E11 - (1997-2002)
-
ksz315
- Aktív fóruméletet élõ

- Hozzászólások: 765
- Csatlakozott: 2008 márc. 28, 01:33 am
- Tartózkodási hely: Budapest
Szeretnék egy újabb, normál állapotú belteret, meg néhány gyári extrát (gyári elektromos ablak, el-fûthetõ tükör, állítható korm. oszlop, stb) a Csacsiba. Nézegetem a külföldi hírdetéseket, és az angol oldalakon folyton ilyenekbe botlok, míg máshol alig látni, magyarországon meg talán még nem is láttam:

Minek kell az angoloknak napfénytetõ, mikor a nap se süt náluk?

Minek kell az angoloknak napfénytetõ, mikor a nap se süt náluk?
E11 liftback 4E-FE 1998 JT.... Volt
- bepi81
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 2524
- Csatlakozott: 2010 nov. 23, 03:40 pm
- Autód gyártási éve: 2007
- Autód típusa (és generációja): Verso
- Autód felszereltségi jelölése: Sol
- Autód karosszéria variánsa: MPV
- Tartózkodási hely: Békéscsaba
Ez nagyon fura, még csak hasonlót sem hallottam.dogi77 írta:Vidéki út elõtt tankolás, kutat nem írok (úgy sem tudnám "hivatalosan bizonyítani"), lelkesen 95-ös üzemanyagból 40 x liter betölt a gépbe. Elindul, jól húz az autó a városban, aztán az autópályán tipikus etanol hatás, gps-s szerinti 110-nél az autó hangosabb, magasabb sebesség tartományban rosszul húz. Fogyasztás (tankolásnál nulláztam a fed. komp.-ot) 2 személlyel elõször ~ 8 liter, majd egész hétvégét figyelembe véve (cirka 420 km autópálya, visszaúton inkább 120 fölött) 8,3 L. Horror... Ennyit akkor fogyasztott, amikor 40 % etanol körül autóztam hajdanán.
Szagolni nem szagoltam. A barackot jobban és messzebbrõl felismerem...
4 év E11 fl Corlla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
Jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
Jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i
- bepi81
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 2524
- Csatlakozott: 2010 nov. 23, 03:40 pm
- Autód gyártási éve: 2007
- Autód típusa (és generációja): Verso
- Autód felszereltségi jelölése: Sol
- Autód karosszéria variánsa: MPV
- Tartózkodási hely: Békéscsaba
Ugye?PiciPeti írta:bepi81!
A kasztni merevségében teljesen igazad van. Újabb, modernebb,(más piacra szánt) modell... A bunker érzés megvan. Belsõ desgin szerintem 5csillagos.
A motorok modernebbek. Elektromos szervó istenkirály.
DE!
A futómûve köszönõviszonyban sincs az E11-ével. Az összeszerelés minõsége szintén... Az E12 már zörög-nyiszog (60e km) Az E11-bõl egy nyikkanást sem hallani (170e km) Bár ez lehet a csendesség miatt szembetûnõbb...
Mindenesetre meglepõ volt számomra az E11. Sokkal rosszabbra számítottam.Sõt!
Az olajcserével megszûnt az olajfogyasztás.![]()
Amikor elhoztuk 500km alatt bekapott kb 2 decit (Valami Agip csoda volt benne). Most Castrol 5W-30 ment bele, és 1000km alatt semmit nem moccant.
Egyre jobban szeretem...![]()
November 10-én voltam mûszaki vizsgán vele, direktbe a Közlekedési Felügyeletre vittem, nem szalonon keresztül, így 16290Ft-ba került. De nem is ez a lényeg, hanem, hogy szerinted mennyi baja volt?
A vizsgabiztos lement az aknába, ide-oda feszegette a futómûvet, majd feljött, és kérdeztem, hogy, na, van-e valami rendellenesség? Mire õ csak annyit mondott: ááá, áll ez, mint Katiban a gyerek. Tökéletes. Nem kotyog, nem lötyög, nem lóg...
Amúgy az enyémben most fordult át 131.000-en az óra, feltehetõen nincs tekergetve.
Mióta nálam van, még nem kellett a futómû egy alkatrészéhez sem nyúlni, a legtöbb dolog, amit mégis megcsináltattam az autón, az csak a saját önszorgalmamnak köszönhetõ, ezen javítások nélkül is ugyanúgy menne az autó, mint elõtte.
De hiszek abban, hogy az autónak lelke van és egy másik "csatornán" mi ketten kommunikálunk egymással. Ezért foglalkozok Vele, cserébe Õ még 11. évesen is minden téren, mindig, minden körülmény között (
4 év E11 fl Corlla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
Jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
Jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i
- Bubi
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 5966
- Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
- Tartózkodási hely: Bp. környéke
"Angliában adják el a legtöbb cabrio-t európában!" Fifth Gearksz315 írta:Szeretnék egy újabb, normál állapotú belteret, meg néhány gyári extrát (gyári elektromos ablak, el-fûthetõ tükör, állítható korm. oszlop, stb) a Csacsiba. Nézegetem a külföldi hírdetéseket, és az angol oldalakon folyton ilyenekbe botlok, míg máshol alig látni, magyarországon meg talán még nem is láttam:
Minek kell az angoloknak napfénytetõ, mikor a nap se süt náluk?
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
-
ksz315
- Aktív fóruméletet élõ

