E11 - (1997-2002)

Karosszéria variánsok, motorfajták, egyéb típusok. Toyotainkról szakmai beszélgetések, tudnivalók, érdekességek...
ksz315
Aktív fóruméletet élõ
Aktív fóruméletet élõ
Hozzászólások: 765
Csatlakozott: 2008 márc. 28, 01:33 am
Tartózkodási hely: Budapest

Hozzászólás Szerző: ksz315 »

Üzemanyag szûrõt szerintem azért illik cserélni néha. Az enyémben most volt (km 300 után), a szerelõ azt mondta, nemhiába dolgozott vele, a korom világított a tartalma mellett.
E11 liftback 4E-FE 1998 JT.... Volt
ksz315
Aktív fóruméletet élõ
Aktív fóruméletet élõ
Hozzászólások: 765
Csatlakozott: 2008 márc. 28, 01:33 am
Tartózkodási hely: Budapest

Hozzászólás Szerző: ksz315 »

Szeretnék egy újabb, normál állapotú belteret, meg néhány gyári extrát (gyári elektromos ablak, el-fûthetõ tükör, állítható korm. oszlop, stb) a Csacsiba. Nézegetem a külföldi hírdetéseket, és az angol oldalakon folyton ilyenekbe botlok, míg máshol alig látni, magyarországon meg talán még nem is láttam:

Kép

Minek kell az angoloknak napfénytetõ, mikor a nap se süt náluk? :D
E11 liftback 4E-FE 1998 JT.... Volt
Avatar
bepi81
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 2524
Csatlakozott: 2010 nov. 23, 03:40 pm
Autód gyártási éve: 2007
Autód típusa (és generációja): Verso
Autód felszereltségi jelölése: Sol
Autód karosszéria variánsa: MPV
Tartózkodási hely: Békéscsaba

Hozzászólás Szerző: bepi81 »

dogi77 írta:Vidéki út elõtt tankolás, kutat nem írok (úgy sem tudnám "hivatalosan bizonyítani"), lelkesen 95-ös üzemanyagból 40 x liter betölt a gépbe. Elindul, jól húz az autó a városban, aztán az autópályán tipikus etanol hatás, gps-s szerinti 110-nél az autó hangosabb, magasabb sebesség tartományban rosszul húz. Fogyasztás (tankolásnál nulláztam a fed. komp.-ot) 2 személlyel elõször ~ 8 liter, majd egész hétvégét figyelembe véve (cirka 420 km autópálya, visszaúton inkább 120 fölött) 8,3 L. Horror... Ennyit akkor fogyasztott, amikor 40 % etanol körül autóztam hajdanán.

Szagolni nem szagoltam. A barackot jobban és messzebbrõl felismerem... :)
Ez nagyon fura, még csak hasonlót sem hallottam. :( Én Agipon tankoltam egy ideig, oda van flotta kártyám is, így kipróbáltam többször is az általam említett keveréket. Mondjuk, mivel két különbözõ motorról beszélünk, ezért biztosan eltérõ módon reagálnak az E85-re, nekem nincs vele semmilyen negatív tapasztalatom, bár nem is vettem olyan kövérre az E85 arányt...
4 év E11 fl Corlla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
Jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i
Avatar
bepi81
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 2524
Csatlakozott: 2010 nov. 23, 03:40 pm
Autód gyártási éve: 2007
Autód típusa (és generációja): Verso
Autód felszereltségi jelölése: Sol
Autód karosszéria variánsa: MPV
Tartózkodási hely: Békéscsaba

Hozzászólás Szerző: bepi81 »

PiciPeti írta:bepi81!

A kasztni merevségében teljesen igazad van. Újabb, modernebb,(más piacra szánt) modell... A bunker érzés megvan. Belsõ desgin szerintem 5csillagos.
A motorok modernebbek. Elektromos szervó istenkirály.

DE!

A futómûve köszönõviszonyban sincs az E11-ével. Az összeszerelés minõsége szintén... Az E12 már zörög-nyiszog (60e km) Az E11-bõl egy nyikkanást sem hallani (170e km) Bár ez lehet a csendesség miatt szembetûnõbb...

Mindenesetre meglepõ volt számomra az E11. Sokkal rosszabbra számítottam.Sõt!

