Beltér... Extra vagy fapad? Bõr vagy kárpit?..
Beltér... Extra vagy fapad? Bõr vagy kárpit?..
Kezd?dött a történet kiskoromban a bicikliknél.
Els? monti Raktam rá csomagtartót, hipersárvéd?ket, dupla kulacstartót, lámpák tömkelegét (volt olyan is ami dinamós menetközben, elemes parkolásnál ) 2 kitámasztó, meg minden más....
A vége mi lett. Igazi kis túlél? gépezet, mentem is biciklis táborokba, na meg 200 kiló.
Következ? bringa, figyeltem a színére, szép kék sárga összeállítás, és csak a legfontosabbak, pici villogók, teló, duplafalú felni, jó nyereg.
Mi lett? Jó megjelenés? könny? km zabáló.
Most itt az autóm, valamiben egyezik valamiben nem.
E9 liftback. Mivel értékelem, hogy ennyi id?sen hogy lehetett benne ennyi extra, a mai autókat veri (új astrába talán nincs is olyan felszereltség, ami hátul is elektronyos ablakos) ezért szeretnék benne mindent belerakni, hogy legyen ez a full full verzió. Ezért van amit írtam az imént a faták típusok megfelel? topicjába, hogy gti felszereltség telejesen. (m?szerfal, ülések, kormány, váltó, 4 el ablak, szervó, kpi zár, el tükrök, plüss kárpit, ....) meg ugye ami tervbe a hááááát((( klíma))) de leginkább a tempomat, a fokozatmentes ablaktörl?, hátsó lábf?tés, gyári pohártartó...
Persze nem cigányosan megcsinálva, hanem hogy sportos legyen és jó legyen benne utazni. Hát miért másért, minthogy ülönleges, egyedi legyen, na meg komfortos!
Na de nemtudom melyik nekem a fontosabb. Hogy így megcsináljam, vagy full fapad. Mert pl nagy kedvenceim, Celica XX, Celica A60, Celica Supra, vagy TE71 Corolla, KE25 Coupe, KE35 Coupe, na meg a régi típusukat se tudom hátsókerekes király ritkaság Corollák, esetleg AE86, vagy a legf?bb álmom MA70-es Supra(bár az kilóg a sorból).
Ha megkaparintanék egyet, akkor ott legyen jó a motor a kasztni a futóm? és a fékek. Aztán szevasz. Gyönyör? gyári beltér és kültér, de ennyi.
Ott pont az lenne a király, hogy minél nehezebben tekerjem az ablakot, meg a szervó nélküli kormányon érezzem az út minden ráncigálását, hogy még netán az óra is analóg legyen.... Na meg uyge a keret nélküli ajtók... nembííííírom
Tehát szerintem ez autó függ?! Vagyis talán évjárat függ?
(Supra azért kivétel, mert már van benne tempomat, klíma, ABS, el ablakok, meg minden fityfene)
Ja igen és ha beltér akkor inkább plüss kárpit, minthogy b?r. Az melegbb érzést nyújt, jobb tapintású, nem izzad be. Szép színbe meg lehet annyira elegáns, mint egy b?r.
Ti hogy vagytok vele???
Totya? pl festegetjük a belteret is? na kíváncsi vagyok.
Els? monti Raktam rá csomagtartót, hipersárvéd?ket, dupla kulacstartót, lámpák tömkelegét (volt olyan is ami dinamós menetközben, elemes parkolásnál ) 2 kitámasztó, meg minden más....
A vége mi lett. Igazi kis túlél? gépezet, mentem is biciklis táborokba, na meg 200 kiló.
Következ? bringa, figyeltem a színére, szép kék sárga összeállítás, és csak a legfontosabbak, pici villogók, teló, duplafalú felni, jó nyereg.
Mi lett? Jó megjelenés? könny? km zabáló.
Most itt az autóm, valamiben egyezik valamiben nem.
E9 liftback. Mivel értékelem, hogy ennyi id?sen hogy lehetett benne ennyi extra, a mai autókat veri (új astrába talán nincs is olyan felszereltség, ami hátul is elektronyos ablakos) ezért szeretnék benne mindent belerakni, hogy legyen ez a full full verzió. Ezért van amit írtam az imént a faták típusok megfelel? topicjába, hogy gti felszereltség telejesen. (m?szerfal, ülések, kormány, váltó, 4 el ablak, szervó, kpi zár, el tükrök, plüss kárpit, ....) meg ugye ami tervbe a hááááát((( klíma))) de leginkább a tempomat, a fokozatmentes ablaktörl?, hátsó lábf?tés, gyári pohártartó...
