E7 - (1979-1983)
- TRD
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 1455
- Csatlakozott: 2007 márc. 11, 09:52 pm
- Tartózkodási hely: Balassagyarmat
- Kapcsolat:
Re: E7 - (1979-1983)
AE92 2.0 GT hatchback (3SGE)
KE70 ??? Coupe
KE70 ??? Coupe
- habe
- Aktív fóruméletet élõ
- Hozzászólások: 638
- Csatlakozott: 2015 dec. 23, 12:56 pm
- Tartózkodási hely: Halásztelek
Re: E7 - (1979-1983)
Déja vu.
Nem látszik.
Hopp ez így pardoxon.
Montoya!!!!!
Nem látszik.
Hopp ez így pardoxon.
Montoya!!!!!
- TRD
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 1455
- Csatlakozott: 2007 márc. 11, 09:52 pm
- Tartózkodási hely: Balassagyarmat
- Kapcsolat:
Re: E7 - (1979-1983)
Toyota Corolla 1800 TRD Liftback (TE73) '1983
AE92 2.0 GT hatchback (3SGE)
KE70 ??? Coupe
KE70 ??? Coupe
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: E7 - (1979-1983)
Egy hiányzik alulról, nem?
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Re: E7 - (1979-1983)
Német reklámok. Jól nyomon követhetőek a motorteljesítmények és a felszereltség jelölések.
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: E7 - (1979-1983)
Hábé-val beszélgettünk a 2TG vezérműlánc feszítőjéről.
Szerencsére van az ebay-en gyári könyv, így sikerült hozzájutnunk.
03-as fejezet 2T-G engine Tune-up.
10. oldalán.
30-50Nm-el tolod és 0,5-1mm lehet a kitérése.
Az még simán megy érzésre ...
A második lánc feszítője érdekes
Pár jó kép:
http://retrorides.proboards.com/thread/35717?page=9
ÉS a kihullott belű leömlő
Fura módon az 1-es láncra 2 féle feszítőt látok:
Talán a régebbi és az újabb 2TG lehet a magyarázata.
Ide megy a Hábé által küldött utólagos feszítő:
Mivel már nem rendelhető a gyári elvileg
Nem szedtem még szét 2TG-t.
Az alsó lenne a hidraulikus láncfeszítő? (a krómozott becsúszó szárból gondolom)
Ennek lehet csúnya hangja hosszabb állás utáni indiításkor, amíg fel nem áll az olajnyomás?
Ez egy 3TGT-é
Egyéb korabeli Toyota motoré szemléltetve
18RG-é
T szett:
Utángyártott 2TG-hez az ebay-ről:
ez meg egy átalakított megoldás
Kérdéseim a következők (az első akár költőinek is felfogható):
Együtt kell élnem ezzel az indítási hanggal?
Netán lehet, hogy van benne szimering, ami cseréjével kevésbé gyorsan engedne vissza?
Esetleg a rugó cseréjével lehet, hogy sok állás után is feszesebbről indulna?
Nem is hidraulikus? (akkor mi magyarázná, hogy elkussol)
Szerencsére van az ebay-en gyári könyv, így sikerült hozzájutnunk.
03-as fejezet 2T-G engine Tune-up.
10. oldalán.
30-50Nm-el tolod és 0,5-1mm lehet a kitérése.
Az még simán megy érzésre ...
A második lánc feszítője érdekes
Pár jó kép:
http://retrorides.proboards.com/thread/35717?page=9
ÉS a kihullott belű leömlő
Fura módon az 1-es láncra 2 féle feszítőt látok:
Talán a régebbi és az újabb 2TG lehet a magyarázata.
Ide megy a Hábé által küldött utólagos feszítő:
Mivel már nem rendelhető a gyári elvileg
Nem szedtem még szét 2TG-t.
Az alsó lenne a hidraulikus láncfeszítő? (a krómozott becsúszó szárból gondolom)
Ennek lehet csúnya hangja hosszabb állás utáni indiításkor, amíg fel nem áll az olajnyomás?
Ez egy 3TGT-é
Egyéb korabeli Toyota motoré szemléltetve
18RG-é
T szett:
Utángyártott 2TG-hez az ebay-ről:
ez meg egy átalakított megoldás
Kérdéseim a következők (az első akár költőinek is felfogható):
Együtt kell élnem ezzel az indítási hanggal?
Netán lehet, hogy van benne szimering, ami cseréjével kevésbé gyorsan engedne vissza?
Esetleg a rugó cseréjével lehet, hogy sok állás után is feszesebbről indulna?
Nem is hidraulikus? (akkor mi magyarázná, hogy elkussol)
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: E7 - (1979-1983)
Megvaan!
Kivágtam nektek:
Ezek után kíváncsi lennék tényleg hábé csendes indulására!
Bár egy kis esély megvan rá. Abba a motorba tudtommal rettentően kevés km van, nemethaky-é pedig ~9 évvel ezelőtt (nem túl sok futás azóta) teljesen fel lett újítva. Ebbe beleértve az összes vezérmű kerék, feszítő, vezető és lánc megvásárlását gyári újban. (emlegeti is, hogy nem volt kevés..)
