Oldal: 9 / 30
Elküldve: 2011 júl. 11, 11:35 pm
Szerző: Kelpo888
Frool írta:Kelpo! Amikor nem indul mennyire forró a zárhenger megérinthetõ része? Kulcs nem szorul ilyenkor?
Mások is a gyújtáskapcsoló betétre tippelnek sajna, és azt halottam hogy nincs belõle utángyártott csak gyári, ami kb 28 ropi

esetleg valami jó tipp hogy hol lehetne olcsón venni ilyet? És nem szorult a kulcs amúgy.
Elküldve: 2011 júl. 11, 11:59 pm
Szerző: Frool
Nem szorult OK! De érezhetõen meleg/forró volt?
Elküldve: 2011 júl. 12, 01:00 am
Szerző: Kelpo888
Frool írta:Nem szorult OK! De érezhetõen meleg/forró volt?
Na látod azt konkrétan nem néztem meg, de mivel odakintaz obi parkolóban kb 40 fok volt, a kocsiban meg kb 45

, ezért arra tippelek hogy igen biztos meleg volt, ami még érdekes volt, hogy levolt kapcsolva a szellõzés offra, és mégis ment 1es fokozaton.
Elküldve: 2011 júl. 12, 07:49 am
Szerző: Frool
Kelpo888 írta: ami még érdekes volt, hogy levolt kapcsolva a szellõzés offra, és mégis ment 1es fokozaton.

Ez nekem új info!
Elküldve: 2011 júl. 12, 08:07 am
Szerző: bepi81
Nekem azt mondta a Toyotás szerelõ, aki 3 hete cserélte a gyújtáskapcsoló betétemet, hogy azon túl, hogy csak a kulcsot ide-oda rángatva (amikor érintkezik) indul be, elõfordulhat, hogy a fûtés is begajdul és egyszerûen nem lesz fûtés. Ezt a nyári kánikulában nyilván nem érzékeljük, mert nem fûtünk, de elõfordul ez is, és - nem tudom ugyan, hogy mi köze van a gyújtáskapcsoló betéthez, de - ez is utal a gyújtáskapcsoló betét hibájára.
Kelpo, szerintem ne aggódj a 28.000Ft miatt, Neked nem fog ennyibe kerülni bontóból, és nekünk amúgy is E11 Corollánk van, ami angol gyártású, szemben a Te japán gyártású E8-9-eddel(?), amiben ez az alkatrész biztosan különbözik, tehát a ez az összeg Rád Nem vonatkozik, ez egész biztos.

Elküldve: 2011 júl. 12, 09:46 pm
Szerző: Kelpo888
bepi81 írta:Nekem azt mondta a Toyotás szerelõ, aki 3 hete cserélte a gyújtáskapcsoló betétemet, hogy azon túl, hogy csak a kulcsot ide-oda rángatva (amikor érintkezik) indul be, elõfordulhat, hogy a fûtés is begajdul és egyszerûen nem lesz fûtés. Ezt a nyári kánikulában nyilván nem érzékeljük, mert nem fûtünk, de elõfordul ez is, és - nem tudom ugyan, hogy mi köze van a gyújtáskapcsoló betéthez, de - ez is utal a gyújtáskapcsoló betét hibájára.
Kelpo, szerintem ne aggódj a 28.000Ft miatt, Neked nem fog ennyibe kerülni bontóból, és nekünk amúgy is E11 Corollánk van, ami angol gyártású, szemben a Te japán gyártású E8-9-eddel(?), amiben ez az alkatrész biztosan különbözik, tehát a ez az összeg Rád Nem vonatkozik, ez egész biztos.

