Autós nyílt napok, versenyek - Hungaroring, Pannoniaring...

Főként a már lezajlott találkozókról olvashattok. Kinek hogy tetszett?
Avatar
mozso
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 2039
Csatlakozott: 2010 ápr. 15, 08:54 am
Autód gyártási éve: 2006
Autód típusa (és generációja): Corolla E12
Autód felszereltségi jelölése: Luna
Autód karosszéria variánsa: Hatchback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: BP
Kapcsolat:
Re: Autós nyílt napok (Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsring

Hozzászólás Szerző: mozso » 2017 jún. 03, 10:47 pm

Ismét csak egy nagyszerű napon vagyunk túl, Pacsker és Bubi segítségével elkészültek a láthatósági mellények és 14:30-kor a csapat nagyrésze nekiveselkedett a meglehetősen meleg időben körbejárni a Hungaroringet, hogy remek fotókat készíthessünk.

Apropó mellény, én elfelejtettem Pacskernek kifizetni a mellény + nyomás árát, mea culpa, pótolom. Többiek ugye nem voltak ilyen feledékenyek, mint én???

A mai lebonyolítás (MTA Superpole) picit máshogyan zajlott és talán kevésbe volt eseménydús, mint a sima MTA, de jól éreztem magam. Nagyon jó ötlet volt ez a fotós csapat téma. Pár fotóm elég jól is sikerült, pedig nagyon kijöttem a gyakorlatból. Szuti autója ismét megörvendeztetett minket, a hangja a pálya széléről is csodálatos, nem csak amikor padlón megy a célegyenesben és minden hangot visszavernek a tribünök. Atom volt.

Én arra tippeltem, hogy a 2 héttel ezelőtti 443 lőerős teljesítményhez képest a mostani, "csupán" 411 lőerő nem fog köridő javulást hozni Szutinál. Akkor sem, ha a váltóval jobban megbarátkozik (ezt megtette) és a fék is rendbe lesz rakva (ez csak félig lett megoldva). Részemről 0.8mp romlást véltem megjósolni az üveggömbömben (1:58.2 vs 1:59). Végül Pacskernek lett igaza, mert a mostani autó, a visszavett motorteljesítmény ellenére is hozott egy 1:57.310-et. Tök szuper. :-)

2017.06.03.
Magyar Time Attack Superpole fotóim:ITT TEKINTHETŐEK MEG

Kép
CCH vezetőségi tag
Corolla E12 HB - kovácsolt 1ZZ-FE motor + Garrett GT2860R turbo @ 1.5bar + sok egyéb

Szuti
Visszajáró
Visszajáró
Hozzászólások: 129
Csatlakozott: 2010 ápr. 08, 10:14 am
Re: Autós nyílt napok (Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsring

Hozzászólás Szerző: Szuti » 2017 jún. 04, 09:37 am

Íme a tegnapi 1:57.310-es gyors kör. Lassan indult a reggel és sok volt a macera, matricázás, tankolás, gumicsere, de pozitívan álltam a naphoz, bár nagyon meleg volt. Kíváncsi voltam, hogy a 443 lóerős teljesítményhez képest most csak 1.5 baron, 411 lóerővel mit fogok tudni kezdeni a pályán.

A múltkori versenyen 2 gyerekbetegsége volt a Celicának. A váltókulisszával voltak fenntartásaim, de most visszaraktuk a gyárit és ez így egy álom, ég és föld a különbség! A másik gond a fékkel volt, hogy folyamatosan fel kell pumpálni a nagy féktávok előtt és ezért kicseréltül a lógó kerékcsapágyakat, ami részben megoldotta a problémát, de még nem teljesen, így ebben még azért van otthagyott idő. Szereztem egy kicsivel szélesebb gumikat és ebben bíztam, hogy kanyarban hoz majd valamit.

A verseny előtti autóztatáson 3.4 gyors kört mentem teszt jelleggel és jól mozgott a kocsi, de érződött a -30 lóerő és a nagy meleg is. Mindenesetre legalább tudtam, hogy a váltóval jóban leszünk.

