GT86

Karosszéria variánsok, motorfajták, egyéb típusok. Toyotainkról szakmai beszélgetések, tudnivalók, érdekességek...
Avatar
[Walaki]D`Lair
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 3604
Csatlakozott: 2009 nov. 06, 05:52 pm
Autód gyártási éve: 1985
Autód típusa (és generációja): Corolla E8
Autód felszereltségi jelölése: GT
Autód karosszéria variánsa: Hatchback (3 ajtós)
Tartózkodási hely: Bp

Hozzászólás Szerző: [Walaki]D`Lair » 2013 júl. 01, 11:46 am

Gugyor írta:370z lett a vége
Nem olyan rossz választás az sem :)
1985 - Toyota Corolla AE86 GT - SR20DET BlackTop //// Trackday beater
2006 - KTM 640 LC4 Supermoto /// :twisted: :twisted: :twisted:

Avatar
Gugyor
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 2002
Csatlakozott: 2011 jan. 16, 07:21 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Hatchback (3 ajtós)
Tartózkodási hely: Tatabánya

Hozzászólás Szerző: Gugyor » 2013 júl. 01, 12:30 pm

de nem ám.elsõ teligáznál majdnem nyakonfosta magát :lol:
Corolla AE92 GTI HB
Toyota carina e gli

Avatar
Sancy
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 2934
Csatlakozott: 2010 márc. 09, 08:30 pm
Tartózkodási hely: Pécel

Hozzászólás Szerző: Sancy » 2013 júl. 26, 10:20 pm

Egy kis nyalánkság:)
Kár, hogy a széria nem szedi így a lábát.

http://www.youtube.com/watch?v=M2MjNof4ynI
E11 G6 TTE Facelift 1.6 VVTI
E12 TS TTE Facelift 1.8 VVTL-i

E11 TS Facelift 1.8 VVTL-i pálya autó építes folyamatban

Avatar
mozso
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 2048
Csatlakozott: 2010 ápr. 15, 08:54 am
Autód gyártási éve: 2006
Autód típusa (és generációja): Corolla E12
Autód felszereltségi jelölése: Luna
Autód karosszéria variánsa: Hatchback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: BP
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: mozso » 2013 júl. 27, 07:36 am

Voltam kint a heten az USA-ban es ott mar van turbo kit a GT86 / BRZ paroshoz. :-)
CCH vezetőségi tag
Corolla E12 HB - kovácsolt 1ZZ-FE motor + Garrett GT2860R turbo @ 1.5bar + sok egyéb

Avatar
Zoo.HUN
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1243
Csatlakozott: 2010 okt. 19, 12:24 am
Tartózkodási hely: Dunakeszi

Hozzászólás Szerző: Zoo.HUN » 2013 aug. 08, 04:43 pm

E8 1.8D liftback+ ---> Seca :jdm:
E8 1.6GT AE82 HB ---> FX
Kép + Kép

Avatar
Bohi
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 3288
Csatlakozott: 2007 ápr. 17, 10:55 pm
Tartózkodási hely: Budapest

Hozzászólás Szerző: Bohi » 2013 aug. 09, 02:09 pm

mozso írta:Voltam kint a heten az USA-ban es ott mar van turbo kit a GT86 / BRZ paroshoz. :-)
Én canadában voltam kint most és rengeteget láttam. Köztük egy elég szörnyet is, majd rakok fel képet, bár elég szar lett, mert szembõl jött...
'87 E8 GT SEDAN
Prius II

Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23933
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Pacsker » 2013 aug. 23, 11:23 am

Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép

Avatar
bepi81
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 2524
Csatlakozott: 2010 nov. 23, 03:40 pm
Autód gyártási éve: 2007
Autód típusa (és generációja): Verso
Autód felszereltségi jelölése: Sol
Autód karosszéria variánsa: MPV
Tartózkodási hely: Békéscsaba

Hozzászólás Szerző: bepi81 » 2013 aug. 26, 11:33 am

"nem szeretnének olyan autót gyártani, amelyet egy átlagos sofõr nem tud tökéletesen uralni."