Persze nem cigányosan megcsinálva, hanem hogy sportos legyen és jó legyen benne utazni. Hát miért másért, minthogy ülönleges, egyedi legyen, na meg komfortos!
Na de nemtudom melyik nekem a fontosabb. Hogy így megcsináljam, vagy full fapad. Mert pl nagy kedvenceim, Celica XX, Celica A60, Celica Supra, vagy TE71 Corolla, KE25 Coupe, KE35 Coupe, na meg a régi típusukat se tudom hátsókerekes király ritkaság Corollák, esetleg AE86, vagy a legf?bb álmom MA70-es Supra(bár az kilóg a sorból).
Ha megkaparintanék egyet, akkor ott legyen jó a motor a kasztni a futóm? és a fékek. Aztán szevasz. Gyönyör? gyári beltér és kültér, de ennyi.
Ott pont az lenne a király, hogy minél nehezebben tekerjem az ablakot, meg a szervó nélküli kormányon érezzem az út minden ráncigálását, hogy még netán az óra is analóg legyen.... Na meg uyge a keret nélküli ajtók... nembííííírom
Tehát szerintem ez autó függ?! Vagyis talán évjárat függ?
(Supra azért kivétel, mert már van benne tempomat, klíma, ABS, el ablakok, meg minden fityfene)
Ja igen és ha beltér akkor inkább plüss kárpit, minthogy b?r. Az melegbb érzést nyújt, jobb tapintású, nem izzad be. Szép színbe meg lehet annyira elegáns, mint egy b?r.
Ti hogy vagytok vele???
Totya? pl festegetjük a belteret is? na kíváncsi vagyok.
- konásandrás
- Gyakori látogató
- Hozzászólások: 224
- Csatlakozott: 2007 szept. 28, 12:02 pm
- Tartózkodási hely: Tapolca
- Kapcsolat:
Re: Beltér... Extra vagy fapad? Bőr vagy kárpit?..
most azt az életemet élem, amikor az egyszerűség, a letisztultság, legkevésbé feltűnő színek jellemeznek.
kocsiról is leszedtem a jeleket, még a hűtőrácsot kell jelteleníteni (az kicsit macerásabb lesz, szerintem újat kell szerválni, gyártmányolni).
mivel nem az enyém a kocsi, ami változás van rajta, jó lenne, ha egy esetleges eladáskor vissza tudnám állítani szinte a gyári állapotot...
belső kárpitot kéne majd cserélni, eltüntetve az ajtózár gombját, másik karfát tenni, hogy bele lehessen ültetni az elektromos ablak gombját stb...
lökhárítók színre fújva, elsimítva ...
majd később, ha ez a kib####tt bicaj és a versenyzés nem viszi el a pénzem
kéretik figyelni rá..... köszi ZK
kocsiról is leszedtem a jeleket, még a hűtőrácsot kell jelteleníteni (az kicsit macerásabb lesz, szerintem újat kell szerválni, gyártmányolni).
mivel nem az enyém a kocsi, ami változás van rajta, jó lenne, ha egy esetleges eladáskor vissza tudnám állítani szinte a gyári állapotot...
belső kárpitot kéne majd cserélni, eltüntetve az ajtózár gombját, másik karfát tenni, hogy bele lehessen ültetni az elektromos ablak gombját stb...
lökhárítók színre fújva, elsimítva ...
majd később, ha ez a kib####tt bicaj és a versenyzés nem viszi el a pénzem
kéretik figyelni rá..... köszi ZK
E11 facelift
- Totya
- Aktív fóruméletet élõ
- Hozzászólások: 630
- Csatlakozott: 2007 márc. 21, 12:46 am
- Tartózkodási hely: keszthely
Re: Beltér... Extra vagy fapad? Bőr vagy kárpit?..
Naná h festegetjük a belteret:) most már nem így néz ki:) a sárga maradt,de a váltógombomon a piros bőrt is citromsárgára cseréltem. az ajtókba bekerültek a 16,5 ös koaxok és most fejegységet vadászok,mivel azt ellopták:( Mint említetted Matyi a bőrrel vannak gázok
nyáron a recarókba belesült a seggem,most meg befagy a pi..ám:)
A beltércsinosítgatás köv fázisa nálam: mivel az autó kilsejét igyekeztem JDM stílusura építeni majdnem gyári kaszni lökösök stb minimális átalakítással és 1 ből 1 feltüné,de mindennap használható gépet kaptam....
