Oldal: 79 / 126
Elküldve: 2013 okt. 14, 10:51 am
Szerző: PiciPeti
kolnk írta:Elfordult a mutató a tengelyen. Szakember tudja javítani. Vagy ha van hozzá türelmed, megcsinálhatod magadnak.
És milyen úton, módon lehet javítani?? Már kivettem a az órát a helyérõl is meg minden. Azóta csinálta, hogy tegnap az indításnál, valamiért kiakadtak a mutatók és eléggé nehezen is indult be. Mondjuk azt nem tom mitõl, lehet az akksi haldoklik?[/quote]
Meg kell fogni finoman a tengelyt, és visszafordítani a mutatót. Érdemes kivenni a 0-ás pöcköt, amin támaszkodik, mert attól fordul el, hogy ahhoz hozzácsapódik. Bár akkor gyújtás nélkül elég impotensen fognak lógni a mutatók...
Az akksid meg valószínû cellazárlatos, nézesd meg valamelyik akkus boltban, de sanszos, hogy cserés... (Pl.:
Akkumax
Elküldve: 2013 okt. 14, 12:01 pm
Szerző: kolnk
köszi a segítséget megpróbáltam, de nem jött össze. Az akksitól nem lehet, hogy zárlatos lett a kmóra elektronikája, mert gyújtás nélkül 0-án van, viszont ha a gyújtást ráadom felugrik 20-30 közé a mutatóm?
Elküldve: 2013 okt. 14, 01:28 pm
Szerző: Jorn
Ugyanez volt nekem is, meg másoknak is.
Cellazárlatos akksi miatt csapódtak a mutatók, és elfordult a sebességmérõ a tengelyén, plusz 20-al többet mutatott.
Szépen levettem a mûszerfal "üvegét", lehúztam a mutatót és jó pozícióban visszatettem.
De az is igaz, hogy amíg ott a kis pöcök, addig ez bármikor megtörténhet újra...
Elküldve: 2013 okt. 14, 01:34 pm
Szerző: kolnk
Jorn írta:Ugyanez volt nekem is, meg másoknak is.
Cellazárlatos akksi miatt csapódtak a mutatók, és elfordult a sebességmérõ a tengelyén, plusz 20-al többet mutatott.
Szépen levettem a mûszerfal "üvegét", lehúztam a mutatót és jó pozícióban visszatettem.
De az is igaz, hogy amíg ott a kis pöcök, addig ez bármikor megtörténhet újra...
Én is próbáltam, hogy leveszem a mutatót de nem bírtam lehúzni. Hátul le kell venni vmit, hogy letudjam húzni? A mutatóval hiába igazítom a helyére nem ér semmit.
Elküldve: 2013 okt. 14, 01:40 pm
Szerző: Jorn
Valóban eléggé szorul. Nekem is eltartott 5 percig, míg levettem. Körkörösen mozgatva, meg alányúltam tompa késsel stb.
A lényeg, hogy lassan, óvatosan mozgasd, és fûtött helyen ajánlott, mert hidegben jobban törhetnek a mûanyagok.
Elküldve: 2013 okt. 14, 01:47 pm
Szerző: Jorn
Akksicsere után csináld meg, addig nincs értelme.
Rá kell tenni egy feszültségmérõt az akksira, alapból 12V felett kell, hogy mutasson.
Ha indítózás közben leesik 6V körülire, akkor ugyanaz a problémád, mint nekünk volt.
(a jó hír, hogy az autó 6V-ról is beindul, a rossz az, hogy ezt a mûszerek nem szeretik

Elküldve: 2013 okt. 22, 07:55 am
Szerző: Pacsker
Elküldve: 2013 okt. 24, 02:48 pm
Szerző: six
Sziasztok,
izé ez lehet, hogy nem alkatrész, de lényeg, hogy szükségem lenne tetõcsomagtartóra. Honnan érdemes ilyet beszerezni? Inkább kicsit adok többet érte, de ne karcolja össze az autót, ne szakadjon le, ne deformálódon mint a 10e forintos darabok.
Köszi, six
Elküldve: 2013 okt. 24, 03:25 pm
Szerző: Pacsker
Van külön topic-ja.
Ide szoktam rakosgatni néha:
viewtopic.php?t=925&start=15
Nem olyan ritka holmi, fõleg E11-hez. Szerintem használtan is lehet venni jót, akár Toyota gyárit is. Érdemes Guglizni idõrendszerinti találatokkal. Nem kizárt, hogy lesz "Corolla tetõcsomagtartó".
Elküldve: 2013 okt. 24, 04:47 pm
Szerző: six
Köszi!
six
Elküldve: 2013 okt. 24, 05:00 pm
Szerző: kolnk
[quote="Jorn"]Akksicsere után csináld meg, addig nincs értelme.
Rá kell tenni egy feszültségmérõt az akksira, alapból 12V felett kell, hogy mutasson.
Ha indítózás közben leesik 6V körülire, akkor ugyanaz a problémád, mint nekünk volt.
(a jó hír, hogy az autó 6V-ról is beindul, a rossz az, hogy ezt a mûszerek nem szeretik

[/quote
Megpróbáltam, levettem a mutatót tekertem rajta (mondjuk nem tom, hogy mennyit mert egy egyszerû fémrúd aminek se eleje se vége), de csak azt értem el vele, hogy mostmár nem 35 km/h-t mutat. hanem 40-et. Említettetek vmi szakértõt, nem tudtok egy tel. számot?
Elküldve: 2013 okt. 24, 05:50 pm
Szerző: Jorn
A gyújtást ráadva kell visszatenni a mutatót, hogy akkor mutasson a nullára.
Hiszen - gondolom - nálad is az van, hogy a gyújtást ráadva felugrik a mutató, pedig még nem mozog az autó...
Elküldve: 2013 okt. 25, 02:41 pm
Szerző: kolnk
Jorn írta:A gyújtást ráadva kell visszatenni a mutatót, hogy akkor mutasson a nullára.
Hiszen - gondolom - nálad is az van, hogy a gyújtást ráadva felugrik a mutató, pedig még nem mozog az autó...
Jól hiszed XD Na majd mindjárt kipróbálom.
Elküldve: 2013 okt. 28, 08:42 am
Szerző: Pacsker
Elküldve: 2013 okt. 28, 09:05 am
Szerző: Pacsker