Szerencsére nem is volt annyi, mai nap sikerült a szentendrei japker bontóbol 5 ropiért szerezni egy gyújtáskapcsoló betétet, és ki is lett cserélve, amivel szuperül megy, bár a hibát ma nem dobta a régivel sem, de remélem hogy megoldódik a gond. Ha nem, akkor lehet tovább keresgélni. Köszi mindenkinek amúgy a segítséget!
Elküldve: 2011 júl. 12, 09:58 pm
Szerző: Frool
Azért a lecserélt darabot még ne dobd ki!
Elküldve: 2011 júl. 19, 08:17 pm
Szerző: Kelpo888
Kelpo888 írta:bepi81 írta:Nekem azt mondta a Toyotás szerelõ, aki 3 hete cserélte a gyújtáskapcsoló betétemet, hogy azon túl, hogy csak a kulcsot ide-oda rángatva (amikor érintkezik) indul be, elõfordulhat, hogy a fûtés is begajdul és egyszerûen nem lesz fûtés. Ezt a nyári kánikulában nyilván nem érzékeljük, mert nem fûtünk, de elõfordul ez is, és - nem tudom ugyan, hogy mi köze van a gyújtáskapcsoló betéthez, de - ez is utal a gyújtáskapcsoló betét hibájára.
Kelpo, szerintem ne aggódj a 28.000Ft miatt, Neked nem fog ennyibe kerülni bontóból, és nekünk amúgy is E11 Corollánk van, ami angol gyártású, szemben a Te japán gyártású E8-9-eddel(?), amiben ez az alkatrész biztosan különbözik, tehát a ez az összeg Rád Nem vonatkozik, ez egész biztos.

Szerencsére nem is volt annyi, mai nap sikerült a szentendrei japker bontóbol 5 ropiért szerezni egy gyújtáskapcsoló betétet, és ki is lett cserélve, amivel szuperül megy, bár a hibát ma nem dobta a régivel sem, de remélem hogy megoldódik a gond. Ha nem, akkor lehet tovább keresgélni. Köszi mindenkinek amúgy a segítséget!
Na gyerekek, 1 hétig nem volt semmi baja, most indítottam volna be, ugyanúgy nem indult, mostmár kezd idegesíteni a dolog, az hagyján hogy kidobtam az ablakon 5 rongyot a gyújtáskapcsoló betétre, de továbbra sem tudom hogy mi a hiba oka. Légyszi írjatok valamit, mert egyre rejtélyesebb kezd lenni a dolog, és a kocsira is szükségem lenne.
Tegyük hozzá a sztorihoz hogy megint dögmeleg van, tehát erõs a gyanúm hogy a meleggel van összefüggésben valami, mi van olyan dolog ebben a kocsiban ami nagy meleg hatására okozhatja a kocsi nem indulását, valami szonda vagy hõfokmérõ vagy nemtudom...
Elküldve: 2011 júl. 21, 08:07 pm
Szerző: Kelpo888
Kelpo888 írta:Kelpo888 írta:bepi81 írta:Nekem azt mondta a Toyotás szerelõ, aki 3 hete cserélte a gyújtáskapcsoló betétemet, hogy azon túl, hogy csak a kulcsot ide-oda rángatva (amikor érintkezik) indul be, elõfordulhat, hogy a fûtés is begajdul és egyszerûen nem lesz fûtés. Ezt a nyári kánikulában nyilván nem érzékeljük, mert nem fûtünk, de elõfordul ez is, és - nem tudom ugyan, hogy mi köze van a gyújtáskapcsoló betéthez, de - ez is utal a gyújtáskapcsoló betét hibájára.
Kelpo, szerintem ne aggódj a 28.000Ft miatt, Neked nem fog ennyibe kerülni bontóból, és nekünk amúgy is E11 Corollánk van, ami angol gyártású, szemben a Te japán gyártású E8-9-eddel(?), amiben ez az alkatrész biztosan különbözik, tehát a ez az összeg Rád Nem vonatkozik, ez egész biztos.

