az egyik fogaskerék! Csak Toyota SST jó hozzá... Soroljam? Ha találsz egy jó szakembert, szerintem 50 alatt szét se bontja! és a szinkrongyûrûK!! (úgy is több kell majd) darabja 12-20 ezer ft, csapágyak, hézagoló gyûrûk sem olcsóbbak.
Óriás pénz és nem biztos hogy 100%-os lesz összerakás után.
sziasztok! corolla wagon E11 1.4-ES,1997.11-1999.05iggyártotthoz hátsó j-b,sárvédõ ívet keresek,elõre is köszönöm.gyuri7tShui írta:Szerintem egyszer?bb lenne ha anyi lenne hogy e11:)
Nekem van egy e9-es corollám és édesapámnak egy e11-e (ami a képen látható), de nem akármilyen Corolla, Toyota Corolla Tte "Castrol" G6 (azért raktam idéz?jelbe mert nem tudom bizosan h így írják) elvileg az a lényege hogy 1000 db-os limitált széria készült az autóból
gyuri7t írta:sziasztok! corolla wagon E11 1.4-ES,1997.11-1999.05ig gyártotthoz hátsó j-b,sárvédõ ívet keresek,elõre is köszönöm.gyuri7tShui írta:Szerintem egyszer?bb lenne ha anyi lenne hogy e11:)
Nekem van egy e9-es corollám és édesapámnak egy e11-e (ami a képen látható), de nem akármilyen Corolla, Toyota Corolla Tte "Castrol" G6 (azért raktam idéz?jelbe mert nem tudom bizosan h így írják) elvileg az a lényege hogy 1000 db-os limitált széria készült az autóból
Ha estig ráér - és addig más nem tudja megmondani -, lemérem..koca írta:sziasztok!
2002-es e11 3 ajtós corollám van. jobb elsõ ajtóba ablakfelhúzó gomb kell nekem a szürke keretével együtt. bontóba van is, de kérdésem az lenne, hogy a keret méretei különbözõek a 3 ajtósba ill az 5 ajtósba v sedanéba?
egyik bontós srác azt mondta, hogy a 3 ajtósba a keret kb 10 centi hosszú az 5 ajtósé meg kb 15.
az enyémnek eltört a hátsó müanyag füle, csak most sajna 200 km-re vagyok az autómtól ezért nem tudom a bontóba magammal vinni a mintát...
meg tudnátok erõsíteni, hogy tényleg ekkora az eltérés, nehogy rossszat vegyek bele.
köszi, üdv

A 4zz-be és a 3zz-be pontosan ugyanaz a gyertya jó, így csak rajtad áll, hogy melyiket veszed bele. Én nem vennék NGK-t a Toyotába, hanem a sima, nem irrídiumos DENSO-t és pont. Az van benne gyárilag is és kb 1000Ft-ba kerül darabja.lexuxka írta:Helló mindenkinek!
Segítségeteket szeretném kérni e11-es corollámmal kapcsolatban!Mivel ha minden igaz akkor "jön a tél" és gondoltam megnézem a gyertyáim állapotát mert tavaly októberi megvétele óta nem jutottam még el addig!Na szóval kaptam hozzá gyári könyvet is amely szerint a
4zz-FE motor:
DENSO:K16R-U11
BOSCH:FR8KCU
3zz-FE motor:
DENSO:K16R-U11
NGK:BKR5EYA11
Gyertyákat ír!
És az enyémben az NGK BKR5EYA11-es van benne ami a 3zz-FE.hez való!Szerintetek ez a gyertya megfelelõ az én autómba?Vagy vegyem meg bele az elõirtat amit a 4zz-fe-hez ír?Válaszotokat elõre is köszönöm!Ha nagy hülyeséget kérdeztem akkor ne kövezzetek meg