A kvalifikáció első részében körben sikerült futnom egy 2:01.1-et, de azért éreztem, hogy ebben még maradt bőven, ha a féket elkezdem pumpálni. Így amikor visszamentem, mentem két 1:58-as kört, amiből az egyik keserves volt. Tolta az orrát a kocsi a túl nagy kanyarsebesség miatt és így estem keltem csak a pályán. Ennek ellenére a második helyet szereztem meg itt, úgyhogy nem aggódtam a vetélytársak miatt.

A Super Pole-on pedig nagyon jól sikerült a rajtoltatás, épp elég helyet hagytak, hogy elférjünk és így nem estem rá senkire. Kezdett összeállni a gyors kör, de 3 helyen még sokkal lassabban megyek, mint tavaly, amikor még csak 336 lóerős volt a kocsi. Tény, hogy össze kell szoknunk. Ennek ellenére mindkét gyors köröm 1:57-tel kezdődött, bár a másodikban Zoli egy kicsit zavart az Alesi előtt, ahol zöld szektorom volt a köridő mérőn, de kb 1-2 tized maradhatott csak benne.

Összességében jó kis verseny volt és ebben a hőségben is bírta a technika. Köszi a Csapatnak, aki segített mindenben!
A szurkolóknak pedig, ezzel a belső kamerás videóval próbálom megköszönni a biztatást, fotókat, videókat, amiket készítettek.

Hangot rá!:-)


https://www.youtube.com/watch?v=SmOlpYL93u8

Avatar
Vitya77
Gyakori látogató
Gyakori látogató
Hozzászólások: 416
Csatlakozott: 2015 jan. 22, 12:49 am
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest(Tiszaújváros)
Re: Autós nyílt napok (Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsring

Hozzászólás Szerző: Vitya77 » 2017 jún. 04, 03:45 pm

MTA Hungaroring 2017.05.19.,06.03.
Videó:
https://youtu.be/DZzL8WCqoqg
CCH vezetőségi tag

1989 E9 Liftback 1.6 XL 4A-F
1988 AE92 Liftback Gt-i 4AGE
1988 AE95 4WD kombi 4AFE
1991 AE95 4WD kombi 4AFE

Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23831
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:
Re: Autós nyílt napok (Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsring

Hozzászólás Szerző: Pacsker » 2017 jún. 05, 09:05 am

Megérte legyártani a mellényeket! (Ezúton is köszi Bubi a gyors reagálásért)
Mert fel volt kapva rendesen ez a nap...Szinte az összes poszton volt sportbíró, nagyobb Rescue csapat, mindenhol extra Security-k.

És így, hogy rajtunk volt az "egyenruha" senki nem kérdezett smmit :)
Pontosabban az egyik marshal megkérdezte, hogy ilyen "fotósulit csinálunk?" :)

De a kutya nem kérdezte így a leadott neveket sem, szuper!
Remélem ezzel a módszerrel a jövőben már úgy megyünk körbe, ahogy csak szeretnénk.

Mellényre visszatérve én már képzem az utánpótlást :)
Kép

Kép

Egyébiránt csak a végén hallottam, hogy sikerült Szutinak a javítás.
Ezúton is gratula! (1:57-et tippeltem a nap kezdetén :) )
A következőre is van megérzésem, de azt majd csak a napján publikálom.
A fék megoldásáról mesélj picit légyszi. Mozso már pedzegetett valamit, de majd írd már le mi lesz a végső hibaelhárítási procedúra.

Jómagam csak fotóztam. Egy videót sem csináltam.
Sajnos egyre jobban jövök rá, hogy a lassan 8 éve üzemelő tükrös vázam mechanikája kezdi elérni a végét. Mint tapasztaljátok, rengeteg rendezvényen, találkozón (és egyéb magánéleti helyzetben) lövöldözök, nem is keveset, így egy szavam sem lehet.
Szerintem a tükör mechanika kezdett el lógni, ami éppen elég ahhoz, hogy egyre nagyobb arányban készüljenek életlen képek. Mondanám, hogy én vagyok a béna, de már 4-5 évvel ezelőtt is 80-90%-ban jó képeket készítettem.
Mindegy, most próbáltam a záridővel játszani, hátha a gyorsabb csattanásoktól javul a helyzet. Talán egy ici-picit.