Az olajcserével megszûnt az olajfogyasztás. 8)
Amikor elhoztuk 500km alatt bekapott kb 2 decit (Valami Agip csoda volt benne). Most Castrol 5W-30 ment bele, és 1000km alatt semmit nem moccant.
Egyre jobban szeretem... :oops: :D
Ugye? :D Épp emiatt lettem E11 fügõ, mert nem látszik a csúnyaságától, hogy mennyire szerethetõ, hálás típus.
November 10-én voltam mûszaki vizsgán vele, direktbe a Közlekedési Felügyeletre vittem, nem szalonon keresztül, így 16290Ft-ba került. De nem is ez a lényeg, hanem, hogy szerinted mennyi baja volt? :roll:
A vizsgabiztos lement az aknába, ide-oda feszegette a futómûvet, majd feljött, és kérdeztem, hogy, na, van-e valami rendellenesség? Mire õ csak annyit mondott: ááá, áll ez, mint Katiban a gyerek. Tökéletes. Nem kotyog, nem lötyög, nem lóg... :wink:

Amúgy az enyémben most fordult át 131.000-en az óra, feltehetõen nincs tekergetve.
Mióta nálam van, még nem kellett a futómû egy alkatrészéhez sem nyúlni, a legtöbb dolog, amit mégis megcsináltattam az autón, az csak a saját önszorgalmamnak köszönhetõ, ezen javítások nélkül is ugyanúgy menne az autó, mint elõtte.

De hiszek abban, hogy az autónak lelke van és egy másik "csatornán" mi ketten kommunikálunk egymással. Ezért foglalkozok Vele, cserébe Õ még 11. évesen is minden téren, mindig, minden körülmény között ( :D ) megbízható, úgy mûködik, ahogy kitalálták. Ezért rajongok érte. :oops: 8)
4 év E11 fl Corlla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
Jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i
Avatar
Bubi
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 5966
Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
Tartózkodási hely: Bp. környéke

Hozzászólás Szerző: Bubi »

ksz315 írta:Szeretnék egy újabb, normál állapotú belteret, meg néhány gyári extrát (gyári elektromos ablak, el-fûthetõ tükör, állítható korm. oszlop, stb) a Csacsiba. Nézegetem a külföldi hírdetéseket, és az angol oldalakon folyton ilyenekbe botlok, míg máshol alig látni, magyarországon meg talán még nem is láttam:

Kép

Minek kell az angoloknak napfénytetõ, mikor a nap se süt náluk? :D
"Angliában adják el a legtöbb cabrio-t európában!" Fifth Gear
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
ksz315
Aktív fóruméletet élõ
Aktív fóruméletet élõ
Hozzászólások: 765
Csatlakozott: 2008 márc. 28, 01:33 am
Tartózkodási hely: Budapest

Hozzászólás Szerző: ksz315 »

Hát jó, õk tudják :D

Klíma tisztításhoz kérnék segítséget. Vettem tisztító spayt, és azt írja, hogy ott kell befújni, ahol a klíma beszívja a levegõt. Namost ez ugye valahol a szélvõdõ alatti részen van, Leszedtem a rácsot, de nem lettem okosabb, mert semmit nem látok, csak azt érzem, hogy a jobb oldalt szívja valahol a levegõt. Valaki csinált már ilyet? HELP ME! :oops:
E11 liftback 4E-FE 1998 JT.... Volt
Avatar
Laic
Gyakori látogató
Gyakori látogató
Hozzászólások: 228
Csatlakozott: 2010 okt. 25, 03:23 pm
Tartózkodási hely: Szigetszentmiklós

Hozzászólás Szerző: Laic »

Én nemrég csináltam, az is valami ilyen volt. Neten olvastam (lehet hülyeség) de több helyen is, hogy a pollenszûrõhöz és a légkifúvó nyílásokba fújták be. Az az anyag amit én használtam (nevét most nem tudom) "elpárolgott" nem hagyott nyomot, nem folyt utána.
Befujtam itt-ott, visszatettem a pollenszûrõ ház alját és megjárattam a rendszert minden állásban, majd szûrõt be... Azok után, hogy nem is volt benne szûrõ most nagyon jó levegõt fúj :)
Toyota Corolla 1,4 sedan E11 4E-FE
Avatar
PiciPeti
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1538
Csatlakozott: 2011 jan. 13, 12:45 am
Tartózkodási hely: Dunaharaszti

Hozzászólás Szerző: PiciPeti »

És ha belsõ keringetésre teszitek? :D
Avatar
Laic
Gyakori látogató
Gyakori látogató
Hozzászólások: 228
Csatlakozott: 2010 okt. 25, 03:23 pm
Tartózkodási hely: Szigetszentmiklós

Hozzászólás Szerző: Laic »

Nah ez az amirõl fogglamam nincs, hogy honnan szívja be ha külsõn van, meg ha belsõn...
Aszem amúgy a klímát nem is lehet használni belsõvel, mert a külsõ levegõt hûti le.
Én ilyet használtam
Kép
De van ilyen is
Kép
Toyota Corolla 1,4 sedan E11 4E-FE
Avatar
M41
Újonc
Újonc
Hozzászólások: 7
Csatlakozott: 2011 márc. 02, 08:46 pm
Tartózkodási hely: Budapest

Hozzászólás Szerző: M41 »