A belső : a következő elgondolásom volt-van.Mivel a kocsim teteje fekete ,az alja sárga ezért a beltérben is követni akarom ezt a 2 színt,csak épp fordítva A,B.C oszlopon lévű műanyagokat ,selyemfényű sárgára,az alatta lévő részeket pedig selyem feketére fényezném,beleértve a kárpitokat az ajtón műszerfal stb.ezért lenne jó ah megtudnám venni lali volt gt-i jét mert abból lenne elég sok minden amit tudnék hasznosítani.
Mivel középiskola alatt és a nyári szünetekben a Helyi tuningboltban dolgoztam + tanultam dolgozni műgyantás dolgokkal mint az üvegszáll és a karbon,ezért a mostani hangszóró paneleme az ajtókárpiton lecserélném 1 karbonból készült dupla 16,5 ös szettet befogadó panelre és a kárpiton lévő szövetes részt is karbonra cserélném,a többi kapna 1 réteg közepes vastagságű üvegszáll réteget h lehessen fényezni és ennyi.
Az üléseken a bőr átkárpitoztatnám feketére sárga középrésszel valami szép velúr v alcantara kárpittal és azt a hátsó üléssoron is megcsinálltatnám.
A kalapartóm már készülőben vana közepén 1 nagy toyota logo lesz alatta plexivel és 1 sárga neonnal, ami a leendő hengcucc beépítés világítását is megadná:) A lábtérbe kazánlemezt szabnék ami már régi álmom:) Jah és a kormányom küllőit már felpolíroztam ,asszem lalinak + mutattam msn en:) reöviden ennyi
nyáron a recarókba belesült a seggem,most meg befagy a pi..ám:)
A beltércsinosítgatás köv fázisa nálam: mivel az autó kilsejét igyekeztem JDM stílusura építeni majdnem gyári kaszni lökösök stb minimális átalakítással és 1 ből 1 feltüné,de mindennap használható gépet kaptam....
A belső : a következő elgondolásom volt-van.Mivel a kocsim teteje fekete ,az alja sárga ezért a beltérben is követni akarom ezt a 2 színt,csak épp fordítva A,B.C oszlopon lévű műanyagokat ,selyemfényű sárgára,az alatta lévő részeket pedig selyem feketére fényezném,beleértve a kárpitokat az ajtón műszerfal stb.ezért lenne jó ah megtudnám venni lali volt gt-i jét mert abból lenne elég sok minden amit tudnék hasznosítani.
Mivel középiskola alatt és a nyári szünetekben a Helyi tuningboltban dolgoztam + tanultam dolgozni műgyantás dolgokkal mint az üvegszáll és a karbon,ezért a mostani hangszóró paneleme az ajtókárpiton lecserélném 1 karbonból készült dupla 16,5 ös szettet befogadó panelre és a kárpiton lévő szövetes részt is karbonra cserélném,a többi kapna 1 réteg közepes vastagságű üvegszáll réteget h lehessen fényezni és ennyi.
Az üléseken a bőr átkárpitoztatnám feketére sárga középrésszel valami szép velúr v alcantara kárpittal és azt a hátsó üléssoron is megcsinálltatnám.
A kalapartóm már készülőben vana közepén 1 nagy toyota logo lesz alatta plexivel és 1 sárga neonnal, ami a leendő hengcucc beépítés világítását is megadná:) A lábtérbe kazánlemezt szabnék ami már régi álmom:) Jah és a kormányom küllőit már felpolíroztam ,asszem lalinak + mutattam msn en:) reöviden ennyi
- Totya
- Aktív fóruméletet élõ
- Hozzászólások: 630
- Csatlakozott: 2007 márc. 21, 12:46 am
- Tartózkodási hely: keszthely
Re: Beltér... Extra vagy fapad? Bőr vagy kárpit?..
senkinek semmi újabb ötlete
- Layosh
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 1404
- Csatlakozott: 2007 márc. 19, 01:54 pm
- Tartózkodási hely: Budapest XVI. ker
Re: Beltér... Extra vagy fapad? Bőr vagy kárpit?..
TOTY MOTY???? Alulra neonok? Ledesítés? Továbbá monitort a fejtámlákbaTotya írta:senkinek semmi újabb ötlete
Amúgy én amit csinálnék motorháztető belső felének a fóliázása. Tudod tükörfóliával De ezt komolyan, mert az nagyon igényessé tudja tenni a gépet.
- DBandesz
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 1126
- Csatlakozott: 2007 nov. 22, 10:36 am
- Tartózkodási hely: Szentes
Részemről a szolíd finomítgatás a nyerő. Tekintettel arra, hogy az autóm nemcsak használati eszköz, hanem az egyetlen olyan vagyontárgyam, amit bármikor pénzzé tudok tenni, nem akarom nagyon eldizájnolni, mert a piacképessége csökken/het/.
Éppen ebből kiindulva a beltér teljesen gyárinak látszik. viszont az összes kárpitelem alatt ott van a zajcsillapítás, a kilincsek keretében van 1-1 db pici fehér LED, ami a helyzetjelzővel kapcsolódik (like Skoda Superb), van benne egy diszkrét állandó beltérvilágítás hogy a koromsötétben is a tárgyak körvonala sejthető legyen (like Superb), a többi meg olyan extra, ami már értéknövelő: (2X villanyablak, kp zár + távirányító, 2x ülésfűtés elöl, NOKIA kihangosító szett /HFU-2/, a szolíd HiFi) és hogy az állaga ne romoljon, azon a hétvégi terápiás kezelésem segít: 4-5 óra pucova, de fullosan.
Éppen ebből kiindulva a beltér teljesen gyárinak látszik. viszont az összes kárpitelem alatt ott van a zajcsillapítás, a kilincsek keretében van 1-1 db pici fehér LED, ami a helyzetjelzővel kapcsolódik (like Skoda Superb), van benne egy diszkrét állandó beltérvilágítás hogy a koromsötétben is a tárgyak körvonala sejthető legyen (like Superb), a többi meg olyan extra, ami már értéknövelő: (2X villanyablak, kp zár + távirányító, 2x ülésfűtés elöl, NOKIA kihangosító szett /HFU-2/, a szolíd HiFi) és hogy az állaga ne romoljon, azon a hétvégi terápiás kezelésem segít: 4-5 óra pucova, de fullosan.
- DBandesz
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 1126
- Csatlakozott: 2007 nov. 22, 10:36 am
- Tartózkodási hely: Szentes
Bezony, a Superbben sok ilyen apróság van, pl. a szellőzőrostélyok nyitó-csukó görgője is zölden világít. Amúgy egy lom, a céges autónk volt ilyen, egy 2.6 V6 TDI Tiptronic, de nem szerettem. A lomha Corimban sokkal jobban éreztem magam, a Superb üléseiben meg elfáradtam, a vádlimat nyomta a középkonzol kemény műanyagja, meg ilyenek.
- Layosh
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 1404
- Csatlakozott: 2007 márc. 19, 01:54 pm
- Tartózkodási hely: Budapest XVI. ker
Jaja pont ez van nálunk is céges MONDEO nál.DBandesz írta:Bezony, a Superbben sok ilyen apróság van, pl. a szellőzőrostélyok nyitó-csukó görgője is zölden világít. Amúgy egy lom, a céges autónk volt ilyen, egy 2.6 V6 TDI Tiptronic, de nem szerettem. A lomha Corimban sokkal jobban éreztem magam, a Superb üléseiben meg elfáradtam, a vádlimat nyomta a középkonzol kemény műanyagja, meg ilyenek.
és egyszerűen elfáradok a vezetésében. a másik meg a cégesFOCUS jó hogy servős. Komolyan mondom fárasztó őket vezetni. a corym ban nicns servo meg semmi és mégis lazábban lehet sokkal menni vele.
- DBandesz
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 1126
- Csatlakozott: 2007 nov. 22, 10:36 am
- Tartózkodási hely: Szentes
De a legszebb történetem a Superbbel az az volt, hogy araszolnék a hungária Körúton, alapjáraton kerreg a V6, és egyszer csak megáll. De úgy kb. tizedmásodperc alatt. indítanék, meg sem mozdul a motor. Félretoljuk az alkalmi segítőkkel, márkaszervíz jön, kocsit beviszi, nekem csereautót ad. Másnap hívnak, hogy nincs nagy gond, a szolnoki márkaszervíz!!!! benne felejtette a vezérműszíj-házban az egyik szerszámját, majd adjam nekik vissza, vagy ők elpostázzák, de a lényeg, hogy az akasztotta meg a motort....
És ha mindez 180-nál, 3000-es fordulaton zajlik le??
És ha mindez 180-nál, 3000-es fordulaton zajlik le??