Ezt a mondatot nem értem. Ennyi erõvel elég lenne bele egy 26LE-s Trabi motor is, sõt, biztos lenne olyan, aki így is összetörné egy kanyarban... :?
4 év E11 fl Corlla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
Jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

Avatar
montoya
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 3726
Csatlakozott: 2010 aug. 29, 10:17 pm
Tartózkodási hely: BP XI

Hozzászólás Szerző: montoya » 2013 aug. 26, 11:35 am

bepi81 írta:...
:agre: :agre:
IS200 '01
:glcarina: Carina Coupe 1.8 XE - RIP :(
KépCarina Coupe 1.6 DX
Datsun Gloria Hardtop
Mazda 323 BF turbo 4wd

Avatar
bepi81
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 2524
Csatlakozott: 2010 nov. 23, 03:40 pm
Autód gyártási éve: 2007
Autód típusa (és generációja): Verso
Autód felszereltségi jelölése: Sol
Autód karosszéria variánsa: MPV
Tartózkodási hely: Békéscsaba

Hozzászólás Szerző: bepi81 » 2013 okt. 25, 08:42 am

Bár még nagyon korai, de nagyon ígéretesnek tûnik:

Sport szedán koncepció
4 év E11 fl Corlla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
Jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

Avatar
Bubi
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 5966
Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
Tartózkodási hely: Bp. környéke

Hozzászólás Szerző: Bubi » 2013 okt. 25, 08:52 pm

Már nagyon érik. Csúnya világ jön hamar! :roll:
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.

Avatar
bepi81
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 2524
Csatlakozott: 2010 nov. 23, 03:40 pm
Autód gyártási éve: 2007
Autód típusa (és generációja): Verso
Autód felszereltségi jelölése: Sol
Autód karosszéria variánsa: MPV
Tartózkodási hely: Békéscsaba

Hozzászólás Szerző: bepi81 » 2013 okt. 25, 08:59 pm

Izgatja a fantáziámat ez a hibrid-r hajtás, amit a Yarisban mutattak be koncepcióként. Ezzel gyakorlatilag beérnék a turbo-benzines dinamikáját...
4 év E11 fl Corlla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
Jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

Avatar
Bubi
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 5966
Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
Tartózkodási hely: Bp. környéke
Re: GT86

Hozzászólás Szerző: Bubi » 2014 márc. 16, 10:46 am

Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.

Avatar
Bruce E9
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1836
Csatlakozott: 2007 okt. 01, 03:36 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Re: GT86

Hozzászólás Szerző: Bruce E9 » 2014 júl. 18, 12:03 am

Életem egyik feledhetetlen élményén estem át, most megosztom veletek.

Tegnap Németországban kocsit kellett bérelnünk kollégámmal.
A bérléshez be kell mutatni az összes dokumentumodat (vezetői engedéy, passport) és a kölcsönzőben dolgozó hölgy vette észre, hogy a kolléga jogsija le van járva. Nos mit tudunk tenni, az én jogsimat kellett elővenni. A hölgy hosszasan ecsetelte, hogy ez itt Deutschland és nehogy vezessünk lejárt jogsival, illetve ez az ő állásába is kerül, ha mégis a kolléga nevére kiadna egy autót.

Ezek után hosszasan elnézést kérve kérdezte, hogy hányan utaznánk az autóban, illetve mennyi csomagunk van. Miután mondtam, hogy ketten vagyunk 2 bőrönddel és nehogy valami gagyi autót merjen adni, felcsillant a szeme, hogy hoztak nemrég Toyota GT86-ot, ha nem gond azt adná nekünk. :D :D :D

Én teljesen kész lettem, szinte ugráltam az örömömben! Két napig nekem kell vezetni Németországban a GT86-ot!!!! :buzaly:

Kihozta a sluszkulcsot, pontosabban kulcs érzékelőt, kapott a hölgy két puszit és montam, hogy Toyota Corolla club tagja vagyok Magyarországon és .......

Rohantunk a kocsihoz. Ott állt, tűzpiros színű, gyári 17 colos kerekeken. Brutál jól néz ki. Még sosem vezetttem előtte. Gyorsan bepakoltunk, beírtuk az uticélt és először még óvatosan, ismerkedve 1-ben leálltam a parkolóház 5-ik emeletéről. Az ülések és a kormány, váltó: mintha rám öntötték volna. A térdnél és a könyöklőnél puha bőrborítás, apró figyelmességek. A kagylóülés nagyon kényelmes. Indítás: elég volt csak egy kicsit megnyomni a gombot! Hidegen 2000-ig felpörgő moci már ismerős volt. A kocsi orrát egyáltalán nem lehetett látni, féltem a csigalépcsős lejáróban mikor húzom meg az elejét. Csak az első kerék feletti domborulat látszik. Rossz volt így kiállni a szűk parkolóházból. Kiérve az utcára:

nézték a kocsit: gyalogosok, autósok, BMW-sek, SUV-osok. Jó megjelenésű kocsi, gyönyörű piros színben!
Aztán amikor már bemelegedett odaléptem neki. Ment-ment, de nem volt rúgás sehol, vártam 4000-4500 körül, de igazából egyenletesen gyorsult 7200-ig. Megmondom őszintén csalódás ért. Érzetre az én Gt-im is jobbat megy, sokkal nagyobbat tol különösen 4500 után. Meg se tudtam normálisan nyikkantani a hátsó gumit. Áhh, mondtam,elvesztettem a rajongásomat, amire eddig mindig is vágytam, most megadatott, és nem olyan, mint azt gondoltam. A Gt-imben is meg van ugyanez a feeling, sőt!

Felértünk a német autópályára, a 270 fokos felhajtót csikorgó gumikkal abszolválva, padlóztam 3-4-5 és már 213(!) , piros fény villog a szemem előtt, hopp 7400 rpm, tiltás! Szúrtam a 6-otpen felfelé 234-ig(!). Soha nem mentem még ennyivel basszus. és nem volt ebben semmilyen félelmetes. Fékezni kellett, a 160-nal (tötymörgő) miatt. A fék? jó-jó, de ültem már jobban fékező E9-ben. És ehhez képest meg se nyikkant a gumi, padlózom és csak gyorsul, de semmi katarzis. Motorhang, kipuhang: halk!
----------------------------------
Forró Fecske
AE92 Corolla Liftback GT-i, Black Top G6

Avatar
Bruce E9
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1836
Csatlakozott: 2007 okt. 01, 03:36 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Re: GT86

Hozzászólás Szerző: Bruce E9 » 2014 júl. 18, 12:22 am

A váltó: na az brutálisan jó. Nagyon határozott, bepattanós, rövid úton járós és pontos. Csillagos ötös! Na ez kéne, bármikor, bármelyik kocsiba! A műszerfal kompletten, a kezelő szervekkel: szinte viccesen gagyi navigázió és fedélzeti számítógép kezelőszervek.
Aztán a váltó mellett megláttuk a kipörgésgátló menetstabilizáló off gombot. :shock: Csak álló helyzetben fogadta el a kikapcsolást!

Na innen kezdődtek a fülig érő mosolyok. Este elmentünk kocsikázni még. Egy parkolóból kiállás 1-ben padlógázzal, majd áthúzva 2-be korrigálva megindult a segge a korrekció után a másik irányba, majd azt is korrigálva7400-nél 3 és nyikkant. Matyitól (E7) ellesve a technikát egy csaknem helyben megfordulás egyből ment! Volt egy nagyobb betonplatz és egy óriási üres parkolóz a kocsi erre lett kitalálva. Ki nem szarja le a navigáció, fedélzeti komputer gyerekes gombjait! A kocsi teljesen jó indulatú és kezelhető volt végig. Abszolút kezdőként és laikusként néhány pillanatra át tudtam élni a driftelés élményét. Remegő lábakkal, de mosolyogva szálltunk ki. Kéne, sőt kel is, kb 6 év múlva, amikor már meg tudnám venni.

készültek képek, sőt videó is, hamarosan.
----------------------------------
Forró Fecske
AE92 Corolla Liftback GT-i, Black Top G6


Válasz küldése