Autó és motorsport
- Bubi
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 5966
- Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
- Tartózkodási hely: Bp. környéke
...és 1,5 perccel küldte a tavalyi rekordot az örök vadászmezõkre!Pacsker írta:Az hogy a Pikes Peak-en közel 1 percet rávert a másodikra (és az eddigi rekord közelébõn levõkre) Loeb, az tényleg a sofõrt dícséri, vagy a kocsi volt inkább borzasztóan erõs és kiegyensúlyozott?
1 perc borzasztóan sok.
A peugeot nem bízta a véletlenre (1kg / LE) és Loeb-el sem nyúltak mellé.
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
- Bubi
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 5966
- Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
- Tartózkodási hely: Bp. környéke
Csupán õk annyival voltak nehezebb helyzetben, hogy küzdöttek a teljesítmény aszfaltra/murvára vitelével. Loeb nem küzdött. Még egy nyamvadt kis megcsúszást se produkált.bepi81 írta:Kb, mint anno Walter Röhrl & az Audi S1 Quattro...
Loeb nem ember és a csapata ehhez méltó autót épített alá. Szerintem ezzel mindent elmondtam.
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
http://auto.indavideo.hu/video/Pikes_Pe ... b_is_latta
Itt a belsõ kamerás.
Látványosabb volt a régi Peugeot-os menés, de azért ez is kemény. 6. szabályzáson a szakadék mellett (gondolom azért 200 körül megy ott)
Hihetetlen, hogy mennyire tapad az autó. Semmi riszálás. Mintha még lenne benne, csak nem merné kiautózni.
A másik meglepõ, hogy fent nem durrog csattog az autó. A hangján is alig lehet hallani változást. Lehet nem a Józsi programozta az alagsorban
Itt a belsõ kamerás.
Látványosabb volt a régi Peugeot-os menés, de azért ez is kemény. 6. szabályzáson a szakadék mellett (gondolom azért 200 körül megy ott)
Hihetetlen, hogy mennyire tapad az autó. Semmi riszálás. Mintha még lenne benne, csak nem merné kiautózni.
A másik meglepõ, hogy fent nem durrog csattog az autó. A hangján is alig lehet hallani változást. Lehet nem a Józsi programozta az alagsorban
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
- bepi81
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 2524
- Csatlakozott: 2010 nov. 23, 03:40 pm
- Autód gyártási éve: 2007
- Autód típusa (és generációja): Verso
- Autód felszereltségi jelölése: Sol
- Autód karosszéria variánsa: MPV
- Tartózkodási hely: Békéscsaba
Éppen tegnap néztem végig. Az 5. tiltásközeli szakasz után nem számoltam tovább, de úgy tûnt, Loeb gyorsabban (a távot rövidebb idõ alatt megtenni) ment (és szerintem tudott is) volna, ha csak egy hajszálnyival hosszabb az utolsó fokozatának áttétele.
Nem tudom, a verseny elõtt mehetnek ezen a szakaszon edzéskört a versenyzõk, vagy a beállítást szimuláció alapján végzik, pl a váltóáttételeket?
Nem tudom, a verseny elõtt mehetnek ezen a szakaszon edzéskört a versenyzõk, vagy a beállítást szimuláció alapján végzik, pl a váltóáttételeket?
4 év E11 fl Corlla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
Jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
Jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i
- bepi81
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 2524
- Csatlakozott: 2010 nov. 23, 03:40 pm
- Autód gyártási éve: 2007
- Autód típusa (és generációja): Verso
- Autód felszereltségi jelölése: Sol
- Autód karosszéria variánsa: MPV
- Tartózkodási hely: Békéscsaba
hát, de tényleg nem tûnt a videóról olyan határon autózásnak, az elsõ harmadban pl. majdnem úgy váltott fel egy kanyarból kijövet, ahogy én szoktam (2500-körül), csak egy picikét hamarabb felpörgött a motor a következõ váltáshoz...