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép


TOVÁBBI KÉPEIM
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép

Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23831
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:
Re: Autós nyílt napok (Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsring

Hozzászólás Szerző: Pacsker » 2017 jún. 05, 09:11 am

Vitya!
Ugyan a minőséget nem kell magyarázni a videónál, de! a hangokat tök jól visszaadják a felvételeid. Köszi!
Ha meglesz a Bridge, szerintem akkor is tartsd meg jó szokásod!
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép

Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23831
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:
Re: Autós nyílt napok (Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsring

Hozzászólás Szerző: Pacsker » 2017 jún. 05, 09:39 am

Mozso!
Jók lettek a képeid!
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép

Avatar
mozso
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 2039
Csatlakozott: 2010 ápr. 15, 08:54 am
Autód gyártási éve: 2006
Autód típusa (és generációja): Corolla E12
Autód felszereltségi jelölése: Luna
Autód karosszéria variánsa: Hatchback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: BP
Kapcsolat:
Re: Autós nyílt napok (Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsring

Hozzászólás Szerző: mozso » 2017 jún. 05, 10:11 am

Köszi Pacsker! Szerintem a te fotód is nagyon jók, annak ellenére, hogy nem 100%-os a fotómasinád most.
CCH vezetőségi tag
Corolla E12 HB - kovácsolt 1ZZ-FE motor + Garrett GT2860R turbo @ 1.5bar + sok egyéb

Avatar
RWD
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 2680
Csatlakozott: 2009 nov. 17, 11:56 am
Autód gyártási éve: 1981
Autód típusa (és generációja): Starlet
Autód felszereltségi jelölése: Deluxe
Autód karosszéria variánsa: Liftback (3 ajtós)
Re: Autós nyílt napok (Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsring

Hozzászólás Szerző: RWD » 2017 jún. 05, 11:11 am

Nagyon jó volt, köszi mindenkinek! Képek és beszámoló hamarosan, csak éppen nő a bölcsesség fogam...(nem röhög, aki volt már lázas, gyulladt fejű ilyen miatt, annak nem kell többet mondani) :)
1981-Toyota Starlet KP62 3K

Szuti
Visszajáró
Visszajáró
Hozzászólások: 129
Csatlakozott: 2010 ápr. 08, 10:14 am
Re: Autós nyílt napok (Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsring

Hozzászólás Szerző: Szuti » 2017 jún. 06, 11:17 am

Köszi Srácok mindenkinek, igyekszem, ahogy eddig is próbáltam.

A fékkel kapcsolatban eddig kicseréltük a kerékcsapágyakat, de ez csak részben oldotta meg a problémát. Stabilabb lett a fék, de 3 fontos helyen még sok van benne. A Mansellt sokkal lassabban veszem, mint eddig. A legjobb sebességem ott 141km/h volt, szerintem most 124 körül megyek ami óriási tempóvesztés azért, mivel ott nagyon sok időt lehet nyerni, bukni, ha jól csinálja az ember.

Amit kipróbálunk még, hogy nagyobb fék munkahengert teszünk fel és az is talán számít majd valamennyit, de írtam a Tiltonnak és van egy formátum, amit kitöltve megmondják a frankót, hogy mekkora munkahenger kell. Ehhez szinte minden infót meg kell adni a kocsiról és készségesen segítenek.

Az utolsó lehetőség pedig az, hogy a féktárcsákat úszónyergesre alakítjuk át, ami miatt nem veri majd vissza semmi a féknyeregben a dugattyúkat és nem esik be a pedál.