Az enyém ugyan nagyon szép állapotú, de ezeknél lehet kopottabb. Meg kéne nézni az 1-es feszítő mögötti vezetőt és a feszítő rugóját. Ezek kopása, öregedése esetén esetleg szólhat kicsit csúnyábban indulásnál az átlagosnál. Egyszer lehet lebontom az elejét.
Kedvem most lenne, csak időm nincs.
Kivágtam nektek:
Ezek után kíváncsi lennék tényleg hábé csendes indulására!
Bár egy kis esély megvan rá. Abba a motorba tudtommal rettentően kevés km van, nemethaky-é pedig ~9 évvel ezelőtt (nem túl sok futás azóta) teljesen fel lett újítva. Ebbe beleértve az összes vezérmű kerék, feszítő, vezető és lánc megvásárlását gyári újban. (emlegeti is, hogy nem volt kevés..)
Az enyém ugyan nagyon szép állapotú, de ezeknél lehet kopottabb. Meg kéne nézni az 1-es feszítő mögötti vezetőt és a feszítő rugóját. Ezek kopása, öregedése esetén esetleg szólhat kicsit csúnyábban indulásnál az átlagosnál. Egyszer lehet lebontom az elejét.
Kedvem most lenne, csak időm nincs.
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
- habe
- Aktív fóruméletet élõ
- Hozzászólások: 638
- Csatlakozott: 2015 dec. 23, 12:56 pm
- Tartózkodási hely: Halásztelek
Re: E7 - (1979-1983)
Szokás szerint patent búvármunka!
Hogy mi a csendes és mi nem az, majd eldől. Lehet én vagyok a megbocsájtóbb.
Van bontott 2TG-d. Időd meg nincs, de nem volna egyszerübb abból kiszedni, és egy feltöltési próbát megejteni?
Hogy mi a csendes és mi nem az, majd eldől. Lehet én vagyok a megbocsájtóbb.
Van bontott 2TG-d. Időd meg nincs, de nem volna egyszerübb abból kiszedni, és egy feltöltési próbát megejteni?
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: E7 - (1979-1983)
Nem sajnos.
Idő, idő, idő...
Szaki vagyok és szeretem a vér mechanikai megoldásokat plusz a kihívásokat.
Elhiheted, hogy kedvem mennyire lenne. Már megnéztem, hogy a vezérlés burkolathoz mennyibe kerülnek a tömítések...
Már túrnék az olajban, de most kivitelezhetőbb egy pár 10 perces keresés, mint a gyakorlat.
Idő, idő, idő...
Szaki vagyok és szeretem a vér mechanikai megoldásokat plusz a kihívásokat.
Elhiheted, hogy kedvem mennyire lenne. Már megnéztem, hogy a vezérlés burkolathoz mennyibe kerülnek a tömítések...
Már túrnék az olajban, de most kivitelezhetőbb egy pár 10 perces keresés, mint a gyakorlat.
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: E7 - (1979-1983)
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: E7 - (1979-1983)
Érdekes
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: E7 - (1979-1983)
Ez azért nagyon beteg lehet...
E7 1UZ biturbo
E7 1UZ biturbo
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
- to4m5i
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 1430
- Csatlakozott: 2009 jan. 16, 08:01 pm
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: E7 - (1979-1983)
Jesszus! Itt minden zsir új! :O
„Ha második vagy, te vagy az első, aki veszít.”
1980 - Toyota Corolla KE70 Liftback - 4AGE
1980 - Toyota Corolla KE70 Liftback - 4AGE
- domi007
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 1233
- Csatlakozott: 2014 jún. 15, 10:42 pm
- Autód gyártási éve: 1983
- Autód típusa (és generációja): Celica
- Autód felszereltségi jelölése: GT
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (3 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: E7 - (1979-1983)
Kényelmesen elfér úgy látom
AA63 Celica '83 -
ZZE121 Corolla '06 - 'A Felhő'
Ha nem látod a robbantott ábrákat ToyoDIY-en írj privát üzenetet, tudok neked segíteni!
ZZE121 Corolla '06 - 'A Felhő'
Ha nem látod a robbantott ábrákat ToyoDIY-en írj privát üzenetet, tudok neked segíteni!
- montoya
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 3726
- Csatlakozott: 2010 aug. 29, 10:17 pm
- Tartózkodási hely: BP XI
Re: E7 - (1979-1983)
De ezt így hogy? A szívott levegő egyből a légtömegmérőhöz/légszűrőhöz megy...
A légtömegmérő után rakták a turbókat?
A légtömegmérő után rakták a turbókat?
IS200 '01
Carina Coupe 1.8 XE - RIP
Carina Coupe 1.6 DX
Datsun Gloria Hardtop
Mazda 323 BF turbo 4wd
Carina Coupe 1.8 XE - RIP
Carina Coupe 1.6 DX
Datsun Gloria Hardtop
Mazda 323 BF turbo 4wd