- Layosh
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 1404
- Csatlakozott: 2007 márc. 19, 01:54 pm
- Tartózkodási hely: Budapest XVI. ker
Huhuhúúúúúú, bocsi de ezen röhögni tok.... Vidd nekik vissza a szerszámot :D:D Hát abba ne gondolj bele ha ez 3000 res fordulaton történik mert egyrész beleállsz az aszfaltba másrészt ripityára törik az egész hajtáslánc...DBandesz írta:De a legszebb történetem a Superbbel az az volt, hogy araszolnék a hungária Körúton, alapjáraton kerreg a V6, és egyszer csak megáll. De úgy kb. tizedmásodperc alatt. indítanék, meg sem mozdul a motor. Félretoljuk az alkalmi segítőkkel, márkaszervíz jön, kocsit beviszi, nekem csereautót ad. Másnap hívnak, hogy nincs nagy gond, a szolnoki márkaszervíz!!!! benne felejtette a vezérműszíj-házban az egyik szerszámját, majd adjam nekik vissza, vagy ők elpostázzák, de a lényeg, hogy az akasztotta meg a motort....
És ha mindez 180-nál, 3000-es fordulaton zajlik le??
A történet viszont hát 10 pontos Mondjuk azt hogy mázlid volt. kop kop. hogy a dugóba történt. Egyébként sok autóba művészet lenne úgy leejteni a motortérbe egy szerszámot hogy a földre essen Ala, Camry meg Subaruk pl.
- Ericka
- Visszajáró
- Hozzászólások: 68
- Csatlakozott: 2007 júl. 17, 10:56 am
- Tartózkodási hely: Tiszaújváros
- Kapcsolat:
Bőr vagy kárpit?
Bőrt csak szelőztetett ülésre tennék, az meg nem erre a fórumra való kategória. Ellenkező esetben nyáron igen kényelmetlen rövid nacóban beizzadni:)))
Viszont villlanyablak modosítás érdekelne, ami felfelé is automata. a 90-es évek toyotáiban csak lefelé és csak a balelső automata. Ezt valahogy átalakítani?
Bőrt csak szelőztetett ülésre tennék, az meg nem erre a fórumra való kategória. Ellenkező esetben nyáron igen kényelmetlen rövid nacóban beizzadni:)))
Viszont villlanyablak modosítás érdekelne, ami felfelé is automata. a 90-es évek toyotáiban csak lefelé és csak a balelső automata. Ezt valahogy átalakítani?
Geo Prizm 1.6 Gsi alias Toyota Corolla
- KovZoo
- Gyakori látogató
- Hozzászólások: 497
- Csatlakozott: 2009 jan. 10, 01:47 pm
- Tartózkodási hely: Budapest
Kérdés, hogy fapad, vagy fullextra...
Aki már vezetett már IS250-et, annak ez nem kérdés!
Asszem megválaszoltam a kérdést
Nekem egyenlőre van:
- központizáram, utólag beszerelt riasztó a gyári helyére, mert kiszedték előző tulajai.
- gyári hátsó lábfűtésem.
A bőrözést nem szeretnémkétségbe vonni, bár az tényleg csak akkor, ha van klíma és lehet szellőztetni az ülést
Szeretnék még mindenképp:
- elektromos, fűthető tükröket
- el.ablakokat (4db)
- (klíma)
- belülre "új" kék színű kárpitokat, műanyagokat
- ledvilágítást
- esetleg kicsit újabb üléseket
Valakinek nincs véletlenül hasonló dolga elfekvőben?
Aki már vezetett már IS250-et, annak ez nem kérdés!
Asszem megválaszoltam a kérdést
Nekem egyenlőre van:
- központizáram, utólag beszerelt riasztó a gyári helyére, mert kiszedték előző tulajai.
- gyári hátsó lábfűtésem.
A bőrözést nem szeretnémkétségbe vonni, bár az tényleg csak akkor, ha van klíma és lehet szellőztetni az ülést
Szeretnék még mindenképp:
- elektromos, fűthető tükröket
- el.ablakokat (4db)
- (klíma)
- belülre "új" kék színű kárpitokat, műanyagokat
- ledvilágítást
- esetleg kicsit újabb üléseket
Valakinek nincs véletlenül hasonló dolga elfekvőben?
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Egy szó a válasz
GTI
az kell neked. Sok problémát megoldana. Viccet félretéve nekem sajnos nincs ilyesmiim elfekvőbe
GTI
az kell neked. Sok problémát megoldana. Viccet félretéve nekem sajnos nincs ilyesmiim elfekvőbe
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)