E10 alkatrészek (1992-1997)
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Koni ültetõrugók eladók E10-hez.
Dobozos, még sosem volt autón. Ha minden igaz pirosak.
2,5-cm-t ültetnek.
A 4db 30 ezer.
Istunál vannak a rugók. Privibe küldök elérhetõséget, ha valakit érdekel!
Megfontolandó....
Dobozos, még sosem volt autón. Ha minden igaz pirosak.
2,5-cm-t ültetnek.
A 4db 30 ezer.
Istunál vannak a rugók. Privibe küldök elérhetõséget, ha valakit érdekel!
Megfontolandó....
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
-
MFerenc
- Aktív fóruméletet élõ

- Hozzászólások: 529
- Csatlakozott: 2009 ápr. 01, 01:49 pm
- Tartózkodási hely: Budapest, XXI.
Tõle vettem meg a fél belsõtPacsker írta:http://racing-bazar.hu/alkatresz/vegyes ... 5000ft-tol
Nagyon korrekt árakat mond a srác! Hívjátok!
Alig fért be a Corollába, végül is szinte még egy autót elhoztam...
1993 1,3 Corolla xli 16V hatchback volt, E11 Corolla kombi '98 volt
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Én sem hiszem!
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
-
MFerenc
- Aktív fóruméletet élõ

- Hozzászólások: 529
- Csatlakozott: 2009 ápr. 01, 01:49 pm
- Tartózkodási hely: Budapest, XXI.
Ja, hogy a tiéd 1,6-os? Bocsi...DBandesz írta:Az 1.6 és az 1.3 váltója megegyezne? Nem hiszem...
1993 1,3 Corolla xli 16V hatchback volt, E11 Corolla kombi '98 volt
- DBandesz
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 1126
- Csatlakozott: 2007 nov. 22, 10:36 am
- Tartózkodási hely: Szentes
Nem az enyém, haveromé. Csak akkor bánom, hogy nem az enyém, ha valahova NAGYON haladnom kell, mert az enyém nem szereti a tartós 140-180 közti tempót. Nagyon nem szereti. Vagy ha Kakucson jaszkarizunk, ugye...
arra sem való az enyém.
Arra amire nekem a nagy átlagban kell a kocsi, az enyém tökéletes. Éééés nagyon nagy elõnye az enyémnek, hogy momentán 510 km van a napi számlálóban, és kicsivel fél felett van a mutató. Az Si 550-nél bevillantja a szegénységjelzõt, akárhogy használja haverom.
Mindenesetre a váltó nagyon kéne. Egyre csúnyább a hangja, ráadásul ha az õ kocsijával megyünk valamerre, egyikünk sem ihat, mert nem merjük a bénõkre bízni, nehogy ittasan keljen kocsit tolnunk elpusztult váltó ürügyén...
Ismétlem: NAGYON KELL A VÁLTÓ!

Arra amire nekem a nagy átlagban kell a kocsi, az enyém tökéletes. Éééés nagyon nagy elõnye az enyémnek, hogy momentán 510 km van a napi számlálóban, és kicsivel fél felett van a mutató. Az Si 550-nél bevillantja a szegénységjelzõt, akárhogy használja haverom.
Mindenesetre a váltó nagyon kéne. Egyre csúnyább a hangja, ráadásul ha az õ kocsijával megyünk valamerre, egyikünk sem ihat, mert nem merjük a bénõkre bízni, nehogy ittasan keljen kocsit tolnunk elpusztult váltó ürügyén...
- DBandesz
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 1126
- Csatlakozott: 2007 nov. 22, 10:36 am
- Tartózkodási hely: Szentes
Upgradelni kell az anyaglistát, ugyanis a jobb oldalon a nyomtáv másfél centivel kisebb, mint a bal oldalon. Konklúzió: a jobb oldali trapézkar cserés.
Szullosz, Lackó, Pacsker!! A helyi boltban 22ezerre mondták. Nézzetek utána légyszi, mert nagyon fontos lenne. Modellkód, és egyéb adatok fent, a difinél.
Szullosz, Lackó, Pacsker!! A helyi boltban 22ezerre mondták. Nézzetek utána légyszi, mert nagyon fontos lenne. Modellkód, és egyéb adatok fent, a difinél.
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
MSN-n már be is találtál!
Ha kell valakinek bármi alkatrész, szóljon, mert megyek beszerzõ körútra jövõ héten vszínû. 25% kedvezménnyel akkor meg élhettek!
Ha kell valakinek bármi alkatrész, szóljon, mert megyek beszerzõ körútra jövõ héten vszínû. 25% kedvezménnyel akkor meg élhettek!
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
- szullosz
- Aktív fóruméletet élõ

- Hozzászólások: 738
- Csatlakozott: 2008 aug. 07, 10:42 pm
- Tartózkodási hely: Budapest, IV.
Ajánlom az IC-t! Ott nézzetek körül, a 555 lengõkarok 20-tól kezdõdnek...DBandesz írta:Upgradelni kell az anyaglistát, ugyanis a jobb oldalon a nyomtáv másfél centivel kisebb, mint a bal oldalon. Konklúzió: a jobb oldali trapézkar cserés.
Szabber
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára szullosz 2009 jún. 19, 01:34 pm-kor.
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Ott lesz a vásárlás.
12500-ért veszünk ha minden igaz
12500-ért veszünk ha minden igaz
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)