Oldal: 9 / 63
Elküldve: 2010 júl. 18, 08:59 am
Szerző: Pacsker
Minden további nélkül belemegy szerintem!
2E helyett is láttam már. Neked még nagynyomású üzemanyagcsöveket és szivattyút se kell cserélni.
Mindenképpen támogatom az átépítés tervét! Nagyon fickós motorok a 200 ccm ellenére is.
Láttam racing-bazar-on, vagy duen-en egy 2 ajtós tercelt. Az paseo korabeli, 5EFE motorral. Valami nevetséges áron volt. Csak a motorért megéri már! Annó be is linkeltük vmelyik topicba!
Annyit kérek, hogy nyiss topicot az átalakításról, ha lehet! Végre egy legós E11
Hajrá!
Elküldve: 2010 júl. 21, 10:13 pm
Szerző: Bandagoose
kösz...meglesz...ha meglesz!!
jaja...épp ezt írtam, komplett motorcsere, semmi fûzögetés
És akkor még el sem mondtam, hogy nem natúr 5efe motort akarok, hanem 4efe hengerfejjel, emelt kompresszióval. Spéci etanolhoz.
Amihez persze, majd menne egy programozható átalakító.
Ajjaj...és még mindig nem olvastam el a tanulmányt amit küldtél

Elküldve: 2010 júl. 22, 03:44 pm
Szerző: Bandagoose
Újabb dilemma...:
http://www.zsibvasar.hu/?op=art&aid=3119817
Ha nem tévedek, ez egy 3E motor.
vajon bemegy-e a blokk a 4e-fe helyére?
És a 4e-fe hengerfej vajon rámegy-e? És van-e rajta felsõholtpont-jeladó, összehozható-e a 4e-fe elektronikával?
Amúgy szerintem biztos volna itt akit érdekel, ha engem nem is... 2e vagy 2e-e helyére biztos hogy bemegy. Esetleg egy 2e-e hengerfej rája, nagyobb sûrítés, etanol-etc-etc...

Elküldve: 2010 júl. 22, 03:49 pm
Szerző: Bandagoose
Elküldve: 2010 júl. 22, 08:19 pm
Szerző: Pacsker
Bandagoose írta:Újabb dilemma...:
http://www.zsibvasar.hu/?op=art&aid=3119817
Ha nem tévedek, ez egy 3E motor.
vajon bemegy-e a blokk a 4e-fe helyére?
És a 4e-fe hengerfej vajon rámegy-e? És van-e rajta felsõholtpont-jeladó, összehozható-e a 4e-fe elektronikával?
Amúgy szerintem biztos volna itt akit érdekel, ha engem nem is... 2e vagy 2e-e helyére biztos hogy bemegy. Esetleg egy 2e-e hengerfej rája, nagyobb sûrítés, etanol-etc-etc...

Lehet butaság, de nem 3A motor, ami Tercel hirdetést linkeltél? Az pedig karbis 1.5-ös

Butítani csak nem akarsz?!

Elküldve: 2010 júl. 22, 09:38 pm
Szerző: Bandagoose
Azt semmiképp
De olyan kicsi a kép, hogy nem látom.
A wiki szerint csinálták 3E motorral is, ami szintén 1.5-ös.
Persze, lehet hogy tévedek, ha ez hosszmotor akkor lehet hogy A-s.
Elküldve: 2010 júl. 22, 09:48 pm
Szerző: Pacsker
A-s lesz és a szívósorból tuti karbi.
Csak segíteni akarok! Jó az az 5EFE

Elküldve: 2010 júl. 23, 10:50 pm
Szerző: Bandagoose
Nem akartam karbit. Azon filóztam, a 3e blokkra rámenne-e vajon a 4e-fe hengerfej, meg a komplett elektronika!
Arról beszélgettünk ma egyébként, hogy az E jelû kasztnikba bemegy-e az A kategóriás motor. Szerintem nem. G6R szerint viszont igen
Nálam vannak már amúgy az üléseid...

Elküldve: 2010 júl. 24, 10:15 am
Szerző: Pacsker
Egy bak átrakásával bemegy. Nem nagy kunszt!
Met ugye létezett bennük 4AFE, 7AFE, 4AGE20V
Elküldve: 2010 júl. 24, 12:26 pm
Szerző: Bandagoose
Nyilván minden megoldható, de úgy értettem, a kasztni hegesztésével, átalakításával, fúrásával-faragásával, vagy csak anélkül, egyszerû szereléssel?
Elküldve: 2010 júl. 24, 03:32 pm
Szerző: Pacsker
Egy bakot kell a ponthegesztéseknél lefúrni, majd 10 centivel alrébb rakni és megpöttyözni.
Bár a 4EFE bakját nem ismerem. Linkelj már be egy 4E-FE mtorteret légyszi.
Elküldve: 2010 júl. 25, 09:05 am
Szerző: Bandagoose
ajjaj....ez nem hangzik valami bizalomgerjesztõen :S
Rendben, csinálok fotót, ha eláll az esõ, meg eláruljátok, hogy tudom ide felrakni

Gondolom, a hátsó bak az, amirõl szó lehet.
4AGZE
Elküldve: 2010 júl. 25, 02:07 pm
Szerző: corollaG6R
Nekem viszont 4A-GZE blokk kellene, majd egyszer. Szóval, ha valaki lát, esetleg itthon, akkor szóljon már nekem. : )
Ugyanis az faszán cuppanna a kocsimba. : )))
Elküldve: 2010 júl. 25, 08:24 pm
Szerző: Attila
Én pont az elöbb láttam egy kiválló darabot

Elküldve: 2010 aug. 18, 07:23 am
Szerző: Pacsker
Dórika írta:Keresek egy 1991-es Corollához egy 1,6-os, 16 szelepes, karburátoros motort! Motorkód: A8-F! Elérhetõség: Móra Dóra, 06703699784