- Hozzászólások: 765
- Csatlakozott: 2008 márc. 28, 01:33 am
- Tartózkodási hely: Budapest
Hát jó, õk tudják 
Klíma tisztításhoz kérnék segítséget. Vettem tisztító spayt, és azt írja, hogy ott kell befújni, ahol a klíma beszívja a levegõt. Namost ez ugye valahol a szélvõdõ alatti részen van, Leszedtem a rácsot, de nem lettem okosabb, mert semmit nem látok, csak azt érzem, hogy a jobb oldalt szívja valahol a levegõt. Valaki csinált már ilyet? HELP ME!
Klíma tisztításhoz kérnék segítséget. Vettem tisztító spayt, és azt írja, hogy ott kell befújni, ahol a klíma beszívja a levegõt. Namost ez ugye valahol a szélvõdõ alatti részen van, Leszedtem a rácsot, de nem lettem okosabb, mert semmit nem látok, csak azt érzem, hogy a jobb oldalt szívja valahol a levegõt. Valaki csinált már ilyet? HELP ME!
E11 liftback 4E-FE 1998 JT.... Volt
- Laic
- Gyakori látogató

- Hozzászólások: 228
- Csatlakozott: 2010 okt. 25, 03:23 pm
- Tartózkodási hely: Szigetszentmiklós
Én nemrég csináltam, az is valami ilyen volt. Neten olvastam (lehet hülyeség) de több helyen is, hogy a pollenszûrõhöz és a légkifúvó nyílásokba fújták be. Az az anyag amit én használtam (nevét most nem tudom) "elpárolgott" nem hagyott nyomot, nem folyt utána.
Befujtam itt-ott, visszatettem a pollenszûrõ ház alját és megjárattam a rendszert minden állásban, majd szûrõt be... Azok után, hogy nem is volt benne szûrõ most nagyon jó levegõt fúj
Befujtam itt-ott, visszatettem a pollenszûrõ ház alját és megjárattam a rendszert minden állásban, majd szûrõt be... Azok után, hogy nem is volt benne szûrõ most nagyon jó levegõt fúj
Toyota Corolla 1,4 sedan E11 4E-FE
Egy kis segítséget szeretnék kérni, aktuális lenne egy izzócsere a fényszórókban, de némi gondba keveredtem a típusokat illetõen (Facelift). A kezelési könyv azt írja, hogy a reflektorba és a tompítottba is H4-es típusú izzó való, ezzel szemben a neten mindenhol azt látom, hogy HB3 a refi és HB4 a tompított
Most akkor hogy is? Sajnos arra se találtam választ, hogy mi a különbség a H és a HB jelölésû között.
Toyota Corolla 2000 E11, Liftback 1,4 VVT-i Harmony Plus
- bepi81
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 2524
- Csatlakozott: 2010 nov. 23, 03:40 pm
- Autód gyártási éve: 2007
- Autód típusa (és generációja): Verso
- Autód felszereltségi jelölése: Sol
- Autód karosszéria variánsa: MPV
- Tartózkodási hely: Békéscsaba
UNIX-ban vettem HELLA HB4-es izzót 1080Ft/db áron. Ez való a tompítottba, HB3-as izzó, pedig a refibe. Párban illik cserélni (legalábbis én így szoktam).M41 írta:Egy kis segítséget szeretnék kérni, aktuális lenne egy izzócsere a fényszórókban, de némi gondba keveredtem a típusokat illetõen (Facelift). A kezelési könyv azt írja, hogy a reflektorba és a tompítottba is H4-es típusú izzó való, ezzel szemben a neten mindenhol azt látom, hogy HB3 a refi és HB4 a tompítottMost akkor hogy is? Sajnos arra se találtam választ, hogy mi a különbség a H és a HB jelölésû között.
Ahogy elõttem írták, a H4-es csak egy sima (hagyományos kialakítású) izzó, míg a HB-k egyben vannak egy L-alakú mûanyag házzal.
A legegyszerûbb módja az izzóserének, ha az egész elsõ lámpabúrák kiszeded (meg lehet próbálni az index búra kiszedésével is, de az problémásabb a törékeny mûanyag fül miatt, amit a csavar szorít, illetve e búra mûanyag fülei is lepattanhatnak, ha nagyon feszegetik), ehhez 2db csavart kell kicsavarni. Ne aggódj, a búrát csak 1(!) módon tudod visszatenni a helyére, így az ugyanúgy fog állni, mint elõtte, nem szükséges majd újra beállítani a fényszórót. Kb 3 perces munkára kell gondolni, minimális mûszaki érzékkel is elvégezhetõ, nem kell hozzá sem szerviz, sem szerelõ.
Remélem, tudtam segíteni.
4 év E11 fl Corlla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
Jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
Jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i
