Lexus, és prémium Toyoták

Karosszéria variánsok, motorfajták, egyéb típusok. Toyotainkról szakmai beszélgetések, tudnivalók, érdekességek...
Avatar
Lackó
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 3459
Csatlakozott: 2008 júl. 17, 05:02 pm
Autód gyártási éve: 2017
Autód típusa (és generációja): Egyéb Toyota
Autód felszereltségi jelölése: Egyéb
Autód karosszéria variánsa: Crossover
Lexus, és prémium Toyoták

Hozzászólás Szerző: Lackó » 2012 okt. 11, 08:12 pm

Annyira jót tett a lelki világomnak ez a cikk, hogy gondoltam lehetne
egyben egy új topik elsõ postja. Szinte már sajnálom a német
nagyautókat.... 8)

http://www.origo.hu/auto/20121011-lexus ... teszt.html

Avatar
bepi81
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 2524
Csatlakozott: 2010 nov. 23, 03:40 pm
Autód gyártási éve: 2007
Autód típusa (és generációja): Verso
Autód felszereltségi jelölése: Sol
Autód karosszéria variánsa: MPV
Tartózkodási hely: Békéscsaba

Hozzászólás Szerző: bepi81 » 2012 okt. 11, 09:08 pm

Végre egy normálisan megírt teszt.
Normálisan: Nem fanyalog a németek után, hanem leírja azt, amiben a GS nagyon jó.
Igen, a fed. comp. vezérlése még csiszolandó... kit érdekel?! Egy 20 milliós autóval kigurulsz a szalonból úgy, hogy elõtte belövöd a 24 Celsius fokot a klímán és többet nem nyúlsz hozzá. Ki és miért akarja kapcsolgatni? :)
A klíma kijelzõje ósdi? Kíváncsi leszek, hogy az Audi szuper felbontású kijelzõje fog tovább mûködni, vagy ez az ósdi. Van egy tippem... :lol:

De mindez tök lényegtelen! Mindig is egy álomautó marad a GS450h! :wink: 8)
4 év E11 fl Corlla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
Jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

Avatar
Lackó
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 3459
Csatlakozott: 2008 júl. 17, 05:02 pm
Autód gyártási éve: 2017
Autód típusa (és generációja): Egyéb Toyota
Autód felszereltségi jelölése: Egyéb
Autód karosszéria variánsa: Crossover

Hozzászólás Szerző: Lackó » 2012 okt. 13, 10:59 am

bepi81 írta:Végre egy normálisan megírt teszt.
Normálisan: Nem fanyalog a németek után, hanem leírja azt, amiben a GS nagyon jó.
Igen, a fed. comp. vezérlése még csiszolandó... kit érdekel?! Egy 20 milliós autóval kigurulsz a szalonból úgy, hogy elõtte belövöd a 24 Celsius fokot a klímán és többet nem nyúlsz hozzá. Ki és miért akarja kapcsolgatni? :)
A klíma kijelzõje ósdi? Kíváncsi leszek, hogy az Audi szuper felbontású kijelzõje fog tovább mûködni, vagy ez az ósdi. Van egy tippem... :lol:

De mindez tök lényegtelen! Mindig is egy álomautó marad a GS450h! :wink: 8)
Ezen az "ac" gomb kérdésen Én is röhögtem. Azt gondolja a tesztelõ, hogy nem tudták megoldani az "ac" gomb elhelyezését ? :) Nyilván szándékosan került a menübe. Automatára állítod, és onnantól csak a hõfkot állítgatod. Az audo rendszert pedig megszokod, és kész. Kellett valami negatívumot is írni....más fogást nem találtak. :)

ksz315
Aktív fóruméletet élõ
Aktív fóruméletet élõ
Hozzászólások: 765
Csatlakozott: 2008 márc. 28, 01:33 am
Tartózkodási hely: Budapest

Hozzászólás Szerző: ksz315 » 2012 nov. 28, 05:29 pm

E11 liftback 4E-FE 1998 JT.... Volt

Avatar
[Walaki]D`Lair
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 3604
Csatlakozott: 2009 nov. 06, 05:52 pm
Autód gyártási éve: 1985
Autód típusa (és generációja): Corolla E8
Autód felszereltségi jelölése: GT
Autód karosszéria variánsa: Hatchback (3 ajtós)
Tartózkodási hely: Bp

