E12 [E13] - (2002-2007)
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
A video from YouTube usually appears here. Please contact an administrator.
A video from YouTube usually appears here. Please contact an administrator.
Ez most durva?
Gondolom TS lehet kicsit pöckölve.
Mi értelme eddig kitolni a leszabájzást?
Azért magas fordulaton már visszavesz a dúsításból
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
-
corolla04
- Újonc

- Hozzászólások: 10
- Csatlakozott: 2011 szept. 18, 10:13 pm
- Tartózkodási hely: Celldömölk, Vas, Hungary
Üdv!
Egy kis segítségre lenne szükségem. Szeretnék az autóhoz 2 alkatrészt beszerezni a segítségetekkel. Az egyik az ablaktörlõ lapátot rögzítõ csavar mûanyag teteje, mert valakinek megtetszett, és ellopta, a csavar kilátszik, így szép lassan elkezd rozsdásodni...
A másik alkatrész a JE kerék fékmunkahengernél lévõ kis aluminium lemez, 3 rögzítõfüllel. Kérlek segítsetek!
Egy kis segítségre lenne szükségem. Szeretnék az autóhoz 2 alkatrészt beszerezni a segítségetekkel. Az egyik az ablaktörlõ lapátot rögzítõ csavar mûanyag teteje, mert valakinek megtetszett, és ellopta, a csavar kilátszik, így szép lassan elkezd rozsdásodni...
A másik alkatrész a JE kerék fékmunkahengernél lévõ kis aluminium lemez, 3 rögzítõfüllel. Kérlek segítsetek!
-
corolla04
- Újonc

- Hozzászólások: 10
- Csatlakozott: 2011 szept. 18, 10:13 pm
- Tartózkodási hely: Celldömölk, Vas, Hungary
Lobo írta:Hali.
Egy kollégámnak E12-ese van, csak nincs hozzá használati utasítása.
A rádión hogy lehet az órát beállítani?
Üdv!
A jobb oldali kerek gombot addig kell röviden nyomogatni, amig a "clock" vagy "xy:xy" idõ nem látszódik. Balra tekerve az órát, jobbra tekerve a percet lehet állítani! Remélem tudtam segíteni!
Köszönöm! Holnap rá is próbálunk!corolla04 írta:Lobo írta:Hali.
Egy kollégámnak E12-ese van, csak nincs hozzá használati utasítása.
A rádión hogy lehet az órát beállítani?
Üdv!
A jobb oldali kerek gombot addig kell röviden nyomogatni, amig a "clock" vagy "xy:xy" idõ nem látszódik. Balra tekerve az órát, jobbra tekerve a percet lehet állítani! Remélem tudtam segíteni!
E11 Sedan - Linie Terra - 4AFE
- montoya
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 3726
- Csatlakozott: 2010 aug. 29, 10:17 pm
- Tartózkodási hely: BP XI
TessékYautja írta:Sziasztok!
Akinek van E12 TS-e (1,8-as motoros), mondjon már valamit a fogyasztásáról...
Köszönöm elõre is..
IS200 '01
Carina Coupe 1.8 XE - RIP 
Carina Coupe 1.6 DX
Datsun Gloria Hardtop
Mazda 323 BF turbo 4wd
Carina Coupe 1.6 DXDatsun Gloria Hardtop
Mazda 323 BF turbo 4wd
- montoya
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 3726
- Csatlakozott: 2010 aug. 29, 10:17 pm
- Tartózkodási hely: BP XI
Ertelmes tuningrol nem nagyonk tudunk, csak 1.4-1.6-1.8 atalakitassal szoktak probalkozni, de 1.4 alappal az sem az igazi...Matthew90 írta:Sziasztok,
én is egy E12 tulajdonosa vagyok. Sedan a kicsike, bordó, 1.4 benzin és most járok 120 ezernél.
Eddig minden hibátlan, 8 hónapja használom, azóta túl vagyok már a 17 ezren.![]()
Motor tuning esetleg valakinél? Van ami bevált, vagy ami éppen ellenkezõleg?
IS200 '01
Carina Coupe 1.8 XE - RIP 
Carina Coupe 1.6 DX
Datsun Gloria Hardtop
Mazda 323 BF turbo 4wd
Carina Coupe 1.6 DXDatsun Gloria Hardtop
Mazda 323 BF turbo 4wd
Sziasztok!
Az 1.4-es D4D Wagonom (2006-os) néha nem indul. Hiába fordítom el a kulcsot semmi, az önindítóm jó. Továbbá hiába nyomogatom a vészvillogót, nem mûködik!A riasztó LED-je is világít néha, de a kézikönyv szerint nem tudom élesíteni. Tudnátok segíteni, esetleg alkatrészt honnan érdemes rendelni?
Az 1.4-es D4D Wagonom (2006-os) néha nem indul. Hiába fordítom el a kulcsot semmi, az önindítóm jó. Továbbá hiába nyomogatom a vészvillogót, nem mûködik!A riasztó LED-je is világít néha, de a kézikönyv szerint nem tudom élesíteni. Tudnátok segíteni, esetleg alkatrészt honnan érdemes rendelni?
- dieselsuxx
- Gyakori látogató