Amúgy érdekes, hogy mekkora erők hatnak a pályán a kocsira. Zoliék, aki ugye építik a kocsit, a verseny alatt odamentem megkérdezni, hogy ugye minden ok és csak röhögött, hogy menjek, nincs gáz, de majd elmondja. A komplett első, hátsó futóműben meg kellett húzni a lengőkarokat, mert ugye be volt jelölve minden és a menetek között nem ugyanott voltak a jelölések. Úgyhogy erre is kell majd megoldás, hogy GE szemekkel lenne kiváltva minden, de ez majd a jövő év, ha úgy van, mert most nincs keret a fejlesztésre és ki akarom autózni a kocsiból, ami benne van az én tudásommal. Kicsit bosszantó, hogy amikor én javítottam egy másodpercet, akkor Attila is javított, aki a Bmw-vel megy, de összenéztem a 2 videót és egyenesekben elég sokat kapok tőle, ami nem esik túl jól, de majd féktávon és kanyarban megpróbálom kiegyenlíteni a dolgot és a helyzetet az sem könnyíti meg, hogy majdnem új szett gumival megy. Mindenesetre most még nem látom magam az 54-es idővel. Talán 55 végét tudok menni legközelebb, ha a fék teljesen jó lesz és igazán komoly féktávokkal tudok dolgozni. Mondjuk én is teszteltem a Michelin Porsche kupás gumijait és elférnek, ami elvileg 3 centivel lett szélesebb, mint a WTCC-s Yokohamák, de tapadásra nem éreztem azt, hogy úristen ez mennyivel jobb. Lassan meg lesz a gyors kör összerakva a köridőmére logokkal. Remélem, hogy abból is látok majd valamit, ahol találok még időt:-)

Avatar
RWD
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 2680
Csatlakozott: 2009 nov. 17, 11:56 am
Autód gyártási éve: 1981
Autód típusa (és generációja): Starlet
Autód felszereltségi jelölése: Deluxe
Autód karosszéria variánsa: Liftback (3 ajtós)
Re: Autós nyílt napok (Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsring

Hozzászólás Szerző: RWD » 2017 jún. 09, 01:02 pm

Na kérem. Giga szuper óriás jó nap volt, bár még egyetlen rossz MTA-n se nyílt napon nem voltam még. Szóval eddig 100%-os az elégedettségi arány, és kétlem hogy ez akár a későbbiekben is érdemben tudna változni. :mrgreen:

Az a vicces az egészben, hogy előre beterveztem ezt a kiruccanást. Aztán "inkább dolgozok" jeligére egyre inkább jegelni kezdtem a dolgot, amit nagyban elősegített az újfajta szemléletem is. Mely szerint Én már menni szeretnék, nem pedig nézni. Persze a szükség törvényt bont, szóval lesznek még itt kihágások...most pl elég volt egy Matyi által küldött sms is, ami már be is röffentette a lavinát. Innen is köszi, ha nagy leszek meghálálom! Viccet félre téve, egyáltalán nem bántam meg hogy elmentem, sőt. A "PRESS" banda téma különösen jól sült el, és számomra külön megtiszteltetés és öröm hogy bekerültem a kalapba. Tényleg jól esik. Arról nem is szólva, hogy még eddig sosem ténfereghettem a Hungaroring szervizútján, pedig voltam fent nem egyszer, nem kétszer. Egy igazi petrolhead-nek nem kell magyarázni, hogy hol van a tuti buli ilyenkor... (a pilótafülkét leszámítva). Finom, seggmocorgós féktávok, torokhangú kigyorsítások, és tényleg a szádban van az egész ferdodos hóbelebanc. Imádom, libabőr, this is my life. Komolyan.

Szuti autója nem semmi. Csak hellyel közzel követem nyomom az eseményeket, de a felszínes rálátás alapján is ki merem jelenteni, hogy MAX RESPECT. Tényleg elismerésre méltó, ha valaki nem rest végigmászni a ranglétrát, és igenis először magát akarja fejleszteni, nem pedig a technikát. Számomra mindig megmosolyogtatók azok a pilóták (neveket nem mondok), akik 5-10 kör után már tervezik a következő motor/futómű/bármi fejlesztést (nem korrigálást!), mert akkor mennyi másodpercet kiszed még belőle. Holott a vak is látja, hogy félig meddig még háttal ül a moziban. Különbözőek vagyunk, persze. Mindenki másképp csinálja :) Hajrá Szuti! Az autó egyébként beszarás akusztikával rendelkezik, komolyan vicces feltöltött motor létére..jut eszembe, nem akarsz belőle RWD layout-ot? :D

Személyes további kedvencek a napról: "Füli" 350z, a bevállalós EJ VTi Civic, Radicalok, és az örök szerelem 996/991 trió.