Hozzászólás Szerző: [Walaki]D`Lair » 2012 nov. 28, 09:06 pm

Lackó írta:
bepi81 írta:Végre egy normálisan megírt teszt.
Normálisan: Nem fanyalog a németek után, hanem leírja azt, amiben a GS nagyon jó.
Igen, a fed. comp. vezérlése még csiszolandó... kit érdekel?! Egy 20 milliós autóval kigurulsz a szalonból úgy, hogy elõtte belövöd a 24 Celsius fokot a klímán és többet nem nyúlsz hozzá. Ki és miért akarja kapcsolgatni? :)
A klíma kijelzõje ósdi? Kíváncsi leszek, hogy az Audi szuper felbontású kijelzõje fog tovább mûködni, vagy ez az ósdi. Van egy tippem... :lol:

De mindez tök lényegtelen! Mindig is egy álomautó marad a GS450h! :wink: 8)
Ezen az "ac" gomb kérdésen Én is röhögtem. Azt gondolja a tesztelõ, hogy nem tudták megoldani az "ac" gomb elhelyezését ? :) Nyilván szándékosan került a menübe. Automatára állítod, és onnantól csak a hõfkot állítgatod. Az audo rendszert pedig megszokod, és kész. Kellett valami negatívumot is írni....más fogást nem találtak. :)
Apám szerintem azt sem tudja hol kell benne kikapcsolni a klímát...hõfokot állítanak néha azt' jónapot... :lol:
1985 - Toyota Corolla AE86 GT - SR20DET BlackTop //// Trackday beater
2006 - KTM 640 LC4 Supermoto /// :twisted: :twisted: :twisted:

Avatar
IceRocko
Aktív fóruméletet élõ
Aktív fóruméletet élõ
Hozzászólások: 975
Csatlakozott: 2012 okt. 09, 05:14 pm
Autód gyártási éve: 1992
Autód típusa (és generációja): Corolla E10
Autód felszereltségi jelölése: XLi
Autód karosszéria variánsa: Sedan (4 ajtós)

Hozzászólás Szerző: IceRocko » 2012 nov. 29, 02:16 pm

[Walaki]D`Lair írta:
Lackó írta:
bepi81 írta:Végre egy normálisan megírt teszt.
Normálisan: Nem fanyalog a németek után, hanem leírja azt, amiben a GS nagyon jó.
Igen, a fed. comp. vezérlése még csiszolandó... kit érdekel?! Egy 20 milliós autóval kigurulsz a szalonból úgy, hogy elõtte belövöd a 24 Celsius fokot a klímán és többet nem nyúlsz hozzá. Ki és miért akarja kapcsolgatni? :)
A klíma kijelzõje ósdi? Kíváncsi leszek, hogy az Audi szuper felbontású kijelzõje fog tovább mûködni, vagy ez az ósdi. Van egy tippem... :lol:

De mindez tök lényegtelen! Mindig is egy álomautó marad a GS450h! :wink: 8)
Ezen az "ac" gomb kérdésen Én is röhögtem. Azt gondolja a tesztelõ, hogy nem tudták megoldani az "ac" gomb elhelyezését ? :) Nyilván szándékosan került a menübe. Automatára állítod, és onnantól csak a hõfkot állítgatod. Az audo rendszert pedig megszokod, és kész. Kellett valami negatívumot is írni....más fogást nem találtak. :)
Apám szerintem azt sem tudja hol kell benne kikapcsolni a klímát...hõfokot állítanak néha azt' jónapot... :lol:
Dettó. :) Faternak is a Priusba ugye minden érintõrõl megy, hát szerintem azt se tudja mi hol van. Kormányról állítja a hõfokot és ennyi. :lol:
EE101 Sedan, 7A-FE

Avatar
Biagio
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 2864
Csatlakozott: 2007 máj. 25, 11:15 am
Tartózkodási hely: majdnem Bp.

