Oldal: 76 / 91

Elküldve: 2012 ápr. 09, 07:56 am
Szerző: Bruce E9
[Walaki]D`Lair írta:
Bruce E9 írta:
[Walaki]D`Lair írta:Én Auchan kúton tankoltam legutóbb "olcsó" 95-öst. Konkrétan félelmetesen nem megy az autó tõle, rohadt lomha lett a gázpedál, alul nem megy, felül nem megy... :shock: :shock:
a Black Top-ba tetted? Akkor ne csodálkozz!
Focus :lol: :lol:

Hacsiba CSAK és kizárólag OMV 100 megy :)
helyes! a MOL EVO99-t próbáltad már? Véleményed?

Elküldve: 2012 ápr. 09, 02:55 pm
Szerző: [Walaki]D`Lair
Bruce E9 írta:
[Walaki]D`Lair írta:
Bruce E9 írta: a Black Top-ba tetted? Akkor ne csodálkozz!
Focus :lol: :lol:

Hacsiba CSAK és kizárólag OMV 100 megy :)
helyes! a MOL EVO99-t próbáltad már? Véleményed?
Csak anno a Brabussal...semmi extra nem tûnt fel...

Elküldve: 2012 ápr. 10, 08:59 pm
Szerző: Pacsker
Pár kép :)

Kép
Hugi Carina II. Lean Burn :D 50 literes tank

Kép
E9 Gti-m. Ritkán látok ilyet :) "45" literes tank


Elõbbi nagyon nagyon impozánsnak tûnik, de csalóka. Ezekbõl látszik mennyire nem linárisak a szintjelzõk. A mûszer alapján. ugye elmenne bõven ezer km felett, de sajnos nem így van. 20 litert tankoltam végül 315 km-re, ami 6,35 liter. Ugyan 3-4 személy és Húsvét Vasárnap hóba, brutál szembe szélbe mentem, de illene 1 lityóval kevesebbet ennie :D Most cseréljek Lambdát? :D

TE71 már más tészta.
Az is 310 km-nél jár 50 literes tankkal és már világít a szegénység jelzõ :( ... Ultragáz. Majd errõl bõvebben.
Azért pszichésen sem mindegy, hogy 300km-nél még majdnem, hogy tele van mutató szerint, vagy már nagyon lefele konyul... :roll:

Elküldve: 2012 ápr. 12, 08:19 am
Szerző: [Walaki]D`Lair

Elküldve: 2012 ápr. 12, 08:27 am
Szerző: montoya
[Walaki]D`Lair írta:Bubinak: Fasság a HHO generátor
Most mondjam, hogy en megmondtam? :lol:

Elküldve: 2012 ápr. 12, 09:29 am
Szerző: Bubi
[Walaki]D`Lair írta:Bubinak: Fasság a HHO generátor
Köszi!
Én is erre a végeredményre jutottam (már rég) de más miatt.

Elküldve: 2012 máj. 08, 09:43 am
Szerző: bepi81
Rekord közeli lett a legutolsó tanklásom eredménye:

5,94L/100km teljes tankra, 52km/h átlagsebesség mellett, 90%-ban klímával, 110km/h-nál nem gyorsabban óra szerint, Békéscsaba-Szentlélek(Miskolc)-Békéscsaba útvonalon, szinte teljesen telepakolt autóval.
Nem képeztünk forgalmi akadályt, sõt, odafelé egy autó sem akart megelõzni, mi viszont kb 7-8-at minden további nélkül. Visszafelé egy Octavia kakaskodott, de elengedtem. Talán, ha gyerek nem lett volna mögöttem, lealázom, de így ... :roll:

Szentlélek felé, aki ismeri az utat Miskolctól, tudja, hogy vannak igen meredek szakaszok, megpakolt autóval bizony 60-nál 3.-ban csak tartani tudta a tempót fölfelé, gyorsulni már nem. Így volt, hogy vissza 2.-ba és hadd szóljon... :twisted:

Szóval részemrõl teljes az elégedettség ezzel az 5,94-gyel. A fed. comp. sem tévedett sokat, 6,0-át mutatott a több, mint 670km végén... :)

Az igazság az, hogy ez a 30 fok körüli hõmérséklet nagyon fekszik a vvt-i-nek.