Nagyon jót diskuráltunk Matyival és Zsoltival (mondd hogy jól írom a neved, tényleg vicc a névmemóriám). Csupa szakmai, érdekes sztori, tényleg faja volt. Szerintem ha végtelen mennyiségű autó nevez, még vasárnap hajnalban is ott vagyunk :lol:

És végezetül, szerintem adjunk hálát az égnek, hogy van egy ilyen remek kis pályánk. Azért nem kicsi luxus ez, ha körbenézünk a világban. Június 24-én Kakucson lesz még egy apró kis rendezvény. Lehet csinálok neki eseményt, hátha érdekli a delikvenseket.

Király volt, köszönjük, folytassuk!

Képek hamarosan.
1981-Toyota Starlet KP62 3K

Avatar
Bubi
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 5966
Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
Tartózkodási hely: Bp. környéke
Re: Autós nyílt napok (Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsring

Hozzászólás Szerző: Bubi » 2017 jún. 09, 02:07 pm

Szutinak innen is Gratulálok!

Ambivalens érzéseim vannak a pályanapokkal, MTA-val kapcsolatban.
Jó, hogy most kint lehettük és Pacskernek hála a szervíz utakat is használhattuk.
Ez így lenne kerek, de még sincs mindig így. Meg a valtonos személyzet figyel állandóan, hogy hol állsz meg, hogy hova lépsz. Látszik, hogy nem érdekli a biztonságod, nem tudja, hogy mit miért kell megtiltania.

A másik meg a menés. Tényleg jó lenne abban a tudatban nézni a többieket, hogy belátható időn belül mi is megyünk a pályán. Ami hatalmas érzés. De mire oda jutsz, addig túl sokszor van időd átgondolni. És az nem jó, én már tudom.
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.

Avatar
RWD
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 2680
Csatlakozott: 2009 nov. 17, 11:56 am
Autód gyártási éve: 1981
Autód típusa (és generációja): Starlet
Autód felszereltségi jelölése: Deluxe
Autód karosszéria variánsa: Liftback (3 ajtós)
Re: Autós nyílt napok (Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsring

Hozzászólás Szerző: RWD » 2017 jún. 10, 09:11 am

Plusz sztori.

MTA végén, vagy bármilyen Hungaroringes buli befejeztével szokásom, hogy megyek még egy kört az ún. "Ecclestone út"on. Sosem bántam meg, ahogy most legutóbb sem.

Pont fordulok a "szakasz" végén, mondom mehet az uphill. Erre Fordul (haha) utánam egy -mint utóbb kiderült full historic-, MK1 (!!) Escort. Azt hittem lefullasztom a Priust, kb annyira rosszul lettem. Sunyi volt és okos, megvárta még elmegyek. Aztán rajtolt, hallottam fentről. Egyszer csak tükörben feltűnik a gépsas, üvöltenek a karbik...áááá. Nem győztem lehúzódni, és inteni neki hogy előzzön meg, de izibe. Srácok, beszarás volt az a kocsi. Én nagyon szeretem őket, ráadásul tényleg egy korhű cucc, nem modernizált izé. Arról már nem is beszélek, hogy gyerekkorom motorsport világának egyik jól ismert tagja, Gerencsér Titi bácsi is jelen volt ezen a mini teszten. Pár percet ólálkodtam az autó és a banda körül, amíg finomhangoltak a MOL-nál. Ott lőttem 1-2 fotót is, amit tartalmaz az alant látható link. Persze benne van a mini MTA anyagom is.