- Hozzászólások: 266
- Csatlakozott: 2010 ápr. 13, 07:50 pm
- Tartózkodási hely: Velence
- Kapcsolat:
Sziasztok!
E12-es HB (2003) kocsimnak nem nyílik a motorházteteje. Olajozás nem segített, elõrõl kampóval benyúlva sem sikerült elkapni a nyitót:

Jártatok már így? Remélem nem kell erõszakkal eltávolítani a hûtõmaszkot, amit három csavar tart felülrõl...
Tipp valaki?
E12-es HB (2003) kocsimnak nem nyílik a motorházteteje. Olajozás nem segített, elõrõl kampóval benyúlva sem sikerült elkapni a nyitót:

Jártatok már így? Remélem nem kell erõszakkal eltávolítani a hûtõmaszkot, amit három csavar tart felülrõl...
Tipp valaki?
'88 E9 Liftback GLi 4afe
'03 E12 HB 4zze
'09 T27 sedan, 2ZR-FAE
'13 XW30 Liftback, 2zr-fxe + villany
'03 E12 HB 4zze
'09 T27 sedan, 2ZR-FAE
'13 XW30 Liftback, 2zr-fxe + villany
- dieselsuxx
- Gyakori látogató

- Hozzászólások: 266
- Csatlakozott: 2010 ápr. 13, 07:50 pm
- Tartózkodási hely: Velence
- Kapcsolat:
íme a történet az utókor számára:
A hûtõrácsot a Toyota gyári robbantott ábrájával ellentétben nem 2 csavar fogja felülrõl, hanem elõrõl két patent és fölülrõl egy patent. (A könyben valószínûleg a szedán maszkja van.) Elõrefele ki lehet szedni a rácsot, miközben a középsõ patent megadja magát...
Kiakasztottam a bowdent és kicsavartam a zárszerkezet 3 csavarját, majd kézzel leoldottam a motorháztetõrõl a zárat. A hiba oka az volt, hogy egy törött mûanyag patent feje pont beleesett a zárszerkezetbe és gátolta a bowdent a rendeltetésszerû mûködésében. Tisztítás és olajozás után fordított sorrendben ment vissza minden a helyére.
További szép estét kívánok!
A hûtõrácsot a Toyota gyári robbantott ábrájával ellentétben nem 2 csavar fogja felülrõl, hanem elõrõl két patent és fölülrõl egy patent. (A könyben valószínûleg a szedán maszkja van.) Elõrefele ki lehet szedni a rácsot, miközben a középsõ patent megadja magát...
Kiakasztottam a bowdent és kicsavartam a zárszerkezet 3 csavarját, majd kézzel leoldottam a motorháztetõrõl a zárat. A hiba oka az volt, hogy egy törött mûanyag patent feje pont beleesett a zárszerkezetbe és gátolta a bowdent a rendeltetésszerû mûködésében. Tisztítás és olajozás után fordított sorrendben ment vissza minden a helyére.
További szép estét kívánok!
'88 E9 Liftback GLi 4afe
'03 E12 HB 4zze
'09 T27 sedan, 2ZR-FAE
'13 XW30 Liftback, 2zr-fxe + villany
'03 E12 HB 4zze
'09 T27 sedan, 2ZR-FAE
'13 XW30 Liftback, 2zr-fxe + villany
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:

Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
Sziasztok!
E12 -es (2003 HB) SOL felszereltségû Corollám van.
Kb. 4 éve vettem használtan. A napokban olyan jelenségre figyeltem fel, ami nem fordult elõ a 4 év alatt.
A rádió kijelzõjén legfelül megjelent az idõ és a külsõ hõmérséklet. Vagyis néha megjelenik néha eltûnik.
4 évig nem látszódott. Az idõt beállítottam azt azóta megjegyezte annak ellenére, hogy néha nem látszik.
A hõmérséklet viszont szerinte mindig -30, mintha nem kapna jelet.
Néztem a könyvét, abban az van leírva, hogy manuális klíma esetén a rádión hogy kell beállítani az idõt.
Automata klímánál (ilyen van a kocsiban) csak azt írja, hogy lent a klíma kijelzõje felett kell állítani az idõt.
Teljesen elbizonytalanodtam! Akkor most kell látszania a rádió kijelzõjén az idõnek és hõmérsékletnek, vagy nem?
Mikor mûködik jól, ha mutatja, vagy ha nem?
E12 -es (2003 HB) SOL felszereltségû Corollám van.
Kb. 4 éve vettem használtan. A napokban olyan jelenségre figyeltem fel, ami nem fordult elõ a 4 év alatt.
A rádió kijelzõjén legfelül megjelent az idõ és a külsõ hõmérséklet. Vagyis néha megjelenik néha eltûnik.
4 évig nem látszódott. Az idõt beállítottam azt azóta megjegyezte annak ellenére, hogy néha nem látszik.
A hõmérséklet viszont szerinte mindig -30, mintha nem kapna jelet.
Néztem a könyvét, abban az van leírva, hogy manuális klíma esetén a rádión hogy kell beállítani az idõt.
Automata klímánál (ilyen van a kocsiban) csak azt írja, hogy lent a klíma kijelzõje felett kell állítani az idõt.
Teljesen elbizonytalanodtam! Akkor most kell látszania a rádió kijelzõjén az idõnek és hõmérsékletnek, vagy nem?
Mikor mûködik jól, ha mutatja, vagy ha nem?
