Autó és motorsport

Élet a Corollakon túl. Felhasználók hobbijai, egyéb érdeklődési körei.
Avatar
bepi81
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 2524
Csatlakozott: 2010 nov. 23, 03:40 pm
Autód gyártási éve: 2007
Autód típusa (és generációja): Verso
Autód felszereltségi jelölése: Sol
Autód karosszéria variánsa: MPV
Tartózkodási hely: Békéscsaba

Hozzászólás Szerző: bepi81 » 2013 júl. 01, 03:05 pm

Kb, mint anno Walter Röhrl & az Audi S1 Quattro... :)

Loeb nem ember és a csapata ehhez méltó autót épített alá. Szerintem ezzel mindent elmondtam.
4 év E11 fl Corlla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
Jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

Avatar
Bubi
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 5966
Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
Tartózkodási hely: Bp. környéke

Hozzászólás Szerző: Bubi » 2013 júl. 01, 07:11 pm

Pacsker írta:Az hogy a Pikes Peak-en közel 1 percet rávert a másodikra (és az eddigi rekord közelébõn levõkre) Loeb, az tényleg a sofõrt dícséri, vagy a kocsi volt inkább borzasztóan erõs és kiegyensúlyozott?
1 perc borzasztóan sok.
...és 1,5 perccel küldte a tavalyi rekordot az örök vadászmezõkre! :D
A peugeot nem bízta a véletlenre (1kg / LE) és Loeb-el sem nyúltak mellé. :D
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.

Avatar
Bubi
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 5966
Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
Tartózkodási hely: Bp. környéke

Hozzászólás Szerző: Bubi » 2013 júl. 01, 07:14 pm

bepi81 írta:Kb, mint anno Walter Röhrl & az Audi S1 Quattro... :)

Loeb nem ember és a csapata ehhez méltó autót épített alá. Szerintem ezzel mindent elmondtam.
Csupán õk annyival voltak nehezebb helyzetben, hogy küzdöttek a teljesítmény aszfaltra/murvára vitelével. Loeb nem küzdött. Még egy nyamvadt kis megcsúszást se produkált. :roll:
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.

Avatar
PiciPeti
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1538
Csatlakozott: 2011 jan. 13, 12:45 am
Tartózkodási hely: Dunaharaszti

Hozzászólás Szerző: PiciPeti » 2013 júl. 01, 09:05 pm

Kíváncsi leszek mit fog mutatni WTCC-ben. Szerintem csak az autón fog múlni a világbajnoki cím. Ha jót raknak a segge alá, megvan rá az esélye vastagon szerintem...
'00 E11 4E-FE Harmony-Millenium
'07 E12 D-4D, Linea Luna

Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23931
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Pacsker » 2013 júl. 05, 08:18 am

http://auto.indavideo.hu/video/Pikes_Pe ... b_is_latta

Itt a belsõ kamerás.
Látványosabb volt a régi Peugeot-os menés, de azért ez is kemény. 6. szabályzáson a szakadék mellett :D (gondolom azért 200 körül megy ott)
Hihetetlen, hogy mennyire tapad az autó. Semmi riszálás. Mintha még lenne benne, csak nem merné kiautózni.
A másik meglepõ, hogy fent nem durrog csattog az autó. A hangján is alig lehet hallani változást. Lehet nem a Józsi programozta az alagsorban :)
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép

Avatar
bepi81
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 2524
Csatlakozott: 2010 nov. 23, 03:40 pm
Autód gyártási éve: 2007
Autód típusa (és generációja): Verso
Autód felszereltségi jelölése: Sol
Autód karosszéria variánsa: MPV
Tartózkodási hely: Békéscsaba

Hozzászólás Szerző: bepi81 » 2013 júl. 05, 08:52 am

Éppen tegnap néztem végig. Az 5. tiltásközeli szakasz után nem számoltam tovább, de úgy tûnt, Loeb gyorsabban (a távot rövidebb idõ alatt megtenni) ment (és szerintem tudott is) volna, ha csak egy hajszálnyival hosszabb az utolsó fokozatának áttétele.

Nem tudom, a verseny elõtt mehetnek ezen a szakaszon edzéskört a versenyzõk, vagy a beállítást szimuláció alapján végzik, pl a váltóáttételeket?
4 év E11 fl Corlla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
Jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

Avatar
Bubi
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 5966
Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
Tartózkodási hely: Bp. környéke

Hozzászólás Szerző: Bubi » 2013 júl. 05, 12:42 pm

Volt még benne bõven tartalék. Rászóltak a fülére, hogy vegyen vissza mert a helikopter lemaradt. :lol:
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.

Avatar
bepi81
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 2524
Csatlakozott: 2010 nov. 23, 03:40 pm
Autód gyártási éve: 2007
Autód típusa (és generációja): Verso
Autód felszereltségi jelölése: Sol
Autód karosszéria variánsa: MPV
Tartózkodási hely: Békéscsaba

Hozzászólás Szerző: bepi81 » 2013 júl. 05, 01:11 pm

:) hát, de tényleg nem tûnt a videóról olyan határon autózásnak, az elsõ harmadban pl. majdnem úgy váltott fel egy kanyarból kijövet, ahogy én szoktam (2500-körül), csak egy picikét hamarabb felpörgött a motor a következõ váltáshoz... :lol:
4 év E11 fl Corlla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
Jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

Avatar
PiciPeti
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1538
Csatlakozott: 2011 jan. 13, 12:45 am
Tartózkodási hely: Dunaharaszti

Hozzászólás Szerző: PiciPeti » 2013 júl. 06, 12:53 am

Navigátorral az oldalán fél perccel gyorsabb lenne legalább. Sok kanyaron látszott, hogy nem merte elvállalni mert beláthatatlan volt, vagy egyszerûen becsapósnak tûnt.
Ilyen hosszú pályát nem lehet fejben tartani...
'00 E11 4E-FE Harmony-Millenium
'07 E12 D-4D, Linea Luna

Avatar
Bubi
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 5966
Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
Tartózkodási hely: Bp. környéke

Hozzászólás Szerző: Bubi » 2013 júl. 06, 07:28 am

De lehet csak te a kakucsi ringhez vagy szokva. :lol:
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.

