Motor, hajtás

Ha alkatrészre lenne szükséged, vagy meg szeretnél válni tőle nézz be ebbe a témakörbe!
Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23971
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Pacsker »

Minden további nélkül belemegy szerintem!
2E helyett is láttam már. Neked még nagynyomású üzemanyagcsöveket és szivattyút se kell cserélni.
Mindenképpen támogatom az átépítés tervét! Nagyon fickós motorok a 200 ccm ellenére is.

Láttam racing-bazar-on, vagy duen-en egy 2 ajtós tercelt. Az paseo korabeli, 5EFE motorral. Valami nevetséges áron volt. Csak a motorért megéri már! Annó be is linkeltük vmelyik topicba!

Annyit kérek, hogy nyiss topicot az átalakításról, ha lehet! Végre egy legós E11 ;)

Hajrá!
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép
Bandagoose
Aktív fóruméletet élõ
Aktív fóruméletet élõ
Hozzászólások: 576
Csatlakozott: 2010 máj. 22, 09:52 pm
Tartózkodási hely: Heves megye

Hozzászólás Szerző: Bandagoose »

kösz...meglesz...ha meglesz!! :D

jaja...épp ezt írtam, komplett motorcsere, semmi fûzögetés :)

És akkor még el sem mondtam, hogy nem natúr 5efe motort akarok, hanem 4efe hengerfejjel, emelt kompresszióval. Spéci etanolhoz.
Amihez persze, majd menne egy programozható átalakító.

Ajjaj...és még mindig nem olvastam el a tanulmányt amit küldtél :(
Bandagoose
Aktív fóruméletet élõ
Aktív fóruméletet élõ
Hozzászólások: 576
Csatlakozott: 2010 máj. 22, 09:52 pm
Tartózkodási hely: Heves megye

Hozzászólás Szerző: Bandagoose »

Újabb dilemma...:

http://www.zsibvasar.hu/?op=art&aid=3119817

Ha nem tévedek, ez egy 3E motor.

vajon bemegy-e a blokk a 4e-fe helyére?
És a 4e-fe hengerfej vajon rámegy-e? És van-e rajta felsõholtpont-jeladó, összehozható-e a 4e-fe elektronikával?

Amúgy szerintem biztos volna itt akit érdekel, ha engem nem is... 2e vagy 2e-e helyére biztos hogy bemegy. Esetleg egy 2e-e hengerfej rája, nagyobb sûrítés, etanol-etc-etc... :)
Bandagoose
Aktív fóruméletet élõ
Aktív fóruméletet élõ
Hozzászólások: 576
Csatlakozott: 2010 máj. 22, 09:52 pm
Tartózkodási hely: Heves megye

Hozzászólás Szerző: Bandagoose »

Ez pedig egy 4a-ge ha minden igaz...

http://racing-bazar.hu/hasznaltauto/cor ... .6_twincam
Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23971
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Pacsker »

Bandagoose írta:Újabb dilemma...:

http://www.zsibvasar.hu/?op=art&aid=3119817

Ha nem tévedek, ez egy 3E motor.

vajon bemegy-e a blokk a 4e-fe helyére?
És a 4e-fe hengerfej vajon rámegy-e? És van-e rajta felsõholtpont-jeladó, összehozható-e a 4e-fe elektronikával?

Amúgy szerintem biztos volna itt akit érdekel, ha engem nem is... 2e vagy 2e-e helyére biztos hogy bemegy. Esetleg egy 2e-e hengerfej rája, nagyobb sûrítés, etanol-etc-etc... :)
Lehet butaság, de nem 3A motor, ami Tercel hirdetést linkeltél? Az pedig karbis 1.5-ös :) Butítani csak nem akarsz?! :)
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép
Bandagoose
Aktív fóruméletet élõ
Aktív fóruméletet élõ
Hozzászólások: 576
Csatlakozott: 2010 máj. 22, 09:52 pm
Tartózkodási hely: Heves megye

Hozzászólás Szerző: Bandagoose »

Azt semmiképp :D

De olyan kicsi a kép, hogy nem látom.
A wiki szerint csinálták 3E motorral is, ami szintén 1.5-ös.
Persze, lehet hogy tévedek, ha ez hosszmotor akkor lehet hogy A-s.
Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23971
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Pacsker »

A-s lesz és a szívósorból tuti karbi.
Csak segíteni akarok! Jó az az 5EFE ;)
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép
Bandagoose
Aktív fóruméletet élõ
Aktív fóruméletet élõ
Hozzászólások: 576
Csatlakozott: 2010 máj. 22, 09:52 pm
Tartózkodási hely: Heves megye

Hozzászólás Szerző: Bandagoose »

Nem akartam karbit. Azon filóztam, a 3e blokkra rámenne-e vajon a 4e-fe hengerfej, meg a komplett elektronika! :D

Arról beszélgettünk ma egyébként, hogy az E jelû kasztnikba bemegy-e az A kategóriás motor. Szerintem nem. G6R szerint viszont igen :)

Nálam vannak már amúgy az üléseid... :)
Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23971
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Pacsker »

Egy bak átrakásával bemegy. Nem nagy kunszt!
Met ugye létezett bennük 4AFE, 7AFE, 4AGE20V
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép
Bandagoose
Aktív fóruméletet élõ
Aktív fóruméletet élõ
Hozzászólások: 576
Csatlakozott: 2010 máj. 22, 09:52 pm
Tartózkodási hely: Heves megye

Hozzászólás Szerző: Bandagoose »

Nyilván minden megoldható, de úgy értettem, a kasztni hegesztésével, átalakításával, fúrásával-faragásával, vagy csak anélkül, egyszerû szereléssel?
Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23971
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Pacsker »

Egy bakot kell a ponthegesztéseknél lefúrni, majd 10 centivel alrébb rakni és megpöttyözni.
Bár a 4EFE bakját nem ismerem. Linkelj már be egy 4E-FE mtorteret légyszi.
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép
Bandagoose
Aktív fóruméletet élõ
Aktív fóruméletet élõ
Hozzászólások: 576
Csatlakozott: 2010 máj. 22, 09:52 pm
Tartózkodási hely: Heves megye

Hozzászólás Szerző: Bandagoose »

ajjaj....ez nem hangzik valami bizalomgerjesztõen :S
Rendben, csinálok fotót, ha eláll az esõ, meg eláruljátok, hogy tudom ide felrakni :)
Gondolom, a hátsó bak az, amirõl szó lehet.
Avatar
corollaG6R
Visszajáró
Visszajáró
Hozzászólások: 44
Csatlakozott: 2009 okt. 02, 10:30 pm

4AGZE

Hozzászólás Szerző: corollaG6R »

Nekem viszont 4A-GZE blokk kellene, majd egyszer. Szóval, ha valaki lát, esetleg itthon, akkor szóljon már nekem. : )
Ugyanis az faszán cuppanna a kocsimba. : )))
Avatar
Attila
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 2181
Csatlakozott: 2008 máj. 04, 10:12 am

Hozzászólás Szerző: Attila »

Én pont az elöbb láttam egy kiválló darabot :D
AE92 GT-Z Liftback (Smallport MAP 4AGZE)
Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23971
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Pacsker »

Dórika írta:Keresek egy 1991-es Corollához egy 1,6-os, 16 szelepes, karburátoros motort! Motorkód: A8-F! Elérhetõség: Móra Dóra, 06703699784
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép
Válasz küldése