Egy kis segítséget szeretnék kérni, aktuális lenne egy izzócsere a fényszórókban, de némi gondba keveredtem a típusokat illetõen (Facelift). A kezelési könyv azt írja, hogy a reflektorba és a tompítottba is H4-es típusú izzó való, ezzel szemben a neten mindenhol azt látom, hogy HB3 a refi és HB4 a tompított :? Most akkor hogy is? Sajnos arra se találtam választ, hogy mi a különbség a H és a HB jelölésû között.
Toyota Corolla 2000 E11, Liftback 1,4 VVT-i Harmony Plus
Avatar
Sancy
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 2934
Csatlakozott: 2010 márc. 09, 08:30 pm
Tartózkodási hely: Pécel

Hozzászólás Szerző: Sancy »

Nagyon egyszerû a dolog.
Nézd meg mi van benne, és ugyanolyan foglalatút vegyél bele.
E11 G6 TTE Facelift 1.6 VVTI
E12 TS TTE Facelift 1.8 VVTL-i

E11 TS Facelift 1.8 VVTL-i pálya autó építes folyamatban
Avatar
MDaemon
Gyakori látogató
Gyakori látogató
Hozzászólások: 285
Csatlakozott: 2010 nov. 20, 04:41 pm
Autód gyártási éve: 2001
Autód típusa (és generációja): Corolla E11
Autód felszereltségi jelölése: Harmony
Autód karosszéria variánsa: Sedan (4 ajtós)
Tartózkodási hely: Bp, III ker

Hozzászólás Szerző: MDaemon »

A netnek van igaza, HB3 és HB4 kell bele. A sima H egyszerû mezítlábas izzó, a HB csatlakozója pedig egy mûanyag pipában van.
Képen egyértelmûbb a különbség: _H4_ , _HB4_
2001 Toyota Corolla Sedan, 1,4 VVT-i Harmony :)
Avatar
Yautja
Gyakori látogató
Gyakori látogató
Hozzászólások: 323
Csatlakozott: 2010 ápr. 02, 09:51 pm
Tartózkodási hely: Érd

Hozzászólás Szerző: Yautja »

Fejbõl nem tudom melyik van benne, de h4-es a kereklámpásban van, ebben a fényszóró rész már külön van a tompítottól...
E12 '05 2ZZ-GE 1,8 TS facelift (5 ajtós) 192 Lóerõ :)

Autóvillamosság - autó javítás - Toyota szervizelés - gumiszerelés - autóhifi stb.
Avatar
bepi81
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 2524
Csatlakozott: 2010 nov. 23, 03:40 pm
Autód gyártási éve: 2007
Autód típusa (és generációja): Verso
Autód felszereltségi jelölése: Sol
Autód karosszéria variánsa: MPV
Tartózkodási hely: Békéscsaba

Hozzászólás Szerző: bepi81 »

M41 írta:Egy kis segítséget szeretnék kérni, aktuális lenne egy izzócsere a fényszórókban, de némi gondba keveredtem a típusokat illetõen (Facelift). A kezelési könyv azt írja, hogy a reflektorba és a tompítottba is H4-es típusú izzó való, ezzel szemben a neten mindenhol azt látom, hogy HB3 a refi és HB4 a tompított :? Most akkor hogy is? Sajnos arra se találtam választ, hogy mi a különbség a H és a HB jelölésû között.
UNIX-ban vettem HELLA HB4-es izzót 1080Ft/db áron. Ez való a tompítottba, HB3-as izzó, pedig a refibe. Párban illik cserélni (legalábbis én így szoktam).
Ahogy elõttem írták, a H4-es csak egy sima (hagyományos kialakítású) izzó, míg a HB-k egyben vannak egy L-alakú mûanyag házzal.

A legegyszerûbb módja az izzóserének, ha az egész elsõ lámpabúrák kiszeded (meg lehet próbálni az index búra kiszedésével is, de az problémásabb a törékeny mûanyag fül miatt, amit a csavar szorít, illetve e búra mûanyag fülei is lepattanhatnak, ha nagyon feszegetik), ehhez 2db csavart kell kicsavarni. Ne aggódj, a búrát csak 1(!) módon tudod visszatenni a helyére, így az ugyanúgy fog állni, mint elõtte, nem szükséges majd újra beállítani a fényszórót. Kb 3 perces munkára kell gondolni, minimális mûszaki érzékkel is elvégezhetõ, nem kell hozzá sem szerviz, sem szerelõ.

Remélem, tudtam segíteni.
4 év E11 fl Corlla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
Jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i
ksz315
Aktív fóruméletet élõ
Aktív fóruméletet élõ
Hozzászólások: 765
Csatlakozott: 2008 márc. 28, 01:33 am
Tartózkodási hely: Budapest

Hozzászólás Szerző: ksz315 »

Valaki tudja esetleg melyik biztosítéktáblán van az elektromos ablak (utólagos) biztosítéka?
E11 liftback 4E-FE 1998 JT.... Volt
Válasz küldése