Hozzászólás Szerző: Biagio » 2012 nov. 30, 04:50 pm

Toyota Avalon:
http://carsroute.com/toyota-avalon-prep ... edition-8/

Elölrõl rándá, hátulról pedig egy az egyben lexus.
Vissza kettõ, padló, vagy nagy gáz, kis kuplung.
No injektor No ABS No Computer No problem :e9bia:
Kép

Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23933
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Pacsker » 2012 nov. 30, 05:17 pm

Nem olyan rossz ez.
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép

Avatar
Lackó
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 3459
Csatlakozott: 2008 júl. 17, 05:02 pm
Autód gyártási éve: 2017
Autód típusa (és generációja): Egyéb Toyota
Autód felszereltségi jelölése: Egyéb
Autód karosszéria variánsa: Crossover

Hozzászólás Szerző: Lackó » 2012 nov. 30, 10:45 pm

Biagio írta:Toyota Avalon:
http://carsroute.com/toyota-avalon-prep ... edition-8/

Elölrõl rándá, hátulról pedig egy az egyben lexus.
Erõsen optikázott. Az alap tuti nem ilyen. Blokkolnám.

Avatar
TRD
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1455
Csatlakozott: 2007 márc. 11, 09:52 pm
Tartózkodási hely: Balassagyarmat
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: TRD » 2012 nov. 30, 11:25 pm

nekem tetszik az eleje is csak kicsit nagyra nyitotta a száját... :D
AE92 2.0 GT hatchback (3SGE) :TRD:
KE70 ??? Coupe

Avatar
toytomi
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 2852
Csatlakozott: 2011 okt. 21, 07:32 pm
Autód gyártási éve: 1989
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Kübekháza, Szeged

Hozzászólás Szerző: toytomi » 2012 dec. 01, 12:49 pm

:toytomi: AE92 Gt-i Liftback - Zenki, 4A-GE 16V Smallport - R.I.P.

:toytomi: AE92 Gt-i Liftback - Zenki, 4A-GE 16V Smallport

Avatar
bepi81
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 2524
Csatlakozott: 2010 nov. 23, 03:40 pm
Autód gyártási éve: 2007
Autód típusa (és generációja): Verso
Autód felszereltségi jelölése: Sol
Autód karosszéria variánsa: MPV
Tartózkodási hely: Békéscsaba

Hozzászólás Szerző: bepi81 » 2012 dec. 03, 08:06 pm

EZ mekkora agymenés már...
4 év E11 fl Corlla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
Jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

Avatar
TRD
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1455
Csatlakozott: 2007 márc. 11, 09:52 pm
Tartózkodási hely: Balassagyarmat
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: TRD » 2012 dec. 03, 08:28 pm

Szeretem az ilyen agymenéseket..... :D már régebb óta figyelemmel kísérem....jó kis paripa. :gyiiha:
AE92 2.0 GT hatchback (3SGE) :TRD:
KE70 ??? Coupe

Avatar
to4m5i
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1430
Csatlakozott: 2009 jan. 16, 08:01 pm
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: to4m5i » 2012 dec. 03, 09:17 pm

ez mi? mi a szerepe? mitõl jobb mint a sperr? Torsen
„Ha második vagy, te vagy az első, aki veszít.”
Kép 1980 - Toyota Corolla KE70 Liftback - 4AGE

Avatar
bepi81
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 2524
Csatlakozott: 2010 nov. 23, 03:40 pm
Autód gyártási éve: 2007
Autód típusa (és generációja): Verso
Autód felszereltségi jelölése: Sol
Autód karosszéria variánsa: MPV
Tartózkodási hely: Békéscsaba

Hozzászólás Szerző: bepi81 » 2012 dec. 03, 09:22 pm

TRD írta:Szeretem az ilyen agymenéseket..... :D már régebb óta figyelemmel kísérem....jó kis paripa. :gyiiha:
Persze, überállat, az biztos, csak éppen egy alapból 2,3 tonnás luxuslimóból pályagépet csinálni... Egy Suprából (jó, az már-már unalmas) oké, egy GT-86-ból naná (!!!), de egy közel 5,5 méteres sedan-ból?? Miért pont ebbõl a modellbõl? A rengeteg válogatott és egyenként is páratlan minõségû kiegészítõktõl még nem fog 1 tonnát fogyni, hogy megfelelõen is viselkedjen versenypályán... bár, még nem vezettem... :lol: :lol: :lol:
4 év E11 fl Corlla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
Jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i


Válasz küldése