Oldal: 69 / 76

Re: E10 - (1992-1997)

Elküldve: 2014 jún. 18, 01:15 pm
Szerző: Hosiminh
Üdv (újra)

sajna három sor lamella is kiszakadt már teljesen a vízhűtőből, új után kell néznem, de egy adott gyártóból is van három fajta, pl. réz, alu, méret eltérés.
tehát melyik gyártót javasoljátok?
az alany ugye e10 1996 1.3 4E-fe 55kW, klíma nélküli, de lehet a későbbiekben kendácsolnék bele klímát

Re: E10 - (1992-1997)

Elküldve: 2014 jún. 18, 01:44 pm
Szerző: Thebreak
Hosiminh írta:Üdv (újra)

sajna három sor lamella is kiszakadt már teljesen a vízhűtőből, új után kell néznem, de egy adott gyártóból is van három fajta, pl. réz, alu, méret eltérés.
tehát melyik gyártót javasoljátok?
az alany ugye e10 1996 1.3 4E-fe 55kW, klíma nélküli, de lehet a későbbiekben kendácsolnék bele klímát
Lehet hogy az utólagos klima necces lesz .... ;)

De itt van egy két tipp ÚJ hűtőre:
15 429 Ft
22 621 Ft

Re: E10 - (1992-1997)

Elküldve: 2014 jún. 18, 02:47 pm
Szerző: Hosiminh
Thebreak írta: De itt van egy két tipp ÚJ hűtőre:
15 429 Ft
22 621 Ft

a hűtőnek a tartóbakjai áthelyezhetőek? mert ami benne az több mint 10 centivel keskenyebb mint a fent említettek és az eddig találtak.

Re: E10 - (1992-1997)

Elküldve: 2014 jún. 18, 02:54 pm
Szerző: Thebreak
Hosiminh írta:
Thebreak írta: De itt van egy két tipp ÚJ hűtőre:
15 429 Ft
22 621 Ft

a hűtőnek a tartóbakjai áthelyezhetőek? mert ami benne az több mint 10 centivel keskenyebb mint a fent említettek és az eddig találtak.
Megnéztem ..... Nekem is "rövid" hűtöm van .... de VAN egy áthelyezési lehetőségem ... kb 7-8 centire ..... úgy jön ki az 502mm-es alsó lyuktávolság .... (ezt nem is tudtam ..... ) Pedig utángyártott a homloklemezem .. :D

Re: E10 - (1992-1997)

Elküldve: 2014 júl. 02, 09:36 pm
Szerző: Sannyi
Sziasztok!

E-10 ötajtóshoz keresnék katalizátor hővédő lemezt.
Van vkinek ötlete rá hogy honnan lehetne szerezni?

Sannyi

Re: E10 - (1992-1997)

Elküldve: 2014 júl. 09, 07:47 am
Szerző: Catch-ke9
Üdvözletem Mindenkinek!

Remélem jó helyen teszem fel a kérdésem....az E10 alkatrészeknél már felvettettem a dolgot de ott nem kaptam eddig választ... lehet már volt róla szó csak én nem találtam rá....

Az lenne a problémám, hogy az első stabilizátor összekötők elég sűrűn kopnak ki a corollámon.
A 7 év alatt már negyedszer cserélem... Próbálkoztam már minden féle gyártóval de nem húzták sokáig.
Autószerelő szerint nem bírja ezeket az utakat ami itt Pécsen érthető is lenne.
Ráadásul tapasztaltam hogy gyártók között van méretbeli különbség kb 1 cm hosszban a stabilizátor összekötők szára ennyiben tér el.
Toyodiy-en 2 féle cikkszám van, a 94 előttiekre és utániakra, gondolom az lehet az oka hogy nálunk nem tesznek különbséget a kettő között.
Ha esetleg tudja valaki hogy a későbbi valamiféle javítás volt vagy már mást is változtattak a futóművön és azért lett más a méret, vagy pediglen mindenképp csak a korábbi alkatrész jó hozzá illetve meg tudja mondani hogy annak mekkorának kell lennie az kérem ossza meg velem a tudományát.
A válaszokat előre is köszönöm.

Re: E10 - (1992-1997)

Elküldve: 2014 aug. 15, 09:09 pm
Szerző: Hosiminh
üdv:

a 4e-fe blokkos '96-os gyártású paripában, a benzin szivattyú a tankban van? vagy kívülről szív?
illetve, mennyire cinkes, ha nagyon-nagyon kevés benzinnel a tankban járkálok (pár liter csak)?

köszi.

Re: E10 - (1992-1997)

Elküldve: 2014 aug. 25, 12:50 am
Szerző: Sancy
Catch-ke9 írta:Üdvözletem Mindenkinek!

