Oldal: 81 / 163

Elküldve: 2011 szept. 19, 06:33 pm
Szerző: kleingy
Igen, 4EFE vs 1ZZ vvt-i.

Viszont a váltó kódja mindkét esetben C150. Csak mozsot kérdeztem még a nyáron, hogy nem kompatibilis-e és azt mondta, hogy nem, mert valami nem ugyanaz. Kérdés, hogy nem lehetne-e a kettõbõl összerakni egy nekem valót (régi házba új váltó vagy fene tudja). Viszont most tudnék olcsón tuti jó váltót a kocsimhoz (bár még azt se biztos, hogy szinkron baja van, csak 99%). :( :lol:

Elküldve: 2011 szept. 19, 06:45 pm
Szerző: Pacsker
Összehozható a két váltó.
Kérdés a diffi fogszám nem változott-é (bár az is megoldható), meg valószínû a bak felfogató pontjai is az L-háromszög különbséget fogják hozni.
Olvasd át az E9 projektem 6-os váltó részét és beszerelését. A Te problémádra vetítve is sokat fogsz tanulni!

Ha tényleg vállal beszerelési garanciát a használt 4EFE váltóra, akkor vedd meg és ne gondolkozz máson!

Elküldve: 2011 szept. 19, 09:54 pm
Szerző: montoya
ZZ váltót semiképp! Fel lehet rakni, csak felesleges, mert ugyanannyi pénzbõl, negyede munkával lenne g6 váltód, amivel azért jobban jársz. Az orális szexet meg nem érdemes szerintem ebben a formában mûvelni. :)

Elküldve: 2011 szept. 19, 10:33 pm
Szerző: mozso
Szerintem mashol vannak az egerfulek a harangon (onindito). Pacsker csinalt 4A <-> ZZ valtoharang cseret az E11 G6-os valtonal, fogadni mernek a forditottja is menne az 5 sebesseges valtoval.

Elküldve: 2011 szept. 19, 10:37 pm
Szerző: montoya
mozso írta:Szerintem mashol vannak az egerfulek a harangon (onindito). Pacsker csinalt 4A <-> ZZ valtoharang cseret az E11 G6-os valtonal, fogadni mernek a forditottja is menne az 5 sebesseges valtoval.
Menni biztosan menne, csak Ford Fairlane-t jutattja eszembe: Zuzuval társalogni olyan volt, mint sajtreszelõvel rejszolni. Enyhén szórakoztató, de leginkább fájdalmas.

Mindezt azért, mert nem látom, hogy miben jobb egy harangcserélt zz váltó, mint egy gyári 4e-fe normál 5-ös, vagy g6 váltója, a meló miatt pedig legalább ugyanannyiba fog kerülni, csak késõbb lesz meg. Legalábbis meglepne, ha Gyöngyi otthon váltóharangot cserélne. :)

Elküldve: 2011 szept. 20, 07:56 am
Szerző: kleingy
Engem is meglepne, ha olyata csinálnék. :lol: Amiért felvetõdött az ötlet az az, hogy egy 100%-ig hibátlan váltóról lenne szó, ismerõstõl. Vagy tudtok esetleg eladó, jó állapotú, beszerelési vagy milyen garis G6 váltót jó áron? Bontókat gondolom a témában fel sem érdemes hívni.

Elküldve: 2011 szept. 20, 02:33 pm
Szerző: Pacsker
4E-FE bontott (beszerelési garis!!) váltó 25-50 ezer Ft
4ZZ-s váltó 35-65 ezer ft
+ harangcsere + egyéb átalakítások (bak, rüki jeladó...) 40-80 ezer Ft
4E-FE szétborítás, szinkroncserék, csapágycserék... 60-120- ezer Ft
4E-FE bontott G6 váltó 65-120 ezer Ft

Nézzétek el nekem, hogy nem váltókódokban beszéltem most.

+ természetesen, ami mindegyikhez kell: 3 liter TAF-X (Syntron) 75W90 ~12 ezer ft, Féltengelyszimmeringek cseréje ~5-6 ezer ft. Esetleg nyelestengely kihajtás szimmering.

A legracionálisabb megoldás egyértelmûen egy jó állapotú bontott 4EFE váltó és a további autózás! Remélem nem döbbentettek meg az árak. Lehet még keveset is írtam 1-2-re!

Elküldve: 2011 szept. 20, 02:50 pm
Szerző: montoya
En a normalisabb bontoktol (pl japker) nem zarkoznek el, de arban huzos lehet. ZZ G6 valtora 150 korul mondtak anno. (afa nelkul!)