4 év E11 fl Corlla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
Jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
Jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i
- bepi81
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 2524
- Csatlakozott: 2010 nov. 23, 03:40 pm
- Autód gyártási éve: 2007
- Autód típusa (és generációja): Verso
- Autód felszereltségi jelölése: Sol
- Autód karosszéria variánsa: MPV
- Tartózkodási hely: Békéscsaba
Az azért túlzás, hogy hozzá vagyok szokva, mert 2 kört mentem még a Corival Kakucson, de élvezhetetlen volt a megtorpanások miatt. Valami 59:xx-es idõt mentem a bólyázott pályán. Elég harmatos teljesítmény, de, hát nem is odavaló az én autóm. Inkább beültem lizard Tomi, szuti mellé. Az egy pöppet izgalmasabb...
4 év E11 fl Corlla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
Jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
Jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i
- RWD
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 2714
- Csatlakozott: 2009 nov. 17, 11:56 am
- Autód gyártási éve: 1981
- Autód típusa (és generációja): Starlet
- Autód felszereltségi jelölése: STD
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (3 ajtós)
Hogyne lehetne fejben tartani. A Nordschleife ennél hosszabb, és megy fejbõl.PiciPeti írta:Navigátorral az oldalán fél perccel gyorsabb lenne legalább. Sok kanyaron látszott, hogy nem merte elvállalni mert beláthatatlan volt, vagy egyszerûen becsapósnak tûnt.
Ilyen hosszú pályát nem lehet fejben tartani...
1981 - Toyota Starlet KP62
1983 - Toyota Corolla AE86
1983 - Toyota Corolla AE86
- PiciPeti
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 1538
- Csatlakozott: 2011 jan. 13, 12:45 am
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Csapj az asztalra egy A4-es papírt, aztán rajzold fel. A fejben tartás nem azt jelenti hogy felismerem a kanyart, hogy merre kanyarodik.RWD írta:Hogyne lehetne fejben tartani. A Nordschleife ennél hosszabb, és megy fejbõl.PiciPeti írta:Navigátorral az oldalán fél perccel gyorsabb lenne legalább. Sok kanyaron látszott, hogy nem merte elvállalni mert beláthatatlan volt, vagy egyszerûen becsapósnak tûnt.
Ilyen hosszú pályát nem lehet fejben tartani...
Milyen szögû, dõlésû, hol kellene érinteni, hogy a következõvel is össze tudd fûzni, stb... Ráadásul egy szerpentinen, ahol nagyon hasonlóak a kanyarok, nincs konkrét viszonyítási pont...
Bubi!
Nem is, mert a Balassagyarmati is megy fejbõl. (2 háztömb körül megy a verseny)
'00 E11 4E-FE Harmony-Millenium
'07 E12 D-4D, Linea Luna
'07 E12 D-4D, Linea Luna
- RWD
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 2714
- Csatlakozott: 2009 nov. 17, 11:56 am
- Autód gyártási éve: 1981
- Autód típusa (és generációja): Starlet
- Autód felszereltségi jelölése: STD
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (3 ajtós)
Imádom amikor látatlanban ítélkeznek. Igaz nem élõben (tervezem), de szimulátoron több száz kört mentem már rajta, lehet le tudnám rajzolni De ha lerajzolni nem is, képben vagyok, hogy milyen szakaszok követik egymást.PiciPeti írta:Csapj az asztalra egy A4-es papírt, aztán rajzold fel. A fejben tartás nem azt jelenti hogy felismerem a kanyart, hogy merre kanyarodik.RWD írta:Hogyne lehetne fejben tartani. A Nordschleife ennél hosszabb, és megy fejbõl.PiciPeti írta:Navigátorral az oldalán fél perccel gyorsabb lenne legalább. Sok kanyaron látszott, hogy nem merte elvállalni mert beláthatatlan volt, vagy egyszerûen becsapósnak tûnt.
Ilyen hosszú pályát nem lehet fejben tartani...
Milyen szögû, dõlésû, hol kellene érinteni, hogy a következõvel is össze tudd fûzni, stb... Ráadásul egy szerpentinen, ahol nagyon hasonlóak a kanyarok, nincs konkrét viszonyítási pont...
Bubi!
Nem is, mert a Balassagyarmati is megy fejbõl. (2 háztömb körül megy a verseny)
1981 - Toyota Starlet KP62
1983 - Toyota Corolla AE86
1983 - Toyota Corolla AE86