Avatar
bepi81
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 2524
Csatlakozott: 2010 nov. 23, 03:40 pm
Autód gyártási éve: 2007
Autód típusa (és generációja): Verso
Autód felszereltségi jelölése: Sol
Autód karosszéria variánsa: MPV
Tartózkodási hely: Békéscsaba

Hozzászólás Szerző: bepi81 » 2013 júl. 06, 08:13 am

:lol: :lol: :lol: Az azért túlzás, hogy hozzá vagyok szokva, mert 2 kört mentem még a Corival Kakucson, de élvezhetetlen volt a megtorpanások miatt. Valami 59:xx-es idõt mentem a bólyázott pályán. Elég harmatos teljesítmény, de, hát nem is odavaló az én autóm. Inkább beültem lizard Tomi, szuti mellé. Az egy pöppet izgalmasabb... 8) :lol:
4 év E11 fl Corlla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
Jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

Avatar
RWD
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 2713
Csatlakozott: 2009 nov. 17, 11:56 am
Autód gyártási éve: 1981
Autód típusa (és generációja): Starlet
Autód felszereltségi jelölése: STD
Autód karosszéria variánsa: Liftback (3 ajtós)

Hozzászólás Szerző: RWD » 2013 júl. 06, 12:19 pm

PiciPeti írta:Navigátorral az oldalán fél perccel gyorsabb lenne legalább. Sok kanyaron látszott, hogy nem merte elvállalni mert beláthatatlan volt, vagy egyszerûen becsapósnak tûnt.
Ilyen hosszú pályát nem lehet fejben tartani...
Hogyne lehetne fejben tartani. A Nordschleife ennél hosszabb, és megy fejbõl. :)
1981 - Toyota Starlet KP62
1983 - Toyota Corolla AE86

Avatar
Birka
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1915
Csatlakozott: 2008 jan. 15, 04:52 pm
Tartózkodási hely: Bp

Hozzászólás Szerző: Birka » 2013 júl. 09, 08:19 pm

Loeb egyik nyilatkozatában azt mondta, hogy fejben csak az indulás elõtt döntötte el, hogy a szart is kinyomja a kocsiból.
8)

Avatar
PiciPeti
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1538
Csatlakozott: 2011 jan. 13, 12:45 am
Tartózkodási hely: Dunaharaszti

Hozzászólás Szerző: PiciPeti » 2013 júl. 09, 11:17 pm

RWD írta:
PiciPeti írta:Navigátorral az oldalán fél perccel gyorsabb lenne legalább. Sok kanyaron látszott, hogy nem merte elvállalni mert beláthatatlan volt, vagy egyszerûen becsapósnak tûnt.
Ilyen hosszú pályát nem lehet fejben tartani...
Hogyne lehetne fejben tartani. A Nordschleife ennél hosszabb, és megy fejbõl. :)
Csapj az asztalra egy A4-es papírt, aztán rajzold fel. A fejben tartás nem azt jelenti hogy felismerem a kanyart, hogy merre kanyarodik. :lol:
Milyen szögû, dõlésû, hol kellene érinteni, hogy a következõvel is össze tudd fûzni, stb... Ráadásul egy szerpentinen, ahol nagyon hasonlóak a kanyarok, nincs konkrét viszonyítási pont...

Bubi!

Nem is, mert a Balassagyarmati is megy fejbõl. (2 háztömb körül megy a verseny) :lol: :twisted:
'00 E11 4E-FE Harmony-Millenium
'07 E12 D-4D, Linea Luna

Avatar
RWD
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 2713
Csatlakozott: 2009 nov. 17, 11:56 am
Autód gyártási éve: 1981
Autód típusa (és generációja): Starlet
Autód felszereltségi jelölése: STD
Autód karosszéria variánsa: Liftback (3 ajtós)

Hozzászólás Szerző: RWD » 2013 júl. 09, 11:21 pm

PiciPeti írta:
RWD írta:
PiciPeti írta:Navigátorral az oldalán fél perccel gyorsabb lenne legalább. Sok kanyaron látszott, hogy nem merte elvállalni mert beláthatatlan volt, vagy egyszerûen becsapósnak tûnt.
Ilyen hosszú pályát nem lehet fejben tartani...
Hogyne lehetne fejben tartani. A Nordschleife ennél hosszabb, és megy fejbõl. :)
Csapj az asztalra egy A4-es papírt, aztán rajzold fel. A fejben tartás nem azt jelenti hogy felismerem a kanyart, hogy merre kanyarodik. :lol:
Milyen szögû, dõlésû, hol kellene érinteni, hogy a következõvel is össze tudd fûzni, stb... Ráadásul egy szerpentinen, ahol nagyon hasonlóak a kanyarok, nincs konkrét viszonyítási pont...

Bubi!

Nem is, mert a Balassagyarmati is megy fejbõl. (2 háztömb körül megy a verseny) :lol: :twisted:
Imádom amikor látatlanban ítélkeznek. Igaz nem élõben (tervezem), de szimulátoron több száz kört mentem már rajta, lehet le tudnám rajzolni :) De ha lerajzolni nem is, képben vagyok, hogy milyen szakaszok követik egymást. :wink:
1981 - Toyota Starlet KP62
1983 - Toyota Corolla AE86


Válasz küldése