Elküldve: 2011 szept. 20, 03:10 pm
Szerző: kleingy
Pacsker írta:4E-FE bontott (beszerelési garis!!) váltó 25-50 ezer Ft
4ZZ-s váltó 35-65 ezer ft
+ harangcsere + egyéb átalakítások (bak, rüki jeladó...) 40-80 ezer Ft
4E-FE szétborítás, szinkroncserék, csapágycserék... 60-120- ezer Ft
4E-FE bontott G6 váltó 65-120 ezer Ft

Nézzétek el nekem, hogy nem váltókódokban beszéltem most.

+ természetesen, ami mindegyikhez kell: 3 liter TAF-X (Syntron) 75W90 ~12 ezer ft, Féltengelyszimmeringek cseréje ~5-6 ezer ft. Esetleg nyelestengely kihajtás szimmering.

A legracionálisabb megoldás egyértelmûen egy jó állapotú bontott 4EFE váltó és a további autózás! Remélem nem döbbentettek meg az árak. Lehet még keveset is írtam 1-2-re!
Köszi Pacsker, nagyon hasznos, amit írtál! Nem döbbentettél le az árakkal, kb ennyire számítottam, bár azt nem sejtettem, hogy a G6 dupla áron van. Ebben az esetben viszont megfontolandó inkább a saját 4EFE-m szétborítása és szinkronozása, mert egy G6-os is lehet KO így 200 ezer környékén és ha ahhoz is hozzá kell nyúlni, akkor a legdrágább játékot választottam... :roll:

Elküldve: 2011 szept. 20, 05:01 pm
Szerző: Pacsker
Még egyszer hangsúlyozom!
Ha olyan bontott váltót veszel (csak olyat!), amire az eladó beépítési garanciát vállal, tehát berakod, feltöltöd olajjal, menet közbe végigváltod kis és nagy fordulaton, és nem akad, nem recseg, nem sír, nem lötyög nagyon 5-ösbe, sõt még a rükit is veszi, akkor az neked tökéletes lesz.

Ha a Tiedet megbontjátok, nagyon kicsi lesz rá az esély, hogy kijöttök a végére "kevés" pénzbõl és összerakás után nem fog sírni, búgni...
A rutinos váltósnál is elõfordulhat, hogy picit rosszul feszíti elõ a diffit, vagy egy ici-picit odébb kerül az egyik fogaskerék. Sõt még szétszedésnél is nagy az amortizáció lehetõsége. Nálam is tört az egyik fogaskerék! Csak Toyota SST jó hozzá... Soroljam? Ha találsz egy jó szakembert, szerintem 50 alatt szét se bontja! és a szinkrongyûrûK!! (úgy is több kell majd) darabja 12-20 ezer ft, csapágyak, hézagoló gyûrûk sem olcsóbbak.
Óriás pénz és nem biztos hogy 100%-os lesz összerakás után.

Elküldve: 2011 szept. 20, 05:05 pm
Szerző: kleingy
:cry: :(
Ki kéne próbálnom pár - jó váltóval rendelkezõ - 4EFE E11-et... Már csak a miheztartás végett is.
Nagyon gondolkodom, hogy 8-án mennék veletek - ideje lenne amúgy is letolni az orcámat már CCH-s talira. :) Remélem nem akkor megyünk anyóshoz... :roll:

Elküldve: 2011 szept. 20, 05:18 pm
Szerző: Pacsker
Az pont egy antiautós kirándulós találkozó.
Szerintem meg tudod beszélni itt a fórumon, hogy gurulj egyet valaki autójával! De nem Walakiével :D :lol:

Elküldve: 2011 szept. 20, 05:26 pm
Szerző: montoya
Az enyemet kiprobalhatod, ha XI nincs messze. Igaz, ZZ, de a valto kb ugyanaz, csak a harangja mas. A masik oldala, hogy ebben is van kozel 200e... :D

Elküldve: 2011 szept. 20, 05:27 pm
Szerző: kleingy
No akkor jövõ kedden kuplungcsere, meginterjúvolom a szerelõket, hogy ítélkezzenek a váltóról, meg kérek egy "ingyen kört" valakitõl. :lol: Cserébe ki lehet próbálni az enyémben, milyen amikor néha nincs hármas. :D Csak hogy jobban értékelhetõ legyen a saját jó. :lol:

Elküldve: 2011 szept. 20, 05:28 pm
Szerző: kleingy
montoya írta:Az enyemet kiprobalhatod, ha XI nincs messze. Igaz, ZZ, de a valto kb ugyanaz, csak a harangja mas. A masik oldala, hogy ebben is van kozel 200e... :D
Montoya, akár egyeztethetünk is. Törökbálinton melózom, innen egy ugrás a Sugár... izé a 11. ker. :lol: