Klima
- Jorn
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 1354
- Csatlakozott: 2011 dec. 20, 09:32 am
- Autód gyártási éve: 1998
- Autód típusa (és generációja): Corolla E11
- Autód felszereltségi jelölése: Terra
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Tatabánya
Re: Klima
Lehet, hogy hülye kérdés, de a légkondi radiátoron levő hűtőventillátort mi kapcsolja ki- és be ? Pontosabban, melyik szenzor alapján történik ez E11-nél ?
10/2006 angol ZZT251 SOL TEC EUR SED LHD 1ZZFE HTWC MTM 5F
11/1998 angol AE111 TERRA UKP EUR LB LHD 4AFE MTM 5F
(07/1998 japán AE111 TERRA EUR SED LHD 4AFE MTM 5F)
11/1998 angol AE111 TERRA UKP EUR LB LHD 4AFE MTM 5F
(07/1998 japán AE111 TERRA EUR SED LHD 4AFE MTM 5F)
Re: Klima
Sziasztok!
Több kérdésem lenne klímaügyben, segítséget szeretnék kérni:
Adott a Toyota Vanunk, ami ugye Model F. Elvileg ebben még a régi hűtőközegnek kellene lenni, ami r12, ha jól emlékszem. Nos az autóban minden klímaalkatrész megvan, viszont az A/C gomb megnyomásával nem történik semmi pl: alapjárat emelés. A BMW rendszereit ismerem, ott gáz nélkül nem történik semmi, remélem 30 éve a Toyota is így csinálta:) Ja igen mit szükséges cserélni, hogy az r134-re tudjunk váltani?
Budapesten tudtok megbízható szervízt aki leellenőrzi a klímarendszert, nyomáspróbázza és feltölti? Rengeteg gáz kell bele kb 1350-1400g így lehetőség szerint előbb ellenőrizném az alkatrészeket és utána töltetnék. Kóklerekkel már sokszor találkoztam aranyáron, most szeretnék megbízható reális szerelőt.
Üdv,
Gyuri
Több kérdésem lenne klímaügyben, segítséget szeretnék kérni:
Adott a Toyota Vanunk, ami ugye Model F. Elvileg ebben még a régi hűtőközegnek kellene lenni, ami r12, ha jól emlékszem. Nos az autóban minden klímaalkatrész megvan, viszont az A/C gomb megnyomásával nem történik semmi pl: alapjárat emelés. A BMW rendszereit ismerem, ott gáz nélkül nem történik semmi, remélem 30 éve a Toyota is így csinálta:) Ja igen mit szükséges cserélni, hogy az r134-re tudjunk váltani?
Budapesten tudtok megbízható szervízt aki leellenőrzi a klímarendszert, nyomáspróbázza és feltölti? Rengeteg gáz kell bele kb 1350-1400g így lehetőség szerint előbb ellenőrizném az alkatrészeket és utána töltetnék. Kóklerekkel már sokszor találkoztam aranyáron, most szeretnék megbízható reális szerelőt.
Üdv,
Gyuri
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Klima
Szerintem gáz nélkül is kapcsolnia kéne a kompresszornak, úgyhogy előtte meg kéne nézni mi a bibi.
Lehet, hogy egy egyszerű elektromos probléma (relé, kapcsoló, csati, bizti), de lehet, hogy valami fő egység hiányzik, elromlott.
Minden gumi alkatrészt kéne cserélned az újközeghez és olajához. A kompresszorban is.
Van ahol akad még régi (úgy hallottam) és van, ahol tartják a helyettesítőjét.
Itt biztosan sikerrel jársz. ZDoman az AE86-ba és én az AE92-be itt töltettünk és itt nyomáspróbáztunk előtte nitrogénnel:
http://www.jstudio.hu/klima-max/?page_id=14
De biztos van még normális hely itt Bp-en.
Egy személyautó nyomáspróbával olyan 12-20 körül volt nekünk, ha jól emlékszem.
Lehet, hogy egy egyszerű elektromos probléma (relé, kapcsoló, csati, bizti), de lehet, hogy valami fő egység hiányzik, elromlott.
Minden gumi alkatrészt kéne cserélned az újközeghez és olajához. A kompresszorban is.
Van ahol akad még régi (úgy hallottam) és van, ahol tartják a helyettesítőjét.
Itt biztosan sikerrel jársz. ZDoman az AE86-ba és én az AE92-be itt töltettünk és itt nyomáspróbáztunk előtte nitrogénnel:
http://www.jstudio.hu/klima-max/?page_id=14
De biztos van még normális hely itt Bp-en.
Egy személyautó nyomáspróbával olyan 12-20 körül volt nekünk, ha jól emlékszem.
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Re: Klima
Köszi!Pacsker írta:Szerintem gáz nélkül is kapcsolnia kéne a kompresszornak, úgyhogy előtte meg kéne nézni mi a bibi.
Lehet, hogy egy egyszerű elektromos probléma (relé, kapcsoló, csati, bizti), de lehet, hogy valami fő egység hiányzik, elromlott.
Minden gumi alkatrészt kéne cserélned az újközeghez és olajához. A kompresszorban is.
Van ahol akad még régi (úgy hallottam) és van, ahol tartják a helyettesítőjét.
Itt biztosan sikerrel jársz. ZDoman az AE86-ba és én az AE92-be itt töltettünk és itt nyomáspróbáztunk előtte nitrogénnel:
http://www.jstudio.hu/klima-max/?page_id=14
De biztos van még normális hely itt Bp-en.
Egy személyautó nyomáspróbával olyan 12-20 körül volt nekünk, ha jól emlékszem.
Közben a cool-mobil.hu-tól kaptam ajánlatot. Nyomáspróbával indítunk. Ha lehet tölteni, akkor UV festés, kompresszor olaj és a kb 1400-1500g helyettesítő gáz. Ez mindösszesen br 28.380.- ami korrekt ajánlatnak tűnik. Annak fényében különösen, hogy 10-ből 9 helyen nettó hülyének néztek. Egyfelől azért, mert minek nekem 30 éves autóba klíma, miért van egy 30 éves autóban klíma, meg egyébként is nem értenek hozzá, nem akarnak érteni hozzá. A cool-mobil ügyfélkezelése eddig 10/10!
Re: Klima
Sziasztok!
Klíma tisztítást saját kezűleg csinálnám meg illetve csináltam meg de nem volt túl hatékony a munkám:)
A kesztyűtartó alatt kihúztam a pollenszűrőt majd balra reményeim szerint a klíma hőcserélőjét találtam és azt fújtam be fertőtlenítő aeroszollal majd ezután mivel nem voltam elégedett a végeredménnyel akkor ezt megtettem habbal is 2x mégis büdös amikor elindítom a klímát.
Azt szeretném megtudni, hogy valóban a klíma hőcserélőjét fújkáltam-e egyátalán illetve ha igen akkor milyen ötletetek van hatékony szagtalanításra?
Köszi!
Klíma tisztítást saját kezűleg csinálnám meg illetve csináltam meg de nem volt túl hatékony a munkám:)
A kesztyűtartó alatt kihúztam a pollenszűrőt majd balra reményeim szerint a klíma hőcserélőjét találtam és azt fújtam be fertőtlenítő aeroszollal majd ezután mivel nem voltam elégedett a végeredménnyel akkor ezt megtettem habbal is 2x mégis büdös amikor elindítom a klímát.
Azt szeretném megtudni, hogy valóban a klíma hőcserélőjét fújkáltam-e egyátalán illetve ha igen akkor milyen ötletetek van hatékony szagtalanításra?
Köszi!
Facelift előtti E11 Sedan 1.6
- Jorn
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 1354
- Csatlakozott: 2011 dec. 20, 09:32 am
- Autód gyártási éve: 1998
- Autód típusa (és generációja): Corolla E11
- Autód felszereltségi jelölése: Terra
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Tatabánya
Re: Klima
A kondenzvíz elvezetőt is tisztítsd meg Ahol kicsöpög a kondenzvíz, ott kell befújni habbal, a csövön keresztül.IceyDaddy írta:Sziasztok!
Klíma tisztítást saját kezűleg csinálnám meg illetve csináltam meg de nem volt túl hatékony a munkám:)
A kesztyűtartó alatt kihúztam a pollenszűrőt majd balra reményeim szerint a klíma hőcserélőjét találtam és azt fújtam be fertőtlenítő aeroszollal majd ezután mivel nem voltam elégedett a végeredménnyel akkor ezt megtettem habbal is 2x mégis büdös amikor elindítom a klímát.
Azt szeretném megtudni, hogy valóban a klíma hőcserélőjét fújkáltam-e egyátalán illetve ha igen akkor milyen ötletetek van hatékony szagtalanításra?
Köszi!
10/2006 angol ZZT251 SOL TEC EUR SED LHD 1ZZFE HTWC MTM 5F
11/1998 angol AE111 TERRA UKP EUR LB LHD 4AFE MTM 5F
(07/1998 japán AE111 TERRA EUR SED LHD 4AFE MTM 5F)
11/1998 angol AE111 TERRA UKP EUR LB LHD 4AFE MTM 5F
(07/1998 japán AE111 TERRA EUR SED LHD 4AFE MTM 5F)
-
- Újonc
- Hozzászólások: 1
- Csatlakozott: 2020 júl. 01, 12:02 pm
- Autód gyártási éve: 2005
- Autód típusa (és generációja): Corolla E12
- Autód felszereltségi jelölése: Terra
- Autód karosszéria variánsa: Wagon (5 ajtós)
Re: Klima
Sziasztok!
Első posztom a fórumon, szóval a lényeg: 2015-ben vettünk egy Toyota Corollát (2005-ös évjárat 1.4 D4D kombi), akkor is már rossz volt a klímája. Most viszont rászántuk magunkat és megcsináltatjuk. Épp a szerelőnél van az autó, már halad a dolog. Egyelőre úgy néz ki, hogy a klíma hűtőt az tuti cserélni kell, viszont a kompresszort nem biztos. A szerelő 50 % esélyt ad a mostani kompresszornak. Ezt a kompresszort találtam nézmi google keresés után:
https://www.autoalkatreszonline24.hu/to ... lkatreszek
Viszont érdeklődnék, hogy van-e valakinél elfekvőben használt, olcsóbb kompresszor? (hátha cserélni kell)
Első posztom a fórumon, szóval a lényeg: 2015-ben vettünk egy Toyota Corollát (2005-ös évjárat 1.4 D4D kombi), akkor is már rossz volt a klímája. Most viszont rászántuk magunkat és megcsináltatjuk. Épp a szerelőnél van az autó, már halad a dolog. Egyelőre úgy néz ki, hogy a klíma hűtőt az tuti cserélni kell, viszont a kompresszort nem biztos. A szerelő 50 % esélyt ad a mostani kompresszornak. Ezt a kompresszort találtam nézmi google keresés után:
https://www.autoalkatreszonline24.hu/to ... lkatreszek
Viszont érdeklődnék, hogy van-e valakinél elfekvőben használt, olcsóbb kompresszor? (hátha cserélni kell)