A képek minősége gané, mindig kompozíciót próbálok fogni, az valamennyire talán megy. Fotózáshoz nem értek, pedig érdekelne a dolog (beállítások, alapelvek, stb). A min. szintet talán hozzák.

http://indafoto.hu/rwd/mta_170603

Kép
1981-Toyota Starlet KP62 3K

Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23831
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:
Re: Autós nyílt napok (Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsring

Hozzászólás Szerző: Pacsker » 2017 jún. 10, 04:46 pm

Jó képek! :)
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép

Szuti
Visszajáró
Visszajáró
Hozzászólások: 129
Csatlakozott: 2010 ápr. 08, 10:14 am
Re: Autós nyílt napok (Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsring

Hozzászólás Szerző: Szuti » 2017 jún. 13, 01:21 pm

Köszi RWD, Rwd-t nem akarok belőle, mert az Supra motor lenne, szinte kizárólag egyedi alkatrészekkel legyártva minden és megfogadtam, hogy ha most ez összeáll, akkor egy jó darabig ez a konfig marad. Persze Zoliék mondják, hogy nagy tengely, meg fokolókerék és 102-es benzinnel már ebben az állapotban is meg lenne az 500, de nem a számok érdekelnek, hanem hogy gyors legyen és stabil. Inkább kis finomságokra gyúrok, mint a futómű rendberakása, mert az általatok készített képeken is jól látszik, hogy iszonyat nagyot dől kanyarban a kocsi, ami nem túl gyors, így erre kellenének erősebb rugók, de azokra meg a gátlókhoz kellenek gyártatni közdarabot, hogy felmenjen. Így ha esetleg a következő évi tervekről kellene mesélnem, akkor inkább abba az irányba mennék, hogy spóroljunk még 50-70kg-ot valahonnan és tegyünk rá aerot, ami remélhetőleg hozna még valamennyit időben.

Mindenesetre szeptemberre, ha nem 40 fok lesz, akkor megpróbálok menni egy rendeset a 488-as programmal, de szerintem Janika 1:53 körül fog menni, nekem pedig az egy kicsit messze van, de ki tudja, majd meglátjuk. Mindenesetre hosszú távon nem akarom ott használni a kocsit, mert 500 lóerő körül törnek a 3sgte blokkok.

Szuti
Visszajáró
Visszajáró
Hozzászólások: 129
Csatlakozott: 2010 ápr. 08, 10:14 am
Re: Autós nyílt napok (Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsring

Hozzászólás Szerző: Szuti » 2017 jún. 20, 03:01 pm

Egy mostani sztori:

Egy cimborámmal múlt héten kint voltunk Euro-Ringen. Volt egy bakancslistás vágya és vezetett egy Porsche GT3 CUP-ot, 30 körön keresztül. Rácz Istváné a kocsi. Én személyesen nem ismertem, ez az én szegénységi bizonyítványom, de utána olvastam és elég sok helyen versenyzett, igen eredményesen, főleg Porsche-val, Dubai 24 óráson, és itthon az Autós Gyorsasági szakágban többször is bajnok volt. Amikor kiértünk, Tátrai Roli, egy Porsche-s srác már kint volt és pont őt vitte Pisti a GT3-mal pár gyors kört is. Gyorsan bemutatkoztunk és elkezdtünk beszélgetni a köridőkről. Roli pont azelőtt mondta, hogy ő volt az a srác, aki 57-et ment a Toyotával. Pisti meg is kérdezte, hogy új gumival? Mondom nem. Mint kiderült, ő is 57-et ment a Hungaroringen, még a régi aszfalton, gondolom új gumival és a kocsi ugye 410 lóerő, 1150 kg. Pont mint a Celica. Örültem persze, de normális volt és elismerően nyilatkozott, hogy akkor az egy jó kocsi, jó pilótával. Meg kérdezte, hogy hol versenyeztem eddig, mondom nyílt napokon, Time Attack versenyeken, de Wéber Gabi sokat segített korábban.

Euro-Ringen most utassal 1:17-et ment, amit mondjuk én is mentem tavaly szintén utassal, csak akkor még 336 lóerő volt a piros. Sőt szerintem nálam is rengeteg lennem még egy jobb futóművel, mert megnéztem a képeket és hatalmasat dől a kocsi a kanyarokban. Úgyhogy valószínűleg keményebb rugókkal még sokkal gyorsabb lehetne.

Azért nem mondom, hogy nem hízott a májam a nap végén egy kicsit:-)


Válasz küldése