Remélem jó helyen teszem fel a kérdésem....az E10 alkatrészeknél már felvettettem a dolgot de ott nem kaptam eddig választ... lehet már volt róla szó csak én nem találtam rá....

Az lenne a problémám, hogy az első stabilizátor összekötők elég sűrűn kopnak ki a corollámon.
A 7 év alatt már negyedszer cserélem... Próbálkoztam már minden féle gyártóval de nem húzták sokáig.
Autószerelő szerint nem bírja ezeket az utakat ami itt Pécsen érthető is lenne.
Ráadásul tapasztaltam hogy gyártók között van méretbeli különbség kb 1 cm hosszban a stabilizátor összekötők szára ennyiben tér el.
Toyodiy-en 2 féle cikkszám van, a 94 előttiekre és utániakra, gondolom az lehet az oka hogy nálunk nem tesznek különbséget a kettő között.
Ha esetleg tudja valaki hogy a későbbi valamiféle javítás volt vagy már mást is változtattak a futóművön és azért lett más a méret, vagy pediglen mindenképp csak a korábbi alkatrész jó hozzá illetve meg tudja mondani hogy annak mekkorának kell lennie az kérem ossza meg velem a tudományát.
A válaszokat előre is köszönöm.

Szia.
Egy gyárit mérj le, és megvan a méret. (ha nincs kézben keress rajzot hozzá neten)
A magyar utakon ezek az alkatrészek relative gyorsan elhasználódnak. Főleg ha valami gyengébb minőségű utángyártottat veszel.
próbálkozz gyárival, vagy vmi drágább utángyártottal. (vagy tegyél be G szemest :) )

Re: E10 - (1992-1997)

Elküldve: 2014 aug. 25, 12:52 am
Szerző: Sancy
Hosiminh írta:üdv:

a 4e-fe blokkos '96-os gyártású paripában, a benzin szivattyú a tankban van? vagy kívülről szív?
illetve, mennyire cinkes, ha nagyon-nagyon kevés benzinnel a tankban járkálok (pár liter csak)?

köszi.
Szia.
A tankba van belelógatva felülről.
Az hogy mennyi benzinnel jársz, nem befolyásol semmit. Akkor ciki ha kifogy :D

Re: E10 - (1992-1997)

Elküldve: 2014 aug. 25, 08:39 am
Szerző: Hosiminh
Sancy írta: Az hogy mennyi benzinnel jársz, nem befolyásol semmit. Akkor ciki ha kifogy :D
mert én eddig attól tartottam, hogy gallyra vágom a benzin pumpát ha már nagyon kevés (pár liter) van a tankban, és nem lepi el teljesen a pumpát a benzin, nem kap megfelelő kenést, hűtést.

Re: E10 - (1992-1997)

Elküldve: 2014 szept. 09, 07:15 pm
Szerző: Pacsker
1 hónapon belül két ilyet a klubba...
El se hiszem

Kép

Kép

Re: E10 - (1992-1997)

Elküldve: 2014 szept. 09, 07:58 pm
Szerző: IceRocko
Mintha újak lennének. :)

Re: E10 - (1992-1997)

Elküldve: 2014 szept. 09, 08:21 pm
Szerző: Pacsker
A szürke 92-es, tehát gyártás eleje 88 Le.
A bordóra nem emlékszem. Kouki lehet? Netán ez a 75 lovas?

Miért van ekkora különbség a kettő közt? Leömlő, szívósor.... de még a légszűrő ház teteje is más

IceRocko a tied olyan, mint a szürke?
Olyan jó lenne egymás mellett látni a három Xli-t egy talin ;)

Re: E10 - (1992-1997)

Elküldve: 2014 szept. 10, 07:50 pm
Szerző: IceRocko
Igen nekem pont ugyan olyan mint a szürke.
Ha jól emlékszem akkor a bordó már "csak" 75Le-s volt.
Érdekes, hogy ilyen dolgokat mért változtattak. E11-be is már tök máshogy néz ki a szívósor. Én kb. 4 féle szívósorral láttam már 4efe-t.
Igen, jó lenne együtt látni őket. :)

Re: E10 - (1992-1997)

Elküldve: 2014 nov. 04, 08:29 am
Szerző: pézsé
E10 Gyári alufelniket kutatok.
Kiindulási alap a ToyoDiy:
Kép
Két 14-es alufelnit sorol ide, de a 10 köllős 5 csavaros, ami szerintem hibás.
Az 5 küllősön meg nem tudom elképzelni a küllőkön lévő mintát.

Látott már valaki Gyári felnit? Én még képet sem találtam.
Esetleg van ötlet milyen korabeli autótípusokra szerelték ezeket?