Szerencsére nem is volt annyi, mai nap sikerült a szentendrei japker bontóbol 5 ropiért szerezni egy gyújtáskapcsoló betétet, és ki is lett cserélve, amivel szuperül megy, bár a hibát ma nem dobta a régivel sem, de remélem hogy megoldódik a gond. Ha nem, akkor lehet tovább keresgélni. Köszi mindenkinek amúgy a segítséget!
Na gyerekek, 1 hétig nem volt semmi baja, most indítottam volna be, ugyanúgy nem indult, mostmár kezd idegesíteni a dolog, az hagyján hogy kidobtam az ablakon 5 rongyot a gyújtáskapcsoló betétre, de továbbra sem tudom hogy mi a hiba oka. Légyszi írjatok valamit, mert egyre rejtélyesebb kezd lenni a dolog, és a kocsira is szükségem lenne.
Tegyük hozzá a sztorihoz hogy megint dögmeleg van, tehát erõs a gyanúm hogy a meleggel van összefüggésben valami, mi van olyan dolog ebben a kocsiban ami nagy meleg hatására okozhatja a kocsi nem indulását, valami szonda vagy hõfokmérõ vagy nemtudom...
Valakinek valami ötlet? Most hogy hideg volt nem csinálta, de sajna a probléma ettõl még fennál..
Elküldve: 2011 júl. 22, 01:06 am
Szerző: Frool
Betét új volt vagy bontott?
Immo, riasztó?
Akku + kis biztosíték dobozba befutó kábelek rossz érintkezése (bár ez inkább hûvös/párás idõben jellemzõ).
De lehet valami PSA-s elátkozott, ez esetben kérj rontás levételt az ezo televízióban

.
Elküldve: 2011 júl. 22, 12:10 pm
Szerző: Bruce E9
Kelpo888 írta:Kelpo888 írta:Kelpo888 írta:
Szerencsére nem is volt annyi, mai nap sikerült a szentendrei japker bontóbol 5 ropiért szerezni egy gyújtáskapcsoló betétet, és ki is lett cserélve, amivel szuperül megy, bár a hibát ma nem dobta a régivel sem, de remélem hogy megoldódik a gond. Ha nem, akkor lehet tovább keresgélni. Köszi mindenkinek amúgy a segítséget!
Na gyerekek, 1 hétig nem volt semmi baja, most indítottam volna be, ugyanúgy nem indult, mostmár kezd idegesíteni a dolog, az hagyján hogy kidobtam az ablakon 5 rongyot a gyújtáskapcsoló betétre, de továbbra sem tudom hogy mi a hiba oka. Légyszi írjatok valamit, mert egyre rejtélyesebb kezd lenni a dolog, és a kocsira is szükségem lenne.
Tegyük hozzá a sztorihoz hogy megint dögmeleg van, tehát erõs a gyanúm hogy a meleggel van összefüggésben valami, mi van olyan dolog ebben a kocsiban ami nagy meleg hatására okozhatja a kocsi nem indulását, valami szonda vagy hõfokmérõ vagy nemtudom...
Valakinek valami ötlet? Most hogy hideg volt nem csinálta, de sajna a probléma ettõl még fennál..
Csak egy idea.
Hallottam ilyet más off-márkáknál. Az ok: a biztosíték táblában vagy az elektromos fõcsatiknál alkalmazott "zsírszerû anyag" a melegben megolvad és megfolyik, kifolyik és ez okozza a kontakt hibát. Nézd át a biztitáblád, a csatikat és zsírtalaníts!
Elküldve: 2011 júl. 29, 01:23 am
Szerző: Kelpo888
Bruce E9 írta:Kelpo888 írta:Kelpo888 írta:
Na gyerekek, 1 hétig nem volt semmi baja, most indítottam volna be, ugyanúgy nem indult, mostmár kezd idegesíteni a dolog, az hagyján hogy kidobtam az ablakon 5 rongyot a gyújtáskapcsoló betétre, de továbbra sem tudom hogy mi a hiba oka. Légyszi írjatok valamit, mert egyre rejtélyesebb kezd lenni a dolog, és a kocsira is szükségem lenne.
Tegyük hozzá a sztorihoz hogy megint dögmeleg van, tehát erõs a gyanúm hogy a meleggel van összefüggésben valami, mi van olyan dolog ebben a kocsiban ami nagy meleg hatására okozhatja a kocsi nem indulását, valami szonda vagy hõfokmérõ vagy nemtudom...
Valakinek valami ötlet? Most hogy hideg volt nem csinálta, de sajna a probléma ettõl még fennál..
Csak egy idea.
Hallottam ilyet más off-márkáknál. Az ok: a biztosíték táblában vagy az elektromos fõcsatiknál alkalmazott "zsírszerû anyag" a melegben megolvad és megfolyik, kifolyik és ez okozza a kontakt hibát. Nézd át a biztitáblád, a csatikat és zsírtalaníts!
Köszi, ez nekem új, most 2 dolog merült fel mint ötlet, az egyik az önindító behúzó tekercs nagy melegben lehet a hõtágulás miatt nem érintkezik rendesen és nem indít, vagy esetleg a test kábel szarakodik elvan korrodálva vagy a fene tudja h mit mûvel a meleg vele.
Szerintetek? Önindítót bontóbol érdemes?
Elküldve: 2011 aug. 07, 07:26 pm
Szerző: MEDVEEE
Sziasztok! Generátorom töltése nem volt kielégítõ, igy ma rászántam magam, hogy kicseréljem. A mûtét nehezen, de sikerült.. a nehézséget az okozta, hogy évjáratban eltér az enyémtõl, pedig ugyan úgy 1.8 dieselben volt. Más volt az ékszíjtárcsa mérete, igy azt kicseréltem, stb... Az eredmény az lett, hogy már a villamos csatit akartam rádugni.. nem ment rá

