Oldal: 80 / 163

Elküldve: 2011 szept. 18, 08:21 pm
Szerző: Pacsker
P8 Starlet

Elküldve: 2011 szept. 18, 08:23 pm
Szerző: ksz315
az mennyi? vagy 7-800kg? szarul mehetett :D

Elküldve: 2011 szept. 18, 08:37 pm
Szerző: Bubi
ksz315 írta:E11-ben 100000%, hogy nincs.
Esetleg vmi épített Starletben. Matyi mintha említette volna korábban, hogy ült már 4E-FTE motoros gépben.
Erre azért ne fogadj. A gumis haveromnál járt egy liftback!

Elküldve: 2011 szept. 18, 08:39 pm
Szerző: ksz315
Ezesetben én kérek elnézést.
Mik rejtõzködnek kishazánkban........ :D

Elküldve: 2011 szept. 18, 08:50 pm
Szerző: Bohi
bubidisc írta:
ksz315 írta:E11-ben 100000%, hogy nincs.
Esetleg vmi épített Starletben. Matyi mintha említette volna korábban, hogy ült már 4E-FTE motoros gépben.
Erre azért ne fogadj. A gumis haveromnál járt egy liftback!
De az sem gyári volt gondolom! :wink:

Elküldve: 2011 szept. 18, 08:52 pm
Szerző: Bubi
Jah! Nyitott szemmel és füllel kell járni. :lol: 2-szer láttam egy OFF: E10-et. Szürke 3 ajtós hatchback volt és valami kerek matrica volt az oldalán, talán számmal a közepén. Az is turbo volt. Úgy ment mint a frissen beolajozott villám. Kétszer láttam, senki nem tud róla. ON: E11-ben is elõfordulhatnak különleges példányok.

Elküldve: 2011 szept. 18, 10:40 pm
Szerző: montoya
ksz315 írta:Mihez képest nem nyernék sokat? 4E-FE (85LE 118Nm) vs 7A-FE (110-115LE, 150-155Nm). Akár hogy nézem, 20-25% teljesítménynövekedés. Normál használat mellett nem hiszem, hogy drasztikusan nõne a fogyasztás.
7A-FE-t nem ismerem, de pl a 4A-FE és a 4E-FE és és föld.
Ami tuti lenne, az a 4E-FTE, de az ugye ritka, még nehezebb papírozni, és azért egy szívó motorhoz képest lényegeseb bonyolultabb, karbantartásigényesebb.
4A-FE-hez képest.

Elküldve: 2011 szept. 19, 06:30 am
Szerző: ksz315
Ahhoz képest tényleg nem. Viszont egyik sincs itthon a polcon. Mind a kettõhöz motorcsere, klímakompresszor csere kell, ha jól gondolom váltó is cserés, ahogy a kábelköteg is, meg ki tudja még mik.
Akkor már nem mind1, melyikrõl ábrándozok? :D Ha egyszer majd a mostani motorom nem folyatja az olajat, jó lesz a futómûvem, fel lesz újítva a fékrendszer (ne add lesz benne ABS), és még mindíg nem ért bele a kezem a bilibe, akkor jöhet egy új motor. Bár az elõtt meg kasztni átnéz - rendbe rak, napfénytetõ beépít. Ójajj, már könyékig vagyok a Toi-toi-ban...... :D

Elküldve: 2011 szept. 19, 07:09 am
Szerző: Bubi
Bohi írta:
bubidisc írta:
ksz315 írta:E11-ben 100000%, hogy nincs.
Esetleg vmi épített Starletben. Matyi mintha említette volna korábban, hogy ült már 4E-FTE motoros gépben.
Erre azért ne fogadj. A gumis haveromnál járt egy liftback!
De az sem gyári volt gondolom! :wink:
Nem tudom, de nem is lényeges. Amíg valamelyikünk nem látja, városi legenda marad.

Elküldve: 2011 szept. 19, 11:03 am
Szerző: kleingy
Anno Mozsoval beszéltem errõl, de nem jutottunk a végére, vajon az E12 C150-es váltója felmegy-e egy az egyben az én 4EFE E11-emre? Vagy bárhogy... :roll:

Elküldve: 2011 szept. 19, 12:10 pm
Szerző: montoya
kleingy írta:Anno Mozsoval beszéltem errõl, de nem jutottunk a végére, vajon az E12 C150-es váltója felmegy-e egy az egyben az én 4EFE E11-emre? Vagy bárhogy... :roll:
Annak is mas a harangja, nem?

Elküldve: 2011 szept. 19, 12:12 pm
Szerző: kleingy
montoya írta:
kleingy írta:Anno Mozsoval beszéltem errõl, de nem jutottunk a végére, vajon az E12 C150-es váltója felmegy-e egy az egyben az én 4EFE E11-emre? Vagy bárhogy... :roll:
Annak is mas a harangja, nem?
Nem tudom, nem láttam egyiket sem. Ezért érdeklõdnék itt, hogy megoldható-e bárhogy a csere. Nálam a szinkronnal lesz (van) baj valszeg.

Elküldve: 2011 szept. 19, 04:17 pm
Szerző: Bohi
montoya írta:
kleingy írta:Anno Mozsoval beszéltem errõl, de nem jutottunk a végére, vajon az E12 C150-es váltója felmegy-e egy az egyben az én 4EFE E11-emre? Vagy bárhogy... :roll:
Annak is mas a harangja, nem?
szerintem tuti. Az E12 1zz ugye? vagy vmi új... :) és annak tuti más, mint az 4E-nek szerintem.

Elküldve: 2011 szept. 19, 04:31 pm
Szerző: montoya
Bohi írta:
montoya írta:
kleingy írta:Anno Mozsoval beszéltem errõl, de nem jutottunk a végére, vajon az E12 C150-es váltója felmegy-e egy az egyben az én 4EFE E11-emre? Vagy bárhogy... :roll:
Annak is mas a harangja, nem?
szerintem tuti. Az E12 1zz ugye? vagy vmi új... :) és annak tuti más, mint az 4E-nek szerintem.
4zz vagy 3zz. 1zz csak a Versoban volt.

Elküldve: 2011 szept. 19, 05:32 pm
Szerző: Bohi
montoya írta:
Bohi írta:
montoya írta: Annak is mas a harangja, nem?
szerintem tuti. Az E12 1zz ugye? vagy vmi új... :) és annak tuti más, mint az 4E-nek szerintem.
4zz vagy 3zz. 1zz csak a Versoban volt.
Ja igen, köszi! :wink: Az a lényeg, hogy ZZ nem pedig 4E vagy 4A...