Elküldve: 2012 máj. 08, 12:12 pm
Szerző: solyom
Sziasztok!

2005-ös 1.6 vvti gázosítás gondolatával foglalkozom.
vvti gázos tapasztalatok érdekelnének, vagy útbaigazítás egy másik topic-ba (ha van).

kösz

Elküldve: 2012 máj. 11, 08:59 pm
Szerző: MDaemon
Asszem most egy igazán jó fogyasztásom lesz:
Kép

A fed.comp jelenleg 6.0-n áll, uh a holnapi Királyrét oda-vissza még jó eséllyel belefér... ;)

Elküldve: 2012 máj. 11, 09:13 pm
Szerző: Birka
Fed compod van, ford mérõd nincs? :roll: Érdekes.

Elküldve: 2012 máj. 11, 09:23 pm
Szerző: MDaemon
Harmonyba nem jártak az ilyen extrák mint fordszámmérõ :)

Elküldve: 2012 máj. 31, 07:30 am
Szerző: Bubi
Kiderült valami arról, hogy a E85 rosszat tenne a motornak? Most, hogy gyakran rövid távon, 2000-es fordulatszámon prüntyögök, a korábban tapasztalt tartós E85, és magas fordulaton való használat esetén tapasztalt olajfogyasztás nem hiszem, hogy újra jelentkezne. Gondolom az csak azon feltételek mellett jelentett gondot, vagy tök mindegy, alapjáraton is káros ha káros? Van a klubban tartós használó? Tudtok tönkrement AC-ról?

Elküldve: 2012 máj. 31, 08:10 am
Szerző: bepi81
Konkrétan nem tudok ilyenrõl.
Viszont, az olajfogyasztással kapcsolatban én azt tapasztaltam (kb 6 tanknyi 20-30%-os E85 arány mellett), hogy normál használat (értsd: 1500-3500 f/perc) mellett is megugrott az olajfogyasztásom, pedig az olajban 5000km használat volt akkoriban, tehát, biztos, hogy nem az olaj fáradt el ennyi idõ alatt.
Érzésre könnyebben ment, jobban húzott a motor valamivel, a fogyasztásban bõ 0,5 liter többlet keletkezett mindenféle átalakító nélkül, pusztán csak a benzinbe keverve.
Az E85 helyett rendszeresen a Spurit (100ml) töltöm a benzin mellé (95-ös Lukoil).

Elküldve: 2012 máj. 31, 08:39 am
Szerző: Jorn
bubidisc írta:Kiderült valami arról, hogy a E85 rosszat tenne a motornak? Most, hogy gyakran rövid távon, 2000-es fordulatszámon prüntyögök, a korábban tapasztalt tartós E85, és magas fordulaton való használat esetén tapasztalt olajfogyasztás nem hiszem, hogy újra jelentkezne. Gondolom az csak azon feltételek mellett jelentett gondot, vagy tök mindegy, alapjáraton is káros ha káros? Van a klubban tartós használó? Tudtok tönkrement AC-ról?
Kb. 40000km-t mentem 50-50%-os E85-benzin keverékkel. Az olajfogyasztás nálam is megnõtt (pedig nem nyomom neki egyáltalán... :) de más hiba eddig nem jelentkezett.
Nem árt megbízható kúton tankolni E85-öt, ahol nem vizes stb.

Elküldve: 2012 máj. 31, 08:43 am
Szerző: Jorn
Ja, átalakítás nélküli az autó, természetesen, különben 100%-ban azt tankolnám.
A benzinfogyasztás kb. 1L-el nõtt, 6-ról 7-re.
Amúgy ma már csak alkalmanként tankolok E85-öt (tisztítás jelleggel), a mai árak mellett már nem jelent szinte semmilyen spórolást. Ami érdekes, hogy a fogyasztásban nem azonnal érezteti a hatását, hanem kb. 1 tanknyi késéssel. Elõször mindig örülök, mert úgy tûnik, nem fogyaszt belõle többet, de aztán mégis... :)