Müanyag csatimbõl kihuzogattam a kábeleket a sarukkal együtt... megpróbáltam úgy összedugdosni, hogy színre színt.. Ekkor a jelenség azvolt, hogy 1 mp alatt 1 század voltot emelkedett a feszültség, gázadásra 5 tizedes ugrás lett.... 14,5 nél nemnéztem tovább, leállitottam..
Kipróbáltam azt az összedugdozást, ahogy alapba volt a csatiba elhelyezve,... úgy 12,1 V volt a fesz.
3 kis vezeték .. jáj

mind a két esetben a müszerfalon a
FILTER felirat és a
töltéshiány ikon világitott..
HELP
Elküldve: 2011 aug. 07, 10:22 pm
Szerző: Lackó
MEDVEEE írta:Sziasztok! Generátorom töltése nem volt kielégítõ, igy ma rászántam magam, hogy kicseréljem. A mûtét nehezen, de sikerült.. a nehézséget az okozta, hogy évjáratban eltér az enyémtõl, pedig ugyan úgy 1.8 dieselben volt. Más volt az ékszíjtárcsa mérete, igy azt kicseréltem, stb... Az eredmény az lett, hogy már a villamos csatit akartam rádugni.. nem ment rá

Müanyag csatimbõl kihuzogattam a kábeleket a sarukkal együtt... megpróbáltam úgy összedugdosni, hogy színre színt.. Ekkor a jelenség azvolt, hogy 1 mp alatt 1 század voltot emelkedett a feszültség, gázadásra 5 tizedes ugrás lett.... 14,5 nél nemnéztem tovább, leállitottam..
Kipróbáltam azt az összedugdozást, ahogy alapba volt a csatiba elhelyezve,... úgy 12,1 V volt a fesz.
3 kis vezeték .. jáj

mind a két esetben a müszerfalon a
FILTER felirat és a
töltéshiány ikon világitott..
HELP
Nem lett volna egyszerûbb a meglévõ generátorodat rendbetenni ?
A gázolajszûrõ valószínûleg vízérzékelõs. Lehet, hogy tényleg víz van
benne....
Elküldve: 2011 aug. 07, 10:46 pm
Szerző: Taki
MEDVEEE írta: a müszerfalon a FILTER felirat és a töltéshiány ikon világitott..
HELP

A jelenség ismerõs!
Cimborám Hiace-ben is így jelezte + az enyémben is, hogy elkopott a szénkefe a generátorban. Én egy kefecserével megúsztam.
A töltésed nem volt kielégítõ??? Hogy érted? Nem valami zárlatod, vagy akku problémád volt?